FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Kosta Vianu
Text postat de Emanuel Cristescu
Nu aș vrea să parazitez textul domnului Dragoș Tudose așa că postez aici replica mea la cele pe care le-ați afirmat.


”expresia corecta era "mi-am sters contul". ” Nu. Expresia corectă trebuia să fie ”Mi-am schimbat numele contului din ”Kosta Vianu” în ”șters șters”


”Pe de alta parte, faptul ca atmosfera de pe Europeea este una toxica e demonstrat de lipsa cimentariilor.”
De unde trageți concluzia că atmosfera de pe Europeea ar fi una toxică? Da, nu mai sunt atât demulte texte ca altădată pentru că au apărut multe alte variante de exprimare. În plus, am lipsit, peste un an de pe site șși acest fapt s-a simțit. Am revenit și, încet încet reconstruim.

”De putinatatea textelor postate si de calitatea lor despre care chiar nu mai trebuie sa amintesc.”
Despre puținătatea textelor da, este adevărat. Dar cu privire la calitate mai reflectați sau argumentați. Sunt, acum cca 8-9 membri activi. Adică, puțini față de altădată. Dar calitatea textelor este departe de modul în care sugerați dumneavoastră că ar fi.

”Domnule, Cristescu, dumneavoastra ati demonstrat cu asupra de masura dublul standard, duplicitatea si parti-pris-ul politic.”

Absolut greșit și neadevărat. Da, am un parti-pris politic și este firesc. Dar nicidecum duplicitar.

”Pe de o parte sustineti vocal ca sunteti anti-hastag”
Da, sunt anti # și sunt vehement. De fapt sunt total împotriva actualei guvernări. Numai aseară, într-o intervenție directă la România TV am avut o dură replică la adresa domnului Demezzo. Dacă veți căuta pe FB ”Acțiunea pentru Bunăstare” secțiunea ”fișiere”, veți găsi DERRC, un program politic și altele. Pot să vă mai dau link-uri de la dezbaterile de pe Platforma ”România civică” unde eu particip adesea.

”iar pe de alta mangaiati pe cap hastagii si globalistii cei mai inversunati.” Aici avem viziuni diferite. Eu sunt mai întâi și mai întâi, adică, fundamental, ROMÂN. Și nimic din ceea ce este românesc nu-mi este străin. Eu privesc pe oricare român ca pe un român de bună credință dar, poate, cu o viziune diferită de a mea. Și militez pentru încetarea războiului româno-român, fiecare contra fiecăruia și toți împotriva tuturor. Bunăstarea în România nu va veni atâta timp cât românii se vor afla în război. De vreo trei ani pledez și lupt pe platforma menționată mai sus să facem o unire a forțelor politice neparlamentare. Ei bine, în sfârșit am găsit, mulți dintre noi o formulă și am constituit, ”Uniunea Forțelor Patriotice” Acum lucrăm la ”Program” Și la structură.
În plus, domnule coleg, dup faptul că sunt român sunt și un democrat convins. Și niciodată nu voi privi un român ca pe un inamic. Pe cei cu care mă aflu în antiteză îi consider adversari. Și caut punți de legătură. Adică, ceea ce ne unește, nu ce ne dezbină
Aici, pe Europeea, au activat, activează și pot activa, autori, indiferent de ideologia ori opțiunile politice. Cum bine știți, restricțiile sunt: ecoliteratura și ”NU” atacului la persoană. Respectiv, respectarea ”Regulilor polemicii civilizate”
Așadar, faptul că am colaborat sau colaborez cu orice autor europeic, nu este și nu poate fi considerată duplicitate. Pentru că, poziția mea este consecventă și neschimbată. Doar că eu nu sunt nici intolerant, nici segregaționist nici extremist. Dacă mă credeți, unul dintre autorii europeici m-a denigrat destl de dur față de un altul. Ei bine, acest altul era ecsintescu. Acesta mi-a spus. Ce credeți că am făcut? L-am sancționat, l-am exclus? Nici vorbă. Am colaborat cu el. Ba, mai mult, i-am ridicat nivelul și a devenit unul dintre editorii europeici.


”Nu va mai dau exemple. Mi se pare inutil.”
De ce să nu dați? Dați măcar unul. Dar atenție, exemplu de ”duplicitate”. Nu de colaborare.

”Daca am intrat aici am facut gestul NUMAI pentru a-mi exprima admiratia pentru textul domnului Tudoase. Acum regret, fiindca vad ca domnia sa nu vrea sa discute cu mine si il inteleg.”


După cum ați văzut, distinsul nostru coleg, v-a lăsat cu amabilitate adresa de e-mail. Vedeți cum vă grăbiți și faceți procese de intenție? Vedeți cum se naște eroarea de comunicare? Domnul v-a spus că nu mai activează pe FB. Iar dumneavoastră ați interpretat cum ați interpretat. Așa și în raport cu mine. Faciți ipoteze, presupuneri îmi atribuiți acte și fapte pe care nu le-am comis. Treaba domniei voastre: eu atât vă spus, adevărul așteaptă doar minciuna se grăbește.


”Pe dumneavoastra, domnule Corbu, insa, nu. Avem o istorie destul de lunga in care ati demonstrat duplicitate. Sa fiti sanatos si aveti grija de dumneavoastra, eu nu va urasc si nu mai am ce discuta cu o persoana care se dezice de ce a spus.”

V-am mai spus, dați-mi un exemplu de ”dezicere”. Vreau să văd ce înțelegeți dumneavoastră prin ”dezicere”. Cât privește ”urâtul” (de la a urî) îmi lipsește total acest sentiment. Domnului Peia i-am redus nivelul pentru limbaj excesiv licențios. Dar nici vorbă de ură. Oricând, poate reveni. Dar cu respectarea principiului ecolitrar. Și am mai redus nivelul cuiva care, netam-nesam, m-a jignit și mi-a aruncat niște vorbe pe care, nu-mi imaginam nici în cele mai groaznice coșmaruri că le-ar putea rosti cineva. (De aceea am și lipsit de pe site. Mâhnirea mea a fost imensă. Am vrut să și închd site-ul. Dar timpul a cicatrizat rana și, iată, am revenit)

Dar, domnule Kosta Vianu, în fond, concret, nu pe baza presupunerilor dumneavoastră, ce îmi reproșați?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  @Kosta: Te-am lasat cu sechele si te-am gasit tot cu sechele. Vorba lui Brancusi.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2021-06-17 05:17:59
         
 
  Altminteri, toată stima, domnule Cristescu!
Să fii imparțial este cel mai greu.
Iar problema nu se rezumă la alege între alb și negru, ca și cum o tabără ar fi greșita iar alta, nu. Problema este că niciuna dintre tabere nu are dreptate până la cap.
PS. M-ar bucura să putem bea cât de curând o bere.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2021-04-01 17:17:32
         
 
  În mod curios, distinsul domn se dă mare credincios, dar uită esenţa Bibliei și, în mod special a Noului Testament, acţionând exact pe dos.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2021-04-01 00:27:42
         
 
  Mă tem că nu aveți cu cine discuta, domnule Cristescu!
Oamenii aceștia suferă de o boală grea și, pare-se, incurabilă: ura!
Sunt arși la suflet de veninul pe care l-au adunat.
Pur și simplu cel mai bine este să-i ocolești ca pe niște persoane contagioase.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2021-03-31 22:14:40
         
 
  Vedeti cum minciuna dumneavoastra scoate capul ca proasta? Am schimbat? Nu exista alta modalitate de a-mi sterge contul, acesta este adevarul! Am plecat scarbit exact de cei pe care ii tolerati si incurajati sa isi verse laturile globalist-progresiste aici, adica albeiul raspopit Solariu si nenea acela care scrie epigrame porcos-insinuante, dar si-a scapat gramatica in ocean pe cand fugea de Romania, Cioaca pe numele sau cel predestinat.. Ai asistat pasiv cand raposatul editor sonetist imi stergea postarile, fara sa te intrebi de ce o facea, daca nu erau porcoase. Ai inlaturat sistematic pe toti nationalistii patrioti de aici, pe Peia, pe subsemnatul, pe profesorul Buricea, care scrie cum scrie dar e patriot sadea, asa ca nu-mi mai cere, domnule fatzarnic, dovezi, ca le ai sub nas. Ma mir cum de nu vezi singur efectele politicii pe care o promovezi aici. Ai inlaturat, prin felul matale de a desconsidera, talente reale si ai lasat sa prolifereze doar pe cai care nu se iau de liberali, de diezrezisti si sorosisti, cum e avocatzelul de procesturi perdute, care se da mare literat. Asa ca, e ultima mea reactie la fatzarnicia si la dispretul dumitale, sa fii sanatos, domnule, si sa iti dea Dumnezeu, in care am inteles ca nu crezi, gandul bun.
 
Postat de catre sters sters la data de 2021-03-29 21:41:48
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE