FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cu mîinile îngălate (episodul pilot)
Text postat de Gheorghe Rechesan
CU MÎINILE ÎNGĂLATE (episodul pilot)

DISTRIBUȚIA:

STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE, regizor: Radu Ștefănescu
COMISARUL MITOCAN: A.M. Stroe
ION ALUPIELEA : Ioan Peia, artist emerit
RUDY VALENTINO, cameraman: Florin Rădulescu
LĂSCĂRICĂ: Mihai Buricea, artist al poporului
DOMN SEMACA: Uncle Johnny
ACTIVISTUL POPA: Emanuel Corbu-Cristescu
SCRIPTGIRL: Elena Ștefan

DECOR: Gospodăria agricolă de stat, „Malu Surpat”: lizieră de salcîmi piperniciți; un tăpșan cu buruieni, scaieți și plante etnobotanice; uluci dublați de sîrmă ghimpată; un șasiu de tractor dezmembrat; poiată cu orătănii: găini, curci, rațe leșești.

SCENA UNU DUBLA ZERO

STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE (către comisarul Mitocan):
Amice, e simplu: cobori din Moskwici, faci doi pași în față, cu moaca la cadru-n stînga și dai drumul la melodie, understend? Ce dracu, că nu-i așa de greu!
COMISARUL MITOCAN:
Am înțeles, să trăiți...cobor, fac doi pași și bag cîntecul!
SCRIPTGIRL (cu scriptboardul în mînă):
Maestre, să nu uităm expresia, nițel persuasivă a personajului principal... în plan estetic extensia senzorială, transpusă pe marele ecran, ne conduce la o distorsiune a realului!
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
Of course, Lenuțo, cînd filmam Giurasic Pork numbăr patru, întotdeauna focusam camera pe ochii dinosaurilor! (către cameraman): Rudy, bro, ești gata?
RUDY VALENTINO:
Ștef, frate, io-s pregătit, dar uită-te la babuinul ăsta ce meclă de bocanc are!
COMISARUL MITOCAN:
Pot să merg pînă la toaletă? Știți, am luat un prostamol și-și face efectul!
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
E perfect, exact efectul care-l căutam! Filmăm...Motor!
SCRIPTGIRL:
“ With dirty hands”, scena unu, dubla unu!
COMISARUL MITOCAN (coboară dintr-un moskwich negru, prăfuit și cîntă intonînd fals):
Fetise dulși ca-n Buculești, în toată lumea nu găsești, plivești adînc în ochii lor, și-ai să citești povești de-amol...
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
Stop, stop! Ce faci dudă, te dai Frank Sinatra?
DOMN SEMACA:
Cîntă mai fals decît Adrian Enache ...îl dublez eu la voce! Tot secretul în meseria noastră e să ai tupeu și talent... Eu sunt ambidextru, joc și pe stînga democrată și pe dreapta liberală!
COMISARUL MITOCAN:
Joci pe mama-dracului, transfugule! Ești desen animat, n-ai fi în stare să-l interpretezi nici pe ursul Baloo, panaramă ce ești!
DOMN SEMACA:
Te oftici, gabore? N-ai reușit să agresezi nicio minoră, de-aia ești nervos!?
LĂSCĂRICĂ:
Să nu-mi zici mie Lăscărică, dacă popa nu e beat, c-a beut o secărică și în șanțuri a picat!
COMISARUL MITOCAN:
Da, da, aduc eu etilotestul!
ACTIVISTUL POPA:
Domnilor, puțină moderație, suntem totuși într-un spațiu cultural, privilegiat, asemenea sintagme nu-s potrivite scopului artistic invocat! Nemaivorbind că insanitățile secretate de domniile voastre sunt de neacceptat!Pe vremea mea, cînd eram membru supleant în comitetul de partid pe intreprindere, dacă v-ați fi exprimat atît de grobian în spațiul public, ați fi fost sancționat cu un vot de blam!

SCENA UNU DUBLA ZERO BARAT

STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE(către comisarul Mitocan):
Fratele meu, arăți de parcă te-a călcat un mig în picaj...ce ai făcut azi-noapte?
DOMN SEMACA:
Ce să facă, ofticatu și ratatu? A umblat creanga, să agreseze eleve din ciclul primar!
SCRIPTGIRL:
Să-i aduc o cafea sau lăsăm expresia naturală a faciesului să se exprime?
RUDY VALENTINO:
E șifonat rău, babuinul, poți să torni în el și o tonă de curechi moca, că nu-și mai revine!
COMISARUL MITOCAN:
Tu vorbești, sonatule? Te fac varză cu mîna stîngă!
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
În principiu, îmi place să lucrez cu amatori...au un farmec aparte cînd se screm să scoată o replică!
ACTIVISTUL POPA:
Onorabile, vă felicit, dreptul la replică este unul inalienabil, un real cîștig al democrației noastre populare care a cîștigat într-un mod corect alegerile!
COMISARUL MITOCAN:
Păi, nu? Încrucișarea dintre democrație și popor, garantată de organele de ordine nu se discută!
DOM SEMACA:
Din cauza securiștilor ca ăsta a trebuit s-o ușchesc io din țară!
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
Fratele meu, ce să zic...Nu contează că gagiul are o meclă de torționar, c-așa-i naturelul lui, nu e frumos să zici pas, mecla nu contează dacă sufletul e okay, zic și eu...pînă la urmă tipul e exact ce ne trebuie pentru un movie cu tîmpiți, corupție și feeling!
DOM SEMACA:
Maestre, apreciez, ești meseriaș, însă gaborul, pe lîngă că-i prost, e și pedofil pe deasupra...îți aduc poze de la casting să vezi cum se freca de niște minore!
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
Frate, nu se discută: sufletul lui iubește copiii, ce-i mai curat decît copiii pe lumea asta? So, copiii e curați sufletește, gagiul iubește copiii, sufletul lui e curat...cred că va ieși un blockbuster mai ceva decît Lista lui Șnițel!

SCENA UNU DUBLA ZERO ZERO

STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
Rudy, amice, vreau un prim plan cu labele comisarului!
RUDY VALENTINO:
Okay, îl bag pe macac în cadru!
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE (către comisarul Mitocan):
Arată-mi mîinile, dude!
COMISARUL MITOCAN (își întinde palmele):
E expresive? Altele n-am...
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
Te-ai spălat pe mîini sau nu te-ai spălat pe mîini?... that is the question!
COMISARUL MITOCAN:
M-am spălat, să trăiți, c-am fost acu cinci minute la wc...știți, prostamolul...
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE Fratele meu alb, nu e bine, nu-i bine deloc...ce filmăm noi, aud? Blockbusterul „With dirty hands”, nu altceva! Și tu, amice, îmi vii la filmare cu mîinile spălate....ți-ai tăiat și unghiile?
COMISARUL MITOCAN:
Da, dar numai la deștul arătător, că mă încurcau, nu puteam dezlega integrame din cauza lor!
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
Să vină careva de la machiaj, așa nu se poate lucra!
ION ALUPIELEA (mînînd un cîrd de curci cu bățul, intră în cadru):
Fir-aț a dracu să fiți dă halogeni și dă haștagi, mi-ați spăriat orătăniile cu mașinăriile voaste...
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
Agricultură ăsta, cine e? Ce caută pe platou?
RUDY VALENTINO:
Un figurant, maestre...n-ai zis tu, amice, să adun toți băștinoșii de pe tarla?
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
E valabil, îmi place...are labele jegoase, pămînt sub unghii, e foarte expresiv!Ia dați-i țoalele potrivite, costum la două rînduri, din tergal, pantofi romarta și o borsalino bengoasă, să vedem cum dă în cadru!
COMISARUL MITOCAN:
Și eu ce fac??? Cu rolul meu cum rămîne, că pot juca orice, și pe contele Dracula, dacă-mi dați niște partenere mai tinerele, așa pînă paișpe anișori...
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
Treci la dublaj, faci cascadoria în scena finală, cu „ m-au ciuruit”!
ION ALUPIELEA:
Ticăloșilor, ați vinit să-mi luați agoniseala de-o viață, trăzni-v-ar să vă trăznească Satana de lepre și de coropcari! Cît trăbe să mai rabde țărișoara asta din partea unor nemernici ca voi!?
SCRIPTGIRL (ajutîndu-l să îmbrace costumul):
Apreciez că sunteți genuin și nesofisticat...vă exprimați liber, fără opreliști, în limitele bunului simț, lucru rar la un creator popular!
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
Bade, pe cuvîntul meu de mesriaș, că am văzut multe, de la neorealismul italian și bazaconiile lui Fellini pînă la Fifty Shades of Grey...Giani Maria Volonte e mic copil pe lîngă matale...Te fac star, sparg toate canoanele hollywoodiene cu tine! (către Scriptgirl): dă-i scenariul să citească, bagă banda cu Gică Petrescu și hai să-i dăm drumul odată!
SCRIPTGIRL:
„With dirty hands” scena unu, dubla doi!
STEVE „ȘPILBERG” ȘTEVIE:
Bagă mare, Rudy...motor!
ION ALUPIELEA (coboară stîngaci, trîntind portiera moskwiciului negru și cîntă tare, aproape zbierînd):
Găini frumoase ca-n Găești, în lumea asta nu găsești, privești adînc tîrtița lor și vei găsi povești de-amoooor!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ce sa mai!... VOT!

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-23 03:54:01
         
 
  Excelent! Talent, stil, esențializare spirit de observați! Că mă și mir: cum naiba, ca autor, dispune de aceste daruri iar ca im nu vede că există și rândul al doilea într-un text!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2019-03-22 15:57:06
         
 
  Sunt convuns ca domnul adrian mihai,obiectiv cum il stim, va aprecia enorm acest text de senzatie ,poate chiar ne va onora cu un nou rebus sau sudoku de colectie.  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-22 12:29:09
         
 
  :)))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-22 12:24:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Rudy, patosu contează, restu e bergănbir trezit.apreciez că-mi citești aiurelile, lasă-le dreaq dă steluțe, oricum le șterpelește stroe, poate și le lipește pe bichinei cînd iasă la agățat!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-22 12:24:13
         
 
  Si,ca sa nu fiu acuzat de subiectivism de catre rauvoitorii care jumulesc gaini cu patos,iata ce scria despre mine maestrul Rechesan acum ceva timp:"aiureli, baiaderule, sonetul e la un milion de ani lumină de bîiguielile tale misongine cu aere de caftangiu.nu ești în stare să dezvolți o temă dincolo de craci, țîțe și spermanțeturi. probabil, te aplaudă babuinele tale veleitare, menopauzate cărora orice nerozie care sună manelistic le gîdilă foliculii cărunți.reprimi traume, scrii, probabil, ca să-ți alini efectele unui sindrom, de neadapat coșuros și de ejectat afectiv. repet, poți constitui un studiu de caz, eventual psihiatric, literar no way. "
12 Decembrie 2014

Nu m-am suparat, dimpotriva, ca dovada acum maestrul imi citeste cu bunavointa poezicile geniale!:)
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-22 12:20:57
         
 
  mucias grațias...corectez, jurasic pork e mai pe Buftea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-22 12:13:19
         
 
  Un prozator de geniu, probabil number one pe segmentul lui,2 stelutze,stima,maestre Gheorghe Rechesan!  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-22 12:10:15
         
 
  Jurasic Pork :) *&vot  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-03-22 12:09:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE