FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Drum lin spre lumină, frate Ștef!
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Maestrul Ștef Rădulescu, tizul și amicul meu virtual cel mai bun, ne-a părăsit brusc. Eram aproape identici ca stil, ca gândire, chiar și sonetele noastre semănau incredibil, mă mândresc cu faptul că pseudonimul pe care îl folosea ,Radu Stefanescu,i l-am propus eu, prin 2004, ca să nu ne confunde cititorii, când ne-am intersectat pe defunctul site literar neogen. Un poet de senzație dar și un prozator excelent, un geniu nebăgat în seama. M-a ajutat extrem de mult să-mi cizelez soneatele. Regret enorm că n-am reușit să ne vedem la o halbă de Heineken, berea noastră comună .Inca sunt bulversat, de aceea postez textul asta atât de târziu. Drum lin spre lumină, frate Ștef!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Frumoase și sensibile cuvinte! Impresionant ”frate Ștef”  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2020-06-13 01:41:38
         
 
  Condoleante, Rudy, tie, celorlalti prieteni apropiati, familiei si tuturor celor care l-am apreciat.  
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2020-06-12 16:12:39
         
 
  MMI m-as fi mirat sa nu fi aici, acum.
Daca-mi aduc aminte tu i-ai sugerat sa fie Radu Stefanescu...
Este!

Numai bine, Rudy.
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2020-06-12 14:52:02
         
 
  Rudy, tot binele! Radu ar râde de noi, săracul de el! Fie-i pământul puf!  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2020-06-12 13:53:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE