FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cât de penibil!
Text postat de adrian mihai
Cât de penibil e să te chinui să scrii fel și fel de dramolete răsuflate, căutâd umorul cu orice preț, dar ieșindu-ți infinit mai prost ca la niște nefericiți de elevi semianalfabeți...

Mai încearcă, croncănicare, măcar la nivelul ăstora mici să ajungi...

 photo perle_zps7ojnzjlx.jpg
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Răspunde, Stroe, n-o mai da cotită pe lîngă prun:DA sau NU?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-05 09:26:07
         
 
  Stroe, ai fost polițist (poate ești, în continuare activ) și-ar trebui să știi că orice afirmație acuzatoare cere să fie probată, negru pe alb prin mărturia cuiva, eventual prin probe foto, video sau înregistrări audio. Îți pun o întrebare simplă, la care poți răspunse franc, cu da sau nu: ai probe că eu aș fi alcoolic, ai vorbit cu vreun ins care m-a văzut consumînd excesiv alcool?
Cred că-i foarte clar!Dacă spui „DA” ești un calomniator ordinar, dacă îl iei pe „NU” în brațe ești un mitoman care s-a acoperit de ridicol! Restul e istorie, bălăcăreală a la evropeea!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-04 21:59:13
         
 
  Domnule Stroe si Vasilache, o sa vina si momentul tau maxim,atunci cand vei sufla in fiola cu patos de militache pervers, ai putintica rabdare, pana atunci, succes deplin la pipait minore! :)))))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-04-04 21:10:42
         
 
  vezi că te paște cartonul stacojiu, precum nasul tău, faraoane! sugativă mică!...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-04 20:57:13
         
 
  tu, stroe, ești pt mine, din cap pînă-n picioare, „material didactic!” trebuie doar să-ți leg o etichetă cu inscripția :„ciroză, stadiu terminal” de degetul mare al piciorului
știi cine rîde singur de propriile-i glume, nu-i așa? bingo, ai ghicit e ochilă, exprezidentu căruia i-ai juruit supunere...meri și spune-i să-ți dea un visichi dublu cu patru iceberguri, bre, setilă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-04 18:40:48
         
 
  ok, de colo furgăseală, pe partea cealaltă trăscău, dincolo mai știu eu ce... de acord, nu merită să vorbim despre ele!

dar despre cât de agramat ești mata, paloma, eu zic că merită să vorbim cu vârf și îndesat, deoarece aici se poate lucra cu materialul clientului...
:))))))))))))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-04 17:47:17
         
 
  ps. de explicația care o însoțește nici nu merită să vorbim.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-04 17:37:01
         
 
  Nu de alta, însă mie, unul, furgăseala unei postări stupide de pe facebook a comisarului-șef a.m. nu-mi miroase deloc a text literar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-04 17:36:23
         
 
  p.s. pristandel s-a desfințat demult, odată cu trecerea la pensie!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-04 17:30:00
         
 
  Cam asta se întîmplă și-n viața reală, distinse domn C!. Cînd un oarecare, în cazul de față, polițist de carieră, ajunge să transfere altora propriile sale obsesii și impresii legate de alcoolism!Unii văd gîngănii și păianjeni acolo unde nu-s, a.m. stroe vede bețivi pe europeea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-04 17:28:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mă crucesc de ce resurse risipiți spre a scoate tot ce puteți mai rău, din domniile voastre, pentru a ”oftica” adversarul. Măcar dacă ar fi și un minim proces exorcizatoriu propriu.

Avea dreptate ticălosul acela, înalt demnitar european: la voi nu este nevoie de jandarmi din afară pentru că vă omorâți între voi singuri!

În loc să ne concentrăm pentru a realiza ceva împreună, iată, încercați,reciproc, să vă desființați. Păcat, mare păcat!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-04-04 16:59:16
         
 
  s-ar crucii
s-ar crucii
s-ar crucii
s-ar crucii (gh. rechiș)

bu-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!
bu-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!
.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-04 16:17:38
         
 
  gata, pristandel, nu-ți mai dau de băut, că faci urît la beție. mai un strop și te-apucă delirium tremens, ajungi de rîsu curcilor, că a curcanilor ești demultișor!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-04 16:14:21
         
 
  cred că s-ar crucii și-ai rămîne fără discipole.
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-04 15:38:45

s-ar crucii????????????????/
bu-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!
bu-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!

de frică să nu pierzi vreun I pe traseu, ai început să îi pui și acolo unde nu le e locul, paloma blanca????

bu-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!
agramatul tot agramat, n-ai ce-i face!

nici ca un melețian nu ești în stare să...
să ce?

să scri?
să scrii?
să scriii??

bu-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-04 15:46:45
         
 
  Vai de capul amețiților care-și încredințează odraselele unui refulat, milițist reșapat!Să te-audă cum combați cu etilica-n nas . cred că s-ar crucii și-ai rămîne fără discipole.
Cu umorul și cu talentul te naști, curcan sentențios, nu se trage din locul de baștină sau din regurgitările de sub cașchetă...mai studiază, poate dai în gălbează, la cît te cătrănit ești.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-04 15:38:45
         
 
  nu ai argumente, paloma! vezi că, de necaz, ai ajuns să fii mai întunecat la moacă ca negrul de fum!

niama humor la temeșvaroș!
.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-04 15:35:04
         
 
  adică ai farmec incipient și posezi miros naturel, gabore, le sufli damf de cinzeacă și-și dau drumu, instant la cîntări?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-04 15:31:24
         
 
  *bagi...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-04 15:29:42
         
 
  îți bai unghia-n gâtlej, paloma? știi și tu că nu ești în stare să atingi nivelul ăsta! iar puștii o fac fără a se sforța.

le vine natural...
:))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-04-04 15:28:18
         
 
  tu ești expert în minori & minore,comisare, n-arunca vina pe alții, filantrop-educatorule de talente tinere! apropos, cum le sucești mințile, recitînd cu patos "leoaică tînără-i iubirea"?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-04-04 15:24:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE