FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dimineața de după
Text postat de dorias serbanescu
Neliniștea îmi provocase un somn intermitent câteva nopți. În noaptea aceea, mă rugasem de asistentă să stau în salon, lângă tine îmi regăseam tinerețea până la 27 de ani. Te-au adormit cu injecții și drajeuri pe limbă. De dimineață, soarele nou-născut mi-a necrozat psihicul. Privirea ta forja același punct în perete, ajungând, foarte probabil, în subteran, acolo era pacea căutată? M-a chemat medicul în cabinet, când am închis ușa, în urma lui, am urlat lăuntric, mă desprindeam ca o figurină din mozaic. Zonele biologice se loveau între ele, loveau personalul și străinii, coridoare, uși, ferestre, acopereau vocile și schimbau ochii nebunilor. Intram în corpuri, figuri, cu impresia că mă plastifia un tăvălug. Mă scurgeam pe scări, în jos, adȃncită în maioul ce se umfla și părea prins în frunze de floarea soarelui bolnave de rugină. Am ieșit pe poarta spitalului, ca un stomac de porc în catgut ce plutea în mâna unui copil, ce avea să plutească în mâna părinților, prietenilor, neamurilor, societății.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE