FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scuze
Text postat de Emanuel Cristescu
Am fost scos din circuit de un proiect de cercetare și trei licitații pentru diverse proiecte (Relocare conducte gaze naturale. pod suspendat Brăila și două sisteme alimentare cu gaze naturale unul pt 9 localități, altul, pentru care am depus oferta acum, pentru 25 localități. Termenul este astăzi la ora 15.)

A fost extenuant. Inuman. Am făcut și câteva nopți albe. Și, din păcate, cred, procedurile nu sunt corecte. Sau, să fiu tolerant, prea corecte! Eu am făcut documentații (Propuneri tehnice și financiare,cu anexe cu tot, de peste 130 pagini) Și s-ar putea să câștige unii cu câteva pagini.

Am spus toate acestea pentru a înțelege de ce nu am mai intrat pe site.

Pt unele momente de revoltă am mai postat, din când în când pe FB.

Proiectul de cercetare l-am câștigat. Am semnat contractul în 10 iunie. Aștept notificarea de la Minister să pot începe lucrul.

Europeea! Draga de ea! Se simte bucuria unora că ar sucomba. Se simt colții hienelor care îi dau târcoale.

Dar eu știu și o știu și alții, că sunt membri care o iubesc și cărora le place să posteze aici. Să sperăm cu toții în zile mai bune.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Se pare, dacă nu sunt prezent pe site, activitatea site-ului se diminuează.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-12-15 07:25:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  mai dati-ne amanunte, dle Corbu...  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2019-07-16 12:08:50
         
 
  „că sunt membri care o iubesc”

O iubesc, dar nu mai au pic de ură...

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2019-07-12 14:11:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE