FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
LIMBAJUL FRUNZELOR
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Domnul Copac stătea neclintit în fața mea. Era neclintit, ca un copac ce se respectă.
-E adevărat că știi LIMBAJUL FRUNZELOR?, m-a întrebat.
-E doar un zvon, i-am răspuns, eu sunt specializat în furnici.
-Ce fel de furnici ?
-Furnici kamikaze, japoneze.
-Mie mi-a declarat o furnică vietnameză că știi perfect LIMBAJUL FRUNZELOR, domnule...
-Furnicos, ăsta e numele meu.
-De ce Furnicos, și nu Furnicoi ?
-Simplu, pentu că mă doare în albeața osului de furnici, Furnicoi e vărul meu. Domnule Copac, cred că realizezi unde îl doare. Încă ceva, nu există furnici vietnameze, știu asta de la secretara mea personală,o furnică thailandeză specializata în blowjobul ierburilor.
În acel moment, o furnică vietnameză trecu pe lângă noi. Căra în spate o Frunză Binevoitoare...
-Salut, Furnicos, zâmbi Frunză Binevoitoare.
-Salut, Frunză Binevoitoare, am răspuns.
Domnul Copac se uită la mine cu scoarța încruntată. Era neclintit, ca un copac ce se respectă.
-Parcă spuneai că nu cunoști LIMBAJUL FRUNZELOR.
-Nu-l cunosc.
-Atunci, cum scoarța mea discuți cu frunza asta ?
-Cum pot.
-Dar de ce ?
-De înverzeală.
De atunci, Domnul Copac nu mă mai salută. Dar citesc în scoarța lui de copac neclintit, care se respectă, LIMBAJUL FRUNZELOR.
THE END.
4.02.2021
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE