FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
KFC
Text postat de adrian mihai
Că tot se isterizează, pe aici, diverși indivizi în legătură cu găinile, rațele și alte orătănii...

 photo chicks_zpsesjoth7a.jpg
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Prefer Linkul in care sustii ca am denigrat tara in locul injuratirilor de frustrat si mincinos.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-25 12:54:48
         
 
  Sictir, iudă!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-25 12:50:02
         
 
  @Furnicutz: si, din pacate o face cam des.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-25 12:45:29
         
 
  Peio, dispretul si mila sunt doar pentru un ratat ca tine. De cand te identifici tu co poporul roman? Ce, Romania e o Avicola?
Am spus sa dai un link de pe pagina mea de FB sau de unde vrei tu in care sa demonstrezi ca am injurat tara. Si eu o sa iti dau 3 linkuri unde am vorbit frumos de Romania. Te bagi, frustracila?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-25 12:44:11
         
 
  gainarul, cum bea un kil da tuica de pufoaica, cum o ia razna pe campii :)))  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-25 12:21:18
         
 
  Disprețul pe care-l afișezi pentru tot ce-i românesc, partizanatul pentru toate liftele kioveșisto-securiste care au distrus România și ne-au vândut vestului, nemțălăilor și multe măgării pe care le creditezi drept adevăruri indubitabile, securistule acoperit. Polemicile tale jegoase îndreptate împotriva României, miștoul jos, de liftă spurcată, faptul că tot ce-i românesc îți pute, afar de rahaturile tale liricoido/tâmpigramistice - toate astea te fac un dușman al țării care te-a cresut și te-a făcut mare și prost. Acu încerci s-o dai la-ntors, când vezi că vi s-au cam feștelit mentorii, javrelor! Nu ține. Vă cunosc până plăsele. Te voi, vă voi urmări și-n gaură de șarpe, pe tine și ciracii tăi vânduți, și-ți voi arăta adevărata față, din spatele ochelarilor ălora de jmeker reșapat!
Oricum, vouă și dacă vă vâră cineva adevărul în ochi, refuzați să-l vedeți. Sunteți orbi din naștere și javre, din mama ei de genetică.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-25 11:36:26
         
 
  peio, arata si tu o davada ca am injurat Romania. Nici macar pe tine nu te pot injura ca de tine mi-e mila.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-25 01:39:47
         
 
  Look who's talking!

Sorin-cu-Buhai
 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-25 01:38:24
         
 
  Uncle Johnny, te votez presedinte, esti un patriot adevarat, un macho de macho, un spirit ales, sa-i moara bibilicile lu' nea cheliozo daca te mint!Admiratie!  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-03-22 15:01:37
         
 
  Indivizi de teapa broscoiului ăsta orăcăitor înjură România.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-22 14:23:58
         
 
  Răsfugilă, parcă ești un rac fiert și scos în usturoi.
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03

Peio, ai vrea tu sa te fiarba putin si pe tine bucaticile alea doua!



 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 02:48:27
         
 
  Bulibasa pedofil/ Care n-are niciun stil!

maimuta-2-adrian-mihai
 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 01:08:49
         
 
  N-o mai da la intors, amarastene! E ora 1:00 noaptea si tu esti pe net sa vezi cine iti mai da stiuleti printre gingii. Esti disperat, umilit, terminat.

Si cand te gandesti ca in Franta cucuruzul se face ca adrian mihai! :)

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 01:06:24
         
 
  andrean buhai, iar te oftici ca peia?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 01:04:10
         
 
  demențială pozaa asta, nu-mi pot lua ochii de la tine, șandrama prăbușită ce ești! ai un aspect care stârnește atât milă (având în vedere starea-ți de euforie bahică), dar și senzație pronunțată de vomă (dată de imaginea de ghiuj bătrân care se crede arnold combinat cu bred pit).

nu, pe bune, ce-o fi fost în dovleacul tău sec de ai hotărât să faci publică poza asta jenantă?

multă vreme o să te joc în picioare pe tema acestei superbități fotografice, e o sursă inepuizabilă de caterincă mai mult decât crâncenă!
:)))))))))))))))))))))

ai dă capu tău dă amărât!...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 00:59:25
         
 
  a, bun așa, cât stai acolo, ca momâie, în lan, o să culegi știuleți cu partea dorsală, așa cum îți place ție, nebunaticule! :))))))))))

o să compromiți recolta la hectar, dar măcar știi că ți-ai făcut de cap (pardon, de kor)!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 00:51:06
         
 
  Răsfugilă, parcă ești un rac fiert și scos în usturoi.  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-03-22 00:50:48
         
 
  furăcilă, dacă te luau alea să te pună în lanul de porumb, pe post de momâie, ai fi avut un succes nebun!

nicio cioară nu mai avea coraju' să se apropie, nici măcar rechișatul!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 00:47:31
         
 
  Anul asta in Franta cucuruzul se face ca adrian mihai, adicatelea ca... in poza de mai jos!

Cucuruzu
 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 00:44:53
         
 
  furăcilă, fac pariu pe orice că, dacă îți dăteau oafele alea drumul, cădeai într-o rână și dădeai cu dobitocu' de pământ.

noroc că au avut cât de cât milă de tine, adică de un bătrânel neajutorat care, în senilitatea care îl încearcă, se crede bred pit.

totul pe fondul comei etilice, desigur, chit că tu nu bei (sanchi balamaua!)
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-22 00:42:19
         
 
  Nea Mitică, adrian buhai e avariat de la bătăturile din palmă.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 00:37:43
         
 
  Pe lângă tine, adrian buhai, sunt Brad Pitt. Tu nu vezi ce meclă de împinge-tava-la-cantina-săracilor ai?

Esti Moartea Pasiunii la femei!

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-22 00:36:05
         
 
  Nea Mitică, nu regret deloc! Mata nu vezi că bietu popa arată mai avariat ca epava Titanicului? Vai dă mamă dă om!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 16:50:28
         
 
  "Nu, pe bune, tu te uiți la poza asta să vezi cum arăți?"
(Adrian Mihai)

dupa ce o-ntreaga noapte
s-a tinut de rele fapte
cu boboacele dotate,
cum vrei omule s-arate?

p.s.
dupa ce ai observat
cat e popa de curtat,
nu-i asa c-ai regretat,
ca nu esti si tu prelat?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2019-03-21 15:51:36
         
 
  Andreane, ti-a gasit tomna tu sa guitzi despre frumusete! Pai pe langa tine chiar ca sunt Brad Pitt. Tu nu vezi ce mecla de ora inchiderii ai?  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-21 15:05:48
         
 
  Iar fufele astea cu mumii dezgropate de 3 zile!

Nu, pe bune, tu te uiți la poza asta să vezi cum arăți? De ce nu mergi la Hollywood să te agajezi, cu ora, ca zombie? Ai avea un suces nebun, crede-mă!
:)))))))))))))))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 14:22:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  La cat esti de subtirel la mansarda nici nu ma mira ca nu intelegi nimic din poza. Tu esti obisnuit cu fetite de la gradinita, pedofilule!

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-21 14:18:58
         
 
  Pe bune, arăți de parcă-parcă ai fi viu!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 14:18:05
         
 
  Atunci e și mai gravă situația!

Cu alcoolul, beat-frânt, te mai scoteai, mai treacă-meargă, mai salvai situația! Dar așa, susținut de fufele alea, atât cât să nu te verși pe dale, să cazi secerat, ca păluga, arată cât de decrepit ești...

O șandrama!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2019-03-21 14:17:07
         
 
  La faza asta cu alcoolul eu si prietenii mei radeam cel mai mult de tine. Toata lumea stie ca nu consum picatura de bautura. Chiar exista o vorba: "Ati mai vazut cal verde, politai destept si pe Sorin sa bea alcool?" Iar raspunsul intotdeauna e: "Ma, cal verde parca am mai vazut!"

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-03-21 14:03:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE