FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Am făcut un apel
Text postat de Emanuel Cristescu
V-am rugat să reveniți la normal și să respectați regulamentul când postați texte și comentarii în acest spațiu.

Pentru unii, se pare, am vorbit în pustiu.

Începând de mâine, 22.01.2019 voi trece la reducerea nivelului pentru aceia care nu respectă regulamentul. Adică, aceia care utilizează cuvinte vulgare și care practică atacul la persoană.

Cei care postați aici cunoașteți regulamentul. Cei care nu-l cunoașteți nu aveți ce căuta aici.

Pentru că, din păcate, nu pot citi tot ce se publică aici solicit sprijinul membrilor care țin la Europeea și care respectă regulamentul. Raportați-mi încălcările de regulament pentru a putea lua măsurile necesare și pentru a reface caracterul ecoliterar al spațiului ”Literatura online”.

Mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ,,Dacă ataci replica unui prost, riști sa te trezești cu prostul in discuție." ( Nicolae Iorga)  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 23:07:48
         
 
  er. Nimeni  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-21 19:05:31
         
 
  ”numele meu e nimeni” (Ulise către Polifem, Odiseea)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-21 19:05:16
         
 
  @Vasile Hurmuzache: nu poti sa pretinzi ca iti poceste cineva numele cand nici macar nu e al tau. Ai o multime de nume, pe fiecare site altul, incat nici tu nu cred ca mai stii care ti-este numele real.
 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-01-21 15:28:53
         
 
  domnule Cristescu, într-o lume în care politicieni de rangul cel mai înalt se spurcă zilnic, ce vă face să credeți că niște muritori de rând, ca noi, n-ar face la fel? Politica concordiei, a reținerii, a bunului simț, a eșuat de fiecare dată în fața patimii care mistuie românul ca o torță... etc. Nu e mai simplu ca fiecare, acasă, să-și spargă propriul televizor, în loc să dea cu bolovani în Rubinul dvs de colecție?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-01-21 12:04:07
         
 
  Da, d-le profesor Corbu, aplicați cu fermitate și imparțialitate regulamentul, și va fi pace. Vorba d-lui Ștefănescu, o vreme va fi multă liniște, apoi se va intra intr-un normal durabil.
Se poate face politică și în mod civilizat. Dacă saitul ar deveni exclusiv literar, abia atunci ar sucomba. Oamenii nu trăiesc în sere, nici în turnuri de fildeș.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 11:17:07
         
 
  @ SORIN OLARIU

Stimabile, îți lipsește genetic bunul simț!

Și, nu mă ,,gudur" deloc pe lângă domnul profesor, nu am de ce, Din cauza atmosferei irespirabile creată de o mână de oameni, vin aici numai in cazuri extreme: când saitul pare părasit, sau ca acum, când un pigmeu ca tine pângărește ce are țara asta mai sfânt.

Repet, nu aș fi intervenit deloc, pentru că era balamuc aici de multă vreme, dar am crezut de datoria mea să vă amintesc că este Ziua Culturii Naționale. Legată de numele lui Eminescu.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 11:08:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  @ SORIN OLARIU

Iar la postarea d-lui Radu Ștefănescu ,,ioan peia cântâ", după ce ați dat un spectacol degradant, tot de Ziua Culturii Naționale, hai să vedem cine pe cine a atacat, și cum.nu e pechinez e maidanez, pechinezii au pedigree!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-16 18:35:09


Brechin niuz! Si-a tras peia pechimez. Raspunde la numele de Vasile.
Postat de catre Uica Nielu la data de 2019-01-16 16:48:32


Hurmuzel, hotaraste,te! Ori nu ti-ai mai pierdut timpul pe aici ori urmaresti tot ce se intampla.
Postat de catre Uica Nielu la data de 2019-01-16 16:47:15


@ Rădulescule,spune-i ștefănescului să stea blând, că nu a înțeles nimic!
De când Recheșan se ține departe, nu mi-am mai pierdut timpul pe aici. Însă, să nu crezi că nu urmăresc tot ce se întâmplă. Văd ca s-a dat liber la grobianism.
Mai multe, deocamdată nu-ți spun.
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-16 16:44:34


Olariule, numai un neisprăvit lipsit de imaginație putea să-mi pocească numele.
Te credeam obraz subțire, se pare că mi s-a părut.
Acum, ce să zic, după întrebarea pe care mi-ai pus-o, suferi de amnezie. Rămâne de văzut dacă este progresivă, au ba.
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-16 16:26:48


@ Hurmuzache, șezi blând, n-ai înțeles nimic.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-01-16 14:09:36


@HUrmuzel: care controverse politice?
Postat de catre Uica Nielu la data de 2019-01-16 14:02:19


@ Radu Ștefănescu,Sorin Olariu,Dumitru Cioacă

Ce faceți aici este josnic!
Pot înțelege de ce vă înjurați în controversele politice, dar încercând să ridiculizați ceea ce nu sunteți în stare să faceți, sunteți mai mult decât ridiculi.
De, se pare că așa ați vrut să marcați Ziua Culturii Nationale...
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-16 12:00:59
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 10:52:53
         
 
  @ SORIN OLARIU

La postarea d-lui Radu Ștefănescu ,,15. ianuarie,anul curent.eminesciană." în care îl lua în balon pe d-l Ioan Peia, cu mult talent, este adevărat, a imitat stilul eminescian. În oricare altă zi decât cea închinată comemorării poetului, nu aș fi avut nimic de obiectat. Deci, mi-am permis o mică ironie. Dar, mai bine să vedem cum a inceput totul...

Penibil cum încearcă Hemoroidache să își facă aliați! :)


Postat de catre Uica Nielu la data de 2019-01-19 03:43:06


Bravos, ăsta da omagiu adus lui Eminescu de Ziua Culturii Naționale!
Dacă te-a apreciat până și Gheorghe...
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-19 03:37:51


*
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-16 09:02:21

Cine a inceput, Olariule???
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 10:39:11
         
 
  Domnule Ștefănescu, apreciez implicarea dumneavoastră. Însă propunere mi se pare excesivă. Se poate scrie și politică, exclusiv politică, în limbaj ecoliterar și fără atac la persoană.

Dacă s-ar fi aplicat de-a lungul timpului principiul, cât din opera lui Eminescu IL Caragiale și alții nu ar fi existat?

Cred că, totuși, mai multă solidarizare și consecvență în aplicarea regulamentului ar rezolva problema.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2019-01-21 10:30:56
         
 
  @ Uica Nielu, aka Sorin Olariu

In primul rând, îmi mai demonstrezi o dată că ai numai față, lipsindu-ți genetic din dotare obrazul!
Ne-am despărțit cu Sorin Olariu, și vii golănește cu ,,Murmuzache".

Nici vorbă de epigrama ta, pe care am apreciat-o in Clubul epigramiștilor, și ți-am dat și replica la ea. Deci bați câmpii! Caută acolo, și vei găsi asta:

CINE ESTE EMINESCU?

Eminescu? Ce-ntrebare!
Știe orice găgăuță -
Că e strada cea pe care
S-a mutat maestrul Guță!
(Sorin Olariu)


VARIANTA FIREASCĂ

Altă variantă am,
Și nu ar sfida firescu'-
Că pe strada Guțăiescu,
S-a născut Florin salam!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 10:16:45
         
 
  D-le Cristescu, punctul meu de vedere il stiti: europeea poate redeveni o oaza de literatura numai in masura in care veti interzice FERM prin regulament textele si comentariile cu caracter politic. Altfel, site-ul va ramane ceea ce este, si anume o Romanie mai mica. Iar Romania se afla in razboi, si "a la guerre comme a la guerre". Pe termen lung, nu exista alta solutie. O vreme, sigur, va bate vantul. Apoi, incet-incet, oamenii vor incepe sa revina, polemica nu va depasi matca literara, iar pentru cei ramasi, va conta ce scriu, nu cine sunt, sau cine se presupune, aberant, ca sunt, cu cine fac sex, cat beau, cate gaini cresc, daca isi bat sau nu nevasta, cu cat ii plateste Soros, etc. Decizia e la dvs.

p.s. scuze pt absenta diacriticelor, scriu pe telefon.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-01-21 09:28:32
         
 
  Murmuzache, imi place cum de guduri pe langa dl. profesor. La fel cum ai facut-o pe langa Peia si pe langa Kosta. Acum doar ti-ai schimbat stapanul.

Si unde vezi porcarie in epigrama CINE ESTE EMINESCU? E doar tristul adevar. Mulți români stiu toate melodiile lui Guță, dar nu sunt în stare să recite o strofă de-a marelui nostru poet.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-01-21 07:31:27
         
 
  Aveți dreptate, d-le profesor.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 07:19:40
         
 
  Sorine, nu mă așteptam să fii atât de lipsit de caracter. Acum ar trebui să aduc și eu aici toate porcăriile tale? Nu o voi face, singura diferență dintre noi este aceea că tu ai față iar eu obraz!
Am salvat toate ,,meciurile", oricând pot arăta cine a inceput și cum. Tu ai fost acela, când am venit să vă spun civilizat, că de Ziua Culturii Naționale voi postați porcării impotriva d-lui Peia. Și vă băteați joc de Eminescu.
Te-ai bazat mereu pe protecția onorabilului președinte al Uniunii Epigramiștilor, care nu știm noi cine este...
Ține minte ce vă spun: dacă pleacă și Peia, pe voi vă mai citește decât d-na Elena Stefan, dar nu multă vreme.
Întotdeauna am revenit când saitul era pe ducă, tu, nu.
* Nu știam că in timp ce dincolo divorțam civilizat, erai aici, la Inalta Poartă, cu delatiunea. Mai era nevoie, Sorine?

 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2019-01-21 07:15:40
         
 
  Probabil va referiti la comentariile, gen: "Prapaditule, s-o sugi!", "Olaritule, ti-o bag!", "Olaritule, sa ma scarpini la oo", "Sa ma scarpini si la tun", "Sa-mi sugi mielu", chestii cu care ne-a obisnuit deja persoana care semneaza sub pseudonimul Vasile Hurmuzache?

Sper ca ati observat ghilimelele.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-01-21 06:39:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE