FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Operațiunea Scârna (despre cum vrea p.s.d. să cîștige alegerile)
Text postat de Gheorghe Rechesan
I.

Acum câteva decenii, Arthur Finkelstein a avut o idee simplă: pentru a câștiga alegeri, nu e nevoie să convingi lumea să vină să voteze. Oamenii au, în general, opțiunile făcute încă dinainte să înceapă campania electorală. A încerca să le schimbi opțiunile presupune o investiție de energie, timp & bani disproporționată în raport cu efectele obținute; pur și simplu se muncește prea mult pentru beneficii prea mici.

Prin urmare, lui Finkelstein i-a venit ideea simplă să încerce opusul: nu să-și convingă alegătorii să iasă la vot, ci să-i convingă pe opozanți să nu voteze.

E mai simplu, presupune mai puține investiții – și e teribil de spectaculos sub raportul eficienței. Aplicând ideea asta simplă, Finkelstein a creat președinți & prim-miniștri în unele dintre cele mai complicate țări de pe glob, din Statele Unite până în Israel & Ungaria.

II.

Cum faci asta? Cum convingi opozanții să stea acasă?

La fel de simplu: asasinându-i în efigie pe eroii lor politici. Deversând peste ei tsunamiuri de mizerii. Pervertindu-le vocabularul politic – le identifici vocabulele identitare & le conotezi cât mai murdar. (Primul mare succes al lui Finkelstein sub acest aspect a fost compromiterea cuvântului “liberal” într-o campanie din State.) Declanșând o operațiune de maculare general㠖 astfel încât alegătorii lor (opozanții tăi) să aibă reacția naturală de silă, de refuz al participării, de evitare a excremențialului.

Așa încât, în ziua votului, să stea acasă.

A fost murdar – și a funcționat.

III.

PSD a declanșat, de la începutul lui 2019, Operațiunea Scârna.

E la fel de simplă ca și ideea lui Finkelstein: acoperă totul cu un strat gros de scârn㠖 cu cât mai gros, cu atât mai bine – încât scârba să țină lumea departe de vot.

Ăsta e, firește, rostul mizeriilor declanșate de ei într-o cascadă excremențială:

- prezența lui Năstase & Severin în lojele de la Ateneu;

- insultarea lui Mihai Șora, Dan Grigore & Oana Pellea de către Norica Nicolai;

- asasinarea în efigie a lui Dacian Cioloș ca securist;

- distribuirea fotografiilor cu Klaus Iohannis purtând cască de ofițer nazist;

- atacarea Grupului pentru Dialog Social de către Roncea ca agentură fondată de un agent sovietic & unul maghiar;

- anunțul lui Toader privind OUG pe extinderea perioadei de recurs;

- descinderea de azi a lui Nicolicea & Codrin Ștefănescu la Sibiu, în zona de protest Vă Vedem.

Toate astea, alături de restul mizeriilor, au același scop: să acopere cu scârnă politică tot ceea ce votanții ar putea alege împotriva sistemului malign al PSD. Împreună, ele fac sistem: ba chiar un sistem care acoperă totul. Partidele noi, Dacian Cioloș, Klaus Iohannis, protestatarii, strada – toate sursele de speranță trebuie năclăite în scârnă, înecate în scârnă, acoperite cu munți de scârnă cât Casa Poporului.

Așa încât greața noastră să lase Casa Poporului să triumfe.

IV.

PSD. Partidul Scârnei. Partidul Scârbei.

S-ul din numele lor nu are nimic de-a face cu social-democrația: ci cu scârna, cu scârba, cu mizeria generalizat㠖 în care vor să ne tragă, alături de ei, pentru totdeauna.

S-ul din numele Străzii e cel al Speranței.

Dacă vom lăsa Scârna lor să mânjească Speranța noastră, ne vor învinge.

Dacă vom înțelege că Speranța noastră nu poate fi de fapt maculată, îi vom învinge noi.

V.

Vreți mantre de învingere a Scârbei? Există. Iată câteva:

Dragnea – 5 %.

PSD – 24%.

USR + PLUS – 22%.

Români pro-UE – 91%.

Votanți PSD-ALDE împotriva OUG de amnistie & grațiere – 87%.

Vreți alte mantre, mai puțin numerice? Întrebați oamenii ce i-a ținut în stradă doi ani de zile. Întrebați protestatarii din Sibiu ce îi ține în stradă de 406 zile în șir. Veți primi răspunsuri care țin de ochi de copii, de lumi curate, de speranță, de purități care sunt antonimul absolut al Operațiunii Scârna.

Poate că vor părea naive mantrele acestea din urmă ale Străzii – dar ele sunt cauzele suficiente care au făcut posibile mantrele acelea numerice care, o știm cu toții, arată înfiorător pentru PSD.

Și e deja limpede: nu există cantitate de mizerie pe care ochii copilului nostru să n-o poată topi ca pe o zăpadă curată.

VI.

Nu vei câștiga, PSD. Chiar dacă pui atât de abil & disperat în practică Operațiunea Scârna, chiar dacă ai adus atâta mizerie cu tine, chiar dacă întinzi peste țară straturi geologice de scârnă, chiar dacă încerci să faci toată România după chipul & asemănarea ta.

Ascultă-ne: orice ai face, România va avea în cele din urmă chipul copilului nostru.

(Radu Vancu, Contributors.ro)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cîrdul tău de găini în frunte cu cocoșul liviu ce-o cocoșește pe porumbaca veorica e gregar, taică! de ăla (auto)intitulat nea prof buricea ce să zic, e doct ca și curca-n lemne că are două doctorate la activ, unul despre știința calculatoarelor, altul despre științele calculatorului, iar în pasiv scrie poezie cu dexu-n mînă, să nu-i scape cumva abrevierile printre rime!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-25 08:46:15
         
 
  Repet eu definiția aia, ca să nu mai faci pe filozofu-n baie, nea cutare:

regar, ~ă [At: SCRIBAN, D. / Pl: ~i, ~e / E: fr grégaire, lat. gregarius] 1 a (D. animale) Care trăiește în grupuri compacte, în turme, cete, cârduri. 2 a (Îs) Instinct ~ Instinct care determină unele animale să trăiască, să migreze în turme, cete, cârduri. 3 a (Îs) Spirit (sau instinct) ~ Spirit sau instinct care îndeamnă pe unii oameni să se supună orbește, să-și piardă, cu totul individualitatea în mijlocul mulțimii din care fac parte.

Perfect pentru familia voastră!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-01-24 16:03:50
         
 
  Măi Gheorghe, sunt absolut sigur că domnul profesor universitar nea Buricea a folosit termenul "gregar" în mod corect, nu degeaba e profesor, și tu nu. Mai lasă-l dreaq de negaționalism și pune mâna pe carte.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-01-24 14:27:44
         
 
  domnule Cristescu, aceste argumente le-ațí încropit în urma lecturilor din B. Ficeac sau din decalogul lui Noam Chomsky?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-24 13:38:51
         
 
  individule, turma e cea mînată de anteniști sub biciul lui dracnea condamnatul definitiv, spiritul gregar e-n mintea pălălăilor pesediști care nu gîndesc cu mintea lor; eu spun ce gîndesc și observ fără să dau nimănui explicații, dincolo de toate calomniile tale, minte stătută și zborșită de ură.caută în tine ce nu găsești în alții, zicere pe care tu și buricea n-o puteți aplica, neputincioșilor orbiți de ură.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-24 13:03:23
         
 
  Cine și ce manipulează? Și, mai ales, pe cine?
”- prezența lui Năstase & Severin în lojele de la Ateneu;” Aroganța lui Năstase și prostia lui Severin trebuia să fie sancționate. Dar pentru fapte sancționabile. Și cu probe. Nu procese politice ca la Năstase (condamnat fără nicio probă directă) ori Severin pe lângă care s-a făcut lobby. Sigur, ca imagine, prezența lor acolo nu a dat bine. Dar acești oameni au făcut multe pentru aderarea României la NATO și UE.

”- insultarea lui Mihai Șora, Dan Grigore & Oana Pellea de către Norica Nicolai;” insultarea de către aceștia a națiunii, a tuturor acelora care au altă opinie decât a lor este în regulă? Faptul că nu respectă rezultatul alegerilor este în regulă? Faptul că încalcă legea și ocupă spațiul public în mod neautorizat este OK? Faptul că s-au ”activat” așa, din senin și că susținerile lor sunt cam aceleași cu ale celor care au distrus Justiția în care 80% dintre români este o coincidență, nu-i așa?

”- asasinarea în efigie a lui Dacian Cioloș ca securist;” Cine l-a asasinat? Așa, ca părerologie, oricine pote spune orice. Chiar și un universitar care ar trebui să fie riguros și care să facă afirmații bazate pe probe. Nu cumva faptele sale ”l-au asasinat” nu numai în efigie ci și ca personaj politic? Să ajungi premier în urma unei tragedii naționale și să nu faci nimic să afli adevărul o fi în spiritul lui Finkelstein, adică, ”opera” adversarilor politici? (sunt experimente și dovezi clare că la ”Colectiv” nu a fost o întâmplare) Să guvernezi un an și să devii ”Guvernul Zero” tit adversarii politici să o fi făcut-o? Să spui că noi, românii, majoritar, am avea o legătură cu securitatea, nu cumva, freudian vorbind, avem de-a face cu un act ratat? Care spune multe despre mediul tău proxim? Dar, oare, tot întâmplare este să-ți cumperi un partid fondat de cetățeni cu filiație securistă? Și insistența cu care un ”analist” te tot proclam㠔viitorul președinte” o fi-nu-i așa?- simplă opțiune cetățenească? Se presupune că în fața unor atâtea semne, un universitar care, cu siguranță va fi auzit de Eco, ar trebui să-și pună ceva întrebări dacă nu cumva ar trebui, obligatoriu, să fie, cel puțin, circumspect!

- distribuirea fotografiilor cu Klaus Iohannis purtând cască de ofițer nazist; Cine seamănă vânt culege furtună. Că Jo a fost susținut de un grup de informaticieni care au intoxicat internetul nu este o supoziție. Este o realitate recunoscută chiar de capul acelei rețele. Dacă va fi contestată această afirmație, vo căuta pe net și voi produce dovada. Odată Cutia Pandorei deschisă, este posibil orice. Adică diverși indivizi să-și exprime atitudinea sub diverse forme. De exemplu ”Dragnea în sicriu” ”Dragnea murdar la gur㔠”Dranea diabolizat” etc. Despre PSD, doar uitați-vă pe FB și vă lămuriți! De ce nu ar fi posibil și un Johannis cu cască SS? Sigur, este coborât mult, prea mult, nivelul atitudinii politice. Dar fără nicio probă, să atribui asfel de fapte opozanților politice este riscant și incorect. Asta nu înseamnă că nu ar putea fi acțiunea unor intoxicatori de-ai opoziției. Dar, fără dovadă se poate spune orice. Tot necredibil rămâne!

”- atacarea Grupului pentru Dialog Social de către Roncea ca agentură fondată de un agent sovietic & unul maghiar;” Nu cunosc subiectul și îmi propun să mă documentez. Până atunci, părerea mea personală despre GDS. Pe care mi-am format-o de mult și, cred, am și exprimat-o în aceste pagini. Acolo s-a reușit adormirea vigilenței românilor și s-a făcut tranzitivarea ”la vremuri noi tot noi” mixându-se conștiințe naive cu unele ticăloase!

”- anunțul lui Toader privind OUG pe extinderea perioadei de recurs;” O obligatorie și necesară reparație în fața monstruozităților ”Justiției băsiste” ar trebui să fie susținută de toate conștiințele acestei nații. Conștiințe care ar trebui să fie oripilate de probe fals, dosare înscenate, același martori cu identități multiple, denunțuri prefabricate, nevinovați băgați în pușcărie etc. Personal mă aștept ca și completele de trei (succesurile au făcut, iată, carieră. Mă aștept la ”parcheturi”), protocoalele să facă obiectul unei astfel de ordonanțe. Ba și procesle civile. Că tot aceuiași judecători au fost judecați. Și, mă mai aștept ca toți judecătorii care au semnat acele protocoale ori care sunt sub acoperire să fie dați afară.

”- descinderea de azi a lui Nicolicea & Codrin Ștefănescu la Sibiu, în zona de protest” Dar ce, valoarea europeană a ”liberei circulații a persoanelor” a fost abolită la Sibiu?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-01-24 12:34:14
         
 
  gregar, ~ă [At: SCRIBAN, D. / Pl: ~i, ~e / E: fr grégaire, lat. gregarius] 1 a (D. animale) Care trăiește în grupuri compacte, în turme, cete, cârduri. 2 a (Îs) Instinct ~ Instinct care determină unele animale să trăiască, să migreze în turme, cete, cârduri. 3 a (Îs) Spirit (sau instinct) ~ Spirit sau instinct care îndeamnă pe unii oameni să se supună orbește, să-și piardă, cu totul individualitatea în mijlocul mulțimii din care fac parte.

E absolut perfectă definiția, adaptată modului tău de gândi, gigione! Unde vezi nepotrivirea?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-01-24 12:22:48
         
 
  te-am înțeles, nea buri, deși aidoma premierei veorica nu prea stăpînești înțelesul termenului ”gregar” nici cu dicționarul în față! nădăjduiești, cumva, ca pt. viitorul nației și pace-n țară să mergi mai departe decît defunctul p.c.r. să trimiți opozanții regimului să sape nu un canal ci vreo zece, de la Mureș pîn la Prut și din la Argeș la Sascut?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-24 12:08:42
         
 
  Nu am ce sa-ti fac dacă nu te ajuta mintea ta gregara ca sa înțelegi ce-am vrut sa spun. Comuniștii,. ca sa fie lăsați în pace ca sa construiască o societate noua (nu voua), pe potrivnici i-au pus sa construiască canalul Dunare-Marea Neagra, dar fiind slabi și prosti n-au reușit!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-01-23 21:30:41
         
 
  bravo, nea buricea, așa profet ca matale mai rar!o singură nedumerire în toată profeția a la baba omida:cum a simțit boboru arătura socială făcută de comuniști o știm(chiar dacă unii se prefac că nu știu sau o vor ștearsă dintre buchiile istoriei): ce naiba înțelegi mătăluță prin "însămînțare ecologică?" veni-va partidul verde la putere, s-o inventa o metodă bio pt ca acuplarea taurinelor ca vacile să treacă în derizoriu...lămurește-ne, așa, cu vorbe înțelepte și de bun simț, ca de-obicei!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-23 13:46:55
         
 
  Concluzia intregului popor :
PSD va castiga din nou alegerile dupa ce se va lepada de Dragnea !
Opozitia de astazi tot opozitie va ramane.
Poporul stie si simte pe cei ce au grija fata de cei multi si oropsiti !
Tota asa poporul a simtit ca aratura sociala facuta de comunisti ii este favorabila insamantarii ecologice a societatii !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-01-23 13:36:28
         
 
  Ntz, ntz, ntz, au intrat haștagii-n priză!
De pe-acum.
Promitem, să nu-i lăsăm singurei, să=și încingă pingelel pe asfaltul piețuștii, în ritm de chilaba electorală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-01-23 12:28:56
         
 
  "proba verității"? păi, așa cum spune și Ștefănescu a fost difuzată de toate televiziunile(nu știu dacă nu cumva le-au scăpat și anteniștilor, așa printre bîlbele veoricăi și discursul lui Trusk, 2-3 cadre)sau nu se pune că nu e pe suport celulozic_ sau or fi conrtafăcute, neveridiceimaginile alea?
apropos, articolul ăla cu defăimarea nu se aplică și invectivului "ipochimen" sau zoaielor vărsate de bard?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-23 11:44:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Da, nu este un pamflet, este un text politic. Deși nu lipsit de valențe literare. În care, pe baza unor fapte pe care văd că nu le contestați, autorul consideră că are toate motivele să presupună această operațiune ca reală. Mi-ar fi plăcut să protestați cu aceeași vehemență când, pe baza unor probe inexistente, eu am fost "demascat" ca securist, soroșist, lepră, etc.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-01-23 11:30:32
         
 
  ”stimabile! ce s-a întîmplat cu principiul dvoastră "mă lupt pt dreptul ca oponentul meu să aibe dreptul la opinie?"”

Domnule Recheșan, chiar nu observați că aici aveți drept la opine? A fost o simplă scăpare sau să mă îngrijorez?

PS. Ia încercați să postați replica mea acolo de unde ați luat textul!

Opinia mea este previzibilă. Sigur că da. Sunt un om cu principii morale și ferme. Nu-mi plac, de fel, ”conștiințele” cu geometrie variabilă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-01-23 11:24:28
         
 
  Radu Vancu, noua generație și un citat asupra căruia ar trebui să medităm:

"cei pe care nu-i intelege nimeni, n-au valoare, cei care nu-i inteleg pe cei care au determinat trasee spirituale noi pentru generatii intregi, n-au ei valoare"

Iar ”anarhul bețivilor esoterici & metapsihologi”, e un citat dintr-un poem și nimic mai mult decât atât.

Iată:

„Ca anarh al bețivilor esoterici & metapsihologi,

îmi spun că o dovadă a existenței lui Dumnezeu

e iluminarea venind fără greș de fiecare dată

când îți cobori mâna pe sexul meu,

întocmai ca putregaiul care, fără să știe de ce,

se face fosforescent la ore bizare din noapte.

Toată mansarda noastră lucește atunci ca un pahar cu vodcă

purtat prin lumină de o mare mână nevăzută.

Deocamdată însă, în mansardă metafizica nu există.

Numai vodca își realizează luminițele.

O lume tot mai materialist dialectică

își desăvârșește geneza cu fiecare pahar”.



Sigur, la o adică, putem scoate și despre Ion Mureșan, din "Alcool", tot felul de chestii.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-01-23 11:21:32
         
 
  Textul de mai sus nu este un pamflet. Dar chiar dacă ar fi expresii de forma ”PSD. Partidul Scârnei. Partidul Scârbei.” intră sub incidența:

”Art. 510. -
În cazul când se afirmă sau se răspândesc fapte, ori se fac imputări sau afirmațiuni pentru care legea nu admite proba verității, faptul constitue delictul de defăimare și se pedepsește cu închisoare corecțională dela 2 la 6 luni și amendă dela 2.000 la 3.000 lei”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-01-23 11:14:39
         
 
  ”hai sictir” Mă desolidarizez total de expresie. N u are ce căuta aici.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-01-23 11:06:20
         
 
  Despre acest zis Radu Vancu, ”anarh al bețivilor esoterici & metapsihologi” - astea-s chiar vorbele acestui poet al țuicii, despre sine - am postat și eu câte ceva. Ce este și cum este el, nici că mai trebuie să ne obosim cu analizele politico-alcoolice.
Dar a se observa ipocrizia cu stropi a mercenarilor haștagiști de pe aici, care, in extenso, trăiesc din colportări de zvonistică securistoidă. Mai ales acum, când se apropie alegerile și purcoiul de parai, de sorginte șioroșistă, așteaptă să fie distribuit pe gâtlejul, veșnic însetat și înfometat, al țucălarilor din tabăra plăvanului și alte tabere, care bâzâie pe delaturi, sperând în ceva stipendii binefăcătoare.
Dar ce spun, taman deunăzi, doi corifei de frunte ai haștagului, anume un soldățe înharipat, în rezonanță cu un altul, mai ascuns după draperiile securiste, care se dau cu fundul de pământ că Ioropeea de aia nu mai e curat literară, monșer, bicoz unul ca mine face politikie și mânzolește, cu vorbe grele, puritatea unui spațiu eteric:

Ia să ne reamintim:

”Domnule proprietar de site literar (un eufemism, după cum se pare)sorice poate observa, chiar și cu ochiul liber că zoaiele sunt un original modus-vivendi al europeei.De mai bine de 3 luni(mai precis de la ultima sa amnistiere)userul Peia înjură fără nicio reținere pe oricine întîlnește pe-aici, Hurmuzache și Olariu se suduie ca la ușa cortului, iar dumneavoastră postați un ucaz căldicel cu senintătea unui olimpian care își inspectează supuși de undeva, de deasupra norilor, în loc să-i popriți pe cei vinovați!Europeea nu va reveni la normal fiindcă nu mai are utilizatori, mă rog, literați cărora să le fie jenă să scrie măscări și-atît!Reflectați și nu acționați, așa cum ne-ați obișnuit.”
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-20 20:16:45

”D-le Cristescu, punctul meu de vedere il stiti: europeea poate redeveni o oaza de literatura numai in masura in care veti interzice FERM prin regulament textele si comentariile cu caracter politic. Altfel, site-ul va ramane ceea ce este, si anume o Romanie mai mica. Iar Romania se afla in razboi, si "a la guerre comme a la guerre". Pe termen lung, nu exista alta solutie. O vreme, sigur, va bate vantul. Apoi, incet-incet, oamenii vor incepe sa revina, polemica nu va depasi matca literara, iar pentru cei ramasi, va conta ce scriu, nu cine sunt, sau cine se presupune, aberant, ca sunt, cu cine fac sex, cat beau, cate gaini cresc, daca isi bat sau nu nevasta, cu cat ii plateste Soros, etc. Decizia e la dvs.

p.s. scuze pt absenta diacriticelor, scriu pe telefon.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-01-21 09:28:32

”în mare parte ai dreptate, "tovarășe" Kosta(nimic peiorativ, am fost și, poate, vom rămîne camarazi pe bărcuța fragilă a evropicii)însă,țin să-ți reamintesc că mătăluță ai fost printre aceia care mi-au scuipat textele(pe care odinioară mi le lăudai peste măsură)doar din simplul motiv că aș fi #rezist, sioroșist și vînzător de neam și de țară! desigur, ai tot dreptul de pe lume să simpatizezi cu șleahta dracnistă, dacă ai poftă.Rămîn cu am firava speranță că ți se va dezumfla pipota și vei reveni la chestii "fine"!

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-22 08:47:25

”cîrpe ai fost, cîrpe-ai rămas, vasilache!”
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-23 09:03:55

Păi, băi alde scribacii lu pește, una spuneți și alta fumați? Sau, mai pe de-a dreptul spus: una mâncați și alta...?!

Și c emai spune soldățelul zburător?

”opinie previzibilă, stimabile! ce s-a întîmplat cu principiul dvoastră "mă lupt pt dreptul ca oponentul meu să aibe dreptul la opinie?"

Zău, mă zburătăcilă? Adică numai ție tre să ți se respecte ”dreptul al opiniune”, pe când altora tre să li se reteze?
La ce altă concluzie să ajung, decât la un hai sictir curat nepolitic, coane Fănică?
Țucălarilor!...

PS: Ia să videm cum apreciază onorabilul dom Cristescu, posesor de bretele, comul meu? Te pomeni c-o fi cenzurabil, nu?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-01-23 10:51:43
         
 
  pîsîdî-alde are numai propagandiști buni și bine intenționați, ei lucrează neobosiți pt. propășirea nației și pt. instaurarea democrației!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-23 10:50:32
         
 
  Despre acest zis Radu Vancu, ”anarh al bețivilor esoterici & metapsihologi” - astea-s chiar vorbele acestui poet al țuicii, despre sine - am postat și eu câte ceva. Ce este și cum este el, nici că mai trebuie să ne obosim cu analizele politico-alcoolice.
Dar a se observa ipocrizia cu stropi a mercenarilor haștagiști de pe aici, care, in extenso, trăiesc din colportări de zvonistică securistoidă. Mai ales acum, când se apropie alegerile și purcoiul de parai, de sorginte șioroșistă, așteaptă să fie distribuit pe gâtlejul, veșnic însetat și înfometat, al țucălarilor din tabăra plăvanului și alte tabere, care bâzâie pe delaturi, sperând în ceva stipendii binefăcătoare.
Dar ce spun, taman deunăzi, doi corifei de frunte ai haștagului, anume un soldățel
înharipat, în rezonanță cu un altul, mai ascuns după draperiile securiste, care se dau cu fundul de pământ că Ioropeea de aia nu mai e curat literară, monșer, bicoz unul ca mine face politikie și mânzolește, cu vorbe grele, puritatea unui spațiu eteric:

Ia să ne reamintim:

”Domnule proprietar de site literar (un eufemism, după cum se pare)sorice poate observa, chiar și cu ochiul liber că zoaiele sunt un original modus-vivendi al europeei.De mai bine de 3 luni(mai precis de la ultima sa amnistiere)userul Peia înjură fără nicio reținere pe oricine întîlnește pe-aici, Hurmuzache și Olariu se suduie ca la ușa cortului, iar dumneavoastră postați un ucaz căldicel cu senintătea unui olimpian care își inspectează supuși de undeva, de deasupra norilor, în loc să-i popriți pe cei vinovați!Europeea nu va reveni la normal fiindcă nu mai are utilizatori, mă rog, literați cărora să le fie jenă să scrie măscări și-atît!Reflectați și nu acționați, așa cum ne-ați obișnuit.”
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-20 20:16:45

”D-le Cristescu, punctul meu de vedere il stiti: europeea poate redeveni o oaza de literatura numai in masura in care veti interzice FERM prin regulament textele si comentariile cu caracter politic. Altfel, site-ul va ramane ceea ce este, si anume o Romanie mai mica. Iar Romania se afla in razboi, si "a la guerre comme a la guerre". Pe termen lung, nu exista alta solutie. O vreme, sigur, va bate vantul. Apoi, incet-incet, oamenii vor incepe sa revina, polemica nu va depasi matca literara, iar pentru cei ramasi, va conta ce scriu, nu cine sunt, sau cine se presupune, aberant, ca sunt, cu cine fac sex, cat beau, cate gaini cresc, daca isi bat sau nu nevasta, cu cat ii plateste Soros, etc. Decizia e la dvs.

p.s. scuze pt absenta diacriticelor, scriu pe telefon.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-01-21 09:28:32

”în mare parte ai dreptate, "tovarășe" Kosta(nimic peiorativ, am fost și, poate, vom rămîne camarazi pe bărcuța fragilă a evropicii)însă,țin să-ți reamintesc că mătăluță ai fost printre aceia care mi-au scuipat textele(pe care odinioară mi le lăudai peste măsură)doar din simplul motiv că aș fi #rezist, sioroșist și vînzător de neam și de țară! desigur, ai tot dreptul de pe lume să simpatizezi cu șleahta dracnistă, dacă ai poftă.Rămîn cu am firava speranță că ți se va dezumfla pipota și vei reveni la chestii "fine"!

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-22 08:47:25

”cîrpe ai fost, cîrpe-ai rămas, vasilache!”
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-23 09:03:55

Păi, băi alde scribacii lu pește, una spuneți și alta fumați? Sau, mai pe de-a dreptul spus: una mâncați și alta...?!

Și c emai spune soldățelul zburător?

”opinie previzibilă, stimabile! ce s-a întîmplat cu principiul dvoastră "mă lupt pt dreptul ca oponentul meu să aibe dreptul la opinie?"

Zău, mă zburătăcilă? Adică numai ție tre să ți se respecte ”dreptul al opiniune”, pe când altora tre să li se reteze?
La ce altă concluzie să ajung, decât la un hai sictir curat nepolitic, bașbuzuce?
Țucălarilor!...

PS: Ia să videm cum apreciază onorabilul dom Cristescu, posesor de bretele, comul meu? Te pomeni c-o fi cenzurabil, nu?



 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-01-23 10:49:15
         
 
  Radu Vancu, unul dintre cei mai importanți scriitori români contemporani, el insuși țintă al operațiunii, vezi acuzațiile de alcoolism, găzduite, cu generozitate, chiar aici.

Ce afirmații cad sub incidență penală și ce nu e adevărat din cele de mai sus, domnule Cristescu? Prezența lui Năstase și Severin în lojele de la Ateneu? Distribuirea fotografiilor cu Klaus Iohannis purtând cască de ofițer nazist? Eu le-am văzut la TV, dar poate că n-am văzut bine.

Puteți fi mai concret?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-01-23 10:25:12
         
 
  opinie previzibilă, stimabile! ce s-a întîmplat cu principiul dvoastră "mă lupt pt dreptul ca oponentul meu să aibe dreptul la opinie?"
ceea ce mă surprinde este expresia injurioasă "ipochimen" și faptul că ați concluzionat că postarea lui Vancu încalcă nuș ce reguli europeice;de fapt, e inconfortabil și vă încalcă convingerile convingerile ferme și anchilozate pe care le nutriți; pe de altă parte, în raport cu tona de mizerii și puzderia de articolașe furibunde semnate de te-miri-cine, culese din media, de către bardul sudalmelor, ionel peia, acest articol e "parfum"! că nu vă place mirosul nu e vina autorului, ci a a emanaților și emanațiilor pesediste!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-23 10:17:44
         
 
  Un model tipic de scârnă propaganditică. Li se va întoarce, drept în cap propagandiștilor care imaginează astfel de texte, perfecte pentru locația denumită de romani ”cloaca maxima”

Nu am fost, nu sunt și nu voi fi pesedist. Dar la asemenea ticăloșii răspunsul nu poate fi decât unul singur: respingerea și disocierea de așa ceva. În care calomnia, minciuna, încercarea de împroșcare cu noroi sunt mai mult decât evidente. Sunt mediul lor proxim în care, iată, se simt în cloaca maximă ca într-o piscină. Fără să înțeleagă bumerangul care le va aduce încă un timp de meditație. Adică de opoziție în vidanjă.

Tristă condiție inumană.

PS. Ipochimenul care semnează așa ceva nu este, din câte știu, membru Europeea. Inițial am intenționat să invalidez textul. Care pângărește acest spațiu. Însă, la asemenea deversare de lături, mi-am spus că nimic nu este mai concludent pentru alegătorii inteligenți și onești decât faptele. Și acestea, de mai sus, nu sunt doar vorbe. Sunt fapte. Chiar cu incidență penală. Ca atare am decis să-l las. Nimeni nu le-ar fi putut face atâta rău cât și-au făcut singuri. Și, sigur, cu mici excepții europeicii nehotărâți vor ști cum să voteze.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-01-23 09:57:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE