FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
DOMNULE CRISTESCU,SUNTEM INJURATI IN MASA,VA ROG,LUATI ATITUDINE!
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Bă idioților, (am voie, căci contextul în care apare o astfel de porcărie și cometariul ăluia sărit după fix, sunt ofenatoare) poate că ar trebui să vă las în tâmpenia voastră, dar sunt generos, nu-mi place să vă văd proști.



(Cenzore, după cum vezi, iar am fost provocat. Că ăștia nu se simt bine dacă nu schelălăie pe lângă manșetele trecătorilor. Nu știu care ești, bănuiesc că ala cu mânuța cremenală (ai aprobat iarăși comul unui dezaxat).
Dacă radiezi acest com, al meu, fix din acest moment voi înceta prezeața pe sait și-mi voi șterge toate textele. Nu pot sta cu mâinile-n sân, când toți imbecilii mă mușcă de... buchie!
Clar!
Ori e regulă pentru toți, ori o scăldați ca leprele!
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-21 20:40:36
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ia uite cum se identifică oamenii în vorbele de mai sus!
Ce text profetic!
Ia uite cum se-ajută între ei, cu mama lor de editor cu tot! (Că și d-aia fu aprobat, ca să mă expună la gazetă, să-mi ceară ghilotinarea!)
Băi acesta, poate ai vrea să mă dea afar din țară zeitatea tutelară, să poți tu să-ți debitezi pârțurie rimate pe aici? Că, probabil, a mai rămas singurul loc în care te-aduni cu frații tăi de suferință și-ți verși basculanta doldora cu tâmpenii.
Hai nu pânge nu pângea!
Și oricum, tu, pe lângă mine, ești un biet cârnat mucegăit! (Aoleu!... o fi o insultă?!)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-22 10:20:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  hastagisti,idioti,imbecili,manuta cremenala,etc,atata poate insul asta,ceilalti trebuie sa-i suporte mizeriile.  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-22 00:26:21
         
 
  Creatura asta ne numeste idioti,dezaxati,lepre,tampiti,prosti,imbecili,si domnul Cristescu,saracu,da din umeri,el are un site eco,imi scade Mie nivelul cand ma injura in vazul tuturor,de mama,un ins total sarit din balamalele bunei cresteri.  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2019-02-22 00:23:43
         
 
  peia e un tip vulnerabil. Cel mai vulnerabil.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-22 00:15:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE