FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lumină și culoare
Text postat de Elena Toma
Lumină și culoare - Concurs Internațional de Creație dedicat Învierii Mântuitorului Iisus Hristos – obiceiuri, tradiții de Paște ale creștinilor de pretutindeni, ediția a II-a 2023 – secțiuni: Literatură, Pictură
Trăim momente de grea cumpănă. Provocări, epidemii, atacuri de tot felul, intemperii, dar să nu ne lăsăm învinși ! Așa cum suntem acum, împovărați, copleșiți de lipsuri, marcați de povara existențială, să venim în întâmpinarea marii Sărbători Pascale cu sufletul plin de emoție și speranțe, încredere de mai bine, întru Slavă Învierii Mântuitorului nostru Iisus Hristos. Avem nevoie de echilibru, ca buni creștini, cu pace și liniște în suflete.
La propunerea mai multor membri ai grupului Univers XXL, demarăm cea de-a II-a ediție a Concursul Internațional de Creație Trofeul Univers Românesc XXL LUMINĂ ȘI CULOARE.
Creatorii de frumos și nu numai sunt invitați ca, prin creațiile lor și participarea la această nobilă competiție artistică, să transformăm, împreună, tristețea în sărbătoare, să aducem un plus speranței de pace pe pământ, prin participarea la prima competiție artistică din acest an, dedicată Sărbătorii Pascale – Învierea Mântuitorului Iisus Hristos, Lumină și culoare.
Regulamentul concursului
1 - Nu există limită de vârstă. Adulți, copii, puteți participa. Vă așteptăm cu drag.
2 - TEMATICA Tradiții și obiceiuri; superstiții și povești, iepurașul de Paști !
- Înscrierile au loc în perioada 25 ianuarie – 31 martie 2022, la adresa de e-mail: [email protected]
Pentru înscriere, trimiteți creațiile dvs . dar și 1 fotografie personală format JPG și date de contact, număr de telefon, localitatea de domiciliu, la adresa de e-mail afișată mai sus.
- Secțiunile concursului : Literatură, Pictură
Pentru secțiunea Literatură, autorii vor trimite,
- fie 1 poezie, maximum 6 - 8 strofe, vers alb sau clasic,
- fie 1 pagină A 4 proză scurtă.
Cei care doresc pot participa la ambele secțiuni, respectând tematica : gânduri exprimate în versuri, eseuri scurte, tradiții, obiceiuri, povești, superstiții, iepurașul de Paști, scrisori, etc… Text: Format Microsoft Word, caracter Times New Roman (12) spațiu 1 rând.
Pentru secțiunea Pictură - 1 pictură format JPG, ulei sau acoarelă, creație inspirată de Sfintele Sărbători de Paște.
Jurizare: 01.04.2022 5. 04. 2023 - Juriul va fi alcătuit din specialiști în domeniu.
GALA DE PREMIERE VA AVEA LOC ÎN SĂPTĂMÂNA MARE DIN AJUNUL PAȘTELUI.
După cum v-am obișnuit, concursul nu are sponsori. Prietenii, colaboratorii care doresc să ofere premii laureaților sunt invitați s-o facă. Oferte în privat.
Lumină și culoare acordă TROFEUL creației cu punctajul cel mai mare, indiferent secțiunea, urmat, în ordine descrescătoare, de Premiile 1, 2, 3, Mențiune, Diplomă de Excelență, Distincția XXL, pentru fiecare probă.
- Creațiile cu punctaj peste 8.80, laureați, participanți, pentru cei interesați, le vom publica în placheta LUMINĂ ȘI CULOARE, ediția a II-a 2023
- Vă așteptăm cu drag
Elena Toma – organizator. Relații la telefon nr. 0771 084 255
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE