FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Tot răul dinăuntru și dinafara României
Text postat de Florentin Sorescu
"Tot răul dinăuntru și dinafara României se învârte ca un halou în jurul mustăților lui Liviu Dragnea. Dragnea a devenit o fixație. Un cal de bătaie pentru tot ce se nu e cușer în România. Și în România nimic sau aproape nimic nu e cușer. Nu sunt nici pe departe un admirator al său. Ferească Dumnezeu. După aproape treizeci de ani de tranziție nu am entuziasm, nici simpatii politice. Dar privind mai cu atenție în jur, am constatat că răul e risipit peste tot, în proporții mai mici sau mai mari în toate cotloanele vieții noastre politice și sociale. În curând, Liviu Dragnea o să plece, de voie sau de nevoie. Va fi scos pe făraș sau dislocat cu ranga, cum vreți. Abia atunci va începe degringolada și lupta pentru putere cum nu s-a mai văzut. Pentru situația în care se va afla atunci România partidele vor arunca vina unul pe altul. Și se va întâmpla atunci ce s-a întâmplat la precedentele alegeri parlamentare. PSD-ul, dacă va ieși de la guvernare, s-ar putea să câștige viitoarele alegeri la un scor covârșitor. Nu sub președinția lui Dragnea, ci a unui urmaș al său. Nu are importanță care. Iar vina pentru tot haosul creat, inclusiv de PSD în toată perioada asta, s-ar putea să cadă pe umerii președintelui Iohannis. Politica-i parșivă. Niciodată nu știi unde dai și unde crapă." - Nikita Danilov
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  tu crezi că toţi stau călare pe antene şi cu ochii în fiţuicile care-l scot basma curată pe liderul tău? vorbeşti în dodii, nu te mai pricep nici curcile menopauzate din ogradă!
e drept, o jenă am:că-mi pierd vremea şi-mi pun mintea cu tine,în loc să te las să mori de urît şi nevorbire ca piţigoiul cu meiu-n gît!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-12-11 13:33:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Și, totuși, cum e cu tante jorjetta care sfidează justiția? Și cu alea, și cu alea, și cu alea, haștagilor? Vă lovește brusc muțenia când vine vorba despre asta? O dați cotită, haștagilor? Încep să vă țină jenele de pren toate părțile?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-11 12:29:36
         
 
  Merge și ”secretatul”, pe lângă secretarul...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-11 11:40:01
         
 
  Șora - secretatul Anei Pauker... ”alt reper moral”!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-11 11:39:05
         
 
  Imnul dedicat lui kioveși o fi țigara aia, strivită sub talpă sau laurii agățați de fruntea ”reperelor morale”!
Hai să ne pardon pe noi, că ne șlefuirăm la morală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-11 11:38:12
         
 
  sau de-a lungul istoriei, Coposu, Maniu, atâția alții.

cum ar veni, ce faci, bă, tu care arunci țigara pe jos și-o strivești sub talpă îți permiți să-mi vorbești mie de virtute?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-12-11 11:34:14
         
 
  de altfel, compromiterea reperelor morale e una dintre strategiile răului, vezi Mihai Șora.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-12-11 11:31:54
         
 
  Păi, io zic că imnul ăla prokioveșist e o acțiune cu sens, tată! Dar cu ce sens!... Epocal!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-11 11:30:29
         
 
  întrebarea asta, altminteri retorică, duce la pierderea oricărui reper moral: difuz și generalizat, suntem o parte a răului, așa că orice acțiune e lipsită de sens.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-12-11 11:21:05
         
 
  Bă, care mă tot cenzurezi? Am, dat un răspuns, în care nu există nici ăl mai mic motiv să-mi radiezi comul. Că am folosit ”borfaș de rând” și ”păduche”, reproducând drăgălașele epitete debitate de troancănescu pe aici, iar acum se plângea de faptul că e insultat? Tupeu din belșug. Haștagist.
Ce șoricele, ai devenit filosof? După ce văzuși cam de ce fură în stare borfașii kioveșiști, din jutiție, acum reflectezi la etica magna?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-11 11:18:46
         
 
  "Dar privind mai cu atenție în jur, am constatat că răul e risipit peste tot, în proporții mai mici sau mai mari în toate cotloanele vieții noastre politice și sociale." - Nu cumva suntem și noi parte a acestui rău tot arătând cu degetul în cealaltă parte fără a face curat în propria ogradă?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-12-11 10:58:15
         
 
  simplu: ar trebui să ofere spațiu de emisie și criticilor puterii.

p.s. și mai ușor cu insultele
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-12-11 10:38:19
         
 
  Da, frățică? Și ce-ar trebui să facă tvr? Să promoveze haștagul? Să îndemne la zaveră și nesupunere civică? Să-i înalțe în slăvi pe porcurorii lui koveși/penala, căreia tocmai ce i-ai dedicat un imn de preamărire, în timp ce beldia înfumurată făcea matrapazlâcuri prin spatele legii, cu alde portocală, onea și alte jigodii ale staulului dă pă dădăsupt? Să-i susțină pe cei care înjură România pe unde se nimerește, doar pentru ca să-și mențină puterea ocultă pe aici? Să vă preamărească pe voi, armata de securiști post/post/postloviluțională?
Nu ți se pare gigione, că vrai cam multe? Ia duceți-vă voi undeva și lăsați gargara asta de adormit copiii, că nu-i convingeți decât pe cretinii voștri!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-11 10:05:48
         
 
  măi peia, nu vorbeam cu tine, dar fiindcă zici:

Cică unii iau salarii din bani publici și sunt anti haștag, ceea ce e inadmisibil!

ți-aș răspunde, da, e inadmisibil, fiindcă e televiziune națională.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-12-11 09:32:10
         
 
  A, și sursa media prin care ne dovedim adevărurile să fie news!!!! Păi, petlițarii s-au strâns ghemotoc, în fel și fel de păducherii, cum ziarecom, contributors, hotnewz etc. De la care, desigur, ne luăm lumină! Că ei e obiectivi, măăăă, mânca-i-ar mama de javre!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-11 09:09:47
         
 
  Să mori de râs, nu alta!
Să dai exemple de posturi tv și agenții media care sunt ”ai lor”, și care fac politică partizană, în timp ce ai ”noștri” sunt curați ca lacrima de crocodil. Cică unii iau salarii din bani publici și sunt anti haștag, ceea ce e inadmisibil!
Da` cât de admisbil o fi să funcțuionezi de 8 ani prin insolvență, cum face irealiteișăn tivi, fără să de a un sfanț impozite la stat? Chestia asta s-o chema cum?
Cum o fi să faci politikie antiromânească, cum fac potăile șioroșiste de la GDS, pe bani publici? Sau să o lălăi pe scenă, cum fac alde Chirilă chirăilă, pe bani la fel de publici, și să te dai anticorupt?
Dar digitalii de la UM24, din ce s-or finanța ei, mă? Din fonduri extraterestre, cumva?
Cum o fi să te duci la bruselu lu pește, tot pe bani publici, că ne trag ăia zdravăn din portofel părăluțe, și să înjuri România?
Cât privește pe potaia de Bot, presupunând că sursele ar fi doar cele știute, e un amărât de cerșetor care plânge pe la diasporezi să-l miluiască și pe el, sireacu, cu ceva mălai, să-și facă vacanțe prin ținuturi exotice, în timp ce face pe rivuloționerul prin piețușcă. Și mălaiul e gros, precum se vede.
Dar ce frumos arată apărătorii ăstor fanfaroni belicoși, când apar ei, în păr, să-i apere pe rivoluționerii de profesie, scoși în față de securei! Căci, nu-i așa? ne facem datoria de acoperiți, măi, măi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-11 09:06:20
         
 
  De unde aveți știrea, domnule Cristescu?

Probabil, de la dcnews.

https://www.dcnews.ro/din-ce-traie-te-malin-bot-ca-tig-4500-de-dolari-pe-luna-video_595815.html

Al cui e dcnews?

Al lui Bogdan Chireac și Răzvan Dumitrescu (fost Antena 3).

https://ro.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Chirieac

https://ro.wikipedia.org/wiki/R%C4%83zvan_Dumitrescu

Ce politică face dcnews?

Evident, politica PSD.

Cea care vă anesteziază complet la știrea privind salariile (de data asta, din bani publici) unor moderatori din TVR-ul, aserviți puterii:

https://www.digi24.ro/stiri/diverse/reactia-tvr-dupa-ce-a-fost-dezvaluit-salariul-lui-ionut-cristache-1037132

Cum ar veni, ziariștii noștri e normal să fie finanțați din bani publici. Ai lor, nici din surse private.

Ai noștri, buni - ai lor, răi.

Mitingurile noastre, spontane - ale lor, finanțate de Soros.

Noi, conștiințe. Ei, turmă.

De ce nu citați și alte surse?

De exemplu, asta:

https://www.aktual24.ro/transparenta-totala-iata-cine-il-plateste-de-fapt-pe-malin-bot-cum-poti-sa-ai-venituri-decente-fara-fi-nevoie-sa-manipulezi-favoarea-mogulilor-penali/

Unde e imparțialitatea dvs?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-12-11 08:40:06
         
 
  e clar, dupa peione, oricine il critica pa dracnea e hastag...cu ce sampon i-or fi spalat encefalul?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-12-11 08:32:58
         
 
  Spuneam, pe la 10 august, că doar ”ciobanii sunt plătiți, oile nu”

Ei bine, au apărut dovezile cu plățile ciobanilor în bitcoin. Cu date, tanzacții și câștiguri pentru ”ciobani”. De exemplu, Mălin Bot, care ne filma când protestam la Cotroceni, câștigă din manipularea oilor cca 5000 euro pe lună. Frumușică sumă.

Probabil Dragnea face aceste plăți. În mintea oilor. De aceea a devenit el răul suprem.

PS. Ieri, la 10, în fața Ministerului de externe s-a protestat. Neplătit. Împotriva pactului pe migrație. Miză mare. Am aflat târziu. Altfel, poate aș fi mers și eu. Este o mare diferență între protestele pentru valori și principii și protestele de tip turmă.

Să auzim de bine!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-12-11 01:13:14
         
 
  Zise lipoveanul și mai luă o gură de asfalt!
Dar, apropo, ce zise? Mare cugetare, mare... m-a înmărmurit cu analiza-i pro/fundă! Că e fixație Dragnea la Romanika. Păi fixația asta o aveți voi, haștagilor! Ca și cum Dragnea v-ar fi înroșit toate orificiile și v-a lăsat pe toți cu mintea gravidă! Și-acum o să fătați toți câte-un pui de minte!
Da` văz că, până la urmă, nenea dă de-nțeles că doar idioții haștagiști au fixația asta, căci se va constata, finalmente, că ”răul e risipit prin toate cotlonele vieții politice și sociale”! Cotloanele alea se referă, cumva, și la coana justițika end procurărașii lu pește? Și la securiștii aceluiași pește? Sau zeița asta își are rezidența în edenul eticii absolute? Mie-mi place concluzia, care cică ultimul prost ar stinge lumina! Oare cine e ultimul prost? Nikita, cică wernăr! Ei da, aici a nimerit-o!

Bine, eu văd că încercați să o mai înmuiați, că parcă nu mai vă convine situațiunea: haștagul s-a dezumflat, macronii la fel, bruselu e cam fleșcăit, ”slujirea” e penală, noi legi ale justiției - pe cale să devină realitate, usereiștii/nonpenelisto/bășiști... niște d-ăia din cărare, cu moț... ce mai, s-a dus idila haștag. Doar voi, corifeii de pe aici mai lătrați la lună.
Și apropo, ce vrusăși să demonstrezi cu banalitatea asta, avocățele?
Că ”sugi” și tu, ca un burete, cum cârâia trăncănilă pe aici, referindu-se la mine?

Și ce mai zici tu de coana jorjetta lu wernăr, cum se face ea că by-passează pe parchetari?
Pffff!, ce nasol, ce nasol....! ce să mai inventați voi, ca să ieșiți la vopsea? La vopseaua care a rămas pe voi, haștagilor, să vă marcheze pe vecie, cum marchează văcarii șeptelul, cu fierul roșu.

Izbutești să fii mai ridicol decât șoricelul din pod care, mestecând o bobiță de strugure, s-a îmbătat și a-nceput să strige: ”Nu ești decât o pisică și, de tine, nu-mi e frică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-12-11 00:38:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE