FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Remember
Text postat de Gheorghe Rechesan
REMEMBER
A trecut un an urît și plin de nenorociri fără Radu Ștefănescu. Pe pagina mea de face-book a rămas ultimul său mesaj trimis cu ocazia sărbătorii Paștelor: „ Sărbători fericite, să dea Domnul să fim sănătoși!” Cînd l-am recitit mi s-a năzărit că Radu e-n viață și se pregătește să publice încă un volum de versuri. Nu mă feresc de clișee afirmînd că, după dispariția fizică a acestui om, ne lipsește (unora) scriitorul mai mult decît omul. Și-mi asum vina că nu-mi fac timp să îi recitesc poeziile și proza. Sau barem să mă duc la căpătîiul crucii și să picur încet o doză de heineken. Naiba știe ce se întîmplă cu cei dispăruți care au lăsat în urmă scrieri pline de har, știu doar că nu facem mare lucru ca să nu se aștearnă praful uitării peste numele lor. „Nothing new under the sun” cum spune cel căruia i-a tradus incomparabilele sonete.
Let s remeber Radu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu fi trist, maestre! Vine si randul tau. Al nostru! Ma bucura gandul ca dumneata esti inca n viata dupa atat Covid si vremuri grele!  
Postat de catre Raz Sarbu la data de 2021-12-10 11:45:27
         
 
  Pacat ca s-a dus. Un coleg interesant si un polemist la fel de interesant, mai ales ca nu prea se supara la atacurile mele, unele dintre ele, special rautacioase nascute din negrul cerului gurii.  
Postat de catre Atat Ecsintescu la data de 2021-10-27 11:59:19
         
 
  Nu toti l-am uitat pe RS. Eu, la trista aniversare, am trimis revistei Observatorul din Toronto cateva traduceri ale sonetelor lui Shakesepeare, mentionand, din nou, ca si anul trecut, valoroasa carte. Si totul a fost publicate.

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2021-09-28 19:19:34
         
 
  Și eu cred că nu era, în primul rând, locul apoi, momentul pentru asemenea remarci care trimit la vindicativism, ranchiună, răfuială. Și mă întreb: qui prodest, domnule Andrei Florian? Nu ar fi mai bine să postați aici ce ați mai scris, ce mai faceți, literar vorbind? Vă aștept. Succes!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2021-05-29 06:39:23
         
 
  Andrei Florian, nu știu cui îi este adresat comentariul tău, dar ți-ai ales cel mai prost moment.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2021-05-21 17:50:20
         
 
  Sigur nu ai fost turnător la Securitate? Nu știu de ce am îndoieli, dar poate mă ajuți sî mi le spulber.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2021-05-18 01:38:39
         
 
  Am lăsat loc și celorlalți  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2021-04-27 13:45:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE