FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Politica pașilor mărunți
Text postat de Florentin Sorescu

Opinii Amnistia și grațierea sunt doar lovitura de grație, restul se face ACUM
Amnistia și grațierea sunt doar lovitura de grație, restul se face ACUM

Alina-Manolache_avatar_1544092145
Alina Manolache
22.12.2018
Asaltul asupra justiției se săvârșește bucată cu bucată, pas cu pas, sub ochii noștri, chiar acum, chiar în lipsa loviturii finale – amnistia și grațierea. Concentrați pe bau-baul cu care politicienii îi țin în șah pe români din 2017 încoace, trec pe lângă noi sumedenie de măsuri care duc spre rezultatul vizat de PSD – slăbirea justiției, spălarea dosarelor, revizuirea condamnărilor. Până la lovitura decisivă, avem deja un cumul de legi și acțiuni care duc la aproape același rezultat.

dragnea tariceanu vorbesc dancila sta in picioare langa ei - inquam ganea
Foto: Octav Ganea/Inquam Photos

După ce PSD a ratat șansa cu Ordonanța 13, totul se face mai subtil și în liniște, pe bucăți, ca să nu trezească mari suspiciuni. E mai greu să pui cap la cap zeci de modificări legislative ca să vezi întreg tabloul și să îți dai seama că se lucrează la ordonanța 13 din momentul în care ea a fost abrogată. Să ne uităm puțin în urmă și să vedem ce a reușit să facă PSD.


Primul pas realizat. Completurile de cinci contestate de Guvern și refăcute după decizia CCR. Trei condamnați au fost eliberați. Dan Șova, membru PSD, fost ministru în Cabinetul Ponta. Constantin Niță, membru PSD, fost ministru pentru IMM-uri. Rudel Obreja, fost președinte al Federației Române de Sport. Alinei Bica a obținut suspendarea pedepsei, eliberarea vine curând. La fel și Șerban Pop, fost director ANAF. Elena Udrea, pedeapsa se suspendă, efectul – va fi eliberată.

Al doilea pas ce pare ca și realizat. Blocarea DNA. O demonstrează stenogramele discuției dintre șeful interimar al DNA, Anca Jurma, și procurorul Florentina Mirică, stenograme publicate de G4Media. Discuția arată clar un DNA în derivă, profund demoralizat, blocat. Nu se mai întâmplă nimic acolo, totul e pus pe hold până la vremuri mai prietenoase. Trist din mai multe puncte de vedere. Trist pentru că politicul a reușit să distrugă o insituție anticorupție, trist și pentru că instituția în sine s-a dovedit atât de slabă încât să stea într-un om. Și poate și mai trist pentru că instituția avea propriile ei uscături, care au facut-o vulnerabilă și ușor de distrus.

Al treilea pas, în curs de realizare. În Codul de Procedură Penală există un articol cheie - articolul 281. Încălcarea dispozițiilor privind obținerea în mod legal a mijloacelor de probă determină nulitatea probelor. Încălcarea dispozițiilor privind obținerea datelor, informațiilor și rezultatelor mandatelor de supraveghere tehnică duce de asemenea la nulitate absolută. Sunt adăugiri la Codul de Procedură făcute recent în Comisia Iordache.

Aceste modificări vor pica mănușă dacă CCR va da verdictul pe speța privind protocoalele dintre SRI și justiție, iar informații din interiorul PSD ne arată că social-democrații se așteaptă la un răspuns favorabil. Adică, protocoalele să fie scoase în afara legii. Și aici ne întoarcem la articolul introdus în Codul de Procedută Penală. Probele obținute în afara legii sunt nule. Deci probele obținute pe baza interceptărilor bazate la rândul lor pe protocoale vor fi declarate nule. Și uite așa, s-ar putea da verde la revizuirea proceselor care s-au bazat pe interceptări SRI. Iar persoanele care se vor simți lezate vor putea cere și repararea prejudiciului.


Al patrulea pas pare să fie doar o chestiune de timp. Abuzul în serviciu din Codul Penal. CCR a declarat articolul neconstituțional. Mai este de venit motivarea, pe care PSD o așteaptă cu sufletul la gură. De ce s-ar bucura PSD însă, având în vedere că abuzul în serviciu a fost cap de listă în demersurile social-democraților de a ,,reforma'' justiția? Și totuși se bucură, pentru că planul e altul. Planul e să scoată cu totul abuzul în serviciu din lege, să nu mai existe această infracțiune. Încă o bătălie câștigată de PSD.

Nu mai punem la socoteală restrângerea atribuțiilor președintelui în numirea și revocarea procurorilor șefi. A devenit un notar șeful statului, care doar ia act de ce îi propune ministrul. Iar decizia rămâne aproape total în mâna acestuia din urmă, un factor politic, numit în fruntea ministerului de un partid politic.

Poate că o ordonanță în care amnistia și grațierea să fie prevăzute negru pe alb este dorită în PSD și este cea mai facilă și directă cale. Și poate că va fi și dată curând. Dar ar putea la fel de bine să fie și o perdea de fum. Sub amenințarea ordonanței fatale, mulți pierd din vedere pașii marunți și discreți pe care îi face puterea și care îi apropie din ce în ce mai mult pe cei din PSD de visul cel mare. Ei îl numesc ,,repararea nedreptăților din justiție’’. Alții spun că este catastrofă pentru lupta anticorpuție. Indiferent din ce punct de vedere privești problema, un lucru e cert. Pașii se fac acum, ordonanța privind amnistia și grațierea ar putea deveni, în doar câteva luni, doar cireașa de pe tort.

Citiți și: Dragnea își pregătește plecarea de la putere. Și întoarcerea. Ca președinte


Etichete: guvern , parlament , calin popescu tariceanu , amnistie , PSD , CCR , curtea constitutionala , liviu Dragnea , gratiere , Valer Dorneanu , tudorel toader , alde , viorica dancila , protocoale sri


Citește și:
De ce nu poate avea Mihaela Buzărnescu o relație de prietenie cu Simona Halep
De ce nu poate avea Mihaela Buzărnescu o relație de prietenie cu Simona Halep
Pe aceeași temă
viorica vasilica dancila cex inquam octav ganea 20181210 182440_OGN_3110-01
Mesajul Vioricăi Dăncilă de Ziua Victoriei Revoluției...
Premierul Viorica Dăncilă a transmis, sâmbătă, cu...

Reportaj: Atmosferă de sărbătoare în ziua moțiunii. Deputat PNL: „Astăzi suntem toți prieteni”
Radu Paraschivescu: Între bărbăție și librărie
Lui Victor Ciorbea i se solicită să conteste la CCR ordonanța privind măsurile fiscale

Digisport.ro
Becali a luat atitudine în cazul "Hanca". Ce a spus când a aflat ce a pățit soția dinamovistului
Becali a luat atitudine în cazul "Hanca". Ce a spus când a aflat ce a pățit soția dinamovistului
Recomandările redacției
cristian paun in fata ta
Economist: „Adio Pilon 2! Oricum ai da-o, românii...
22.12.2018 Bani și Afaceri
castigator-loto-marea-britanie
Superstiția unui jucător la loto din Marea...
22.12.2018 Europa
carne - captura digi24
Două tone de carne și produse din carne...
22.12.2018 Consumatori
Flights Resume From Gatwick Airport After Drone Activity Halted Christmas Getaway
Două persoane arestate în cazul dronelor de pe...
22.12.2018 Europa
Alte știri:
Alege un desen si afla ce dezvaluie acesta despre starea ta emotionala
Alege un desen si afla ce dezvaluie acesta despre starea ta emotionala
ludovic orban_fb
L. Orban: Tăntica incultă, analfabetă, din ce în ce mai tupeistă și mai obraznică, comite o crimă cu premeditare împotriva economiei
Cum îi sperie Sylvester Stallone pe iubiții fiicelor sale. Mărturisirile care i-au amuzat pe fani
Cum îi sperie Sylvester Stallone pe iubiții fiicelor sale. Mărturisirile care i-au amuzat pe fani
20181221193948_OGN_8362-01 sedinta guvern viorica dancila inquam photos octav ganea
Guvernul a dat ordonanța taxelor. Anunțul premierului Dăncilă
O handbalistă din naționala României face furori pe Instagram. Ce imagini a postat din vacanță
O handbalistă din naționala României face furori pe Instagram. Ce imagini a postat din vacanță
Sandra Bullock a fost îndrăgostită de Keanu Reeves! A dezvăluit întreaga poveste abia acum
Sandra Bullock a fost îndrăgostită de Keanu Reeves! A dezvăluit întreaga poveste abia acum
VIDEO: Razbunarea incredibila a unui inginer NASA dupa ce hotii i-au furat un colet
VIDEO: Razbunarea incredibila a unui inginer NASA dupa ce hotii i-au furat un colet
Cainelui tau ii place cand il pupi? Ce cred expertii
Cainelui tau ii place cand il pupi? Ce cred expertii
Obiceiurile care iti afecteaza auzul. Stiai ca sunt atat de periculoase?
Obiceiurile care iti afecteaza auzul. Stiai ca sunt atat de periculoase?
161220_Ponta deputat_INQUAM_Octav_Ganea_
Ministerul Justiției are 72 de obiecții la Ordonanța Vâlcov-Teodorovici. Ponta: Ei merg mai departe
București Filaret, -3°C
Știrile zilei pe email

Emailul tău...
Digi Sport Film Now Digi World Digi Animal World Digi Life Digi Online UTV Digi FM PRO FM
Nota de informare conform Regulamentului UE nr. 679/2016 in aria protectiei datelor cu caracter personal Politica de utilizare a modulelor cookie Contact Codul Digi24
Copyright © 2016

Vezi varianta desktop

Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcționarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Vă rugăm să alegeți care dintre fișierele cookie de mai jos nu doriți să fie utilizate în ce vă privește.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Aceste module cookie vă permit să vă conectați la rețelele de socializare preferate și să interacționați cu alți utilizatori.
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entități pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
TRIMITEVezi aici politica noastră de cookie-uri și de prelucrare a datelor tale
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Totuși, șoarece teoretician, pentru că nu pari deloc ultragiat de înregistrări, înseamnă că ți se pare normal ca omul să fie filmat și înregitrat chiar și în baie, chiar și în pat, cu nevasta. Phiii, ce-ar fi șoricel să fii și tu tras în film taman când chițăi peste nevestică! N-ar fi cool să râdă ăia de tine cum tot încerci, chiiiț!... chiiiț!... și auuu!... auuu!, taman în ezerțițul funcțiunii, când încerci să-ți perpetuezi specia? Ce zici, n-ar fi palpitant? Sau tu ești becher, umbli prin pod, pe la șoricuțe, ca printr-un harem de Stanbul?



 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-23 10:15:40
         
 
  Cât privește prostia, mmai uită-te, din când în când, în oglindă și miră-te de performanță! În îngâmfarea ta patetică, ești mai prost ca tine însuți și te reverși cu fală-n jur!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-23 01:27:07
         
 
  Ești mai ridicul decât un limbric în fundul unui câine, care recită din Baudelaire, și mai fudul decît un rățoi cu fundă la gât, să nu-l deoache păsăretul, măi șoricel mic, ambetat de boaba aia de strugure, găsită-n pod.
Ce argumente tâmpite aduci!
Ca și cum tu stai toată ziua cu ADNul ăla-n dinți și faci procese pe you tube. Tu, voi, doar hotărâți, cu de la voi putere, cine are dreptul la cătușe și cine nu. Vă credeți un fel de dumnezei, dar nu sunteți decît niște pârțuri puturoase de macaci, securiștilor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-23 01:22:58
         
 
  Pupăzico, pun pariu că acum 100 de ani nu se descoperise ADN - ul și poate mii de crime/infracțiuni ar fi putut fi elucidate (și au putut fi) din momentul în care s-a putut pune în practică această descoperire.
Omenirea a mai evoluat între timp, dovadă că noi putem "vorbi" acum, aproape instantaneu, deși ne aflăm nu la sute, ci mii de Km distanță. E drept,prostia a fost și este perenă, tu fiind o dovadă vie în acest sens.
Pe scurt, tembelică, pa, să-mu pierd vremea cu toți prostănacii chiar devine prostie.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-12-23 00:04:41
         
 
  Troancănescule, ce, mă, ești supărat că te-a scos multinaționala, de la care-ți iei tainul, în stradă, să prostestezi în contra Ordonanței?
De, bă, sclavetele-i sclavete, trebuie să răspundă prompt la porunca stăpânului.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-22 23:40:36
         
 
  Pardon! Tocitoarea era tocilă. E, tot cam pe-acolo! Eram atent la meci.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-22 23:10:12
         
 
  Ntz, ntz, ntz, acu luarăți în brațe, haștagilor, cauza revoluției?! Tot o-nvârtiți și-o răsuciți, ba cu corapșănu, ba cu atacul asupra justiției, ba cu ioropa care ne vede, ba cu alba-neagra.
Cum fu cu ieșitul în stradă? Scoserăți mumia aia șora...șistă la vedere, secretar al anei pauker, și-i puserăți o lumânare în mâini, ca să dovediți că flacăra revoluției e încă vie? Să mori de râs nu alta! Ați ajuns așa de ridicoli, în activismul vostru fâsâit, încât curcile, privindu-vă specatcolul gregar, se distrează la maximum!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-22 22:53:35
         
 
  Șoricele, cu cine crezi tu că vorbești, mă? Cu pruncii? Ce vrăjeli ai pe tine, bibicule!
Ce gândire ai tu, mă? Juridică? 'Ai să moară Veta!
O fi, n-o fi cum zici, că-ți place al dreacu să faci pe actorașul de provincie, dar cu demonstrațiunile logice stai cam prost. Logica elementară, nu aia elaborată.
Pe urmă, rostești cu un aer de o gravitate epocală niște banalități sforăitoare, că mi-ai stârnit un râs cu reverberații de bolte!
Păi să vedem...

Spui tu, cu mintea aia ascuțită la tocitoare că... ”ca avocat aperi și părți vătămate, nu doar inculpați.”
Pfff!
Essstraordinar! Și?
Va zică, d...aaaaiiiaaa e nevoie să vă folosiți voi de ascultări, ascultacilor, că sunteți atât de proști, încât nu aveți inteligența să demonstrați c㠔partea vătămat㔠a fost violată sau tâlhărită, fără cârja microfonului!
Băăă șioroșcele, dar avocații de acum o sută de ani la ce chestii tehnice, de felul ăsta, înregistrau, mă, convorbirile? La patefon? Venea cu el în subțioară la bară, învârtea de manivelă, punea diafragma pe placă și-l invita pe judecător să asculte momentul violului sau al tâlhăriei? Bă, ce minte creață poți să ai, șoricele de găurică șioroșistă! Justificare de doi sfanți, bibicule!

Aaaa, și stăi așa, că apare și justificare c㠔este nevoie și de colaborări între instituții, fie ele denumite și protocoale, în măsura în care nu încalcă legea, bineînțeles.”
Da băăă, ce chestie cu trestie! Oare cum or fi ”colaborat” advocații cu porcurorii și judecătorii, între ei, tot pe acele vremuri? Băiii cipăndeile, băi colaboratorule, tu vrei să ne convingi rața-mpunge?
Știi cum se numește asta, în cei mai simpli termeni?
Colaborare mafiotă.
Desigur, echivalentă cu o înțelegere ticăloasă, în spatele regulilor juridice. Orice protocol de felul ăsta e ilegal până la cer, tăticu, nu cum pui tu condiția legalității. Pledoaria ta e de materie maro! Te-au ales securiștii să demonstrezi că nimica mișcă! Au dat chix, sun proști! Ești slab. Acu, se explică de ce te tot lauzi în gura mare că, vai, ești tu un fel de mafalda al baroului, că ascultări, că protocolae, că înțelegeri pe sub mână, că colaborare etc...
Ești atât de deștept încât te deconspiri, de o vreme, ca un fraier!

Cât privește oala aia, de care vorbești tu, las-o-n porumbiște! Ăia care au spus că nu-s ”datele alea operative” interesante, încercau, de fapt, să te lămurească de faptul că ai cam luat-o pe arătură, ai rămas în urmă cu colaborarea, acuzații ăia trebuiau musai condamnați. Și nu mai fă pe viteazul, că dacă, cu adevărat erai în afara găștii, te făceau porcurorii de comandă. Acum vorbeai de la mititica.

Generalizare? Toți, gigel, toți cei care știau că participă la o ticăloșie mafiotă în justiție și tac, toți sunt o apă și-un pământ. Scutește-mă de pledoariile tale rizibile.
Chiar și tu ești în oala aia și fierbi întruna, ca să-ți demonstrezi loialitatea securistoidă.

Vremea înregistrărilor doveditoare s-a dus, tăticu, pentru că, să vezi ce chestie, există suspiciunea, fie ea și foarte subțire, că e posibil să fie trucate. La ce grad de perfecție au ajuns manipulatorii de imagini, n-ar fi imposibil. Cine-și asumă răspunderea autenticității? Poate un Funeriu, teoreticianul pixelului albastru! Numai ai voștri pot să facă asta, fără să-i tragă nimeni de mânecuță.

Securilă șoricilă, cântă la altă masă, bibicule! Eu pricep cam cum e cu gamele astea.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-22 22:46:18
         
 
  există ipochimeni pentru care Dumnezeu e un ciutac mai mare, iar ciutacu un Dumnezeu mai mic. există ipochimeni isterici, care nu se mai ostenesc să-și recitească inepțiile. în fine, există ipochimeni informați, pentru care viețile curmate la revoluție nu înseamnă mai nimic, din moment ce, afirmă ei sentențios, s-a murit din prostie, și nu în mod inteligent, caz în care lucrurile, desigur, ar fi stat cu totul altfel. în fine, există tastaturi care s-au săturat.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-12-22 20:53:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Tastatura mea imi face feste, sare peste caractere si insereaza bucati de text te miri unde. Imi cer scuze pentru asta. Textul corect ar fi "care au deschis granitele ca sa poata..." fara insertul respectiv, care vine de mai jos.  
Postat de catre sters sters la data de 2018-12-22 19:56:28
         
 
  La "revolutie" s-a murit din prostie. Din prostia sau sulfaria securistilor, care au deschis la Ciutacu a recunosc utgranitele, ca sa poata intra cei 28000 de spetznaz, despre care tatucul Iliescu spunea ca "trag din orice pozitie". Clar este ca stia de ei. Stia si Petre Roman, care strans de indicibile la modul gratios in emisiune la Ciutacu a recunoscut indirect prezenta acestor trupe de elita rusesti in civil pe teritoriul Romaniei, timp de un an de zile! Petre Roman nu e mort, inca poate fi intrebat de procurori, dar cine are interesul? La revolutie s-a murit pentru ca america si rusia (sic!) hotarasera la Malta ca trebuie sa cada Ceasca. Si a cazut, cu sange nevinovat curs in si din prostie pe strazi. S-a murit fix pentru ca trebuia justificzta prin proteste lovitura de stat grotesca si violenta a serviciilor de tot felul, iar argumentul ca e asa e unul simplu: vedeti ce state au profitat si profita si azi de caderea lui Ceasca si distrugerea Romaniei; austria, rusia, germania si frantza. Restul sunt vorbe de ametit fraierii. Asa ca, mai usor cu revolutia pe scari, stimati postaci. Ma mira ca insi inteligentie mai acorda credit ideii de "revolutie. Miuna asta cat secolul de mare trage dupa ea un card de alte minciuni, cum ar fi ce beneficii uriase avem de la mUE, ce bine e ca intram (?!) in Europa si altele si altele.
Cand va veti trezi, va fi ca sa va muscati degetele de furie pe propria prostie, stimabililor! Eu n-o sa mai apuc asta, dar voi sigur, postalailor!
 
Postat de catre sters sters la data de 2018-12-22 19:53:53
         
 
  Cát de rudimentară este gândurea ta "juridică" se vede și numai din această frază: "Ăsta, avocățelu – culmea paradoxului: un avocat care să pledeze pentru cătușe!... e, pe dreacu, avocat! – are suflețelul pârlit de oftică, bicoz nu mai poate câștiga procese aranjate cu protocolarii! Îl doare rău din cauză de protocoale. Face rotocoale, lovit boale".

Băi, pupăzico, numai tovărășei de-ăștia ca tine trăiesc cu impresia că justiția vizează exclusiv infractorii, de parcă ar fi un fel de primadone și totul ar trebui să fie la picioarele lor.
Firește că pledez și pentru cărușe, am făcut-o de multe ori, ultima dată destul de recent. Pen' că, cum să-i explic eu unuia cu mintea cât oul de prepeliță ca tine, și aia clocită, ca avocat aperi și părți vătămate, nu doar inculpați. În situații, cum ar fi, bunăoară, vioul sau tâlhăria, în care e musai să se dispună măsuri preventive, în funcție de gravitatea lor.
Și firește că este nevoie și de colaborări între instituții, fie ele denumite și protocoale, în măsura în care nu încalcă legea, bineînțeles.
Nu știu de unde ai dedus tu și alte minți strălucite ca a ta că interceptările/înregistrările sunt musai negative. Uneori acestea pot avantaja un inculpat, până a-l absolvi de vină. Eu, bunăoară, m-am trezit în situația în care a trebuit să mă bat în instanță pentru administrarea unor astfel de probe pe care le dispusese/efectuase Parchetul și despre care afirma, în mod mincinos, că "nu prezintă interes operativ", deși în ele se furnizau exclusiv relații privind comiterea faptelor, cu referiri la autor. Unele de natură să-i absolve de vină pe doi dintre acuzați. Și nu m-a împiedicat nimeni și nimic să acuz public respectivii anchetatori de ascundere de probe, lucru pe care l-am și dovedit.
Spre deosebire de tine, însă, nu îi bag pe toți în aceeași oală, evaluez situația de la caz la caz. Am cunoscut/cunosc și anchetatori care își respectă profesia, una din gravele greșeli pe care le putem face este aceea de a generaliza.
Pe de altă parte, am prins acele vremuri, pe cale să revină acum, în care puteam face dovada cu înregistrări deținute de parte, dar legea o interzicea, și să vezi ce plăcut e când prinzi hoțul, bunăoară, într-o filmare cum ți-a intrat în casă și, când prezinți această dovadă anchetatorilor, ți se va răspunde: ba!
Sau situația în care ți se cere mită pentru a te angaja, iar o eventuală înregistrare a discuției va fi egală cu zero barat.
Bag însă seamă că te-ai făcut frate cu hoții, ți-au furat mintea, dar ți-au lăsat chiloții.

 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-12-22 19:51:20
         
 
  O s-o luați, răspândacule, în mână fix ca și până acum.
Nu aveți ce face pe-acasă?
V-a venit chef de zaveră iar?
Obsesii de paranoici!
Poate că ar fi bine să protestați împotriva tâmpeniei voastre colective!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-22 15:53:29
         
 
  Protest la București și în țară, sâmbătă: La Revoluție nu s-a murit pentru amnistia ticăloșilor.

Un nou protest este anunțat pentru sâmbătă seară, începând cu ora 16.00, în Piața Victoriei. Manifestația are rolul de a marca 29 de ani de la Revoluție, dar și de a transmite un mesaj împotriva amnistiei și grațierii.

”Decembrie 1989.1116 de oameni au murit pentru libertate.Nu au murit pentru amnistia și grațierea ticăloșilor. Au murit pentru dreptate și pentru libertate. Acum, la mai puțin de 29 de ani, lupta lor riscă să fie în zadar. Libertatea și dreptatea sunt în pericol”, anunță, pe Facebook, inițiatorii acestui demers.

Participanții la eveniment sunt rugați să vină cu câte o candelă pentru a onora memoria celor care și-au pierdut viața în urmă cu 29 de ani.

”Ne vom strânge la ora 16:00 în Piața Victoriei, iar la ora 17:00 vom pleca în marș spre Piața Universității pentru a aprinde candele și pentru a citi numele fiecărui erou. Ei au crezut în libertate în cele mai negre vremuri ale României. Voi credeți?”, mai spun organizatorii. Demersul a fost inițiat de organizațiile Rezistența, Corupția Ucide și Inițiativa România.

(https://www.realitatea.net)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-12-22 14:19:16
         
 
  Ce-mi place mie când se dau secureii – adică sclaveții securiștilor –
de gol!
E plânsoare mare, ce mai, că le scapă din mână uneltele mizerabile cu care au făcut cele mai mari abuzuri și mișelii din istoria justiției de pe aici. Ce mai manevrau și mistificau ei dosărele cui nu le convenea!
Ce mai puneau ei cătușe la televizii!
Ce se mai credeau ei zmeii-zmeilor, boșii cucurbitaceelor, în frunte cu beldia baschetbaliatoare, căreia i se urcaseră fumurile de faraoancă al țăcălie.

În istoria pe care niciun haștag nu s-a obosit s-o citească, lor fiindu-le suficiente eseurile propagandistice ale borfașilor din justiție, în istoria aia reală, zic, sunt nenumărate exemple de descreierați care luaseră bâta puterii în mână și au sfârșit prost. Ăștia de pe aici, strecurați prin spatele scenei, deveniseră zmei paralei, ce mai!

Ăsta, avocățelu – culmea paradoxului: un avocat care să pledeze pentru cătușe!... e, pe dreacu, avocat! – are suflețelul pârlit de oftică, bicoz nu mai poate câștiga procese aranjate cu protocolarii! Îl doare rău din cauză de protocoale. Face rotocoale, lovit boale!

Asta, alilache manolache, ziarista-digitalista avatareasă, de la UM24 – unde strânsu-s-a toată floarea ce a vestită a băieților cu ochi azurii – digitalista asta, zic, e și ea în mare suferință.

Zice:
”Și uite așa, s-ar putea da verde la revizuirea proceselor care s-au bazat pe interceptări SRI. Iar persoanele care se vor simți lezate vor putea cere și repararea prejudiciului.”

Da, fă aceasta, persoanele lezate au dreptul să ceară repararea prejudicului. Sau nu? Că nu vă place vouă? Ba ar trebui voi să vă scârmați la poznare, să plătiți mizeria asta și să vă cereți scuze, ca niște nemernici ce sunteți. Dacă nu chiar vârâți în cătușele alea, să vedeți și voi cum este!

Și mai zice bambina:
”Al patrulea pas pare să fie doar o chestiune de timp. Abuzul în serviciu din Codul Penal. CCR a declarat articolul neconstituțional.”

Și care-i povestea? Dacă e neconstiuțional, nu e pe placul vostru? Constituția aia e un fel de foaie creponată cu care vă ștergeți voi la... gură? Sau voi sunteți obișnuiți să conduceți după propria voastră constituție, aprobată de către propriul vostru bun plac? Iote că nu se prea mai potrivește!
Iar dacă nu știai, tipeso, sau te făceai că nu știi, abuzul în serviciu, ”o frază de dânșii inventată”, nu există nici în Franța, nici în Germania, nici în Olanda, nici în Luxemburg și nici la mama dracu-n praznic. A fost cea mai facilă modalitate de a-i înhăța pe adversarii politici, sub falsa poveste a anticorapșănului – chestie mafiotă care trebuie scoasă din lege. Avatareasa petlițară e supărată fleașcă pe cestiune! Las că-i trece! Și vă trece și voo, sclaveților!
Și da, ”politica pașilor mărunți”, făcut㠔pas cu pas”, a fost vârâtă pe țeavă încă de prin 2005, de pe vremea paniului bețiv, băsescu. De-aia îl și venerau cu atâta patimă. Și a continuat, pe șustache, pânăa cum, cînd e de sperat că li se va înfunda defintiv.
Amin!

Altcum, ”Cainelui tau ii place cand il pupi? Ce cred expertii?”

Bă, eu aș spune că îi cam place. Că dă din coadă și latră fix ca haștagii de pe aici!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-22 13:07:40
         
 
  Ce-mi place mie când se dau secureii – adică sclaveții securiștilor –
de gol!
E plânsoare mare, ce mai, că le scapă din mână uneltele mizerabile cu care au făcut cele mai mari abuzuri și mișelii din istoria justiției de pe aici. Ce mai manevrau și mistificau ei dosărele cui nu le convenea!
Ce mai puneau ei cătușe la televizii!
Ce se mai credeau ei zmeii-zmeilor, boșii cucurbitaceelor, în frunte cu beldia baschetbaliatoare, căreia i se urcaseră fumurile de faraoancă al țăcălie.

În istoria pe care niciun haștag nu s-a obosit s-o citească, lor fiindu-le suficiente eseurile propagandistice ale borfașilor din justiție, în istoria aia reală, zic, sunt nenumărate exemple de descreierați care luaseră bâta puterii în mână și au sfârșit prost. Ăștia de pe aici, strecurați prin spatele scenei, deveniseră zmei paralei, ce mai!

Ăsta, avocățelu – culmea paradoxului: un avocat care să pledeze pentru cătușe!... e, pe dreacu, avocat! – are suflețelul pârlit de oftică, bicoz nu mai poate câștiga procese aranjate cu protocolarii! Îl doare rău din cauză de protocoale. Face rotocoale, lovit boale!

Asta, alilache manolache, ziarista-digitalista avatareasă, de la UM24 – unde strânsu-s-a toată floarea ce a vestită a băieților cu ochi azurii – digitalista asta, zic, e și ea în mare suferință.

Zice:
”Și uite așa, s-ar putea da verde la revizuirea proceselor care s-au bazat pe interceptări SRI. Iar persoanele care se vor simți lezate vor putea cere și repararea prejudiciului.”

Da, fă aceasta, persoanele lezate au dreptul să ceară repararea prejudicului. Sau nu? Că nu vă place vouă? Ba ar trebui voi să vă scârmați la poznare, să plătiți mizeria asta și să vă cereți scuze, ca niște nemernici ce sunteți. Dacă nu chiar vârâți în cătușele alea, să vedeți și voi cum este!

Și mai zice bambina:
”Al patrulea pas pare să fie doar o chestiune de timp. Abuzul în serviciu din Codul Penal. CCR a declarat articolul neconstituțional.”

Și care-i povestea? Dacă e neconstiuțional, nu e pe placul vostru? Constituția aia e un fel de foaie creponată cu care vă ștergeți voi la... gură? Sau voi sunteți obișnuiți să conduceți după propria voastră constituție, aprobată de către propriul vostru bun plac? Iote că nu se prea mai potrivește!
Iar dacă nu știai, tipeso, sau te făceai că nu știi, abuzul în serviciu, ”o frază de dânșii inventată”, nu există nici în Franța, nici în Germania, nici în Olanda, nici în Luxemburg și nici la mama dracu-n praznic. A fost cea mai facilă modalitate de a-i înhăța pe adversarii politici, sub falsa poveste a anticorapșănului – chestie mafiotă care trebuie scoasă din lege. Avatareasa petlițară e supărată fleașcă pe cestiune! Las că-i trece! Și vă trece și voo, sclaveților!
Și da, ”politica pașilor mărunți”, făcut㠔pas cu pas”, a fost vârâtă pe țeavă încă de prin 2005, de pe vremea paniului bețiv, băsescu. De-aia îl și venerau cu atâta patimă. Și a continuat, pe șustache, pânăa cum, cînd e de sperat că li se va înfunda defintiv.
Amin!

Altcum, ”Cainelui tau ii place cand il pupi? Ce cred expertii?”

Bă, eu aș spune că îi cam place. Că dă din coadă și latră fix ca haștagii de pe aici!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-22 13:07:39
         
 
  mai bine, postai doar linkul.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-12-22 11:36:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE