FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ARDELEAN SHOW
Text postat de adrian mihai
Of, ce le mai place americanilor să facă show! Au dus totul până-ntr-acolo încât au dat cu showul în business, taman ca Ieremia cu oiștea-n ostreț.

Dar oare doar ei sunt capabili de a face show? Oare noi, românii, suntem mai prejos, nu putem produce momente de spectacol nu gratuit, ci de calitate incontestabilă?

Am convingerea că piticii noștri talentați întrunesc toate condițiile să producă, în orice moment, miracole scenice care să ne ofere nouă, cei care îi admirăm, clipe unice de magie.

Acum e rândul unei fetițe extraordinare să își pună în valoare actul artistic. O copilă de doar zece ani, cu un talent, evident, de nota zece! Ea este Ilinca Dinu și ne invită la show! Dar – mare atenție! – nu la orice fel de show… Ci la “Ardelean show”.

Tulai, Doamne!
No!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimate domnule adrian mihai, la fel de stimate domn ion peia, nu spun ca fata nu are talent. E mai buna decat prima, cea care a cantat Vise Si Minuni si mult mai buna decat nepoata mea Bianca, o fata care a cantat si ea si a castigat niste premii locale, pe la gradinita si in clasele primare, ca asa i-au cerut educatorii si invatatorii, dar acum se indreapta spre o cariera in Cercetare. Ca si mine dealtfel, vorbeste patru limbi: romana, engleza, italiana si spaniola, e olimpica la stiinte exacte si visul ei este sa studieze la Massachusetts Institute of Technology.
Revenind la fata din videoclip, repet, are nevoie de compozitori buni, care sa vina cu piese originale, romanesti. nu cu olarisme.



 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-30 16:32:45
         
 
  fănele tată, mă miram eu, e vorba de contradicție în termeni...
ia uite aicișa:

VOCEA ROMANIEI SEZONUL 4
Temeni si Conditii de inscriere:

Criterii de eligibilitate:
1. Varsta: - La data la care completeaza si trimite Formularul de Inscriere Candidatul a
implinit varsta de 16 ani. Prin exceptie, poate participa la Concurs si persoana fizica, care
a implinit varsta de 16 ani la data la care care completeaza si trimite Formularul de
Inscriere, dar exclusiv cu acordul scris al parintilor;


eu știam foarte bine că ilinca dinu nu are cum participa la VR. iar tu, vorbind de VR, făceai referire, involuntar (sau un piculeț perfid, încă nu-mi dau seama), la VR-junior, cee ce e o altă gâscă-n altă traistă...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-30 14:31:52
         
 
  Păi jurații ăia cică Ilinca nu prea le are.
Dar dacă a zis fane că e de comă, atunci îi desfidem pe jurați.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-30 14:05:05
         
 
  Te-am lăudat, maistore, și tu o iei drept caterincă? Așa ceva?...
Apropo, ce e un acord muzical?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-30 14:01:37
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  măi comisare, uite un videoclip cu fetița pe nume Ilinca Dinu, de ea vorbim



în ce privește eventuala mea cultură muzicală, despre care nu știi chiar nimic, în loc să te hlizești aiurea la caterinca maestrului, era mult mai elegant să te abții.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-30 13:36:00
         
 
  ce faceeeeeeeeeeeee?
dom fănel era creator de versuri pt brigada artistică de agitație? tare de tot!

am răscolit un pic și l-am găsit și pe cel care i-a fost mentor, stilul e stil, n-ai cum să nu-l recunoști. vorba dlui profesor: cine scrie, se descrie!...
:))))))))

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-30 13:26:54
         
 
  Ei, na, fănel e maistru scripcar, ăhă... de pe vremea Cântării României!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-30 13:13:02
         
 
  fetița despre care vorbești n-are legătură cu cea de aici decât prin prenumele comun, distinse fane!


una e ilinca băcilă, cea despre care vorbești, și alta e ilinca dinu. prima e din cluuuuuj și are , cred, 18-19 ani, prichindeaua are cel mult 12 ani acum... deci nici pomeneală de vr în ceea ce o privește pe piticoată, nu are vârsta minimă necesară. e doar de next star...

în rest, ceartă-te cu compozitorul, cu claudiu bulete și fă-l de două parale, deoarece cred că ai și competența necesară, părerea mea...

că, la ce ureche ai și la cât ai cântat tuuuuuu...
:)))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-30 13:06:54
         
 
  fetița e un fenomen, o știu de la vocea României, dar clipul ăsta în care e pusă să mimeze un pic de jodel, romgleză și grai ardelenesc într-un kitsch drăguțel etno-pop, jale mare.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-30 11:23:16
         
 
  muzicală... m lângă n, pe taste.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-30 11:01:32
         
 
  Nepoatele tale, cu care te fălești, cum altfel? habar nu au să cânte, băi sculă minusculă. Ți-o spun eu, care am și ureche nuzicală, spre deosebire de tine, care ești un biet afon. În toate. Poți să te lauzi până ți-or da laudele pe urechi, tot un mediocru amărât rămâi. Publicitatea agresivă este o minciună agresivă. Nu poți convinge decât proștii cu ea. Haștagii tăi, par ex.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-30 11:01:04
         
 
  Ea este Ilinca Dinu și ne invită la show! Dar – mare atenție! – nu la orice fel de show… Ci la “Ardelean show”.
(Adrian Mihai)

"Ardelean show"? Si eu care eram cat pe ce sa cred ca este vorba de un "Austrian show"! Dar daca austriecii au furat "iolaritul" de la ardeleni, eu, in calitatea mea juvete jiidac
nu pot fi decat extrem de mandru ca "iolaritul"
ardelenesc i-a tentat pe habsburgi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2019-03-30 00:42:53
         
 
  Sincer, mi se pare o pastișă după originalul de tip teuton. Dar cum Transilvania a fost vreme de secole cârmuită de sași, lucrurile se cam leagă.

În ceea ce privește originalitatea cred că ar trebui să mizăm mai mult pe folclorul nostru decât pe iodler. Și am zis: Olariuo, Olariuo doar datorită asemănării cu numele meu de familie. La mișto.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-30 00:38:35
         
 
  ești performant, preacurioase! doar câteva rânduri scrise ți-au dat posibiitatea de a spune două prostioare:

- o fi bun de exercițiu, dar ceea ce tu numești olariuo (o fi olariu.o???) se cheamă iodler și e specific zonelor montane din elveția, austria și germania. fă un research după termenul iodler și te lămurești

- piesa, că-ți place ori nu, e 100% românească și aparține compozitorului claudiu bulete. ce zici de asta?

așa că, fără să îți dai seama și fără să vrei, ai recunoscut și originaitatea...

asta e!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-30 00:19:32
         
 
  De ce* crezi că ABBA...  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-29 23:59:36
         
 
  Măi, ce să mai zic? Faină interpretarea după Olariuo, Olariuo. E bun de exercițiu, dar pentru a rupe gura târgului parcă ne-ar trebui ceva original, nu crezi? Adicătelea ompozitori și textieri de top.
De crezi că ABBA a fost cu ani lumina înaintea lui Boney M la nivel international? Pentru că a cântat piese originale, compuse de cei din trupă, nu doar coveruri reggae sau disco precum cei de la Boney M.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-29 23:58:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE