FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
La mulți ani!
Text postat de adrian mihai
Tuturor celor ce s-au născut într-o grădiniță plină cu flori multicolore și parfumate, la mulți ani și multe bucurii!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  hai sa nu vorbim de proteza in lipsa,nea Corega,trage-ti nadragii si mai comite un sudoku pt pensionari!  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-04-22 16:06:51
         
 
  pe tine cine te-a băgat în seamă, parpanghele? vezi că îți clănțăne proteza aiurea, muțunache!

ia treci tu la raboteză și croiește soneate, că ie (sic!) frumoase rău! iar șpanul rezultat din actul creației adună-l în butoaie, ca să îți măsurăm productivitatea de stahanovist al cuvitelor rimate la kilogram sau snop...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-22 14:30:05
         
 
  mai negru ca tine nu e nimeni,poteras,vezi-ti de sudoku si de obsesia ta bolnavicioasa pentru minore! :L))))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-04-22 10:38:34
         
 
  *nu-l mai disprețui, agramaturgule!
*măcar
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-22 09:12:10
         
 
  ești negru și pe-afară, și pe dinăuntru, bade gheo-dușumea! mai uită-te prin dex și nu-l mai dispreșui, agramaturgule, că văd că nu pierzi nicio ocazie ca să te faci de râs!...

dar nu mi-ai răspuns la întrebarea pe care o tot repet, nea funingine: doare rău să te corecteze un purtător de cașchetă și să nu valorezi nici măar cât pulanul lui?

bănuiesc că da!
:)))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-22 09:10:59
         
 
  șo pe Bukowski, incultegramistule!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-21 18:23:19
         
 
  gică-agramaturgică, ia și înghite niște praf de cretă, în speranța că te vei albi, cât de cât, în cerul gurii!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-21 18:22:00
         
 
  pristandache, incultegramistule, atotștiutorule și băgătorule de seamă, poate că am făcut-o deja, de unde știi că nu, dar pe f.b. sau pe altă pagină de socializare!că tot ne strofocăm(unii dintre noi) să (re)facem europica ca pe o nișă literară! și-apoi, de ce te freacă grija, comisărele, n-ai nicio floricică prin preajmă să te calmeze din p.d.v. artistic și nu numai?
să închizi ce?amărîta ta de participare la un eveniment festiv, prepascal?du-te și compune un rebus pe tema Floriilor și ca să nu bei pe stomacul gol ia o îmbucătură și din fesierii lui Bukowski!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-21 18:13:57
         
 
  Mulțam, Adrian Mihai! Aßijderea și ție și, bineìnțeles, tuturor celor cu nume de floare.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2019-04-21 18:07:36
         
 
  agramaturgule, parcă aș închide și eu caseta comentariilor, așa cum faci tu! ce mă sfătuiești să fac?

ps. poate mai ai totuși, o fărâmă de omenie în tine și reușești să spui "la mulți ani" sărbătoriților de azi, dar nu m-aș baza pe asta...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-21 17:24:56
         
 
  toate de prin grădiniță,
sunt pe pofta lui Adiță!

cu precizările: mălin (Prunus padus), arbust decorativ din familia rozaceelor, cu flori albe mirositoare și cu fructe drupe mici, negre (reg.)=liliac
în ucraineană малyна (malyna)= zmeură deci, corect lexical ar fi „Zmeurica”
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-21 13:41:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE