FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Răul
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnule Recheșan, Cu spiritul dumneavoastră de observație nu mă îndoiesc de faptul că puteți înțelege: răul domnule coleg nu este o entitate identificabilă și extirpabilă. dacă ar fi așa, ar fi simplu.

Faceți următorul exercițiu: să presupunem că îl blochey pe domnul VH. De fapt multă vreme nici nu a activat. În cât timp credeți că pagina va fi, din nou, bălăcărită?

Răul, domnule coleg, este antinomic binelui și oricât l-am segmenta el va exista. Precum polii magnetici într-un magnet ori în bucăți de magnet din ce în ce mai mici. Oricât de mici am reuși să le facem polii vor exista.

Însă, distinse coleg, răul poate fi dimunuat, minimizat, manageriat. Regulamentul europeic este arhisuficient. Totul ține de educație, bun simț, înțelegere toleranță și nu în ultiml rând, de respectul și atașlamentul față de această pagină.

Am încercat nenumărate idei. Ultima care îmi trecuse prin cap era una de tip solomonic. Să suspend o vreme regulamentul și să vă las să o bălăcăriți care cum puteți mai tare. Iar acela care o va bălăcări mai mult să i-o dăruiesc! Evident, ca test, pentru a vedea cine o iubește și cine nu!

Îmi este greu să accept ideea că noi, o mână de oameni, români, nu putem coexista într-un spațiu care ar trebui să fie cultural. În care nu avem restricții de spațiu (avem atâta spațiu de publicat cât este nevoie) în care nu avem restricții de exprimare, în care ar trebui să fim uniți în diversitate, în care să ne respectăm, să dezbatem, să polemizăm. Dar, repet, să ne tolerăm și să ne respectăm reciproc.

Ce vă propun. Experimental, pentru moment: să facem, fiecare, efortul de a scrie și comenta potrivit regulamentului. Și cine încalcă primul regulamentul să fie atenționat. Nu ostentativ, nu de sus, nu provocator. Pentru că, știm, spațiul public irascibilizează și lucrurile scapă de sub control.

Apoi, avem Revista Europeea. Aștept lucrări pentru un nou număr. Și oferte de redactori pentru una sau mai multe secțiuni ale revistei. (O puteți accesa și răsfoi din editorialul de mai sus clicând link-ul din josul paginii.

Mie îmi este simplu, informatic vorbind, să scot din Europeea recalcitranții. Am făcut-o și o pot face. Problema este a identificării răului. Că nu pot sancționa pe unul care a fost provocat ori a răspuns la fel de "cu rău" Prin urmare, dacă izolăm răul, dacă îl lăsăm să se pună în evidență, dacă nu-l mai întreținem, dacă nu-l mai provocăm, actul de sancțiune și dreptate nu mai poate fi contestat.

Vă reamintesc faptul că Europeea este un proiect cultural colectiv. Adică solicit sprijin de la toți, îi rog pe cei care au nivel de editori să mă ajute. Și poate, Europeea, va deveni un spațiu de elită.

Multe din cele ce se află acum în prima pagină sunt de necitit. Și nu au nicio justificare să fie aici. Eu nu le citesc. Și mă întreb, când există atâtea opere valoroase ale omenirii de ce și+ar pierde cineva timpul cu astfel de, să le spunem eufemistic, insanități?

Concluzionând, să ne propunem, cei care vrem și putem să nu facem noi rău. Să lăsăm răul să se manifeste, să fie lăsat neprovocat și nestimulat, să se sutoizoleze și să se diferențieze de conținutul paginii. Atunci munca mea și a celorlați editori se simplifică foarte mult.

Mulțumesc tuturor. Inclusiv acelora care nu vor înțelege mesajul din acest text.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  p.s. ai jucării?bănuiam demult că ai dat în mintea copiilor!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-12 18:55:18
         
 
  hasmuțache, tu nu te afli în poziția din care să pui condiții, poziția ta e flectată, cu dosu-n sus și limba ațintită spre bocancii lui peia!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-12 18:50:54
         
 
  Totusi, cine a scris "La salcia trasnita"?  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-12 18:32:12
         
 
  Stimabile rechesan, ești sursa principală, extrage-te o vreme de pe aici, să vezi ce mediu eco va redeveni Europeea!
Să te ajut, îmi iau și eu jucăriile și mă retrag.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-02-12 16:52:56
         
 
  domnule Corbu, eu am o propunere realistă și de bun simț: pînă cînd se repară defecțiunile tehnice, închideți temporar prăvălia că-ncepe să pută de mută nasul și celor de la garda de mediu...riscați, doamne-ferește o amendă pentru încălcarea legislației europene în domeniu la care România a aderat din prima!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-12 15:13:32
         
 
  La apelul meu ”să ne propunem, cei care vrem și putem să nu facem noi rău.” unii, parcă mai abitir, au dat măsura răului de care sunt capabili!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-02-12 14:48:32
         
 
  LA SPITALUL DE GLUMEȚI
medicul întreabă asistenta:

-Ce-are ăsta, de-a urlat?
E sub tratament de-un an.
-Pute groaznic, a călcat
Intr-un fel de nechezan!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-02-02 18:39:10
         
 
  sile, mă-ntreb dacă ești doar un tîmpit sadea sau unul tratat de pedofilie cu șocuri electrice! fiică-ta știe că ești pe invers?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-16

dar cu nostrumul tău te mai iubești, hurmu? c-atunci schimb morala:

Algă verde, ghiol, guvid,
Muscoiul nostru fiind gravid
Odrăsli-n păienjenișul sur,
Muște ce se vîră-n c...r!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-16 15:42:53

Da' nevastă-ta știe că ești ghei?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-02-02 18:11:16
         
 
  er. ,, d-l"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-02-02 17:55:32
         
 
  @ Gheorghe Recheșan
Țigane, are dreptate D-Peia să-ți spună ,, garoi".
Că așa te-ai definit prin ceea ce ai vomat mai jos!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-02-02 17:54:53
         
 
 
hurmuzache, tu te-ai privit recent în oglinda textelor tale? nu cred că te poți abține să sudui și să bălăcărești pe-oricine îți dă replica, ai mitocănia în sînge, iar așazisele atacuri pe care le-ai suferit aveau drept cauze ignoranța ta, poezele postate și ifosele de literat, nu au legătură nici cu persoana ta fizică nici cu simpatiile tale politice. acu te pretinzi apărător al lui vadim și păunescu (ba chiar al lui Eminescu, de parcă Eminescu ar avea nevoie de-un hurmuzel să-l apere sau să-l perie) pe care cică, i-am fi insultat. în cecitatea ta culturală poți admite că alții pot avea alte păreri decît adulația neroadă pt niște texte și autori? nu cred, cauza ar fi că ești un semidoct, cu lecturi puțintele și lacune măricele care, pe deasupra își dă ifose ca un clapon fără glas cocoțat pe grămada de bălegar a ”creațiilor ”sale. e ultimul dialog pe care ți-l adresez, nu meriți să îmi pierd vremea cu un troler care mînjește paginile lavrei bleu.
Ai priceput, analfabetule? Nu-ți mai acord nici o clipă de atenție și-ți permit să faci spume la guriță pînă te sufoci în propriile-ți dejecții verbale.Ceea ce nu îți permit este să mînjești în continuare pagina bleu, se vor găsi mijloace să-ți reteze limbarița deșucheată!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-02 17:03:07
         
 
  @ badea NECHEZAN

Mii de asemenea ,,fineturi intelectuale" ai deversat pe sait, iti voi aduce aminte în fiecare zi.

Nu ești altceva decât o tumoră a bunului simț care a metastazat în tot spatiul virtual!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-02-02 16:19:00
         
 
  sile, mă-ntreb dacă ești doar un tîmpit sadea sau unul tratat de pedofilie cu șocuri electrice! fiică-ta știe că ești pe invers?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-16

dar cu nostrumul tău te mai iubești, hurmu? c-atunci schimb morala:

Algă verde, ghiol, guvid,
Muscoiul nostru fiind gravid
Odrăsli-n păienjenișul sur,
Muște ce se vîră-n c...r!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-16 15:42:53

 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-02-02 16:07:59
         
 
  iote, vorbește maimuca(presupun că asumîndu-ți "postiura" bipedă...........

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-30 15:04:16
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-02-02 16:02:09
         
 
  sorine, marcele, vasile, scuzele mele, te-am supraapreciat! nu ești doar un ins lipsit de umor, ești și dobitoc pe deasupra!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-28 21:56:47
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-02-02 15:49:18
         
 
  P.S.firește ar mai fi o soluție:în vremurile cînd lavra înflorea mîndră și sinilie, iar editorii nu fugeau ca dracu de tămîie tăind fără milă măscările și atacurile la persoană, un pamflet bine scris era apreciat, iar ”ofilitul” trăgea concluziile fără să reacționeze dincolo de marginile bunului simț. Am(aș)putea să-l încondeiem pe ”virus” caricaturizîndu-i apucăturile, limba și defectele însă, drept să spun m-am plictisit, insul în sine fiind o caricatură, iar satirizarea n-ar avea alt efect decît proliferarea endemiei mai abitir!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-02 13:40:44
         
 
  Dacă, practic, europeea e-n avarie, fără posibilitatea de a modera efectele ”gripei humrmuziene” orice experiment e inutil. Avem opțiunea de a ignora întinderea endemică a mitocăniilor, scabrozităților și insultelor lăbărțate pe toată pagina și să ne îndepărtăm cu precauție, fiindcă nicio barier㠔sanitar㔠a bunului simț sau a regulamentului nu va funcționa.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-02 12:17:52
         
 
  Domnule Cristescu, în realitate, acum nici nu se poate face altceva, fiindcă eroarea de soft persistă, mai precis, nu se pot valida/invalida texte/comentarii. Altfel spus, europeea e vulnerabilă la maxim.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-02 11:06:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE