FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dinainte de Paște nu am mai intrat pe site
Text postat de Emanuel Cristescu
Așa că nu-mi mai imputați verzi și uscate!

Mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domnule șters, ți-am invalidat ultimele trei ultimele trei comentarii, în care ai comis, complet neprovocat, insulte, calomnii și atac la persoană.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-05-28 12:06:02
         
 
  Kosta, în ultima vreme, ți-am invalidat un text cu măscări, blesteme - nici nu știu cum să le zic, și câteva comentarii mai ofensive, știi genul. Dacă te consideri nedreptățit, poți reclama la adresa de email cunoscută, [email protected].  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-05-19 11:13:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Raman cu gustul amar al unei inselaciuni de proportii: candva credeam in seriozitatea si impartialitatea dumitale. Te-ai desconspirat, in sfarsit, domnule universitar. Tot de la Buzau esti, chiar daca faci eforturi sa nu pari...
 
Postat de catre sters sters la data de 2019-05-19 08:25:19
         
 
  Fatzarnicia dumitale, stimate domn nu e intrecuta decat de partizanatul hastag. Cum poti fi atat de duplicitar? Imi stergi comm dupa comm doar pentru ca ii ofilesc pe partizanii malaului sas si dupa aia te miri singur ca iti miroase gura a usturoi? De ce ai pus un paznic hastag la staulul dumitale (in ipoteza ca ar exista unul, altul decat matale!) e treaba dumitale. Dar sa n-ai cojones sa recunosti, asta mi se pare de tot rasul. Te anuntz ca mi-am sters aproape toate textele si cand nu va mai ramane niciunul nu vei mai auzi nici de mine. Ramai cu Fane shakespearianul, cu MMI si Reche, cu albeiul raspopit, adica exact cu cei care ti-au mai ramas fideli, matale si hastagismului dumitale din suflet. Hai, pa, ca poate mai am si treaba...  
Postat de catre sters sters la data de 2019-05-19 08:23:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE