FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Să nu dramatizăm
Text postat de Emanuel Cristescu
De ce, oare, 25,8% pentru PNL ar fi bun și pentru PSD ar fi rău?

Cum vă spuneam, mizeria în acțiune continuă. În baza unui răspuns la niște întrebări neconstituționale, puerile și agramate se vrea a se induce ideea că ar fi avut loc alegeri parlamentare și că am avea o nouă majoritate. Ceea ce este fals.

Rezultatele au următoarele aspecte bune:

- am scăpat de gunoiul politic nr 1 al națiunii, rejectatul național care, cu toate că a primit 7,4 milioane de scuipați în freză, a continuat să distrugă România încă doi ani.

- am scăpat de degeneratul politic acoperit Ponta.

- le-a deschis ochii pesediștilor care, poate, nu vor mai fi mămăligi și realitatea îi va obliga să ia măsuri pentru viitoarele alegeri.

- cei care s-au tot culcat pelaurii victoriei, poate, se vor trezi și se vor mobiliza.

-Macron a pierdut în favoarea doamnei Le Pen! Demisionează Macron?

Așa că, să fim optimiști.

PS. Nu putem ignora performanța de excelență a laboratoarelor. Care au făcut un partid de la zero, USR, au făcut și o alianță, USR + Plus și, printr-o manipulare profesionisă, exploatând creiere cu disponibilitate, l-au adus, în nici doi ani la 23%. O performanță pentru care MI6 crapă de ciudă. Și nu numai.

-
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Există, trebuie să existe viață și după europarlamentare și după pseudoreferendum.

PSD nu acum a greșit. A greșit atunci când trebuia să-l suspende pe Johannis. Când au închis ochii, când și-au arătat slăbiciunea când s-au comportat ca niște mămăligi. Când au acceptat să se transfere asupra lor toată ostilitatea propagandei. Își merită soarta. Problema este ce vină au românii să ajungă să fie conduși de unul lipsit de echilibru rațional ca Rareș Bogdan.

Sper ca românilor să le vină mintea cea de pe urmă. Altfel, plânsul și scrâșnirea dinților, pentru mulți, vor urma.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-05-27 04:08:46
         
 
  domnule Cristescu, în politică, ale vieții valuri, azi ești sus, mâine jos, și tot așa. nu vă pierdeți cu Firea. apa trece, europeicii, mulți-puțini, rămân. noi să fim sănătoși.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-05-26 23:46:02
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  mai insistați, domule Ștefănescu, mai insistați. Este simplu.

PS. Din nefericire, se pare, de cei doi nu am scăpat. Au dat rezultatele exit pollurilor! Se pare că au făcut pragul! Poate numărătoarea să ne aducî bucuria!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-05-26 23:11:00
         
 
  față de performanța laboratoarelelor și a creierelor disponibile a selăsa manipulate, nu!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-05-26 23:08:30
         
 
  domnule Cristescu, de data asta, cu toate că fac eforturi sincere să vă înțeleg, îmi pare rău, nu-mi iese...

altfel, toată stima
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-05-26 23:02:35
         
 
  Nu vi se pare cam mult de la 45% în noiembrie 2016 la 25% în mai 2019?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-05-26 22:58:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE