FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Eseu despre o legendă
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Eseu despre o legendă

Nu e de mirare că Rudy, acest jolly joker al versificației, un fel de Jason Statham asumat al metaforelor despletite, încă boxeaza, fără mănuși și fără succes, cu dilemele care-i sechestrează cu nesimțire crasă propriul EU. Aidoma unui luptător versat(il)de M.M.A, EL nu acceptă decât victorii , chiar dacă sunt asimptomatice ca un covid. Succesul LUI e claustrofobic și în van. Poetria, atât de amețitor răvășitoare, te face muci. Citindu-i opera care are efectul unui scaun electric asupra condamnatului, curcile menopauzate oftează corespunzător, iar cucuvacile încep să ragă emoționate concomitent cu măgarii. Desigur că totul se întâmplă din dragoste de versuri corecte. Perceput ca un genial dromader epileptic, rătăcit printre nissipurile mișcătoare ale metaforelor de cartier, Marele Maestru Intergalactic își păstrează încă parfumul inefabil de Rexona cotropit de Noul Invictus. Iată, în sfârșit, un erou mitic care-și refuză chiar și propria fiere când dânsa vrea să crape metaforic în el, prin urmare e imposibil să nu-i admiri asumarea triumfală a unui eșec de proporții biblice...

Critic Literar, licențiat în pompe funebre și alte fumigene
Manol Escu Pruteanu-Limbariță
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE