FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Jumătatea
Text postat de Florentin Sorescu
Într-o zi Ciprian i-a dat în dar o cutiuță mică doamnei, încerca să facă pe solemnul, dar mie mi s-a părut foarte stângaci, "Ce mi-ai adus aici, Ciprian, l-a întrebat doamna zâmbind", iar el a roșit ușor și i-a răspuns "Un inel", "Un inel? s-a mirat doamna, nu este nicio zi specială azi, nu înțeleg de ce mi l-ai adus", "Este un inel de logodnă, i-a zis el fâstâcindu-se din ce în ce mai rău, vreți să fiți soția mea?", iar doamna a desfăcut cutiuța și s-a uitat înăuntru, apoi a scos de-acolo un inel mic și drăguț făcut dintr-o crenguță înmugurită de salcie, "E foarte frumos, i-a răspuns ea, dar ce te-a făcut să mă ceri tocmai pe mine în căsătorie când sunt atâtea fete frumoase în clasă?", "Dar eu pe dumneavoastră vă iubesc, i-a răspuns el, semănați foarte mult cu mama, și ea era la fel de bună ca dumneavoastră, uneori când o visez aveți același chip", "Mă bucur, i-a răspuns atunci doamna, că semăn mult cu mama ta, dar eu sunt deja măritată, am și un copil cam de aceeași vârstă cu tine", "Am aflat, i-a răspuns atunci Ciprian, că sunteți măritată, dar dumneavoastră sunteți jumătatea mea, am știut-o din prima clipă în care v-am väzut", "De ce ai vrea tu, Ciprian, să-ți găsești jumătatea, i-a răspuns atunci doamna, ci nu un om întreg, eu nu am putut să pricep niciodată povestea asta cu jumătățile, când iubești pe cineva îl vrei întreg lângă tine, nu pe bucăți", iar Ciprian a stat puțin în cumpănă după care a izbucnit în plâns și i-a zis, "Și-atunci de ce tatăl meu a înfipt cuțitul în mama, doamnă, dacă-l vrei întreg pe cel pe care-l iubești, iar a apoi a tăiat-o în două și pe mine m-a rupt în bucăți și-mi trimite mereu scrisori ca să-l iert?"





Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Gata, domnilor, am găsit formula pe care o căutsm:

Într-o zi Ciprian i-a dat în dar o cutiuță mică doamnei, încerca să facă pe solemnul, dar mie mi s-a părut foarte stângaci, "Ce mi-ai adus aici, Ciprian, l-a întrebat doamna zâmbind", iar el a roșit ușor și i-a răspuns "Un inel", "Un inel? s-a mirat doamna, nu este nicio zi specială azi, nu înțeleg de ce mi l-ai adus", "Este un inel de logodnă, i-a zis el fâstâcindu-se din ce în ce mai rău, vreți să fiți soția mea?", iar doamna a desfăcut cutiuța și s-a uitat înăuntru, apoi a scos de-acolo un inel mic și drăguț făcut dintr-o crenguță înmugurită de salcie, "E foarte frumos, i-a răspuns ea, dar ce te-a făcut să mă ceri tocmai pe mine în căsătorie când sunt atâtea fete frumoase în clasă?", "Dar eu pe dumneavoastră vă iubesc, i-a răspuns el, semănați foarte mult cu mama, și ea era la fel de bună ca dumneavoastră, uneori când o visez aveți același chip", "Mă bucur, i-a răspuns atunci doamna, că semăn mult cu mama ta, dar eu sunt deja măritată, am și un copil cam de aceeași vârstă cu tine", "Am aflat, i-a răspuns atunci Ciprian, că sunteți măritată, dar dumneavoastră sunteți jumătatea mea, am știut-o din prima clipă în care v-am văzut", "De ce ai vrea tu, Ciprian, să-ți găsești jumătatea, i-a răspuns atunci doamna, ci nu un om întreg, eu nu am putut să pricep niciodată povestea asta cu jumătățile, când iubești pe cineva îl vrei întreg lângă tine, nu pe bucăți", iar Ciprian a stat puțin în cumpănă după care i-a zis, "Dacă atunci când iubești pe cineva îl vrei întreg, de ce tatăl meu a tăiat-o în bucăți pe mama, doamnă, iar apoi plângea repetând ca o morișcă stricată că din iubire a făcut ce a făcut, se supăra mereu că stă prea mult plecată de-acasă fără a ști că doar închizi puțin ochii și cel care îți lipsește îți și apare în vis".





 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2019-03-30 18:07:37
         
 
  "Esti o fractie ordinara!" Ii spuse 0,5 lui 1/2.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-29 18:02:31
         
 
  Corect, Radule, exact la asta mă gândeam și eu. Și da, Gheorghe, ai perfectă dreptate. Simt că sunt pe aproape, dar n-am ajuns încă unde trebuie. Vă mulțumesc!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2019-03-29 15:09:34
         
 
  da, ai o idee și nu o exploatezi îndestul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-29 15:06:23
         
 
  și asta are câteva greșeli, iar povestea nu prea stă în picioare.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-29 14:51:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE