FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Adina Ungur
(Volumul se distribuie gratuit!)






Augustul anului 2004 pare a fi luna apariþiilor editoriale de bun augur!
Perioada de respiro dintre stagiuni sau aºteptarea unei noi vieþi culturale, urmând sã-ºi dea cursul odatã cu sfârºitul anotimpului cald, vacanþa sau concediile de varã, n-au împiedicat nici editurile, dar nici autorii de poezie sau prozã sã-ºi publice creaþiile, chiar acum, în oraºul Cluj-Napoca.

Revin cu un anunþ de apariþie editorialã în debut in versuri. Este vorba despre Teea Mirescu ºi Caietul cu insomnii, volum apãrut la Editura Grinta din Cluj-Napoca, în august, 2004.

ªi pentru cã am privilegiul de a þine în mâini volumul proaspãt iesit de pe porþile editurii, în cele ce urmeazã, voi face o micã descriere a cãrþii.

În coperþi negre, cu o imagine de picturã monocromã, realizatã de artistul Nikolai Jelneronov, în stilul japonez sumi-e, cartea vine, parcã, sã ne vorbeascã despre nopþile negre ºi gândurile albe, picurate vers dupã vers în caietul insomniilor Teei Mirescu. Parcã pentru a nu dãuna nici unei scoarþe de copac, dorinta autoarei a fost ca hârtia plachetei, de un elegant bej-gãlbui, sã fie reciclatã, poeziile venind ºi ele sã întregeascã simbolul dãruirii în iubire, prin cuvânt.
Coperta a patra, stã luminatã de cuvântul poetei Luminiþa Suse. Volumul cuprinde ºi o postfaþã, conþinând o micã prezentare a autoarei ºi a poeziei sale, text pe care îl semnez.

Pentru cititorii interesaþi de poezia Teei Mirescu sau cei care doresc sã intre în posesia volumului "Caietul cu insomnii", adresele de distribuire a cãrtii sunt:
[email protected] (adresa mea, pentru ca eu voi distribui volumul)
[email protected] (adresa autoarei)

Volumul se distribuie gratuit! (inclusiv cheltuielile postale).
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE