FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ah ! Iubirea !
Text postat de Elena Toma
AM LĂCRIMAT, EMOȚIONATĂ. Național Geografic a difuzat un documentar. Cât de frumoasă ar putea fi lumea, dar... nu poate. De ce ? Pentru că nimeni nu iubește îndeajuns. Ce-mi văzură ochii ? Un interviu luat unui tânăr frizer. Înarmat cu un scaun, cutreiera străzile. De ce ? Din iubirea de semeni, își oferea serviciile, tuns, frezat, bărbierit, GRATIS, oamenilor străzii, cei fără un acoperiș deasupra capului. Pe un gang era așteptat de un moș cu plete albe, barba, până la cot. Reporterul, nimeni altul decât actorul milionar Morgan Freeman, a rămas interzis. Așezat pe scaunul purtat de tânărul frizer, după câteva minute, de sub claia de păr alb tunsă scurt și barba lungă, deasă, rasă, apăru un chip plăcut, un bărbat de cca 50 de ani. Zâmbea, mulțumind tânărului frizer. Pradă unor probleme de sănătate și nu numai, mulți oameni ajung pe străzi, aruncați, fără milă, de băncile interesate să-și recupereze banii. Întrebat, de ce acordă asemenea ajutor oamenilor străzii, tânărul frizer a spus că... îi place să-și iubească semenii și așa simte el să-i ajute, GRATIS, din iubire. CUM AR ARĂTA LUMEA, DACĂ... iubirea ne-ar trimite în calea celor năpăstuiți ? Întreb și eu, așa..
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE