FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Încă un cartonaș verde
Text postat de Emanuel Cristescu

1. Cartonaș verde și pentru domnul Ioan Peia
01

Cu aceeași atenționare: încălcarea, din nou, a regulamentului, se va solda, la fel cu reducerea nivelului. Și știți că nu glumesc.

2. Scrie, domul Ioan Peia,

”De unde 18.000 de semne, dom-le?
5 manele x cca. 100 de semne = 5000!

Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 00:06:27”

Ca de obicei, fără rigoare, fără argumente, adică, părerologie.

Distinse domn, puteți verifica dumneavoastră înșivă. Urmați pașii:

1. Deschideți o pagină word.
2. Luați cu copy-paste, pe rând, textele postate de către domnul Florin Rădulescu după primirea cartonașului roșu. Acestea sunt:

a. Iumbirea e de-a dreptu’ o fiară absolută-soneat
b. Cum să te uit? Mi-ai concasat busola-soneat
c. Nici azi n-ai timp de mine. O să-mi usuc șoseta-soneat
d. SCRISOAREA XXL(parodie după "Scrisoarea III" de Mihai Eminescu)
e. Versuri la kilogram-episodul 14 : Mimoză-n văl de glaspapir (monorima, 60 versuri,8 silabe/vers )

3. Apoi, în această pagină dați ”Select all”
4. Intrați în ”Review” și apoi clik ”Word Count”
5. Veți 0obține o fereastră ca în fotografia de mai jos. (Vă vor lua, maxim 4 minute)
6. Dacă da, onorant ar fi să vă prezentați scuze.

SemneFR

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bai Avicola, dupa mintea ta de gaina inseamna ca tot neamul romanesc e neam de porcari fiindca s-a ocupat timp de doua milenii cu agricultura si cu cresterea animalelor.

Pana cand ai sa ii mai jignesti pe romani, mai pseudoinginerule cu 2 clase ca trenul de Ciorogarla?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-25 00:32:05
         
 
  peio, bai Agricultura, iti explica dl Cristescu de 100 de ori si tot nu privepi ce si cum. E clar ca strica orzul pe gaste.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-25 00:29:51
         
 
  Musiu este varinta românească a lui ”domnule”, în franceză!
Ori nu vă coafează cultura franceză?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 23:53:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Măi sulică frânaru, to n-ai priceput: ai un comportament de infantil care a supt la țâța purcelei, cu acare te plimbi prin mișigăn.
Neam de porcar, precum singur ai mărturisit!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 23:52:42
         
 
  ”musiu Cristescu” Total neelegant. Asta ca să fiu civilizat. Evident, eu nu o să cobor nivelul discuției la asemenea sintagme. Dar, dacă mai continuați, vă voi ignora, domnule Peia!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-24 23:50:59
         
 
  Ce spui, bre!
Ia numără la cele trei texte ale mele, când eram sub interdicție. Și nu-nțeleg de ce râdeți! Vi se pare că ați dovedit cine știe ce manevră iscusită? Dacă vă vâram chestia cu ”20 000 de semne”, repetate incoerent, deși nu aveam nevoie, vă trăgeam clapa. Dar, repet, mă doare-n cutare loc de nivel.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 23:50:46
         
 
  "Ce nu ai priceput tu, infantilule cu porcu după tine..." (ioan peia)

Bine, bine, dar cine te pune sa te tii dupa mine?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-24 23:50:35
         
 
  "Oamenii puternici își asumă erorile." (Emanuel Cristescu)

In cazul asta peia e cel mai slab si mai pricajit om pe care il cunosc. El niciodata nu greseste. :)

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-24 23:48:46
         
 
  Ce nu ai priceput tu, infantilule cu porcu după tine, e că, dacă-mi păsa de nivel, puteam să-l fac pe musiu Cristescu cu ușurință. Așa cum am demonstrat. Lucru la care voi, inteligenților, care plângeți după nivel ca copii de țâțâ, nu v-ați gândit. Absolvenți de facultăți făcute la SRI, secția popi în civil, de către tine, și la fefe, pe macadam, de către dement.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 23:47:35
         
 
  ha, ha, ha. De ce? Domnule Peia, m-a impresionat efortul dumneavoastră de a scrie regulamentar în Scrisoarea 3,14 parcă. La dumneavoastră nu am numărat semnele, caracterele. Pentru că, dumneavoastră aveți texte invalidate între textele validate. Nu aveți consecutiv 12.000 de semne în texte care respectă regulamentul. Adică, nu respectați condiția de consecutivitate.

De ce am venit cu soluția aceasta? A fost una pe moment. Am încercat, aici, nenumărate metode. Inițial am scris 12 texte. Aproape, instant, am realizat că se vor găsi unii care vor pune titluri și câteva versuri. De aceea, mental, mi-am spus: o pagină A4 completă are cam 2000 de smne. Am zis că nu poate fi umplută o pagină, cu text poetic, mai mult de 1000 de semne. Dar asta se făcea aproape live. Că domnul RȘ mă tot chestiona. Așa mi-a venit și ideea cu ”edictul”.

Dar îmi place lipsa dumneavoastră de curaj de a nu vă asuma cele câteva mii de caractere pe care, fără nicio bază, le invocați. Oamenii puternici își asumă erorile. Dar nu vă faceți probleme. Nu mă formalizez. Doar mai focusez oglinda.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-24 23:44:13
         
 
  Păi cine dreacu e mai băștept ca tine? Gâgă, desigur!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 23:43:36
         
 
  Nea Agricultura, apropo de minte: eu am inteles din prima explicatia domnului Cristescu referitoare la numarul de semne. Tie vad ca iti explica de doua zile si nimic. Cine are atunci mintea de furnica?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-24 23:41:36
         
 
  Porcare, ai fix atâta minte cât încape în sexul unei frunici!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 23:37:45
         
 
  Nea Galinaceule, te oftici ca peia?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-24 23:36:36
         
 
  La 20.000 de cuvinte, pardon, câte am crezut prima dată că se cer.
La 12.000 sunt cca. 60.000 de semne.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 23:36:31
         
 
  Tu ce vrei, mă sulică? Te vâri ca musca-n orificiile cabaline! Ai și tu minte de Gâgă, varianta handicap major.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 23:31:48
         
 
  Tot nu pricep ce vreți să-mi demonstrați, domnu!
Că nu știu să număr semne?
Ba știu.
Iaca, eu aveam 23.394, fără spații.
28.313, cu spații.
De ce nu ați numărat și la mine, înainte de a fi așa de grijuliu cu măria-sa plângocea, e cam greu de priceput. Oricine pueta veni cu etxte de pe vreme alui Pazvante, să adune semne la borcan. Dacă erați serios, impuneați scrierea de 12.000 cuvinte, în texte noi. Careînsemna,după aproximarea ea, cam vreo sută de mii de semne. Coerente, ăv cors.
Că eu am pus problema CO-E-REN-ȚEI. Cum îmi replicarăți când v-am arătat ce ușor vă poate fraieri cineva. Eu par ex, deși nu aveam nevoie la aproape 30.00o de semne.
N-o mai dați după cireș.
Să introduci astfel de reguli infantile, e de domeniul jocurilor în nisip, cu găletușa.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 23:29:56
         
 
  Domnule Cristescu, va pierdeti timpul degeaba. Peia oricum nu stie sa numere decat pana la zece si o face in gaini. De-aia nici nu are mai multe.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-24 23:23:19
         
 
  Am dat la punctul 2 subpunctele a-e, titlurile textelor. Nu mă așteptam să fiți așa neajutorat.(În max 4 minute puteați face toți pașii)

Acum v-am dat și textele. Copiați-le, pe toate, într-un singur fișier word. Apoi dați ”Select all” și, în sfârșit, ”Word Count”. Si veți obține cca 18.000 caractere cu spații, respectiv, cca. 14.000 caractere fără spații. Adică, mai mult decât 12.000 de caractere câte erau necesare. Și, pentru a vă salva onoarea, prezentați-vă scuze!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-24 23:14:41
         
 
  Versuri la kilogram-episodul 14 : Mimoză-n văl de glaspapir (monorima, 60 versuri,8 silabe/vers )
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC


Mimoză-n văl de glaspapir
Mai lasă-mi jindul să-l deșir
Prin vena ta din mohair,
Când țipă-n piele un nair
În crugul nopții, să acir,
Să bem desfrâul din potir
De verb scrâșnit într-un tractir,
Să-mi ung privirile cu șmir,
S-alunece mai abitir
Pe-al sânului golaș bair,
Hormonul tâmp ca să ți-l mir,
Mi-oi arde pielea de martir
Pe rugul șoaptelor, șalvir,
Și-o să m-avânt spre-acest turnir
Cu sfârcu-ți crâncen de porfir,
Împlătoșat ca un tapir,
Sub al dorinței coviltir,
Când mi te sprijini de menhir,
Să-ți gust al trupului șeir.
Ți-ascund sărutul în chimir,
Sub jugul rutului conspir
Și cat, pe coapsa roz, ceair,
Pe sub buric pân' la gherghir
Cobor, cu limbă de zefir,
M-adap, sleit, din elixir,
Îmi strălucești ca un lampir,
Mi-arunci oftatul suvenir,
Icnirilor, pe grui, dau gir
Și-ți prind extazul în singir.
Da-mi vine rândul să fiu chir,
Tai chi îmi faci sub patrafir,
Buzoiul tău mi-e dulce zbir,
Și cum mă paști sub cimișir,
De-a fir a păr, de-a păr a fir,
Sticlirea verde ți-o admir,
Adast în suflet, musafir,
Și te iubesc de pamplezir,
Tristeților le dau la mir,
Le-ngrop în vastul cimitir,
Al tâmplei prinse în delir,
Te călăresc ca pe-un misir,
Când mă cojesc de haractir
Aplic hipnoze. Sunt fachir,
Ah, fierbe osul, te respir,
Îți conturez cu tibișir,
Sub pleoape, rune de șair,
Zic verde-n frunză: ăsta-i pir?
Și întru-n tine ca un tir
Pe ruta Vasilați-Zair,
Să-ți detonez pe sub mindir
Un stol de-orgasme fără șir.
Te-aș lua, să mor, fără ștafir,
Să-mi ari imperiul ros de jir
Înțoțonată-n bașbafir.
Dând bucii ferme iarăși bir,
Aroma-ți simt, de calomfir
În ceafă-mpușc un tandafir,
Mai rad, cu fast, acest chefir,
Și-ți zbor prin stuf . Ți-s ultim nir.
Adio, beibi. Hai sictir!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-24 23:07:54
         
 
  SCRISOAREA XXL(parodie după "Scrisoarea III" de Mihai Eminescu)

Un osman dintre aceia fără neam și fără limbă,

Ce mânat de vreri meschine patria ades și-o schimbă,

Se plimba matol, sărmanul, neținând cărarea dreaptă,

Scărpinându-și cu ardoare scăfârlia cea deșteaptă.

Dintr-un bloc fără ferestre o gagică-n blugi coboară,

După mutra rutinată nu părea deloc fecioară,

Mirosea a vișinată de-acum două primăveri

Iar surâsu-i (cu proteză) provoca la ochi dureri.

Osmanlâul, tip sensibil la atâta frumusețe,

A-nceput să facă zâmbre și pe-alocuri fețe-fețe

Și chiar dacă peste blocuri, se lăsa un fel de bură

Pofticios privea la tipă, fermecat de-a ei natură.

Pipăindu-și marafeții, vru să-ngaime tandre șoapte

Cam ceva de genul: „pisi, unde vrei să dormi la noapte?”

Ea, văzându-i poticneala, gât de struț pe dată-ntinde,

Din cotlonu-i plin de zoaie, ca zvârluga se desprinde:

- Scoate euroii, nene, iar apoi în brațe-mi vino

Eu să îți alin hormonii, iară foamea-mi tu alin-o!

Hai, acuși se face beznă și apar la streșini stele,

Vin să-ți prezantez tariful plus serviciile mele!







Pân` osmanul să-i dea verde, portofelul îi dispare,

O durere de dinți (lipsă) din neanturi, brusc, răsare,

O durere criminală care crește, crește, crește,

Cu viteză de Ferrari peste fălci i se lățește

Săgetându-l înspre tâmple tenebroasă îl cuprinde

Și din creștet până-n talpă ca o plagă se întinde,

Iar subit din tărtăcuța-i se ițesc cucuie mari

Depășind în perimetru baobabii seculari.

La doi pași de-osmanul nostru, o țigancă mai bătrână,

Peste-o pungă cu semințe tronând veșnică stăpână,

Observându-l că-și blesteamă soarta crudă în pustiuri

Și că lacrimi mari, tardive, curg pe barba-i, râuri, râuri,

Râde: -Spune bogdaproste că nu te-a târât prin lanuri,

Sau în vreo fântână seacă, prea departe de limanuri.

Mie mi-a ciordit din casă frigideru` și-un covor,

E piranda lu` Șmenaru, nu e fată din popor!

(Dă și mie, coane,-o sută, să mor io de mă prefac,

Merg ca martor și la Circă, nu mă dau după copac)







E făcut chiftele-osmanul, iar biștarii nu-i ajung

Nici de-o chiflă expirată și oftează îndelung,

I-au șparlit din buzunare tot ce-avea, ultimii chiori,

Astfel o pățești când seara umbli beat cu capu-n nori.

Prins cu dreapta de o bârnă apărută-n drum, înaltă,

Își adună pălăria și fularul laolaltă,

Ochii-i vineți lăcrimează de durere (sau de vânt?)

Și c-un icnet animalic se urni de la pământ...







În sfârșit ajunge-acasă, vila kitsch cu turle-n cer

Strălucește de departe pe al urbei eșichier,

Alta nu găsești de cauți din Strehaia în Bali,

Străjuind intrarea, sumbru, bodyguardu` își zări

Bâta lui de baseball, groasă, cu esențe de alun

Te ferește de belele chiar și-n ultimul cătun.

- Bine mi-am găsit bârlogul, thanks, măritule profet,

Căci Allah e unul singur și doar unul Mahomet!

Așa murmura osmanul, zambetu-i pe chip se naște

Când o haită de rotweilleri dă semnal că l-ar cunoaște…





Timpul a trecut, osmanul a-nfipt ghiara, vulturește,

Ilicit în zestrea țării iar averea îi sporește,

Are-acum un supermarket, un hotel și an de an

Dă petreceri grandioase cu bugete de sultan,

Nu îi stă nimic în cale, orice porți i se deschid,

Știe cui să-mpingă șpagă, demn vlăstar de Baiazid.



Dar n-o uită pe pirandă. Sumbre amintiri îi leagă

Și când doarme ca butucu' o visează noaptea-ntreagă

Scos din minți de dor, osmanul a tocmit pe-ai lui spahii

S-o găsească, vie, moartă, ori în munți ori în câmpii,

S-a sfădit și pe la șatre doar cu bulibașe mari

Ca să scotocească bine până-n codrii de stejari.





Într-o zi, la poarta vilei, bate-un tuciuriu c-un băț,

Culturistul de la pază îl descoase cu dispreț:

- What`s up, doc? - Nimic mânca-ți-aș!Sunt venit hăt din Banat

De piranda lu` Șmenaru să îi zic la împărat!



Namila își dă acceptul iar țiganul de la cort

Intră țanțoș drept în vilă, etalând slinosu-i port.

- Ce-i țigane?'ntreabă-osmanul, ai vreo veste să-mi închini?

Spune repede, nepoate, nu mă ține ca pe spini!

- Ia-mă-ncet, pupa-ți-aș ciocu`, nu vezi că-s abia sosit?

Dă un vischi mic la mandea, ca un semn de bun venit!

De-mi servești niște friptane nu zic nu, ba să mă ierți,

Oi fuma și o mahoarcă chiar cu riscul să mă cerți.

Am venit la tine, șefu`, cu un plan ce-am pus la cale

Ca s-o prindem pe piranda, sclava visurilor tale,

Am niște idei deștepte, dar rămâne între noi,

Nu vreau să se iște, coane, peste noapte vreun război!

- Tu ești prea naiv, țigane, la atâtea câte pot

Crezi c-o să mă-ncurc aiurea cu un găinar, c-un ciot?

Bă, tu n-ai habar în viață pe câți zmei șaua am pus

Ocupându-mă de biznis de cu zori până-n apus,

Banul lângă ban, fârtate, se-nmulțește, se adună

Căci mă trag din seminția ce-are-n steag o semilună,

Iarna mi-o petrec în Fidji, iară vara plec în Malta,

Top modele în jacuți înșir una lângă alta,

Ieri am cumpărat în lizing câteva autocare,

Să le plimb, de-mi vine cheful, ba la munte ba la mare,

Banii de la proști curg gârlă înspre mine, râuri-râuri,

Pot să fac din lapte țuică, să scot apă din pustiuri!

Deși fost-am o amibă pricăjită la-nceputuri

Astăzi euroii, falnici, îmi sunt paloșe și scuturi,

Am colecție completă de nunceakuri și de săbii,

Chiar aseară, lu` bunicu, i-am donat vreo trei corăbii

Și pe bune, bă țigane, la câți avocați am strâns,

În procesele penale sunt mereu de neînvins.

Dintr-un prăpădit sinistru ce tundea prin parcuri iarbă

Azi sunt rege-n astă urbe și îmi râd, pe-ascuns, în barbă.

Zi-mi pe sleau care e șmenu`, ciripește de-ai vreun păs,

Ori vrei să te-ntreb de-a dreptul: “Mănânci, calule, ovăs?”

Nu mă face, că-mi pun zbirii să te-alinte c-un nunceak,

Orice-ai fi tu, mare mahăr, un țigan sau un moșneag.

- Un țigan? Da, barosane, dar țiganul ce-l jignești

E mai șmecher decât alții, nu-i ușor să-l mătrășești!

Lasă țâfna, fii cuminte, fi`ncă nici nu mă cunoști,

Hai, adună-ți toți gealații, mercenari ce-i ții ca oști,

Omenește-mă, baștane, cu potol, ca pe-un oaspe,

Că sunt văr primar cu Țeapă, care-și zice și Istaspe,

Ăla care vinde ciungă mai încolo, lângă pod,

Profitând șiret de granguri ca de ultimul nărod.

Deci, s-o prindem pe pirandă, astăzi, zău, nu ne mai scapă,

Șade-ntr-un bordel, la șatră, fără bec și fără apă.

Însă treaba e cam nașpa, nu că vreau să te-nspăimânt:

Cinșpe cuțitari stau strajă la chilia-i de pământ!

Tu gorilele adună-ți, hai s-o ștergem, val-vârtej

Ia și-o trupă antitero (cică ăștia-s mai viteji)

O vrei grabnic pe pirandă fi`ncă pata ți s-a pus,

Dacă-ți etalezi și mușchii poți s-o legi pân` la apus.

În schimb, tu dă-mi pe de-a moaca, ce-ai p`aci, cupru și fier

Ca să-l vânz la “Colectare”, să ajung și io boier.

Jur! Să-mi moară puradeii și borțoasa și tot neamu`

Dacă ea până diseară n-o să-ți spele, tandră, geamu`!

Însă, ca să nu te facă vreun gușter de poveste,

Nu uita să iei cu tine antiglonțuri d-alea, veste,

Ia-ți și-un tanc, că nu se știe, de-or să-ți stea în față zid

Să-i dobori ca pe popice, doar ești neam de Baiazid!





În sfârșit osmanu-și strânge mercenarii cu mult zbucium,

Fi'ndc-avea numai un fluier, n-apucase să-și ia bucium,

Bine echipați cu bâte, lanțuri, săbii (chiar și-o coasă),

După ce-au urcat în Jeepuri, pleacă-n noaptea-ntunecoasă...

Au ajuns curând la șatră. Osmanlâul face-un semn,

Toți coboară din gipane, doar țiganu', om nedemn,

Stă pitit după tufișuri, cu burtoiu' la pământ,

Așteptând deznodământul, ocrotit de ploi și vânt.

Mercenarii, duri, atacă, vin ca boabele de grindeni,

Vin din față, vin din spate, vin en-gros de pretutindeni,

Cerul plin de nori mulatri se întunecă a ploaie,

Parcă știe că la șatră se încinge o bătaie...

Osmanlâul fără scrupul e cuprins tot de turbare

Și ordonă genocidul de la mic până la mare,

Mercenari din Legiune ce-au făcut prin Franța oaste

Bat, metodic, tot ce mișcă, dau la cap și sfarmă coaste,

Cuțitarii se-nfierbântă, se pornește-o bătălie

Ca în “Cei șapte magnifici” când pe deal, când pe câmpie,

Ei căruțele cu corturi fără veste le răstoarnă,

Peste fân și peste zdrențe niște motorină toarnă,

Totul arde, zici că-i torță ce preschimbă-n lavă gerul,

Iară fumul asimptotic prinde-n funii roșii cerul,

Osmanlâul e în frunte, c-o mânie-ngrozitoare,

Ca Van Damme în plină formă dă din mâini și din picioare,

Pârnăiașii nu se lasă, ei din mături își fac suliți,

Câte-un porc jegos guiță, e răzmeriță pe uliți!

Mercenarii-și umflă mușchii. Ordonați, vin în șiraguri,

Cad în roiuri nesfârșite, ca albinele în faguri...

În ăst timp, într-o chilie șade calm, netulburată,

Chiar piranda lu` Șmenaru. Încropește o salată,

Cu o coajă de banană și un ou stricat în mână,

Pentr-o ciorbă ar traduce și din greacă în română.



Stă pe masă, plin de muște, un borcan cu gem de prune,

Iar piranda îl ochește cu atâta pasiune,

Osmanlâul observând-o a rămas încremenit

Parc㠓Terminator” însuși peste nas l-ar fi pocnit.

El rememorează iute amintiri una și una,

Până când, peste coclauri, adormită, iese luna,

Dar piranda, hoțomană, ca trezită brusc din somn,

Face pe mironosița, descântându-l, blând, pe domn:

De ofelie privirea pironită-i pe o carte

Ce-a găsit-o-n tomberoane, aruncată, nu departe.

“Șed amu` chircit pe vine,

(Aș hali niște măsline)

Da`...îți scriu, cu pix, o carte

Că-mi ești, iubi, prea departe,

Să-mi trimiți, pliz, o nuga,

Dacă ești un cineva,

Cel mai cel din branșa ta!

Cutreier poienele,

Îmi boiesc sprâncenele,

Doar m-o prinde-un cintezoi

Să m-arate și-n Plaiboi,

Să-mi pozeze flamurile,

Io să-mi scutur ramurile,

Să-mi boțească penele,

Io să-i spăl izmenele,

Și-ntr-un fel simandicos,

Dac-o vrea bunu' Cristos,

Sa-l intorc cu susu-n jos!"





Când osmanul a văzut-o declamând precum rapsozii,

S-a-nvârtit de unul singur ca un câine-n jurul cozii:

- De ce oare sunt aicea? Ce voiam? Pe cine caut?

Și-n timpanele-nfundate-i răsunau muzici de flaut,

- N-o să-i zic lu` mândra asta nici un “du-te mai încolo!”

Azi empatizez cu Rocky, mă împac și cu Apollo,

Plec mai bine la Safari, poate-mi pică un mistreț,

Poate scriu, de-oi fi beat mangă, chiar și un letopiseț,

Suferințele lui Werther le trăiesc mai toți nerozii,

Să mă deghizez în Goethe, să m-afund în mâlul prozii?

Să-mi dezvolt musculatura la tăiat de brazi și paltini

Ori făcând pe Moș Crăciunu` să-mpart daruri, după datini?

Știu, am folosit bazooka, terci e toată șatra voastră,

Văz că am produs ravagii, situația-i albastră.



-Astăzi vreau să-ndrept greșeala. Mâna zânei o s-o cer,

O să-i dăruiesc pirandei cel mai trendy giuvaer!

Nu contest c-au tăvălit-o prin tufișuri toți tembelii,

Poa` să facă și trotuarul drept în fața cafenelii!

Se retrag toți mercenarii. Cuțitarii cu-a lor suliți

Pleacă la ciordit poșete. E iar liniște pe uliți...

Ca pe o marionetă dirijată ferm de funii,

Pe osman piranda-l ține prins în plasele minciunii,

Ea l-a luat de soț pe fraier. Naș Patriciu, liberalul

Cel curat ca o fecioară și mai pur decât cristalul,

Cel ce bea doar apă plată și nu intră-n cafenele

Le-a făcut cadou un Maibach plus o geantă cu lovele.

Stând la masă în bodegă beau un Heineken și cuget,

Care dintre personaje e mai ticălos, mai buget:

Matracuca lui Șmenaru cea expertă-n șiretlicuri

Ori osmanul ce avere a făcut vânzând nimicuri?

Cel care văzând în stradă o monedă veche, calpă,

O ridică brusc de parcă n-ar avea pingele-n talpă?

N-ai să vezi un ins ca ăsta, cu fairplay să recunoască:

”Eu sunt doar un neica nimeni, un râios cu ochi de broască”

Cămătarii plini de-osânză își trimit cu ranga solii

Să recupereze grabnic de la vreun naiv, toți polii

Și ascund, pe la chindie, părăluțele-n scufie,

Căci așa le este datul, singura filozofie,

Banu-l fac lovind cu pumnul, însă n-au prea multă minte,

În vocabularul zilnic zac, timide, cinci cuvinte,

Prin senate, parlamente își găsesc prea lesne locul,

Când politica e curvă ei sunt peștii ce-i fac jocul,

Iar apoi stau la oglindă, îngâmfați, să se admire,

Bat obrazul ca tovalul pretinzând că e subțire,

Ciorditorii, pârnăiașii, toți au sânge de roman,

Fi’ndcă au cerșit pe vremuri chiar în hală, la “Traian”,

Au uitat că ani de-a rândul scotoceau doar prin gunoi,

Astăzi ei sunt stâlpii țării, iar gunoiu-l ducem noi!

Bani întoarce cu lopata orice fel de stârpitură,

Dacă ai tupeu cu carul te agiți și dai din gură,

La alegeri toți ca unul te votează, idioții,

De ciolan când vine vorba din neant sar patrioții,

Toate fețele de pernă, papagalii și gușații

Au ajuns să-și facă zestre pe cocoașa bietei nații...





Azi îl venerăm pe Guță. Maneliști inculți și fameni

Au inoculat prostia în dovleacul multor oameni,

Indivizi cu stil de grotă, nesimțite creaturi,

Scot doar kitsch-uri maneliste din mirositoare guri,

Prăvălesc pe capul nostru doar rușine și ocară,

De-aia tineri de valoare fug cu traista-n băț din țară.



Ne-a ajuns câți inși bezmetici injectați cu drog în vene

Din merțane opulente fac la stop semne obscene,

Dacă știi să pupi temeinic și cu râvnă drept în dos,

O s-ajungi, fără tăgadă, dintr-un cerșetor un boss!



Dive strâmbe, nătăntoale, se dau bine cu pomadă

Și călcând ca rața-n străchini ies în Jeep la promenadă,

Le-nsoțește vreun ministru cu figură de copil

Care etalează țanțoș, cât chibritul, un mobil,

Au uitat aceste fee cu mișcări de curtezană

Că dormeau iarna trecută în metrou pe la “Romană”...



Iarăși deșteptat din gânduri sorb nervos din berea rece

Și mă-ntreb când nebunia ce ne mistuie va trece,

Când parlamentarii noștri cu promisiuni aruncă

Urmăresc al țării bine ori o halcă roz de șuncă?

Românașul e un haplea, lesne e a-l înșela,

Un cioban fugit din stână greu se poate cizela,

De-aia stăpânesc acuma cioflingarii peste țară

Și o jecmănesc cu sete, fie iarnă fie vară,

La alegeri, asta-i soarta, ne-am făcut un obicei

Să instaurăm la cârmă numai loaze și mișei,

Care zâmbitori, dar sadici, au o singură pornire:

Să ne lase-n aia goală pân` să prindem noi de știre!





Ăștia-s vax!Eroi de paie!N-or rămâne-n veci prin cronici,

De cei mulți îi doare-n bascheți și-i sfidează cruzi, ironici,

De-ar veni chiar Jason Statham ca să dea cu brandu-n ei,

Tot s-or fofila p'acilea alte turme de mișei...

Dacă-ți faci o socoteală și stai bine să aduni,

Tot mai bine-i în Canada, că e joi sau că e luni!

10-12-2005
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-24 23:07:10
         
 
 


Iumbirea e de-a dreptu’ o fiară absolută-soneat
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC

Iumbirea e de-a dreptu’ o fiară absolută,
Îți hăcuiește porii ca să te-nalțe-n rai,
Cu suflul rupt, nevolnic, de ce-o implori:mai stai?
Când ea te face vraiște , de ce-o mai vrei, acută?

Și uiți de vremi în care, tu, macho samurai ,
Îți împlântai katana în orișice derută.
Acum, năuc paria rămas fără redută,
Te duelezi cu-angoase pe-o creangă de bonsai.

Teleportează visu’ departe de coclauri
Prin care tocul fiarei hălăduiește des,
Hai, luptă-te cu știme, cu gnomi sau cu balauri,
Mai lesne-i vei învinge . Iumbirea nu. E-un stres!

În cerebel simți triluri, c-or fi sticleți ori grauri,
E clar. Fomistă, fiara, te-a înhățat de fes!


Cum să te uit? Mi-ai concasat busola-soneat
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC


Cum să te uit? Mi-ai concasat busola
Din prima, c-o privire torpilantă ,
Și m-a hrănit iumbirea ta crocantă
Din Văscăuți de-a dreptul spre Angola.


Ce demn creștea, așa luxuriantă,
Pădurea unui vis ce-și bea fiola
De dragoste cu gust de coca-cola,
Acuma visul zace pe servantă.

Te-aș vrea sub plopi, să-mi defrișezi destinu’,
Vorace, ca în vremuri ancestrale,
Dar tu , my love, îți explorezi vecinu’
Ce poartă-n boxeri chestii colosale,
Și uite cum, perplex, ca babuinu’,
Rămân p-aci, cu gandu’ la matale...


Nici azi n-ai timp de mine. O să-mi usuc șoseta-soneat
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC


Nici azi n-ai timp de mine. O să-mi usuc șoseta
La focul amăgirii că încă îți mai pasă,
Și iar voi da cu biciul în fitece angoasă
Ce-mi taie răsuflarea din vrejuri, ca maceta.

Cum mi-ai lăsat speranța pe miriște borțoasă,
Și ți-ai spălat iumbirea de mandea în chiuveta
Cu zoaiele în care scrobeai, perfect, vendeta,
În timp ce io, sărmanul, te așteptam la coasă...

Păi, du-te, de-ți priește, să faci un pandișpan,
Că iarăși voi da verde comeatelor sexoase
Ce cad asupra-mi , tandre, și îmi pătrund în oase,
Cu izuri de romanțe pe-alocuri cavernoase;

Dar mă gândesc spre tine, când ronțăi pe divan,
Semințe insalubre. De floare. Sau bostan...

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-24 23:06:13
         
 
  Pă frac-tu nu-l vezi, gigione?  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 18:31:00
         
 
  paracioasa mica! :))))))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-24 17:50:27
         
 
  Mesiu Cristescu,
Mai e nevoie să-l dau de-un par egzamplu pe pupilul matale?

posteaza,boss,decat sa citesc idioteniile unui gainar lovit grav in sfecla,prefer niste epigrame de legenda,poate invata si militionistul rebusila ceva! :)))
Postat de catre FURNICUTZ TIMIDU la data de 2019-03-24 16:20:18

ce scuze sa ceara nea samanta de scandal,e un deraiat! :))))))))))))
Postat de catre FURNICUTZ TIMIDU la data de 2019-03-24 15:58:36

Deocamdată tac.
Aștept.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 16:47:06
         
 
  posteaza,boss,decat sa citesc idioteniile unui gainar lovit grav in sfecla,prefer niste epigrame de legenda,poate invata si militionistul rebusila ceva! :)))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-24 16:20:18
         
 
  Nashpa. Inseamna ca eu trebuie sa postez vreo 200 de epigrame ca sa imi dea apropritarul inapoi nivelul.
 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-24 16:16:30
         
 
  ce scuze sa ceara nea samanta de scandal,e un deraiat! :))))))))))))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-24 15:58:36
         
 
  Așa că mi-adusei aminte de snoava cu măgarul lui Nastratin: ”Așa zic eu când nu vreau să-l dau!”  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 14:09:16
         
 
  Ei bine, de bună credință am fost io. Căci mi s-a părut facilă chestia cu semnele, am pornit de la ideea că e vorba de vorbe. Mai ales, văzând eu că semnele mele erau nule, în prețioasă-v-a opiniune, am zis, în ordine logică, anume că matale ai uitat să fii limpede. Ori, a-mi spune că până și pauzele dintre semne esteră semne demne, apăi, pardon!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 14:06:56
         
 
  Ei aș, domnu!
O scăldați! Văd că țineți la exactitate. Așa c㠔introducția” de azi e puțin cam tardivă, nu găsiți?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 14:03:16
         
 
  ”Edictul” a fost dat pentru useri de bună credință. Care știu ce se înțelege prin conceptul ”text”. În comentariu am scris ”consecutive”. În ideea de a anticipa un comportament de tipul: 3 texte care respectă regulamentul, 1 txt care nu respectă, apoi alte texte care respectă regulamentul. ”Coerența” am adăugat-o astăzi, când am văzut ce vă trece prin cap. Însă, domnule coleg, subiectul era numărul de semne. Restul? Vă agățați ca înecatul de pai numai să nu recunoașteți că ați greșit. Pentru mine subiectul este închis. Când cineva nu vrea să vadă ceva, nu vede și pace.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-24 13:28:12
         
 
  Coerența, coerența, domnu!
Vreau s-o văz, scrisă negru pe alb.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 13:00:39
         
 
  ”În total, textele trebuie să însumeze 12.000 de semne.”

Și unde e coerența aia, dacă nu-i cu supărare?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 12:51:57
         
 
  La link-ul de mai jos puteți constata singur că am vorbit de 12.000 de semne
BUNĂ DIMINEAȚA
Redau în întregime comentariul de unde rezultă numărul de semne:
”

Domnule Ștefănescu,

Ioan Peia și Florin Rădulescu, nivel 10 pentru o luna. Pot reveni si mai repede dacă scriu 12 texte consecutive în totalul respect al regulamentului. În total, textele trebuie să însumeze 12.000 de semne. Precizez, texte nu comentarii. (Acesta este un edict impus de situația de forță majoră) Dacă îmi semnalați și alți membri, (nu numai dumneavoastră. Oricine poate să o facă) europeici care au încălcat regulamentul voi lua măsuri și în cazul lor. Cei doi s-au remarcat printr-un volum de insanități care, pentru a putea fi sterilizate, mi-au luat peste o oră de efort de invalidare!

Nu, "adresările cu invective, atac la persoană, calomnia, folosirea poreclelor și expresia hai sictir" nu sunt regulamentare și trebuie invalidate. Eu o voi face ori de câte ori îmi vor fi semnalate sau le voi constata eu însumi. Rog editorii care vor să mă sprijine să facă la fel.

Regulamentul se aplică fără discriminări, indiferent de culoarea politică a comentatorului. Și s+a aplicat întotdeauna conform acestor principii. Percepția că s-ar fi procedat astfel este una de natură "cuantică" Adică ține de observator. Mai mult, aș putea spune, ochiul rău vede rău. Nu contest că voi fi putut proceda și greșit. Însă, niciodată nu a fost premeditat. Fie m+au excedat cantitățile, fie n-am văzut, fie nu am avut timp și au ieșit din pagină.

Tehnic, acum, cu Internet explorer funcționeayă. Însă, da sunt conștient. Softul este din 2003. Adică de 16 ani! Multe tehnologii au apărut de atunci! Dacă voi reuși să disponibilizez resurse anul acesta voi reproiecta site+ul. Până atunci aplicăm principiul neaoș: asta este!

Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-15 10:36:52
”
Știu, veți fanda și de data aceasta. Nu oricine poate avea un comportament cavaleresc!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-24 11:40:43
         
 
  Locu iecxact, pls, că e amportant, domnu!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 11:23:18
         
 
  Căutai și nu găsii treaba cu... coerența.
Nu ești matale amabil să-mi indici locu iezact?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 10:51:15
         
 
  Păi cine mai ia-n seamă glumițele mneatale?
12.00O de pauze... coerente?
Păi ăla e o infinită pauză incoerentă, domnu, cum de-l vârârăți la coerenți?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 10:48:25
         
 
  Și poți să-mi dai roșu de pe-acușa, domnu, că eu dacă dau de dilimache în prejama mea, îl trimit din nou la origini, fără nicio reținere. Așa că pune-i botniță și leagă-l la gard, pentru a evita incidentele.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 10:46:24
         
 
  De unde ați scos-o cu 20.000? Căutați pe site: Am spus clar 12.000. Nu am timp acum să caut dar dacă nu vă descurcați poate vă ajută cineva. Dacă nu o voi face eu mai târziu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-24 10:45:04
         
 
  Și, repet, chiar și așa: 18.000 nu e egal cu 20.000! Umblăm cu fofârlica?  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 10:40:35
         
 
  Socotești și pauzele, dom-le! Păi, eu am un milion de pauze coerente, dacă nu te superezi matale! Dar de ce nu-i luași la socoteală și lungimea șireturilor?  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 10:39:27
         
 
  Am spus că sunt necesare 12.000 de semne grafice. Dar sub forma unor texte coerente. Domnul Rădulescu a postat texte care, așa cum v-am arătat însumează 18.000 de semne cu spații și 14.000 de semne fără spații. Aici este MATEMATICĂ pură. Și, cum vă spuneam, onorant, ar trebui să vă prezentați scuze.

Însă, domnule Peia, fondul problemei este acesta: respectați regulamentul. Chiar dacă sunteți provocat. Și nu vom avea nimic de împărțit. La opinii? Nicio problemă. Avem contraopinii. Atâta doar: să păstrăm aici, un spațiu civilizat. Am văzut că se poate.

Mulțumesc tuturor acelora care vor sprijini păstrarea unei atmosfere salubre aici.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-24 10:33:15
         
 
  Apăi, văd că tare ești îndrăgostit matale de alde dilimache, taman ca și de bețivul spirtual, devreme ce deîndată îl mângâiași pe creștet, iar, în ceea ce mă privește, te făcuși că ploo cu broscuțe. Dacă nu te atenționam eu, nu aveai zor.
Și, totuși, chiar și în cazuls semnelor, 18.000 nu e egal cu 20.000. Așa că scuze cere-ți mătăluță, domnu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 10:25:30
         
 
  Deci matale, domnu, glumești?
Deci nici măcar cuvinte, ci semne?
Deci ne iei la șto?
Păi, dacă era așa eu îți produceam semnele alea, țac-pac, uite cam așa - prezant doar modelul:

20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne 20.000 de semne etc

Credea, că sunteți om serios, dom -le!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-24 10:21:14
         
 
  Oricum, am apreciat că în ultimele postări nu ați încălcat regulamentul. Vorbesc de postările validate.

Nu am verificat dacă aveți și invalidate. Adică dacă alți editori v-au invalidat texte sau comentarii care încalcă regulamentul.

În fine, treacă de la mine. Obiectivul meu este să nu mai încălcați regulamentul, nu sancțiunea!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-24 04:58:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE