FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Așa zice Buna
Text postat de Florentin Sorescu
Buna mi-a povestit că la începuturi oamenii puteau să plutească în voie, dar la un moment dat inima lor a început să atârne grea și-atunci au făcut buf. Și cum nu mai puteau să se ridice înapoi, au învățat să meargă. De aceea oamenii nu au avut aripi, ei puteau să zboare și fără ele. Iar acum doar îngerii mai pot să facă acest lucru, dar nu vor să fie văzuți ca să nu ni se facă necaz că noi nu mai suntem așa. Ei vin aici ca să ne ajute atunci când inima ni se face într-atât de grea că nici măcar nu mai putem să ne ridicăm din pat.
Așa zice Buna.
Eu cred că îngerii sunt acei copii care pleacă să-și ia înapoi aripile pentru că aici nu mai vrea nimeni să-i vadă.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mulțumesc frumos, domnule Intergalactic!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2021-05-02 22:43:53
         
 
  Intr-o lume a manelistilor, a ''bombardierilor'', a cocalarilor de top, lume din care fac si eu oarecum parte, cu mai multa sau mai putina mandrie, iata un text extrem de sensibil, impanat cu metafore, ca baietas de baietas, nu pot lasa ca niste vorbe corecte, corespunzatoare, pe barosaneala, sa treaca neobservate. Steluta [Artois] plus vot.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2021-04-10 13:38:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE