FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
VISE ȘI MINUNI
Text postat de adrian mihai
Nici că se putea un titlu mai nimerit! Pentru că, ceea ce veți vedea, exact asta este, o împletire între vise și minuni!

Aici se pare că s-au aliniat astrele: o compozitoare de o sensibilitate extraordinară, care pune suflet topit în creațiile dumneaei (doamna Valeria Dinu Mișcuția), o profesoară de canto pentru care am o admirație deosebită (doamna Cristina Manoliu) și „inveția” dumneaei, o copiliță cu voce și tehnică interpretativă de excepție, Natalia Moise.

Rezultatul? Nimic altceva decât o bijuterie muzicală care, ascultată, e de natură de a da viață până și unei statui! Da, prin VISE ȘI MINUNI mitul lui Pygmalion și al Galateei capătă concretețea visată de grecii antici...

Avem compozitori, profesori și interpreți cu nimic mai prejos față de cei din Occident! Această piesă, după părerea mea, poate concura cu orice alt mare hit de pe glob.

Avem, așadar, aproape tot. Ne lipsesc, însă, două lucruri esențiale:
- respectul și prețuirea cu care suntem datori față de compozitori, profesori și copii;
- știința de a ne promova uriașele valori pe care noi, românii, le avem. Marketing-ul! Cu alte cuvinte, nu știm deloc să ne vindem marfa!

În momentul în care vom fi capabili și de așa ceva, vom avea parte de ceea ce ne dorim. De VISE ȘI MINUNI…

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ți-aș sugera să asculți mai răruț Govorit Moskva, presupun că de aici ți se trage!

Naty n-are nici pic de acșient moldovinesc, Preacurioase(sic!).
:)))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-28 13:46:09
         
 
  Ți-aș sugera să asculți mai răruț Govorit Moskva, presupun că de aici ți se trage!

Naty n-are nici pic de acșient moldovinesc, Preacurioase(sic!).
:)))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-28 13:23:20
         
 
  La refren mi s-a parut ca are un usor accshient basarabean, gen Marina Voica. De aia am intrebat.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-28 12:37:42
         
 
  Talentată puștoaica! N-am avut ocazia să o ascult de prima dată că eram la serviciu. Văd că e bucureșteancă, dar are cumva orgini moldovenești? Așa mi s-a părut.
Postat de catre PREACUVIOSUL MICROFONIE la data de 2019-03-27 22:36:23


În condițiile în care Bucureștii se localizează în Moldova (de dincoace sau de dincolo de Prut, nu importă), răspunsul e unul afirmativ! Nu e, bre, domnu’, e „capitalistă” get-beget, de generații...

Mai departe:

Lăsând “popularii” la o parte, deoarece festivalurile-concurs folclorice cu caracter internațional se organizează extrem de rar, ceilalți puști sunt căliți în bătălii grele, duse dincolo de fruntarii, lupte din care s-au întors, fără excepție, sub scut, toți trăind imensa bucurie de a flutura steagul țării nostre la festivitățile de premiere.
Copiii au două trăsături de bază:
- sunt câștigători de premii întâi sau mari trofee la festivaluri internaționale în țări organizatoare precum Turcia, Bulgaria, Rusia, Lituania, Italia, Portugalia, Elveția, Spania și - poți crede sau nu – U.S.A. etc
- niciunul dinte ei nu îmi este rudă, nici măcar de spița a 7-a
Așa că, a vorbi de talent în ceea ce îi privește pe piticoți, mi se pare ușor superfluu...

 photo steag_zpscammc48w.jpg
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-28 09:31:15
         
 
  Pai dacă te oftici atâta, de ce nu îți cumperi o funie mișto, de preferință tricolor, să pui capăt suferinței? O grindă sau o lustră tot găsești tu pe undeva.

Dacă până și la o postare ca asta te oftici, ești irecuperabil.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-28 00:48:39
         
 
  Știi de mult răspunsul, sculărene, dar cum ești prost ca bezna, l-ai uitat! Uite că ți l-am repetat. Da, mă oftic că pierd timpul cu un plemplea, mai infatuat decât broasca din poveste.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-28 00:42:53
         
 
  pellea, nu am niciun merit că sunt bunic. E meritul copiilor.

Te ofty?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-28 00:32:31
         
 
  :))))))))))))))))))))))))))))))))))))  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-28 00:03:25
         
 
  Păi da, nu apucași tu să spui ceva, Adriane, că veni el iute să se laude cu nepoatele lui! Ăsta cred că e cel mai mare lăudăros de prin americile alea! Mă mir că nu e în cartea recordurilor!
Și tu credeai că sclembericiului ăstuia îi scapă vreun sfanț din poznare pentru altceva decât burtica lui personală. Își sponzorizează neapotele, vezi bine ce generos e!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-27 23:57:11
         
 
  Nepoatele mele românce:

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-27 22:43:39
         
 
  Talentată puștoaica! N-am avut ocazia să o ascult de prima dată că eram la serviciu. Văd că e bucureșteancă, dar are cumva orgini moldovenești? Așa mi s-a părut.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-27 22:36:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Peia, sunt chestii cu care se glumeste si chestii cu care nu se glumeste. Tu crezi ce vrei.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-27 19:20:42
         
 
  Sponsorizezi pe dreacu. Servești cu polonicul, papagalule!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-27 19:13:35
         
 
  Peia, cand doi adulti discuta lucruri serioase ai putea sa te joci in alta parte.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-27 19:11:41
         
 
  Cand o sa ma intorc in tara o sa o fac si pentru copiii de care vorbesti. Deocamdata sponsorizez alti copii din Romania cu laptopuri, tablete, snartphonuri, haine, bani, etc. Copii de la mine din zona.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-27 19:09:10
         
 
  Adriane, atâta minte ai?
Are ăsta vreo vorbă la locul ei, ca să-l iei în seamă?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-27 19:07:31
         
 
  nu e vorba de scos bani, nu asta mă interesează! mă interesează strict popularizarea celor mici...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-27 18:54:11
         
 
  mă bucur să aud asta, sub rezerva, totuși, că simt un ușor iz de hiperbolizare (chestia cu lauda de sine).

totuși, dacă lucrurile stau exact așa cum le prezinți, poate pui umărul la promovarea acestor copii...

condiția e să o faci pro bono, așa cum o fac și eu. materiale sunt, slavă domnului, le-am făcut celor mici cu grămada.

te bagi sau doar lauda e de tine? că așa, din vârful limbii, se pricepe totă lumea.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-27 18:52:58
         
 
  Eu unul sunt "doctor docent" in Marketing si iti scot banul si din piatra seaca. Am fost director de Marketing la o companie de telecomunicatii din SUA si dupa ce am plecat de acolo biznisul a luat-o la vale. Pacat ca Romania nu are nevoie de asemenea oameni care stiu sa promoveze imaginea ei in lume.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-27 18:34:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE