FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului profesor Buricea
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnule profesor Buricea,

V-am invalidat comentariul de mai jos (cu italice) din motive de atac la persoană (am scos din comentariu cuvintele care ar conduce la recunoașterea celui atacat)

Apoi, recitiți comentariul și vedeți dacă vi se pare corect și inteligibil.

Prin urmare, astfel de comentarii nu vă vor fi validate.

Dacă vreți să semnalați încălcări ale regulamentului, nu mai calificați dumneavoastră persoanele reclamate. Pur și simplu faceți trimitere la postare, data și ora postării și numele celui care, considerați dumneavoastră, ar fi încălcat regulamentul. Eventual, copy-paste, a pasajului reclamat. Dar, ATENȚIE, fără eventualele cuvinte vulgare pe care le-ar conține. Înlocuiți-le cu ......

Aș prefera să faceți apel mai mult la înțelepciune decât la vindicativism.

Succes.


”Domnule Prof. Cristescu cum de tolerați un individ grobian ca mai, analizați atacurile josnice la adresa domnului Mihai Adrian și a domnului Peia, iar mie îmi invalidate toate codurile cu privire la acest individ. Va rog validati-mi acest comentariu, sa vadă și .... ce părere am despre aiurelile pe care le postează! Ați promis ca nu mai tolerați asemenea atacuri, dati-l afara pe acest .......”
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Peia, la loc comanda, nu vorbeam cu tine!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-05 11:47:28
         
 
  Iar pe tine te muncește grija de luleaua lu dabija, turturele. Ești de caraulă la poarta lu Bulă!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-04-05 09:36:31
         
 
  er. poate fi învinuit de...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-05 09:19:08
         
 
  Astea-s fleacuri, dle Cristescu, nu cred că onorabilul domn prof.universitar, doctor docent Mihail Buricea poate fi de vindicativism, dumnealui e o persoană respectabilă și competentă (mai puțin în branșa literară). În schimb eu l-aș învinui de extremism și șovinism fiindcă, trecînd pe la administrare texte am găsit unul invalidat semnat de dumnealui; mai precis un catren în care etnia germană din Ardeal este asimilată nazismului! Să dau un copy-paste lămuritor?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-05 09:18:47
         
 
  Edict: numai părerile înălțimii-sale, mr. Crisescu sunt infailibile.
Dixit!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-04-05 07:15:30
         
 
  ”sa vadă și .... ce părere am despre aiurelile pe care le postează”

Exprimați-vă părerea față de textele sau comentariile respective. Argumentat. Evitați calificările cu privire la autor. În plus, părerea dumneavoastră, ca a oricăruia dintre noi, este o părere. Care poate fi validă sau nu. Alții pot avea alte păreri.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-05 01:00:59
         
 
  PS. Simpla reclamare a unui text, pasaj, comentariu nu înseamnă că, automat, cel reclamat a și încălcat regulamentul. Orice reclamare, sesizare se analizează și în funcție de concluziile la care se ajunge se iau măsuri.

Apoi, dacă ați încercat să vă faceți singuri dreptate, ați escaladat conflictul și ați procedat cum a procedat cel reclamat, să nu vă așteptați că încălcările dumneavoastră de regulament vă vor fi trecute cu vederea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-05 00:56:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE