FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sancțiuni
Text postat de Emanuel Cristescu
Evident, nu am lecturat toate insanitățile pe care le-ați secretat, domnilor colegi.
Exemplificativ:

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 20:10:51
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 19:25:34
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-03-21 07:02:08
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-21 19:30:08
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2019-03-21 20:07:45

Postat de catre Uica Nielu la data de 2019-03-21 20:19:35


Pentru acestea, și nu numai:
02

Urmează:
href="https://freeimage.host/i/nBLMX">nBLMX.jpg

PS.
1. Depășește puterea mea de înțelegere să arunci cuiva, ofensa ”pedofil” fără nicio dovadă!
2. Oameni buni, reveniți-vă. Vă aflați pe un site literar. Cum de reușiți să coborâți limbajul așa de jos?
3. M-am bucurat că, iată, după atâta amar de ani, domnul Ioan Peia, însuși, a reușit performanța de a renunța la limbajul buruienos. I-am citit, cu strângere de inimă textul ” Scrisoarea 3 virgulă paișpe - variațiuni pe tem㔠Și l-am validat. Nu mi-a venit să cred. A sugerat, este adevărat, dar nu a scris neregulamentar. Sper să nu fi fost prea obosit și să-mi fi scăpat ceva. Prin urmare, iată, se poate. Vedeți, domnule Peia, că, efectiv, nu am nimic, personal cu dumneavoastră? Așa că să nu o mai luați că vă cenzurez pentru că m-ar deranja opiniile dumneavoastră.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  :)  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 16:38:11
         
 
  Eu zic, săritule de pe cremalieră, să te duci îndărăt, la stabilimentul de la Soroca, de unde ai tuns-o, lăsându-i pe bieții doftori fără material didactic.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-22 15:28:09
         
 
  eu zic sa ne facem o pomana cu nea tzacanila si sa-i cumparam o camasa de forta brodata cu gaini,curci,rate,etc,poate asta il va relaxa pe zurbagiu !  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-22 15:12:50
         
 
  Nici nu știe alta...tactică de golănaș: aruncă cu piatra, iar cînd i-o arunci înapoi, zbiară că l-ai lovit!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-22 14:56:01
         
 
  Peia provoaca.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 14:16:54
         
 
  Iar tu, porumbel voiajor, ciocu mic că ești peltic!
Tu bălăcărești ca la ușa cortului, nu te mai da fată mare cu himenul scos la second hand.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-22 14:13:38
         
 
  De pripășit, te-ai pripășit tu, băi creatură de maidan, crescut de capul tău prin spatele blocurilor. Eu sunt pe aici de multă vreme. Tu umbli de colo-colo, ca un câine de pripas. Îți făcuseși un rahat de grup și-i tot invitai, mieros, pe unul și pe altul să te acompanieze (ba chiar și pe mine, care eram alături de iubițelul tău Castorel, un poet nepereche!). Se vede treaba că n-a mai cutezat nimeni să stea în carcera unui dement, dacă ai dat buzna pe aici, cu bagabonțelile tale de ciumpalac al străzii.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-22 14:10:58
         
 
  gainarului i-au evadat bibilicile si,din lipsa de ocupatie,s-a pripasit iar pe lavra bleu cu vechile lui obsesii legate de hastagi,securei,kiovesisti si alte balarii nascocite de mintea lui terminata.  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-22 13:33:49
         
 
  Cine s-a găsit să dea lecții de morală! Cred că n-a scăpat unul de pe-aici nesuduit și neterfelit de tine...de pildă, Sorescu, dacă-și punea mintea cu tine și te-ar fi dat în judecată că-i terfelești numele și profesia ai fi rămas fără bitcoini sub strujac!

p.s. da, îmi permit să ortografiez nickname-ul lui Stroe fără majuscule, fiindcă așa și-l ortografiază și el.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-22 13:28:37
         
 
  Eu cred că lu mercenarul din americi, care a postat o astfel de calomnie, trebuia să îi dați trei cartonașe roșii, dom Cristescu, nu un amărât de gălbior. Dublă măsură, dom-le, dublă măsură. Aici e ca în treaba aia, din mizera justiție haștagistă, când o femeie a fost vârâtă de către porcuroii kioveșiști la pârnaie, pentru 3 ani, din simplu motiv că o tefelistă sub acoperire, au rugat-o mumos să-i taie un belet de 60 de lei, că ea n-are bani mai mulți, sireaca, și tumnai ce să ducea la Focșani, la o rudă bolnavă de cancer. Și femeia, miloasă, așa a făcut, fără să bănuiască manevra ticăloasei cu ghiozdănel în spate și suflețel de târfoștină. Iar werner și kioveșika, infractori dovediți, infiltrați în structura statului, sunt bine mersi, ditamai reprezentanții nației. Cum să procedezi în astfel de cazuri? Să lași capul în jos, ca un laș, și să zici: ”Asta e, le vede Dumnezeu!”?  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-22 12:40:29
         
 
  Porumbel, mă, în alt loc îi dădeai lecții lu A. Mihai că numele de instituții se scriu cu majuscule. Să știi că și numele de persoane, Columbel! Așa cum îl scrisei eu p-al tău.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-22 12:31:31
         
 
  Mi-l asum, domnule Cristescu! Era linia ocupată, probabil vă telefona a.mihai să vă comunice că v-a șters amenda pentru parcarea vehicului personal pe spațiul siniliu, ecoliterar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-22 10:07:10
         
 
  Ce ne facem, domnule Recheșan, cu acest prezumțios ”Aloooo, domnule arbitru,”?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 09:33:15
         
 
  Pentru domnul Buricea:

href="https://freeimage.host/i/nBLMX">nBLMX.jpg
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 09:25:33
         
 
  Nu credeți, domnule Recheșan, că înainte de a-mi face, iar, procese de intenție, mai întâi semnalați, Politicos și elegant?

Ați văzut ora postării? 2019-03-22 06:47:04

Ați văzut la ce oră am făcut postările de la ”Sancțiuni” Credeți că sunt ciclopic? Că am o mie de ochi? Ori stau tot timpul pe site? Da, ceea ce a scris domnul Buricea, față de faptul că are deja, un cartonaș galben, este de roșu!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 09:22:39
         
 
  Aloooo, domnule arbitru, onorabilul Buricea fautează din nou:

Bă, yankeu lepădatură,
Ți-ai luat user cu împrumut
Și jignești ca o scursură
Popă colivar scremut !
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-03-22 08:11:01
u ce ai facultate ?
N-ai fost fabricat ca divă
Ci ca popă pentru sate
Să jmanglești în schit colivă

Dar te-a prins șeful din cler
Și ți-a tras-o pe la spate
Făcându-te ofițer
Să torni prietenii prin State !
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-03-22 06:47:04

Ce facem dle Cristescu-Corbu, jucăm elegant, cu dumnevavoastră ca arbiter elegantiae pe teren sau dăm la gioale-n vestiar?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-03-22 09:07:07
         
 
  ”eu am fost primul care am initiat un proiect pentru o Europee curata acum vreo cateva zile”

Poate primul care după ce le-a publicat le-a și încălcat!

Regulile polemicii civilizate

Regulile polemicii civilizate


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 05:17:52
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Apropo, domnule Corbu, cum ati petrecut de Ziua Internationala a Poeziei? Pe Europeea nu am vazut nici o referire la aceasta zi.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 04:17:25
         
 
  Pai eu am fost primul care am initiat un proiect pentru o Europee curata acum vreo cateva zile cand am postat REGULILE POLEMICII CIVILIZATE – OXFORD UNIVERSITY, 1890.

Nu au trecut nici cateva ore si am inceput sa fiu jignit ba ca sunt securist, ba tradator de tara, ba tigan, ba maimuta si toate astea sub privirile dvs intelegatoare, dle Duplicitarescu.

Reiau:

REGULILE POLEMICII CIVILIZATE – OXFORD UNIVERSITY, 1890.

1.In orice polemica stiintifica, sociala sau politica, discutia trebuie sa se rezume la schimbul de idei care au contingenta cu problema respectiva.

2.Partile aflate in polemica folosesc drept argument fie teorii stiintifice, fie fapte concrete din realitate care sunt relevante in ce priveste problema discutata.

3.Partile nu au dreptul sa aduca in discutie caracterul, temperamentul sau trecutul adversarului, deoarece acestea nici nu infirma, nici nu confirma validitatea ideilor pe care le sustine.

4.Partile nu au dreptul sa puna in discutie motivele care determina atitudinea ideatica a adversarului, deoarece acesta abate discutia de la problema in sine.

5.Etichetarea adversarului prin mentionarea scolii de gandire, clasei sociale, organizatiei profesionale sau partidului politic din care acesta face parte, constituie o încalcare a regulilor polemicii si dezvaluie slabiciunea lipsei de argumente.

6.Intr-o polemica civilizata conteaza numai argumentele invocate de adversar ca individ si nu ca membru al unei scoli sau organizatii. Nu ai dreptate pentru ca esti ginditor materialist, patron sau laburist, ci daca argumentele tale sunt convingatoare sau nu.
 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 03:54:38
         
 
  Aș încerca să vă explic. Dar ar fi pierdere de timp. Credeți că eu am timp de anchete?

Eu nu am timp și nu pot face dreptate absolută pe site. Site-ul este un proiect colectiv. Adică toți membrii ar trebui să participe la menținerea unei atmosfere salubre aici. Inclusiv dumneavoastră!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 03:46:21
         
 
  Domnule Duplicitarescu, de ce nu ati luat atitudine si la postarea initiala a lui adrian mihai? De fapt cea de la care a inceput totul. Cea in care a pus o poza de a mea si a spus: Poza cu o maimuta.
Am vazut ca postarea aceea v-a distrat copios si ati fost penibil facandu-va ca il dojeniti.

Acuma va da telefoane in miez de noapte si va plange pe umar ca imi bat joc de el. Asa e: cine seamana vant culege furtuna!

Eu pot sa dovedesc ca el e pedofil, dar el nu poate dovedi ca eu sunt maimuta.

V-ar conveni sa postez o poza de-a dvs impreuna cu o alta persoana si sa ii pun titlu: Poza cu o maimuta?

Si nu ma mai amenintati cu cartonasele astea ca nu tine!






 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 03:39:39
         
 
  Deloc. Este o insultă. Iar demersul dumneavoastră, domnule Olariu, este lipsit de logică. Mai reflectați. Dacă ar fi fost așa, ar fi fost imposibil să se fi manifestat în atâtea cazuri, câte prezentați, chiar dumneavoastră, aici, și să nu fi vorbit cineva. Să nu se fi aflat ceva. Să nu fi transpirat ceva, Să ne se fi făcut vreo plângere. Și, distinsul domn, cu siguranță nu s-ar mai fi aflat aici! Așa că, dacă nu aveți nicio probă juridică (rugați-l pe domnul Sorescu să vă explice) ce faceți dumneavoastră se numește calomnie și defăimare și intră sub incidența legii. Mă și mir că nu vi s-a făcut o plângere penală. Publicarea unor fotografii ca acelea de mai jos nu reprezintă o dovadă de pedofilie. Dacă puteți înțelege. Și dacă aveți proprietatea termenilor.

PS. Atenție, domnule Olariu, aveți deja un cartonaș galben. Prin urmare, ați fost avertizat. Să nu vă aud victimizându-vă și plângându-vă. Atacul la persoană este neregulamentar. Nici măcar ca autoapărare. Adică, făcându-vă dreptate singur. Prin urmare, sper să înțelegeți, urmează roșu!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-03-22 03:28:02
         
 
  Asta nu e dovadă?

pedo-15-ani

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 02:46:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE