FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de R XXX
Mereu va fi un maine ce se transforma in azi si ce ia perfect forma unui ieri si tu nu vei mai avea varsta caci vei trai intens clipa inlantuita de alta, de alta. Chiar daca viata iti pare murdara si tu inca iti cureti pantofii, probabil te vei opri, mai lucid ca niciodata, intr-un amalgam de clipe-trairi, nuantate si atat de diferite – un algoritm al vietii, un fel de stiinta exacta, ramificat in sine cu solutia sentimentelor pure in contraste, de la simplu la complicat in devenire. Si totusi nu este clipa ta, ci a celorlalti rasfranta in tine ca un ecou, si nu o risipa de suflet. Nelinistea este cea mai crunta prezenta in tine, dragostea pare singura taina sub privirea vioaie ce traverseaza toate zonele de mister ale destinului uman..si trezeste un dor aprig de sfarsit. Undeva la granita noptii te regasesti intr-o uimitoare calatorie pe taramurile umbrite ale uitarii, afund in inconstientul atoatestiutor, sa te intalnesti. Sufletele privesc in sine si respira emotii, unul spiritualizat, nevazut, celalalt al materiei si absent de tine, asteptand zorile cand apune semiluna aceea trista si subtiata de toate regretele din lume. Totul se rezuma la dependenta asta de duplicitate si de mister.
Un timp, o clipa-n trecut ne va fi parut o carare si-o simpla mirare.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE