FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Liviu S. Bordas
Măreția momentului întunecă pînă și nopțile, cele o mie, de care aminteam
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Posibil, Rudy.
Asta nu știrbește însă cu nimic frumusețea acelor miniaturi ale Eliei, de la care am și pornit.
Ca o recunoaștere, îi adaug numele în titlul poeziei.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-17 23:06:33
         
 
  Liviule, chiar si asa, citind link-ul dat, strofele 3 si 5 tot mai trebuie lucrate!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-17 22:53:33
         
 
  Rudy!...bine ai venit!
Dacă nu ai fi fost ocupat cu inventarul silabelor, ai fi acut șansa să observi, înainte de a da cu bîta în baltă, că această "poezică sensibiloasă" este de fapt un joc. Cred însă că semnătura lui Corneliu te-a făcut să vezi negru acolo unde totul era limpede.
Înainte de a te repezi din nou, citește nota din subsolul poeziei, iar dacă ești cu adevărat interesat, textul postat de Elia David (micile poeme de un vers) de la care am pornit.
Spre liniștea ta, steluțele nu sunt de la Corneliu Traian Atanasiu. Al cărui "acolit" sunt doar atunci cînd are dreptate.
Oricum, ești binevenit.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-17 22:35:11
         
 
  Ma vad nevoit sa intervin, (desi preferam sa nu mai vizitez o perioada acest site) pentru ca, as ussual, stimabilul Atanasiu vorbeste aiurea..."lucrare de bijutier?"Hai sa vedem:prima strofa are structura(ca nr de silabe) 14-14-14-14, strofa a doua: 13-14-13-14, strofa 3 se poticneste rau de tot :11-13-14-13??? in strofa 4 autorul isi revine subit, din nou 14-14-14-14(in ciuda groparului din strofa 3!) Ultima strofa 13-14-14-14!!!Nu mai e cazul, sper, sa discutam legat de simetria strofelor, cat despre"lucrarea de bijutier"...Mi se pare absolut firesc ca aceasta poezica sensibiloasa, minunata pe alocuri, dar deloc cizelata a primit doua "stelutze"...Atanasiul are grija de acolitii lui!E (repet!) normal pe un site "civilizat"!

Marele Maestru
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-17 22:19:29
         
 
  Corneliu, încîntat de aprecierile tale.
Cu atît mai mult cu cît, de-a lungul celor două luni de cînd te citesc, am constatat că nu faci comentarii de complezență.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-17 20:48:54
         
 
 
Lucrare de bijutier cu materialul clientului. Montura și filigranul la înălțimea nestematelor.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-17 19:30:46
         
 
  elia, toată acea admirație din finalul comentariului se cuvine împărțită...ca între coautori.

Elia, acel ...hmmm...urmat de zîmbet face mai mult decît toate cuvintele.

Vă mulțumesc amîndurora, și împreună și fiecăreia în parte.
Cu drag,
Liviu

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-17 18:04:06
         
 
  Felicitari!!!!

Mă încîntă în mod aparte tiza mea, Elia. Și văd că și tu, Liviu, poți! Frumos! Gingaș! Ai reușit o combinație care mă face să spun acel...hmmm... și zîmbetul din colțul buzelor nu e de la vremea de afară și nici de la cifrele pe care le învîrt.
 
Postat de catre Name Old la data de 2006-03-17 15:11:31
         
 
  Da' chiar ca ai facut o treaba buna.:) Pai sa tot scriem poezii din astea in comun.:)) Ca-s tare frumoase, de oriunde le-ai citi: de la cap la coada, ori de la coada la cap.:)) Lasand gluma si ceva versuri la o parte, am dat peste o poezie frumoasa, calda, vibranta. De care ma minunez, socotind ca nu-i deloc lucru usor ceea ce ai intreprins aici... Ai toata admiratia mea!  
Postat de catre elia david la data de 2006-03-17 15:08:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE