FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
inventar
Text postat de Gheorghe Rechesan
"Sună ca un banc sinistru: prim-ministrul României a pierdut alegerile pentru a fi primar într-un orășel cu 11.000 de locuitori, șefa ANAF a picat de cinci ori examenul pentru a fi inspector la o direcție din cadrul ANAF, ministrul Apărării s-a sustras de la efectuarea stagiului militar (care era obligatoriu când a terminat el liceul), ministrul Sportului a picat de două ori examenul de titularizare pentru a fi profesor de sport, fiul ministrului interimar al Transporturilor circula cu o mașină înmatriculată în Bulgaria, ministrul de Interne a adus în casă, pentru verificarea de microfoane, niște escroci care i-au arătat un microfon pus chiar de ei într-o priză, ministrul Economiei a furat, pe când era subinginer agronom, patru saci de grâu, șefa Agenției Naționale a Medicamentului e prietena și pila unui șef de DSP care a măsluit probe de sânge într-un caz de accident de autoturism, programul de guvernare e făcut de un condamnat în primă instanță la 8 ani de închisoare pentru spălare de bani și trafic de influență, președintele principalului partid de guvernare e condamnat definitiv pentru folosirea influenței sau a autorității de către o persoană care deține o funcție de conducere într-un partid, în scopul obținerii de foloase necuvenite, aceeași persoană fiind și președinte al Camerei Deputaților, poziție din care a dat în judecată, în interesul unui alt dosar penal în care e implicat, Comisia Europeană. Și, pe post de poantă în final, România deține președinția Consiliului UE."

(Georgeta Condur, f.b.)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Din pacate pentru noi nu e banc.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-01-10 15:00:47
         
 
  erata:încalță-ți  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-10 14:35:12
         
 
  aștept să se pronunțe ăia ce se pricep, fraiere...tu pui botul la tot ce vezi și auzi, potrivndu-le caa baba surdă la spovedanie; dar n-ai frică se vor limpezi toate odat-și-odat unele de-ale oarbei...numa mintea ta ceaușistă va rămîne de-a pururi verde, coclită și, paradoxal, vestejită. zici că le știi, astea cu dosărele, secu mic?păi, atunci , trageți ițarii, încalțăți gumarii și hai la mitingul de azi să-i scuipi în freză pe haștagiști, iohaniști, cioloșiști, sioroșiști, prooccidentali, să denunți slugile multinaționalelor și abuzurile procurorilor care te-au silit să plătești accize la alea 10 galinacee jumulite! sau te-arăți viteaz numai pitulat în dosu sobei...hai, că te cheamă țara, Ioane, n-ăi fi tu mai ramolit ca Șora!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-10 14:34:25
         
 
  Hoțul cocoțat în fruntea statului, curviștina teutonă a străinătății, wernărel-wermorel, va pica, în pofida manevrelor voastre subterane, cioroiule!
Ia uite cum ajunse, în grup compact, toată elita porcurorilor kioveșiști, de la Ploiești, cum veniră să dea explicații alde man de la Oradia...
Cum e Tarcea Garcea luată-n răspăr pentru manevrele mizere din fruntea ICCJ, etc etc.
Sau poate credeți că e doar teatru de păpuși, știți voi ceva?
Despre astea, nimica-nimicuța nu cârâi? Ai gâlci?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-01-10 13:17:45
         
 
  din păcate pentru țărișoară și pt. imaginea ei în UE, măi Neluțule, toate cele înșirate mai sus sunt 100% reale!dar ce vorbim noi de UE cînd tu n-ai fost mai departe de Slobozia decît cînd făcuși armata...sau n-ai făcut-o, fiind încorporat la "UM ochiu și timpanu"! cît despre cele pomenite de tine eu cred că alea îs telenovele producția "casei de scorneli filmate"varan&comp.și așa rămîn pînă la proba contrarie..ori ai tu nește probe din dosărelele alea de ceaușist scorțos?
La ordin cine să iasă decît cei cu mintea limpede și capabili să vadă dincolo de lungul nasului? că doar n-o să iasă refulați nostalgici ca tine, gata să pupe poala veoricăi sau brînca hoțomanului de deliorman!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-01-10 12:17:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ați uitat ceva amportant, haștagilor: wernăr a comis fals în acte publice, a șparlit niște case, și paraii statului sunt depozitați în poznarele-i lungi și largi, ca de fritz calic; nevaxtă-sa se-mbolnăvește subit de gâlci când e invitată să de iesplicațiuni lap erketărie; toată grupșoara mafiotă, de elită, a Ploieștiului este penală, bașca manii de la Oradia și nu mai înșir multe altele.
Cum dreacu se face că, în privița asta, aveți orbul găinilor, dar telenovele, de genul celei de mai sus, compuneți cu asiduitate? Iar e ordin să ieșiți la interval?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-01-10 11:23:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE