FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  O sa-ti raspund aici pe scurt la doua comentarii ale tale: nu am fost mult timp pe site, cu exceptia unor momente foarte scurte, in care am mai postat cate ceva, imi lipsesc multe detalii, cu rudy ce am avut de discutat am discutat pe mess azi, ceea ce te rog si pe tine, daca doresti, adresa mea este : carmich2004! Oricand putem discuta, evitand astfel crearea unor situatii neplacute pe site! Daca as fi avut adresa ta, nu ti-as fi spus aici ce cred! Iar de " atacat ", mai direct, mai indirect, candva ai facut-o!:))  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-03-26 13:48:55
         
 
 
Curios e că nu faci în nici un fel apel la "cunoscutul" Rudy ca să pui degetul pe acel ceva cu care se identifică și pe care îl treci (subtil, ironic, complice) doar sub tăcerea punctelor de suspensie. De ce torni tu gaz numai pe aprinderea mea? Eu am și pompieri în dotare. Ia să văd cum te adresezi tu și colegului nostru genial.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-26 10:18:36
         
 
  Da, Corneliu, multi postam in aceste ateliere tocmai pentru a invata! Deci, exersam! Dar daca l-ai cunoaste pe rudy asa cum il cunosc eu, ai sti ca se AUTOironizeaza! Si zau daca te-ar mai deranja stiind asta! Dar e incapatanat!! Si e lipsit complet de ipocrizie pana la identificarea cu...sa nu-i spun cu ce! :)
Si ma doare ce se intampla pe site! Toate aceste conflicte... doar pentru ca unii gresesc uneori si e musai ca noi, ceilalti sa ripostam imediat!
Adica, cineva e cineva si altcineva nu-i cineva?! Cam asa! :)
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-03-26 09:58:04
         
 
 
Preferința mea, Carmen, este să exersez împreună cu colegii mei catrenul care tinde spre epigramă și nu comentariile injurioase, bășcălioase, stupid amenințătoare la viitorul site-ului fără Măiestria Lor. Este mai decent și pentru cei ce, în felul ăsta, trebuie să-și pună cît de cît un gen de cămașă de forță - hai să-i zicem frac. Dacă tot vorbim de literatură, nu-i mai bine să o vizăm sublimîndu-ne măcar așa frustrările? Poate că e și o terapie, nu?



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-26 09:25:28
         
 
  Asa cum am spus si la Cenaclu, din toate catrenele mele, nu cred ca as putea afirma despre una sau doua din ele ca sunt epigrame. Sunt CATRENE! Asta, da, unele poate chiar bunicele ca poanta, dar imperfecte ca tehnica! Asa ca si tie iti voi spune sincer parerea mea despre textul de aici: nu este o epigrama, ci un catren si inca unul slabut! Pe aici prin " zona " vei gasi epigrame la Sorin Olariu, Diviza, Rotaru, Jupp! Uneori si Genu are cate-o epigrama reusita, desi el are alte carente. Si Rudy face epigrame reusite, in ultima vreme insa s-a axat pe altfel de texte! Ca dintr-un catrenist sa iasa un epigramist, cred ca e nevoie de lectura a sute de epigrame reusite, incepand cu cele ale lui Cincinat, Pastorel si alti asi ai genului si de sute de catrene ca exercitiu! Chiar Cincinat, daca nu confund, spunea, citez din memorie: "uneori, un nou volum de epigrame nu serveste la altceva decat pentru a ascunde o singura epigrama reusita"! Stia el ce spune!
Cu prietenie,
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-03-26 09:16:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE