FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
in apararea unui coleg acuzat pe nedrept
Text postat de Dumitru Cioaca
"Apropos de deviații, un ins care își postează obsesiv moaca pe f.b. înconjurat de minore, unul care-și exhibă pornirile paternale prin fraze de genul „ un puiuț de mehedințeancă născută pentru a ne merge la inimă!” e clar că are înclinații pedofile!întreabă orice psiholog!"
(Acuzatie extrem de nedreapta si rau intentionata pe care distinsul nostru coleg Gheorghe Rechesan i-o aduce la fel de distinsului coleg Adrian Mihai)

cat timp Mihai pe puiuta,
n-o lasa decat sa-i sara,
pe-al lui cos cu inimioara,
taindu-i, c-un gest viril,
orice-acces catre fitil,
eu zic ca nu-i pedofil!


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  a avut și agramaturgul ocazia unică de a mă taxa și nu a făcut-o. nu, nu e vorba de toleranță, ci de neștiință de carte. oricum, chestiile care țin de acordul fin îi sunt complet străine, nivelul de cunoaștere precar pe care îl are nepermițându-i abordarea cu succes a acestora.

prin urmare, agramaturgule, a zburat puiul cu ața, mă autocorectez!

lupul agramat,
evident, beat-turtă,
s-a ales îndat’
c-un fermoar pe burtă.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-14 20:20:23
         
 
  "Să fie vreo sută ori două de ani, este mult de atunci , parcă în cartea de ”Citire” pentru clasa a doua (sau a treia?) exista o poveste intitulată ”Două capre”. Esența poveștii era următoare: pe o punte îngustă, deasupra unei ape, s-au întâlnit două capre venind din sensuri opuse. Neavând înțelepciunea să găsească o soluție pentru a trece puntea au început să-și arate fiecare vitejia. Imperativ cu aroganță și infatuare: dă-te la o parte! ba dă-te tu! ba tu. Și așa au ținut-o langa până când au ajuns să se ciocnească, între ele, cap în cap. Vă imaginați finalul: ambele au căzut în apă!"
(Domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Cu parere de rau trebuie sa va atrag atentia ca situatia actuala de pe puntea europeeica este total diferita de cea descrisa in cartea dumneavoastra de citire; findca pe Europeea nu este vorba despre doua capre care se intalnesc intamplator
ci de lipsa totala de capre care ii fac pe cei doi tapi sa se urce pe punte. Lipsa totala de poetese europeice la facut pe domnul Rechesan sa se indragosteasca de chelia domnului Adrian Mihai. Si cum domnul Rechesan nu mai este de mult pioniera din moment ce si-a permis sa poarte mustata, sa nu ne miram ca domnul Adrian Mihai reactioneaza atat de violent la avnsurile cronicarului. In concluzie: pana situatia demografica de pe Europeea nu se va imbunatatii in mod simtitor,
nici cele mai dure i sangeroase metode punitive nu vor reusi sa curme impunsaturile dintre tapii europeeici.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2019-04-14 19:23:06
         
 
  Trebuie să plec dar mă voi reîntoarce în câteva ore. Sper să aveți înțelepciunea să nu mai escaladați conflictul.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-14 19:12:54
         
 
  Reflectez, încă reflectez, la dilema: care exprimare să fie mai neregulamentară?

”„agramaturg alcoolic!te aștept ca și când” ”

” îl încodeiez pe ”poteraș” de apucături pedofile(folosind alt nume) se bazează pe activitatea sa intensă de promovare(îndoielenică) a unor minore.”

Aceasta, ca să iau două dintre cele mai recente gratulări reciproce dintre domniile voastre.

Mă gândesc, totuși, că un armistițiu v-ar prinde bine amândurora. Ca alternativă la cartonașul roșu.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-14 19:11:48
         
 
  Dle Cristescu, vă înșelați, pe punte se vor întîlni o capră cu chipiu și un lup(după declarațiile ferme ale comisarului a.m., unul lcoolic)așa că morala poveștii se va rescrie.
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-14 17:16:32


agramaturgule, îți recomand să recitești, de urgență, "scufița roșie" (partea cu vânătorul spintecător și lupul spintecat).

lupul agramat,
evident, beat-turtă,
s-a ales îndat’
cu-n fermoar pe burtă.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-14 19:03:02
         
 
  Dle Cristescu, vă înșelați, pe punte se vor întîlni o capră cu chipiu și un lup(după declarațiile ferme ale comisarului a.m., unul lcoolic)așa că morala poveștii se va rescrie.

p.s. apropos, după ultimele dvoastră declarații privind regulamentul comentariul în regulă, „agramaturg alcoolic!te aștept ca și când” n-ar merita un cartonaș roșu?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-14 17:16:32
         
 
  acum serios,a.m.,Rechesan e genial,tu esti doar un ex-militian rebusist care e happy cand gaseste o virgula in plus sau in minus, te multumesti cu nimic,prietene somalez! :)))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-04-14 16:07:12
         
 
  din nefericire pentru el,a.m nu se pricepe decat la rebus, virgule si copilite, peste 20 de ani nimeni nu va mai sti ca a existat,pensionarii care-i cumpara capodoperele vor fi in alta dimensiune :))))(  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-04-14 15:41:38
         
 
  rebusila e un etern un gica-contra, daca postarile nu apartin crescatorului de macanitoare, are doua obsesii in viata:minorele si virgulele lipsa!La varsta lui, atat i-a mai ramas.Trebuie sa fim condescendenti! :)))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-04-14 15:30:08
         
 
  Hm! Belicoase comentarii!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-14 15:18:22
         
 
  dle profesor cristescu!

referitor la alegoria celor două capre, pentru mine căderea în apă e una minoră (sic!). dar ce ne facem cu capra alcoolică și agramaturgă, că ea are oroare de apă?

apa, pentru agramat,
e ceva de speriat!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-14 15:14:20
         
 
  în regulă, agramaturg alcoolic!
te aștept ca și când...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-14 15:05:38
         
 
  Să fie vreo sută ori două de ani, este mult de atunci , parcă în cartea de ”Citire” pentru clasa a doua (sau a treia?) exista o poveste intitulată ”Două capre”. Esența poveștii era următoare: pe o punte îngustă, deasupra unei ape, s-au întâlnit două capre venind din sensuri opuse. Neavând înțelepciunea să găsească o soluție pentru a trece puntea au început să-și arate fiecare vitejia. Imperativ cu aroganță și infatuare: dă-te la o parte! ba dă-te tu! ba tu. Și așa au ținut-o langa până când au ajuns să se ciocnească, între ele, cap în cap. Vă imaginați finalul: ambele au căzut în apă!

De ce oare îmi va fi venit în minte această poveste cu un pronunțat caracter educativ? Mă poate ajuta cineva?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-14 14:58:32
         
 
  polițaiule, tu ai vrut-o, am să te tricotez cum n-ai mai fost vreodaată! ”minorele” de-bia așteaptă să-și admire promotorul cu nădragii picați!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-14 14:42:11
         
 
  ce floretă visezi, agramaturgule? e doar o biată andrea, și aia mâncată de rugină! vrabia mălai visează...

dacă nu ai găsit de ce să te legi, în ceea ce scriu, eu decât de faptul că, deliberat, de la un cap la altul am grafie exclusiv cu litere mici, că apare "arghezi", respectiv că am scris "dixtrat" (nesesizând sau refuzând a accepta că am făcut-o la fel de deliberat), înseamnă că ești de-a dreptul jalnic, agramaturgule, și chiar nu ai de ce să te agăți...

în privința armistițiului, treaba stă cam așa: cum vei deschide gura privind minorele, cum te vei pomeni înecat în propria-ți vomă din butoiul cu trăscău!

să te văd...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-14 13:28:52
         
 
  er. sunt, însă
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-14 13:27:32
         
 
  nici cele pe care le-ai comis, mătăluță nu-s notabile? Arghezi cu ”a”, „dixtinsul”, typouri cu nemiluita?!
comisare, eu ți-aș propune un armistițiu (acum că maestru-ți într-ale sudlmelor a fost ostracizat o vreme): tu îți vezi de integramele, epigramele și pozucile cu minore, eu de scenetele, satirele și schițele mele! sunt, să 100% sigur că nu-l vei respecta și mă vei determina să scot iarăși floreta din teacă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-14 12:36:31
         
 
  ba îmi sar, stănculescule, dar omul nu are ifosele tale de mare om de cultură și odihnă! n-ai observat că nici de nen-tu mitică nu mă mai iau, deși e monumental prin greșelile pe care le face?

acum tu ești victima mea preferată!
:))))))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-14 11:52:53
         
 
  Gheorghe, imediat ce am postat catrenul de mai jos, l-am repostat corectat ( El făcea ce-azis Isus ), dar editorul, rau intentionat, l-a postat pe cel cu eroare, ai inteles ?  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-04-14 11:45:50
         
 
  poterașule, e ciudat că niciodată nu-ți sar în ochi agramatismele lui nea Buricea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-14 11:33:40
         
 
  nea mitică, nu cu mata vorbeam, bre!
ești în eroare, mai gândește-te o țâră!...
dar, dacă tot ai scris, să fie primit!
:))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-14 11:12:01
         
 
  Nu mai fii cu nasul sus
Cu privire la mișel,
El face ce-a zis Isus,
Lăsați copiii la el !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-04-14 10:22:09
         
 
  Nu mai fii cu nasul sus
Cu privire la mișel,
El face ce-a zis Isus,
Lăsați copiii la el !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-04-14 10:21:23
         
 
  Nu mai fii cu nasul sus
Cu privire la mișel
El face cea zis Isus
Lăsați copiii la el !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-04-14 10:17:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "mă miră că dixtinsului agramaturg nu i-au sărit, însă, în ochi, pozele postate nu pe fbk, ci chiar aici, de un personaj dubios, de peste ocean, în care apare pe tot felul de plaje, susținut de subsuori, cât să nu se prăbușească, de două fete (de a căror cultură nu mă îndoiesc, vă dați seama) sau cu mașini decapotabile etc... cu alte cuvinte, poze de înaltă ținută!"
(Invinuire gratuita pe care mi-o aduce colegul Adrian Mihai insinuind ca nu as vedea oitele ratacite cu care se preumbla Sfintia Sa parintele Sorin Olariu)

cand prelatul se agita
c-o oitza ratacita,
nu e, ca la noi, un viciu,
ci-o sarcina de serviciu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2019-04-14 07:12:48
         
 
  în primul rând, țin să-i mulțumesc agramaturgului pentru atenta monitorizare a paginii mele de fbk. chiar mă mișcă atâta atenție, pe bune...

însă aia e pagina mea de fbk si, ca atare, pot pune ce poze doresc și să scriu ceea ce doresc să scriu, e atât de simplu...

mă miră că dixtinsului agramaturg nu i-au sărit, însă, în ochi, pozele postate nu pe fbk, ci chiar aici, de un personaj dubios, de peste ocean, în care apare pe tot felul de plaje, susținut de subsuori, cât să nu se prăbușească, de două fete (de a căror cultură nu mă îndoiesc, vă dați seama) sau cu mașini decapotabile etc... cu alte cuvinte, poze de înaltă ținută!

probabil că a fost plecat să ude buretele stimatul agramaturg și a pierdut momentul...
așa bănuiesc!
:)))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-13 23:24:34
         
 
  :)))))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-13 22:21:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE