FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
D-LE EMANUIL CRISTESCU-CORBU, aka Alex Popescu @ Aleodor Covrig, , etc.
Text postat de Gheorghe Rechesan
Stimabile și onorabile corifeu al Partidului Acțiunii pentru Bunăstare (Națională?) vă întreb scurt, fără prea multe meandre explicative:

1. Sunteti de acord cu interzicerea amnistiei si gratierii pentru infractiuni de coruptie?
2. Sunteti de acord cu interzicerea adoptarii de catre Guvern a ordonantelor de urgenta in domeniul infractiunilor, pedepselor si al organizarii judiciare si cu extinderea dreptului de a ataca ordonantele direct la Curtea Constitutionala?

p.s. Răspunsurile de genul „mmm-deh, hmmm, îhî, dîmnu”, le consider inacceptabile; în cazul în care sunteți indecis,șovăitor, puteți suna unul din prietenii dvoastră de pe lista p.s.d., filiala facebook.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ”Corb la corb nu-si scoate ochii.”

Dacă și românii ar proceda precum corbii ce țară minunată am putea avea.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2019-12-15 07:15:57
         
 
  Normal. Corb la corb nu-si scoate ochii.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-05-27 22:28:01
         
 
  1. Nu. Parcă art 72 sau 73 alin 2 Constituție interzice inițiativa civică în domeniul amnistiei și infracțiunii. Să schimbăm Constituția, dacă putem, și apoi mai discutăm.

2. Nu. Ceea ce reglementează Constituția nu poate fi schimbat decât prin modificarea Constituției!

3. Eu nu răspund la nicio întrebare având drept criterii de acceptabilitate criteriile celui care mă întreabă. Ci criteriile mele. Dacă își vrea criteriile lui să-și răspundă sigur.

PS. Eu întotdeauna v-am răspuns. Dumneavoastră, mai mereu, evitați. Poate o veți face acum. Întrebare: sunteți de acord să se supună referendumului aspecte pe care Constituția nu le permite?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-05-27 19:47:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE