FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
RĂȘINĂ DE LA MORT
Text postat de adrian mihai
Dacă
• a susține copiii talentați ai țării noastre
• a căuta sponsori pentru costumele lor (cei cu muzica populară)
• a crea campanii de tip crowdfunding (la www.youcaring.com)
• a crea un studio de înregistrări audio pentru copii
• a realiza videoclipuri pentru ei, parcurgând toate etapele de filmare, mixare audio-video, procesare și postprocesare (totul pro bono)
• a crea și a susține un canal de televiziune online pentru copii (susținut financiar din propriu-mi buzunar); spre informare, trebuie să știți că televiziuni precum Favorit, Etno și altele, percep copiilor, pentru a apărea pe post, sume cuprinse între 200 si 300 lei / piesă interpretată, pentru mulți dintre părinții lor însemnând valori prohibitive
• a-i sprijini pe copii, via internet, cum anume să își înregistreze, singuri, propriile piese de tip pozitiv
• a le căuta și pune la dispoziție negative de piese (free sau cu plată, din nou pe cheltuiala mea)
înseamnă a fi pedofil, așa cum susțin unii cu minți găunoase, aici, bine, atunci sunt. Însă părerea părinților și bunicilor zecilor și zecilor de copii pe care i-am ajutat într-un fel sau altul, e contrară celei a zevzecilor cu pricina.

În lumea “cântăcioșilor”, faptul că am sprijinit, în doi ani, consecutiv, două fetițe care au mers la concursul San Remo jr. și au câștigat marele trofeu al festivalului, făcând să fluture, în sală, drapelul nostru național, e de notoritate.

Stau și mă întreb dacă detractorii mei, care fac spume la gură din culcare în sculare, au cumpărat măcar o acadea unui astfel de copil sau dacă, având arici în buzunare, au avut măcar o vorbă bună legată de rezultatele muncii lui... Îndoi-m-aș!

Exemplific, mai jos, printr-un videoclip, cam cum arată rezultatele muncii comune (a copiilor și a mea). Fac mențiunea că fetița pe care o veți vedea aici (în duet cu un alt copil super talentat, Cristian), Karina, a fost, acum 4 ani, vicecampioană mondială la concursul de tap dance (step) cu echipa României.



De asemenea, sper să admirați și costumașul popular pe care l-am achiziționat și donat unei copilițe din Vlașca (o cheamă Theodora și e dintr-un sat de lângă Giurgiu, pentru a face deliciul galeriei), fetiță ai cărei părinți sunt lipsiți de posibilități materiale.

 photo cp_zps3lw9uvwx.jpg

 photo teo_zps6j53yxd0.jpg

 photo teo1_zpszijmzjrt.jpg

Nu spun toate astea pentru a mă lăuda. Nu, nici pe departe! O fac pentru a-mi exprima admirația față de acești copii minunați care, alături de olimpici și sportivi, sunt cei mai de vază ambasadori ai țării noastre peste fruntarii. Nu ca alții care fură, pe rupte, din Ion Pribeagu...

A aștepta ca rebuturile umane care nu știu altceva decât să arunce cu noroi să își prezinte scuzele, ar însemna o mare naivitate din partea mea. Mai degrabă văd... o rășină de la mort decât ca ei să-și pună cenușă în cap!

Asta-i viața...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  NU ma pot lupta cu un om care are mentalitate ceausista.Punct.  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-23 21:57:45
         
 
  Domnule Recheșan, vedeți ce simplu vă pot demonta afirmațiile incorecte?

Printscreensanctiuni
another name for baby lion
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-23 21:56:18
         
 
  NI-CIO-DA-TĂ!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-23 21:42:02
         
 
  RȘ: Este.

FR: Nu degeaba. Ați scris cuvinte vulgare. Citiți comentariile invalidate și le vedeți. Apoi ați atacat la persoană. Și aveați, deja, un cartonaș galben. De 16 ani mă lupt cu astfel de comportamente și ați vrea să renunț acum? NI-CIO-DATĂ! Orice ați spune, orice ați imagina, orice m-ați acuza.

GR: Iar sunteți incorect și îmi faceți procese de intenție. Sau, premeditat, băgați bățul prin gard. Domnul AM are cartonaș galben. Este pe rândul al doilea unde sunteți nominalizat și dumneavoastră. Că nu vreți să vedeți, ce să vă fac. Eu însumi dacă cine știe cum, aș încălca regulamentul și aș folosi cuvinte vulgare, m-aș sancționa. Și regula o aplic sine ira et studio, indiferent numele, persoana sau poziția socială. Și un laureat Nobel dacă ar scrie vulgar aici, textul i-ar fi invalidat. Este așa de dificil de înțeles, domnule Recheșan?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-23 21:41:14
         
 
  Ce pățește câte-un Lache
Când se ia de Militzache!

Bocitoarele de serviciu.... șșșșșșșșș!
:)))))

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-23 21:39:21
         
 
  Obiectivitatea domnului Cristescu e nula.  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-23 21:33:23
         
 
  E straniu, de cînd a aflat că a.mihai e colonel-în retragere și comisar șef de poliție dl Corbu este extrem de tolerant cu măgăriile acestuia, făcîndu-se că nu observă ”ciclopic” sau „telespcopic” deraierile acestuia!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-23 21:26:23
         
 
  Domnul Cristescu a avut grija sa-mi scada nivelul fara motiv,e bucuria vietii lui sa o faca,sa fie sanatos!  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-23 21:08:50
         
 
  ale vieții valuri...
în altă ordine de idei, domnule Cristescu, nu mai e valabilă regula celor 12000 semne? dacă s-a abrogat, aia e, dar s-o știm și noi. mulțumim anticipat.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-23 21:01:30
         
 
  Iti doresc fericire maxima si sa postezi etern poze cu fetite sponsorizate de domnia ta.  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-23 20:16:51
         
 
  Amigo, cine rade la urma...  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-23 20:15:30
         
 
  tristețe mare, mmi e la pripon una bucată lună de zile!

personal, sunt deprimat! pe alții, însă, îi amuză rău de tot situația... oameni răi, mmi! te rog eu, nu pune la inimă!
:))))))))))))))

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-23 19:59:56
         
 
  din contră, mmi, sunt chiar foarte trist!
ce mă fac eu, fără tine, aici?
ia uite ce față lungă am...
:(((((((((((((((((((((((((((((((
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-23 19:52:16
         
 
  te bucuri aiurea,pedo,voi reveni...  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-23 18:54:06
         
 
  aaaaaaaaaaoleu! ce făcuși, mmi? călcași pe bec?
iar becu făcu poc? doar mai alaltăieri postam: cura bate guru! n-ai înțeles nimic!...
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-23 18:50:48
         
 
  Atenție, unii aveți, deja, cartonaș galben.

Sper să înțelegeți, cu toții, că nu mă joc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-23 18:38:13
         
 
  Florin Rădulescu

href="https://freeimage.host/i/nBLMX">nBLMX.jpg

Cum ajung în secțiunea ”useri” nivel 10 o lună de zile.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-23 18:35:06
         
 
  domnule adrian mihai, iti respect demersurile,faptul ca incurajezi minore,e treaba ta...de la o varsta nu poti cere mai mult de la viata...sa fim sanatosi,tu cu minorele,eu cu flautiste de 18...weekend corect!  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-23 18:29:13
         
 
  ok, du-te pe centură, vei găsi acolo tot ce-ți pohtește inimioara, fel și fel de evlavioase, înclusiv șoferi de tir vânjoși și cetitori de soneate. și nu uita să te protejezi!

numa că nu cu tine vorbeam, ăsta ar fi un aspect interesant... pace în suflet îți doresc!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-23 18:23:21
         
 
  Dle Kosta Vianu,

Propunerea pe care am înaintat-o, un pic mai jos, prin nea Mitică Cioacă, celor din diaspora americană, nu e lipsită de sens. Acum se va vedea, în modul în care dumnealor vor reacționa, cât e adevăr și cât e declarație neacoperită de fapte în ceea ce privește dragostea de țară, zic eu.

Ce alt motiv de susținere mai bun ar putea exista decât acești copii îmbrăcați în costumașele lor de o frumusețe aparte, unică pe glob? Și nu, nu e o intrebare retorică, ținând cont că bluza din portul nostru popular, ia, l-a fermecat într-atât pe cunoscutul pictor francez Henri Matisse, încât a pictat-o în multe dintre celebrele sale lucrări.

Să spui că îți dai viața pentru țară mi se pare o afirmație hazardată, ba chiar fără acoperire, în contextul actual al realităților tulburi ale societății românești fie locale, fie din diaspora. Dar a te implica pentru imaginea țării cât de puțin, consider că e la îndemâna oricărui om care încă nu a încetat să simtă și să gândească românește.

Cum se zice, vorba lungă-i sărăcie. Poate oamenii ăștia cu care ne ciondănim noi, toată ziua - bună ziua, ne creează o falsă percepție și, în realitate, ei chiar își iubesc țara, fiind atât de departe de ea...

Nu știu, chiar nu știu, dar sunt tare curios ca, în fine, să o aflu.
Om trăi și-om vedea...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-23 17:54:23
         
 
  îngrijorător de mulți glumeți umblă liberi prin țara asta. s-auzim de veri cu soare și de foi de internare...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-23 17:49:54
         
 
  Imi asum erorile de tastare de mai jos. Cand sunt indignat, nu ma mai uit ce taste apas. Asa ca, intelegeti ce i-as transmite popii prin viu grai, in ipoteza ca l-ar pune necuratul sa dea ochii cu mandea...  
Postat de catre sters sters la data de 2019-03-23 16:20:52
         
 
  Si iata cum o presupunere de grobian, de ins needucat sa stea in compania unor oameni de valoare, declanseaza un asemenea conentariu. Ca dsa maculeze Europeea, ca sa o aduca in derizoroiu, ca sa umple pe toata lumea de indicibil, cel platit, probabil (altfel, cum si de ce?) denigreaza nu doar aceasta tara, in care deviatiile de care pomeneste sunt rarissime, ci pe un ins onest, care nu are alta vina decat aceea ca nu-i place globa;lismul sorosist si implicit joianul care nenoroceste vadit aceasta tara. O injurra de mama probabil ca nu-l clinteste, el fiind obisnuit cu altele. Asa ca, daca domnul proprietar sau domnul comisar sef nu-si permit, eu pot: multa opinie politica, albeiule! Sa dea Dumnezeu sa ai parte de tot ce ne doresti tu!  
Postat de catre sters sters la data de 2019-03-23 16:18:21
         
 
  @Dumitru Cioacă

Nea Mitică, mersi, văd că și mata te-ai lămurit cam ce ce hram poartă pedofilia asta. Mai rămân, în site, doi indivizi cu mansarda prost mobilată (și vraiște pe deasupra) care îi dau înaite cu subiectul respectiv. Nu-i nimic, s-o facă, eu le doresc succes în ramură!

Mi se pare un pic curios, însă, că amândoi se trag de pe plai bănățean și, cum nu cred în coincidențe, mă gândesc că ori e vreun anomalie magnetică a locului, ori indivizii, bețivi fruntași, au falimentat toate cârciumile din zonă și, lăsându-i mofluzi pe crâșmari, au băut până și acidul de baterie și apa de la câine...

Lăsând, însă, gluma la o parte, mă gândesc că poate vă puneți mintea la contribuție și voi, cei stabiliți acolo, departe de țară, la identificarea și a altor căi de a-i promova pe copii, având în vedere potențialul internetului și relațiile (în sensul frumos al cuvântului) pe care le-ați stabilit, în ani și ani, cu membrii comunităților de români și nu numai.

Eu v-aș putea pune la dispoziție, dacă vă bate gândul să dați curs propunerii, zeci și sute de materiale video sau audio, create de mine, fără a avea nicio pretenție de ordin material. Totul spre binele copiilor și, de ce nu, spre îmbunătățirea, măcar cu câțiva microni, a imaginii țării noastre.

Am materiale video scurte (un exemplu îl aveți chiar aici, la comentarii) în care am gândit, după cum se poate vedea, ca, în fiecare dintre ele, în câteva zeci de secunde, să apară, pentru promovare:

• o imagine-simbol din România (precizând, în engleză, pentru străinii care nu știu, ce anume reprezintă cadrul respectiv)
• un steguleț național al țării noastre,
• un fond muzical deosebit din folclorul nostru (cu specificarea interpretului și a titlului piesei)
• câțiva dintre copii, purtând costume populare specifice zonelor lor

Luați-o ca pe o provocare...
Ce ziceți?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-23 10:36:57
         
 
  De când popă s-a făcut,
Sub sutana sa de cler,
Nu se află un tăcut,
Ci un drac de ofițer !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-03-23 07:59:13
         
 
  De când popă s-a făcut,
Sub sutana sa de cler,
Nu se află un tăcut,
Ci un drac de ofițer !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-03-23 07:57:10
         
 
  Deși popă s-a făcut,
Sub sutana sa de cler,
Nu se află un tăcut
Ci un drac de ofițer !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-03-23 07:50:16
         
 
  Lupul degizat în oaie.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-23 04:07:31
         
 
  Domnule Adrian Mihai,
Eu va doresc in continuare numai succese in munca de "pedofil" pe care o duceti. Deci toata stima si respectul meu pentru o astfel de "pedofilie".
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2019-03-23 02:10:19
         
 
  De unde stii, Buburiceo, te-am bagat cu capul sub patrafir?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-23 01:23:58
         
 
  Când uică spovedește,
Sarcină de acoperit,
Coada i se cam târăște
De sub sutana de-ndrăcit !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-03-22 20:40:06
         
 
  nu vă necăjiți, domnule Cristescu, eu știu că le aveți cu ortografia, a fost un răutăcism.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-22 20:07:02
         
 
  mmi :)))))))))))))))))  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 20:05:55
         
 
  cu plăcere, dle profesor!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 20:05:17
         
 
  "personal, m-am pensionat cu gradul de comisar-sef (echivalent colonel). fiind inginer electronist, am ocupat vreme de vreo 15 ani funcția de șef birou comunicații, unde m-am ocupat de comunicațiile radio, telefonice "
adrian mihai

Acum am priceput, stimate domnule comisar ascultaci,de ce imi haraia telefonul si se auzea o voce pitigaiata pe fundal,cand discutam cu fanele mele excitate!:)P.S:Gainarul stie ca i-ai pus microfoane in sura?Acum inteleg de ce se teme ca cineva i-ar fi inregistrat declaratiile de amor facute minunatelor lui bibilici... :)
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-22 19:42:45
         
 
  Domnule Adrian Mihai,

Mulțumesc pentru informațiile cu privire la grade. Habar nu aveam. M-am lămurit.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 19:34:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  oricum, dle profesor, jos cu clopul în fața lui, iago plânge în pumni, constatând cât de neînsemnat e pe lângă jupân radu!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 19:30:18
         
 
  Imediat după ce am scris, am constatat eroarea. Așteptam la școală și scriam pe un Huawei. Care se dovedește plin de inițiativă și introduce el cuvinte pe care le crede mai potrivite! Sigur, am atins eu vreun câmp și cum are memorie, procesor, dar nu are minte, spiritul chinez din telefon, a triumfat. Dar, cum v-am spus, am corectat imediat. Oricine o poate constata, mai jos. La postarea de la ora 17:29:

”ați scriu pe tf și este incomod
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 17:29:59”

De ce a băgat bățul prin gard distinsul coleg? Din prea multă simpatie! Chiar empatie! Pentru amândoi!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 19:23:53
         
 
  *țara - dar cred că te-ai prins...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 19:13:44
         
 
  mulțumit, popârstoceo? cred că ajunge!

dacă chiar ții cu țata asta, vâră mâna ân buzunarul ăla de milionar în dolari și ajută-i și tu, dragii de ei!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 19:12:42
         
 
  bravo, comisare, văd că mai ai ceva sânge-n instalație.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-22 19:09:46
         
 
  deși nu ar merita, hai să îi satisfac curiozitatea bolnăvioară a manglitorului: da, există și băieți, eduard (brașov) fiind doar unul dintre ei...



 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 19:07:20
         
 
  dle profesor cristescu,

în stilu-i caracteristic, mr radu ot ștefănești o dă cotită cu privire la o cratimă pe care ați introdus-o în mod fraudulos în inima unui cuvânt de sine stătător.

acum nu-mi dau seama de ce procedează așa, cerându-mi mie să vă rețin atenția asupra acestui aspect, dar din două una: ori naturelul său de fecioară sfielnică îl împiedică să vi se adreseze direct, ori vrea să mă pună rău pe mine cu dvs.

însă, indiferent de situație, realitatea aceasta este ...ca a-ți fi colaborat cu serviciile cere, în mod obligatoriu, înlăturarea cratimei.

na, c-am zis-o!
:)))

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 18:54:50
         
 
  @distinse comisar șef în rezervă, e foarte bine că măcar tu m-ai ascultat, nevastă-mea nu mă ascultă deloc, de fiu-meu nici nu mai vorbesc...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-22 18:44:31
         
 
  @distinse domn Cristescu, în meciul cu distinsul coleg de care vorbiți, domnia sa conduce detașat, dar sper să reduc din handicap odată cu ultimul episod din scrisoarea 33. apropos, vă mai amintiți de ea?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-22 18:36:21
         
 
  Pai atunci pune si poze cu ceva baietei. Te roaga popa. :)  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 18:23:02
         
 
  @distinse domn comisar, în textul de mai jos s-a comis un atac la ortografia limbii române. rade-l pe contravenient.

Am spus de nenumărate ori ca, personal, nu cred o iota, ca a-ți fi colaborat cu serviciile. Din cauza gurii mari pe care o aveți. În meciul cu distinsul coleg, nu știu cine conduce în alinturi și drăgălașe ii.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 17:28:29

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-22 18:22:20
         
 
  @johnny-șandrama: nu meriți un răspuns, mergi mai bine la furat din pribeagu, să ai și tu o ocupație!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 18:17:43
         
 
  Adrian, s-o crezi tu p-asta! Ăia de la secu au apratură dă frun meleard dă coco. Cocofane te-a bruiat și ți-a și-ntors-o. În timp ce tu credeai că el e fraier. Are experiență de la repartitoarele vechi, de pe vremuri!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-22 18:16:49
         
 
  @radu stefănescu: da, există și băieți. dacă ai cunoaște cât de cât fenomenul, ai fi constatat că, din totalul cântăcioșilor, abia undeva în jur de 10% sunt băieți.

să știi că si eu mi-am pus problema de ce procentul e atat de disproportionat si nu 50-50. discutand cu părinții, mi s-a conturat răspunsul că, în cele mai multe cazuri, băieții sunt luați în râs de colegi de-ai lor (viitori popârstoci și rechișați, mai mult ca sigur) și băieții renunță aproape din start, în acest fel pierzându-se multe voci foarte bune...

iar răspunsul e afirmativ: da, pe lângă zecile de fetițe, există si câțiva băieți cu care colaborez, cum să nu?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 18:15:06
         
 
  dle profesor cristescu

vă mulțumesc pt aprecieri, dar vă rog să mă credeți că infinit mai multă considerație merită picii ăștia. eu am sesizat ce potential artistic enorm au si mi-am zis că merită să mă implic cu tot ce pot pentru ei.

am mers până într-acolo încât să le organizez spectacole pe scena centrului cultural al m.a.i., mobilizându-l și pe dl comisar șef gh.turda, binecunoscutul solist de muzică populară care, în acel moment, era directorul centrului cultural.

eu am fost angajat din viața civilă, așa că nu am scoli sau academii militare absolvite. nu că ar fi un lucru rău absolvirea lor, dar chiar nu am.

demilitarizarea poliției, după revoluție, a condus la echivalarea gradelor militare cu cele profesionale. astfel,

subinspector de pol = slt
inspector = lt
inspector principal - cpt
subcomisar = maior
comisar = lt. col.
comsar-șef = colonel
chestori = generali

personal, m-am pensionat cu gradul de comisar-sef (echivalent colonel). fiind inginer electronist, am ocupat vreme de vreo 15 ani funcția de șef birou comunicații, unde m-am ocupat de comunicațiile radio, telefonice și sistemele de alarma de pe raza secțiilor de politie din capitala (26 la numar).

specific că, pe parte de telefonie, mi-a revenit sarcina de a-l ascuta 24/24, 7/7 pe radu ștefănescu, așa, de-a dreaq ce e carnea pe mine!

la trecerea în rezerva mi s-a eliberat livret militar cu grad de col (rez).
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 18:08:29
         
 
  eu știu una și bună:adevărații filantropi rămîn anonimi! acu, privitor la explicația de mai sus, ce pot spune: e normal ca a.m. stroe să-și apere firma , numele, blazonul; personal nu cred că domn colonel-comisar-șef ar fi pedofil de facto, cred că are numai o latură absconsă, naivă a personalității, ceea ce nu îl împiedică să fie grobian și mitocan cu adulții.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-22 18:08:11
         
 
  :))))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-22 17:42:00
         
 
  Dle Cristescu, ati scriu ca sa sti si sa antelegi ca la anceput de cuvant nu se scrie cu i din a.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 17:34:48
         
 
  ați scriu pe tf și este incomod  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 17:29:59
         
 
  Am spus de nenumărate ori ca, personal, nu cred o iota, ca a-ți fi colaborat cu serviciile. Din cauza gurii mari pe care o aveți. În meciul cu distinsul coleg, nu știu cine conduce în alinturi și drăgălașe ii.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 17:28:29
         
 
  Rămân, în continuare, stupefiat de principiul care îi guvernează pe unii: calomniază, calomniază, tot rămâne ceva. Însă distinșii cu porniri de Iago nu știu că adevărul așteaptă. Doar minciuna se grăbește.

Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 16:02:40

e bine (în fine!!!) că rămâneți stupefiat, domnule Cristescu, trag nădejde că veți rămâne astfel până la prima ocazie când voi fi acuzat că lucrez, am lucrat sau, mă rog, aș putea lucra în serviciile secrete, de domnul Ioan Peia și distinsa companie.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-22 17:00:37
         
 
  De ce vă spun unii coleg ”comisare”? Și ce grad este acesta? Colonel, general?
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 16:02:40

fiindcă, după propria mărturisire, este comisar șef în rezervă (colonel). arma, nu știm. este o adresare care exprimă respectul cuvenit gradului. funcția, nu știm.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-22 16:55:05
         
 
  Daca ii placeau baieteii s-ar fi facut popa catolic.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 16:50:25
         
 
  vot  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-22 16:47:28
         
 
  un gest de-o rară noblețe sufletească, felicitări, domnule comisar. totuși, fără niciun gând ascuns, întreb: susțineți și băieței?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-22 16:46:40
         
 
  Va raspund eu: pentru ca este unicul securist de pe Europeea. Cooperativa Ochiul si Timpanul.
 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 16:15:10
         
 
  Felicitări domnule coleg. Toată stima și admirația. Bănuiam că este vorba despre ceva de acest gen. Rămân, în continuare, stupefiat de principiul care îi guvernează pe unii: calomniază, calomniază, tot rămâne ceva. Însă distinșii cu porniri de Iago nu știu că adevărul așteaptă. Doar minciuna se grăbește.

PS. De ce vă spun unii coleg ”comisare”? Și ce grad este acesta? Colonel, general?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 16:02:40
         
 
  Ce nu face un pedofil pentru a fi mereu in preajma copiilor!

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 15:58:18
         
 
  mie, mai puțin! copiilor, tot succesul din lume!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 15:48:24
         
 
  Ok,domnule adrian mihai.Multumesc pentru sinceritate.Succes!  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-22 15:44:31
         
 
  băi mmi, nu! aș face-o, dar nu-mi permite buzunarul!

cine știe, poate se milostivește unul care se tot laudă că are milionul de dolari și pozează, ca manelistul, cu mașini fără coviltir.

la mine nu e cazul, ca fost bugetar...
:)
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 15:38:03
         
 
  Sponsorizezi cumva si aziluri de batrani,domnule adrian mihai?Daca da,felicitari.Daca nu...  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-22 15:26:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE