FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Scuze....
elia.........
la dracu....
idee
si dumnezeu a facut pestii.....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-04-11 18:39:36
         
 
  Ecsy, "ELA" nu a lăsat până acum comentarii pe această pagină. Cred că nu mie mi se adresează comentariul anterior. Mulțumesc.  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-04-11 18:28:43
         
 
  ELA,
cE DRACU DE VINA AM, DECAT SA FI ANTAMAT O DISCUTIE PE MARGINEA IDEILOR....
....
Regula este sinonima cu prezervativul asta daca verbul este viril????? INTReBARE

LITURGHIA naste Romania.....

Si vibratorul este un cuvant vulgar?
Aparatul in sine poate fi, cu toate ca, fara baterii(deci ele vulgarele...)ar fi doar un accesoriu pudic.....

VA iubesc spiritul altruist...

SUBSCRIU.....
la buna vdere...
p.s. Intre vibratiile postludice literate si anamneza viguroasa nu exista diferente....
Poemul.....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-04-11 18:26:23
         
 
  propuneri?

d-le ecsintescu (si vorbesc in numele meu acum) nu doresc sa plecati. nici dumneavoastra si nici d-l atanasiu.
ceea ce-mi doresc eu este sa incetati cu mizilicurile astea puerile care nu va caracterizeaza, zic eu.
va cer prea mult daca va rog sa incetati?
sunt atat de muuuuulte alte lucruri de scris...
e jenant sa asistam la toate astea.

p.s. nu sunt d-l Corbu. s-a vehiculat ideea asta pe aici cu ceva vreme in urma.

multumesc (si) frumos.
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-04-11 18:20:29
         
 
  Erata....
daca dl sef....
poluez
etc

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-04-11 18:17:35
         
 
  D-le Corbu. Daca Dvs considerati ca poluz acest site, din respect pentru ce faceti aici, ma retrag daca dvs o cereti.
Repet, am tot repectul pentru initiatorul acestui site, atat pentru ce realizeaza aici , cat mai ales pentru ce va realiza.....
Asadar, daca dl sf imi va cere sa plec ma voi supune din respect pentru ideea de cultura si de ce nu pentru ideea de eco-literatura....
Nu stirbiti valoarea indubitabila a acestui site tot amenintand cu Agonia....
atat....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-04-11 18:14:51
         
 
  1,"Since dar sincer, am vreo vina?" - da , ai....

2,"ce tot invocati un sit oarecum concurent..." - fac asta pentru că și dumneavoastră știți la fel de bine ca mine că există niște reguli. sau ar trebui să existe.

3,"asta sa fie ultimul argument, daca nu ma regasesc si nu-mi place imi iau jucariile electronice ( a nu se citi vibrator) si plec." - nu dispun de astfel de aparat. nu am nevoie. și nu cred că trebuie să deveniți obraznic și să întreceți măsura...

4, "am vreun cusur care va trezeste dorinti absconse liturgic vorbind?"- nici nu se pune problema, luați-vă gîndul!

5, "care este fronda dvs si mai ales vis a vis de ce?" - am explicat asta și cred că nu pricep de ce domnia voastră nu pricepe. nu poate???

6,...ma abțin...

Rugămintea mea e să încetați amîndoi. Nu e balamuc aici. Sau nu ar trebui să fie. De aia nu mergem înainte! De aia nu mergem spre... niciunde de fapt....

 
Postat de catre Name Old la data de 2006-04-11 18:14:23
         
 
  d-soara,
Since dar sincer, am vreo vina?
nu am anticipat rima cu rima tresaltarea d-lui
ce tot invocati un sit oarecum concurent...
asta sa fie ultimul argument, daca nu ma regasesc si nu-mi place imi iau jucariile electronice ( a nu se citi vibrator) si plec.
am vreun cusur care va trezeste dorinti absconse liturgic vorbind?
care este fronda dvs si mai ales vis a vis de ce?
Dl Atanasiu nu s-a schimbat, este absolut acelasi plin de dorinti si albastre postator.
Iar toata lumea asta devine lume daca nu bate iremediabil campii...
Iar fruntea, in semantica si mai ales in simtomatica limba romana nu poate fi niciodata sinonima cu Capul,Fie el ne..cerebral postator uneori.....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-04-11 18:06:32
         
 
  Cum e posibil să te schimbi atît de mult, Corneliu? Din omul liniștit care iți omora fruntea încercînd să aducă idei frumoase în față ai ajuns să te tragi de "șireturi" cu toată lumea?

Rog editorul să intervină. Poate că pe noul site ar fi bine să se restricționeze cumva toate aceste "refulări". Cum apare unul care postează 4 rînduri...gata...există altul care sare cu alte 4 rînduri despre commurile lăsate sau despre cine știe ce închipuire. Nu e drept.

Corneliu, poezie.ro nu ți-ar fi permis niciodată să te porți așa. La un număr limitat de off-topice și pagini de autor ți s-ar fi scăzut nivelul automat.

Domnule Emanuel Cristescu....dumneavoastră ce păziți???? Vă place??? Luăm măsuri au ba??? Că eu mie una mi-a cam ajuns, sincer.


 
Postat de catre Name Old la data de 2006-04-11 17:48:37
         
 
 
Cu mine te poți înțelege, dar celălalt trebuie să se dezmeticească. Cred că ce spune mai jos te poate edifica.

Dacă ai vreo vorbă de la el și nu doar un sughiț, mai vorbim, acum am o treabă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-04-11 17:46:46
         
 
  Corneliu, fiecare din noi avem un călcîi al lui Ahile. Doar o intenție suicidară ne poate determina să-l dezgolim...
Crede-mă, sunt dezolat să te văd angajat într-o luptă pe care, cu armele pe care vrei să le mînuiești, nu o poți cîștiga.
Apoi, nu știu care e miza și dacă ea merită efortul...
Mirării exprimate de Elia Ghinescu o adaug pe a mea.
Sincer, mă doare.

Pot să vă rog, și pe tine, și pe ecsintescu, să faceți un armistițiu? Sau măcar să luptați cu argumente, elegant, chiar de-ar fi să scapere scîntei din duelul ideilor. Pînă se încinge pagina...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-04-11 17:42:16
         
 
  un albastru ...infinit....
p-atunci nu exista .....viagra....
serios acum, atat puteti ?
ce dracului aveti atatatea parghii....
puteti sa-l acuzati de orice pe distinsul mecena dar nu ca face party pry-uri...va jur distinse postator, sunt atat de beat acum incat am numai vaginuri in cap... ne...copulate....asadar astept seara cand erectia dvs (uite acum sunt idiot)va maji precum zorile , pntru a conchide laconic: nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu poooooooooooooooooooooooooooootttttttttttttttttttttttttttt.............................
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-04-11 17:00:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE