FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
S-a dat startul operațiunii “Intoxicare–Ciuruire”, mai 2019
Text postat de Emanuel Cristescu
Motto

Chiar dacă voi fi singur împotriva tuturor, consider necesar, ca o datorie de conștiință, să deschid ochii și mintea celor care încă nu cred în ceea cese vede și din Proxima Centauri: o manipulare la care participă forțe mai mult sau mai puțin oculte, fără precedent


S-a dat startul operațiunii Intoxicare - Ciuruire, mai 2019: Vai ce mai votează diaspora referendumul! Se va vota 175%! Și unii chiar cred așa ceva.

Se încearcă pregătirea explicațiilor pentru viitoarea nouă CIURUIRE de diseară! Se trage în popor cu intoxicări de genul: diaspora s-a mobilizat, diaspora stă la rând să voteze, nu sunt secții de ajuns, votăm pentru marea schimbare, votăm împotriva corupției etc. Pentru ca să nu-și pună lumea problema: cum naiba la referendumul pentru familia naturală, cu atâta mobilizare civică, nu s-a atins cvorumul iar acum, s-a votat 175%?

Mai mult, vor să creeze premisele răsturnării puterii legitime, alese în urma unui scrutin legal și necontestat de către nimeni, în baza ideii că, votându-se un surogat de Referendum cu întrebări neconstituționale și puerile s-a schimbat majoritatea.

Dacă le va reuși trucul ne merităm soarta. Cum bine remarca prietenul meu, domnul Emil Ilea, trebuie să ne salvăm singuri: "Când liderii timorați refuză lupta, iar liderii spirituali tac, poporul trebuie să se salveze singur."

Soluția împotriva acestei manipulări de proporții, dragi români care înțelegeți mecanismul, este să mergeți la vot și să votați doar europarlamentari care sunt pentru România. Apoi să convingeți și pe alții să facă la fel. Și, nu în ultimul rând, să difuzați, să distribuiți mesaje de tipul acestora de mai sus cât mai multor prieteni. Și să-i rugați și pe ei să facă la fel.

Sunt câteva televiziuni care, se vede cu ochiul liber, au primit ordin să participle la această grosolană manipulare. Și o fac cu exces de zel. Și cu multe “conștiințe” preș!

PS. Păcat că membri Europeea care înțeleg ce se întâmplă cu România, nu au luciditatea să realizeze că prin sofisme și încălcarea regulamentului se izolează și își anulează singuri dreptul la exprimare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  „Soluția împotriva acestei manipulări de proporții, dragi români care înțelegeți mecanismul, este să mergeți la vot și să votați doar europarlamentari care sunt pentru România. Apoi să convingeți și pe alții să facă la fel.”

Chiar așa am făcut. Și nu numai eu.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2019-05-26 21:49:21
         
 
  :))) eu n-am zis că-i rău, am zis că e improbabil, dar, printr-o simplă manevră în photoshop, poate deveni vizibil și credibil!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-05-26 20:42:42
         
 
  auzi, bre, și ce vezi rău în asta? om e și domnul Cristescu, ce-i frumos... :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-05-26 19:34:44
         
 
  crezi, Fane?În epoca asta, în care oricine ar putea să monteze/posteze o fotografie cu dl Cristescu într-un striptis-club, cu o fătucă dansîndu-i în poală, orice e posibil!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-05-26 19:02:32
         
 
  odată cu introducerea votului electronic, toată măgăria asta o să ia sfârșit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-05-26 18:56:51
         
 
  În Malmö, trei cabine de vot și șase ștampile pt. două mii de rezidenți români, cozi nesfîrșite de români la Milano, Munchen și Barcelona, oameni care stau cu orele așteptînd să voteze.. toate manipulări, ”ciuruiri”, conspirații, scenarii care denigrează p.s.d? Da, există într-adevăr un scenariu, se repetă cel de la alegerile prezidențiale din 2016. Meleșcanu și acoliții lui, securiștii reactivați din m.a.n. ar trebui demiși urgent, mîine dimineață!!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-05-26 18:25:25
         
 
  În diaspora trăiesc peste 4 milioane dr români, fără a-i mai adăuga și pe cei din Republica Moldova. Prezența la vot va fi de maxim 10%, adică doar vreo 400.000 de voturi vor veni de la românii din străinătate.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-05-26 17:36:05
         
 
  vă ciuruiți singur, onorabile și cu propria mînă, ceea se numește, eufemistic și ecoliterar,lucru manual! care forțe oculte, cîte conspirații la vedere, cîți asasini plătiți la Athene Palace Hilton, cîta mai sioroșimea plătind haștagimea?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-05-26 14:43:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  dacă nu știți, există alții care știu. răspunsul corect e pentru că nu doresc să-l fac funcțional/funcționabil. fiindcă nu doresc să-i dedic timp/energie/bani.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-05-26 13:06:42
         
 
  Pentru că nu știu de ce nu funcționează. Și nu știu să-l fac să funcționeze.

Ce mă bucură, domnule Ștefănescu, este că ați înțeles mesajul.

Oricum, personal îmi asum toate riscurile și, chiar dacă ar fi să rămân singur, voi demonta mecanisme, manipulări și voi spune lucrurilor pe nume.

Vă amintiți când vă spuneam că GDS (nu, nu sunt proști deloc. Tara lor este că sunt ticăloși. Cei sub ordin. Naivii, săracii, cred că tot ce zboară se mănâncă!) , adică, Grupul de Diversiune Socială este de-al laboratoarelor? Mulți nu credeau, alții mă înjurau. Când am spus că triumful securității asupra Europei Libere a fost atunci când sicriul Monicăi Lovinescu a fost întâmpinat de apostolii onestității, Pleșu și Liiceanu, mulți s-au simțit oripilați. Spuneam atunci și o fac și acum: adevărul așteaptă, doar minciuna se grăbește. Și adevărul a ieșit la iveală. Mai devreme, chiar, decât mă așteptam. Decerebrat să fii să nu poți înțelege că acest toxic GDS a renunțat la orice umbră de prudență și a acționat cinic, sfidător, pe față, conform misiunii, premiind un torționar.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-05-26 12:45:24
         
 
  PS. Păcat că membri Europeea care înțeleg ce se întâmplă cu România, nu au luciditatea să realizeze că prin sofisme și încălcarea regulamentului se izolează și își anulează singuri dreptul la exprimare. (Emanuel Cristescu)


Sincer, uneori și eu regret că l-ați banat pe colegul Peia.
Uneori mă întreb cât de constituțională e existența unei insule, a unui mic teritoriu media care condiționează într-un mod oarecare dreptul universal (subliniez, universal) la liberă exprimare - în cazul de față, sub pretextul igienizării limbajului.
De ce nu puneți forumul pe picioare? Acolo domnul Peia, mai coleric cum e domnia sa, mai frust, mai rural, așa, ar putea înjura liniștit, eventual ar putea fi înjurat la fel de liniștit, s-ar descătușa energii, s-ar lămuri anumite chestiuni. Ar exista o alternativă.
Altfel, să recunoaștem, e cenzură.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-05-26 12:17:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE