FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
apel la ratiune
Text postat de Dumitru Cioaca
Domnule fost mare capitalist-gainar Peia,
Cum de la o vreme ma tot intreb de unde vine
teama dumneavostra de justitia pe care o atacati
din ce in ce mai vehement, am pus mana pe dosarul secret pe care mi l-au inmanat cei de la SRI si singurul lucru batator la ochi pe care l-am gasit este ca desi, de cand sunteti gainar pensionar, sunteti mandru posesor a zece gaini, ati declarat ca aveti numai doua oua, oua care, stie toata lumea, find numai doua, nu sunt impozabile.
Cum adica, sa posedati zece galinacee, si sa declarati la fisc ca aveti numai doua oua care arata mai mult a oua de bibilica decat o oua
de gaina serioasaa? Acest neadevar strigator la cer s-ar putea sa va duca la bulau cu oua cu tot!
Faptul ca ati scapat pana acum cu cele doua gemene declarate necantarite de cei de la anticoruptie nu se datoreaza iscusimi cu care dumneavoastra
ati reusit sa ascundeti restul de oua ci lipsei de interes a cerberilor kiovesisti pentru micii
gainari. Dar atentie! Odata ce autoritatile vor termina cu cotrobaitul prin cuibarele mega-gainarilor s-ar putea sa va vina si dumneavoastra randul. Si ar fi pacat sa fiti strans de greutati pentru niste pricajite de oua nedeclarate care nici macar nu sunt cu doua galbenusuri. Deci domnule gainar-tribun Peia, daca tineti cu adevarat la dusmanii dumneavoastra, nu le luat placerea de a va avea printre ei liber si nevatamat! Nu le luati sacul de box care ati devenit din proprie initiativa si nesilit de nimeni! Mergeti la colectorii de haraciu si declarati ca intre timp ati mai descoperit noua cuibare in care cele noua gainuse la indicatiile pretioase a celei de a zecea, numita si gaina sefa, depun zilnic cate un ousor. Lasati, domnule Peia, ratiunea sa pasesca inaintea sentimentului ca ouale dumneavoastre sunt praduite fara nici un fel de mila de niste organe kiosovisto-hulpave. Dumneavoastra puteti sa scrieti opere nemuritoare si in liberate, nu ca gainarii care nu pot face acest lucru decat zavorati cu sapte lacate. Si inca ceva: daca faceti ce v-am spus si va mai puneti si cateva linguri de cenuse in cap, eu sunt convins ca mult prea credinciosi zbiri de la anticoruptie vor trece cu vederea ca sunteti un ateu inrait si va vor ierta de toate pacatele comise cu cele doua oua.
Asa sa va ajute Cel De Sus, sau cel de jos, dupa preferinta.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  erata; tribunului  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2019-01-09 18:05:37
         
 
  Inalt Prea Sfintia Voastra, eu cred ca in afara de sfatul meu ce i-ar pride bine tribului de Malu ar fi si o molifta care sa-l scoale pe pe patul gandului cel rau de a nu-si declara toate ouale.
Sa fi uitat oare bardul Peia ce a patit Adrian Nastase care si el a declarat ca are numai doua oua? Si cand Lupul De Mare cu nas de vulpoi i-a amusinat toate ouale praful si pulberea s-a ales de cuibarul in care fostul premier le dosise cu atat grije parinteasca.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2019-01-09 18:05:10
         
 
  Tare, nea Mitica! Oricum, bine ca macar puii de anul asta nu mai seamana cu peia.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-01-09 17:42:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE