FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
SCRISOARE DE PROTEST
Text postat de Emanuel Cristescu
Față de discriminarea României și cerințele, fără precedent, care încalcă Tratatul UE și Constituția țării și care se încearcă a fi impuse prin Rezoluția privind statul de drept în România și Raportul privind MCV 2018

București, 14 noiembrie 2018

Noi, semnatarii de mai jos, protestăm ferm față de cerințele, excesive și în afara legii și care se încearcă a fi impuse României prin documentele menționate mai sus.

În fapt, în perioada 2004 – 2014 în România a fost instaurat un regim dictatorial și abuziv. Sub o aparență democratică, practic, acesta a suspendat drepturile fundamentale ale omului și și-a subordonat în integralitate Justiția pe care a pus-o la dispoziția serviciilor secrete și a unor politicieni fără scrupule. Acest regim a transformat Justiția într-o armă politică, a comis nenumărate acte de injustiție dintre care multe sunt adevărate crime judiciare. Astfel, au fost condamnați nenumărați oameni nevinovați, personalități politice și științifice, adversari politici elite ale României. Mulți nevinovați se află încă în pușcării! Nu s-au dat în lături de la nimic în această acțiune contra tuturor acelora care nu li se subordonau sau nu-și cedau de bună voie afacerile.

Înscenări de dosare, probe false, minciuni, represiune nedreaptă, crearea unor culoare ale justiției și media în care țintele , odată ajunse acolo, nu mai aveau niciun fel de scăpare. În numele unui ideal nobil, lupta împotriva corupției, s-au desfășurat cele mai abominabile acte de terorism statal. Ziarele și televiziunile sunt pline de dezvăluiri privind aceste abuzuri și nedreptăți care au oripilat cetățenii cinstiți ai acestei țări și care nu au avut cum să se apere. Așa se explică faptul că 80% dintre români nu mai au încredere în Justiție. Ori, ce stat de drept poate fi acela în care o așa de mare parte a poporului nu are încredere în Justiție?

În acest timp, poporul privea stupefiat cum MCV nu surprinde nimic din aceste abuzuri, nedreptăți și ilegalități. Printr-o politică de dezinformare a organismelor europene, acest regim a reușit să transforme MCV în plapuma care îi acoperea nelegiuirile.

Ce au aflat românii după ce fostul președinte și-a terminat și al doilea mandat i-a îngrozit. Au apărut probe de netăgăduit privind modul torționar în care se desfășurau anchetele și modul în care se dădeau, în afara instanțelor, deciziile în așa-zisa Justiție. Pe scurt, după, chiar spusele fostului președinte, statul român a fost transformat într-un ”stat mafiot. Și eu știu ce spun” În ghilimele am citat chiar spusele fostului președinte. Acela care a mințit UE cum că în Constituția României nu ar fi prevăzută posibilitatea de suspendare a președintelui. Și care, în ciuda celor 7,4 milioane de voturi împotrivă, cu sprijin din afară, a mai rămas doi ani la conducerea României pentru a mai distruge ceea ce mai rămăsese nedistrus.

Alegerile din 2014 au venit ca un fel de ușurare pentru români care credeau că iată, speranța în dreptate poate renaște. Cu toate acestea au trebuit să mai treacă doi ani până când să fie puse în practică rezultatele alegerilor.

Actualul ministru al Justiției a început un vast program de reformare și recredibilizare a Justiției, de asigurare a independenței acesteia de scoatere a ei de sub controlul serviciilor secrete și de înlocuire a persoanelor ajunse în fucții de conducere fără respectarea legii sau fiind șantajabile. Vă imaginați ca 60% din corpul magistraților aveau dosare penale deschise și care erau ținute în nelucrare? Ca mijloc de șantaj. Aceste dosare erau activate (și încă mai sunt!) doar dacă magistrații respectivi nu răspundeau la comenzile politice care li se transmiteau.

În spiritul reinstaurării statului de drept și al readucerii dreptății în Justiția din România, în ultimii doi ani, s-au făcut eforturi supraomenești pentru elaborarea, în totală transparență și cu dezbateri publice și parlamentare fără precedent, a legilor justiției. Pentru denunțarea protocoalelor secrete, pentru înlăturarea abuzurilor și scoaterea din Justiție a acelora care au executat astfel de abuzuri. (v-ați putea imagina în alte țări ca Magistrații să judece după cum serviciile secrete le spun sau le impun? V-ați putea imagina existența unor protocoale secrete între instanțe și servicii secrete? ”Probe” puse la dispoziția instanțelor de către serviciile secrete și la care acuzatul să nu aibă acces și să nu poată să se apere? Unul și același martor să depună mărturie contrafăcută, o dată ca martor și de alte două ori sub două identități protejate? Pentru a crea istanței senzația că sunt mai multe mărturii care se coroborează? Vă imaginați asemenea grozăvii?) Aceasta să fie Justiția într-o țară europeană? În care, am învățat de mici, dreptatea triumfă? Aici să se fi ajuns cu Justiția aceea care, în celebrul roman al lui Dumas, făcea dreptate și pedepsea răufăcătorii, fie și peste ani? La astfel de teroare juridică să se rezume celebra spunere kantian㠔cerul înstelat deasupra mea și legea morală în mine”?

Ei bine, în urma alegerilor, când marea majoritate a românilor se bucurau că, iată, dreptatea poate învinge, că speranța renaște, în loc să fim sprijiniți Parlamentul European, credem, de bună crediță dar intoxicat și dezinformat, pe cine lovește? Tot pe noi victimele! Mulți dintre noi facem parte din generația celor care au simțit pe grumaz cizma Sovietului Suprem. De care, nu vă ascundem, ne amintim cu groază. Nu ne-am putut imagina că în 2018, un fel de nouă cizmă, similară, ne va zdrobi. Și totuși așa ceva s-a întâmplat. Cum să impui unei țări suverane și membră UE să-și suspende legile elaborate corect, transparent în respectul drepturilor fundamentale ale omului? Cum și de ce să faci așa ceva? Și mai ales în baza căror prevederi? Ale căror acorduri sau tratate? Nici fostul Soviet Suprem nu și-a permis un astfel de comportament. Un astfel de abuz. O astfel de nedreptate strigătoare la cer.

Chiar dacă, să spunem, ar avea dreptate, conducători ai Parlamentului European nu pot încălca Tratatul UE și nu pot să ceară suspendarea unor legi care au trecut prin toate procedurile parlamentare și prin controlul de constituționalitate. Așa ceva doar Sovietul Suprem ori forțe de ocupație își pot permite! Acestea sunt abuzuri fără precedent. Teroare la nivel înalt. Care, coincidență?, corespund convingerilor unor forțe politice și persoane care au impus României regimul abuziv de care am vorbit mai sus. Și de care oamenii cinstiți se delimitează. Și nu le vine să creadă că așa ceva este posibil în democrația europeană. Pe care au visat-o ani mulți și în care și-au pus toate speranțele. Un sentiment de disperare, de neputință și dezamăgire ne încearcă pe noi, românii care am suportat terorismul de stat al regimului Băsescu și care, iată, acum am devenit victime ale celor în care am crezut și încă mai credem: membrii Parlamentului European. Probabil așa vor fi simțit și britanicii de au trebuit să ia acea decizie dramatică: BREXIT-ul!

Cu toate abuzurile la care am fost supuși, convingerea noastră este că nu trebuie să manifestăm sentimente antieuropene. Nu trebuie să devenim eurosceptici. Și, mai ales, nu trebuie să susținem sau să încurajăm largile inițiative civice care promoveză ROEXIT-ul. Ale cetățenilor care nu mai cred în construcția UE. Care văd în ea o structură a abuzurilor și arbitrariului. Pentru că, de exemplu domnul Timmermans nu este UE. Pentru că abuzurile sale nu pot fi socotite ca abuzuri ale UE. Dar nici nu putem tolera astfel de abuzuri. România trebuie să deschidă o acțiune la CJUE pentru că atât Rezoluția cât și MCV au încălcat , fără precedent Tratatul. Doar un exemplu: ”Art. 4 alin. 2 (2) Uniunea respectă egalitatea statelor membre în raport cu tratatele, precum și identitatea lor națională, inerentă structurilor lor fundamentale politice și constituționale, inclusiv în ceea ce privește autonomia locală și regională. Aceasta respectă funcțiile esențiale ale statului și, în special, pe cele care au ca obiect asigurarea integrității sale teritoriale, menținerea ordinii publice și apărarea securității naționale. În special, securitatea națională rămâne responsabilitatea exclusivă a fiecărui stat membru.” Cum să ceri unui stat membru suspendarea legilor, oprirea procedurilor, etc? ”Catastrofa” de la Bucureșlti este floare la ureche pe lângă catastrofa, care se prefigurează la Bruxelles. Britanicii au sesizat demult astfel de abuzuri. Toți gânditorii democrați, cu adevărat democrați, ar trebui să fie oripilați de maniera de a proceda a”Sovietului Suprem al UE”

Ne-ar trebui mii de pagini să vă descriem abuzurile la care au fost supuși românii. Ne-ar trebui pagini întregi să vă demonstrăm cum Rezoluția Parlamentului UE și MCV-ul încalcă Tratatul UE și legea morală! Credem că, totuși, în rândurile de mai sus, am surprins esența nemulțumirilor noatre și a abuzurilor din aceste documente. Abuzuri față de care protestăm cu toată fermitatea și solicităm următoarele:

1. Demisia sau demiterea domnului Frans Timmermans, pentru încălcarea gravă a Tratatului UE, pentru acțiuni abuzive împotriva unui stat membru, pentru crearea de precedente care pun în pericol însăși existența acestei construcții politice excepționale care este Uniunea Europeană. Domnul Frans Timermans pare a fi fost confiscat de către grupul care a impus în România acel regim dement de care încercăm să scăpăm și pe care domnul Timmermans și echipa care îl consiliază se pare, îl susțin.

2. Constituirea unei Comisii a Parlamentului European care să ancheteze modul în care a fost elaborat Raportul MCV, persoanele care l-au întocmit și sursele pe care le-au avut la dispoziție. Pentru că este inadmisibil ca într-un stat membru, care mai beneficiază și de un MCV, să se întâmple asemenea atrocități în Justiție și MCV-ul să nu constate nimic. Să fie oare coincidență între faptul că atât Rezoluția cât și Raportul MCV conțin exact viziunea grupului care a impus în România regimul abuziv și pe care, în ciuda voinței poporului, se străduiește să-l mențină cu orice preț.

3. Constituirea unei Comisii a Parlamentului European pentru a analiza situația ”Justiției” și a abuzurilor din România începând cu anul 2004. Comisia ar trebui să audieze, public, o perioadă de câteva luni, în România, toate persoanele abuzate și care vor să depună mărturii și dovezi în sensul celor spuse de noi în acest Protest. În baza acestor audieri și a depozițiilor care se vor face, Comisia să elaboreze un Raport care să constate realitatea și care, mai apoi, să fie prezentat Parlamentului European. Și, dacă cele ce am spus noi se vor confirma, să facă reparațiile necesare pentru a anula abuzurile din Rezoluția și Raportul MCV făcute la adresa României.

4. Suspendarea imediată a Rezoluției și Raportului MCV până când cele două Comisii își vor face rapoartele.

Domnilor parlamentari europeni, a greși este omenește. După cun știți, Parlamentul unui stat din USA a mers, până acolo, încât a adoptat o lege prin care se hotăra valoarea numărului π la cifra 4 (patru) Pentru că era mai comod! Cum să reții că numărul π este egal cu 3.14159265358979323846264338327950288…etc?

Analizați cu luciditate și sigur veți ajunge la concluzia că încălcarea Tratatului UE și impunerea unui stat membru a unor condiții demne de un ”Soviet Suprem al UE” și nu de către Parlamentul unui continent în care s-a inventat DEMOCRAȚIA nu este un fapt meritoriu. Cu care să-ți decorezi biografia și cu care să intri în istorie.

Decideți constituirea acestor două Comisii, solicitate de noi. Și hotărâți în cunoștință de cauză. Nu acceptați să intrați în istorie călcându-se în picioare cu bocancii abuzului, suveranitatea unui stat membru așa cum trupele sovietice au intrat în 1968 în Cehoslovacia. Astăzi, distinse doamne și distinși domni parlamentari, țara noastră este victima abuzurilor europene! Mâine - cine știe?- poate fi țara dumneavoastră! Și astfel, UE, construcția politică excepțională, la care au visat generații se poate distruge! BREXIT-ul și acum nedreptățirea României pot deveni precedente ireversibile.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Și cum? Nu au apărut încă soldățeii de cârpe haștagiști, de pe aici, să facă mișto de inițiativă, să justifice mizeria vărzarilor de la brusel și a cozilor de topor autohtone?
Nu se poate! Aș fi decepționat.
Aștept cu nerăbdarea revigorarea guriștilor șioroșiști, cu gura plină de rahat propagandistic.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-11-17 12:18:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE