FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Tot despre Referendum
Text postat de Emanuel Cristescu
Vine o vrem când trebuie să dai măsura valorilor neamului tău. Sau să fii împotriva lor. Vreme care poate fi un adevărat moment astral, cei care nu o vor face, probabil, se vor rușina mai târziu.

Respectăm orice opinie.

Facem apel la aceia care, din orice considerente, inclusiv cele religioase, cred în familia naturală să nu se culce pe o ureche și să meargă la vot. Este esențial. Fundamental, definitoriu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Numai daca il roaga peia.

 
Postat de catre Euro peea la data de 2018-09-27 22:05:07
         
 
  Uică Nielule, poate îl rugați pe d-l Olariu să publice, sunt convins că este în stare să se apere și chiar mai mult decât atât...
Din păcate, cei câțiva ultimi mohicani de pe aici și-au luat concediile simultan, din pură coincidență, desigur.
Sau, sunt în greva tăcerii, în numele libertății de exprimare.

 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-27 21:25:10
         
 
  Da mai, nu mai poate omul sa publice o epigrama din cauza lui.  
Postat de catre Euro peea la data de 2018-09-27 20:17:41
         
 
  Acuzați mereu, toată frăția #rezitenților, că nu aveți liniște din pricina d-lui Peia, nu puteți să vă postați operili jeniale din cauza comentariilor ,, reducționist-interjectioniste" ( de la recheșan citire) pe care vi le dăruiește.

Acum este ,, faultat", ce/ cine vă mai oprește?

Singurul dintre voi care ar putea participa la referendum, ca purtător de prohab, este Sorescu.


 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-26 17:19:17
         
 
  Ceva nu este în regulă cu voi, v-a lovit rău depresia. Și ,, fratili" tău latunsky și-a anunțat ,, revenirea" la viață, amenințându-mă cu pielea oii... Unde-i? Că ,,revenirea" lui seamănă a resuscitare nereușită. Nu zic că el este și mai mic-mic, și mai LAȘ decât tine, dar vreau să spun că însâ totuși...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-26 17:05:19
         
 
  er. ,,meu"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-26 16:20:44
         
 
  Bag samă', Ghițel, că ai înțeles ( de nevoie ) ințelepciunea proverbului ,, Fuga-i rușinoasă/ Dar e sănătoasă!".

Fiindcă ești atât de mic-mic, și LAȘ-LAȘ, te las în plata lui Satana, că am neglijat lucruri importante pentru a te face pe tine fericit.

Dacă mă mai faci să revin din cauza ta,( nu uit că ai promis, că la revenirea ta .. te bat in cuie pe poarta mitocului bleu", vei avea ca niciodată ciocanul mei la dipoziție. Dixit!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-26 16:17:24
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Băi, am priceput: tu ți-ai luat concediu și te-ai dus cu acu' la Academia de Știință și Arte Româno Americană, așa cum mi-ai promis... Să le coși la loc ațele, celor care o au ruptă? Vezi că sunt toți purii, vei avea cam mult de cusut!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-25 20:22:02
         
 
  Ghițel, văd că ești foarte în concediu... nu mai ai nimic de spus, deși m-am ținut de cuvânt, ți-am răspuns în prima pagină,
Vezi, acolo îți voi răspunde mereu, să nu mai obosească nimeni să tot caute prin vechile postări.
Și ia-o în semn de respect!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-25 20:06:21
         
 
  No, gheorghiță, nu-mi mai pierd timpul aici, îți răspund, un pic mai târziu, în prima pagină, știu că îți face plăcere!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-25 10:11:07
         
 
  măi, silică, iubitorii de nostromi au pipilică nu ciocan, atîta ar trebui să știi și tu "prieten drag...și ai grijă cum votezi la referendum, dacă ai baftă îți găsești un consort căruia să-i reciți poezelele în dormitor!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-25 09:44:06
         
 
  Iți mai spun o dată: ia ciocanul meu!
Totuși, pariez cu tine, public, pe ce și cât vrei, că vei striga ,,Ia-l de pe mine că-l omor!"
Am uitat să te întreb, ești în concediu de maternitate? Ai grijă de tine!

Așa ai făcut de fiecare dată, ai dat bir cu fugiții...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-24 22:07:50
         
 
  vasilică, nu-mi stric concediul cu tine, accesul la net se plătește dar îți promit că atunci cînd mă întorc am să te bat în cuie...la figurat, pe poarta de intrare a lavrei bleu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-24 20:44:21
         
 
  Recheșane, ești ultimul care ar avea dreptul să vorbească despre morală și ecoliteratură.
In loc de ipocrizie și submediocritate agresivă, postează glumițele alea ale tale prăfuite, să vedem cine te mai bagă în seamă.
Și încearcă să înțelegi, caseta comentariilor este concepută pentru comentariile unor oameni.
Dacă nu te poți abține, adu-ți aminte că nu ești obligat prin regulament să insulți pe nimeni, nu mai comenta.
Dacă vei proceda așa, nu va mai trebui să jelești cu lacrimi de crocodil în fața d-lui profesor, că ai aruncat cu pietre în ferestrele vecinilor si ăia, nesimțiți, te-au urecheat.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-24 16:39:46
         
 
  ,, ............ ne arde de ecoliteratură...care, cum se vede-n prima pagină europeică, cam lipsește cu desăvîrșire!

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-24 14:42:06


Gazel

Cine scrie-o cărticică
Astrucat sub păturică,

Cine scrie apăsat?
(că vezi, doamne, e bărbat!)
Vasilică!

Cînd glăsuie el pe nas,
Zici că cînt-un contrabas

Rațele fac dezinterie,
Cînd recit-o poezie

La biserică în strană,
Smiorcăie ca o vădană

Dar în cîrciumi sub umbrar,
Hăhăie că-i armăsar

Dacă-i spui “hopa-mitică”,
Mintenaș, el se oftică

Nici că stă, nici se ridică
panglicarul Vasilică!

Postat de către Gheorghe Recheșan la data de 2018-09-21
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-24 16:06:53
         
 
  Văd că te dai după cireș, vorba ta, când e vorba de idolul tău, danileț/băiat isteț/ cel cu capra...în coteț. Chiar așa, ți-e ce-ți iese la afacere, te lasă și pe tine cu capra?  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-24 15:44:11
         
 
  Unor grobieni nu li se poate răspunde decât pe limba lor, deși, pentru șobolanul negru, cu toate menajamentele posibile pentru specia din care face parte.

 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-24 15:37:11
         
 
  ... are mare dreptate...


Fabulă (în stil urmuzian)

Cică un porc de treișpe kile,
( de stăpîn numit Vasile)
Ducea lipsă de hîrtie
Și-a fugit la Academie
Fiindcă, harnic rîmător,
Voia s-ajungă scriitor
Academia era-n criză,
Că primise o franciză
Șunci, cîrnați și caltaboși
Pentru scribii merituoși
Vasile, porcul veleitar
( repetent la-abecedar)
A rugat un măcelar
Să-l expună-ntr-o vitrină
Fiind poet de rasă suină
Măcelarul ca Baudelaire
Exclamat-a cu mult fler:
„ C’est moi le critique
Ce te taie la șoric”!
L-a trimis în Medgidia
Să-i reteze fudulia
Și să-l lege într-un volum
Ca jambon firesc, postum

MORALA: Antricotul sau costița

Postat de către Gheorghe Recheșan la data de 2018-09-22 23:32:51 mare dreptate...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-24 15:28:20
         
 
  ...și cînd mă gîndesc, onorabile și stimabile domn Cristescu pentru ce plătiți serverul...n-ar fi mai bine să investiți paralele pt. sponsorizarea unui serviciu de deratizare?aleargă șobolanii(unii negri, specia norvegiană, alții roșii)prin orașe și nouă ne arde de ecoliteratură...care, cum se vede-n prima pagină europeică, cam lipsește cu desăvîrșire!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-24 14:42:06
         
 
  er. ,, pe"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-24 13:35:22
         
 
  Recheșane, iar ai dat cu mucii in fasole!

Pe Cristi Danileț îl dai tu exemplu de moralitate și verticalitate?! Oare nu o fi scris pe când tocmai era aplecat, că el a cuvântat că ,, dacă animalul nu țipă, este permis". Tocmai unul pro-zoofilie?

Pe Dracnea îl înjurai cănd a vrut să dea legea Defăimarii pe Fb, me motiv de îngrădire a libertății de exprimare, și aveai dreptate.
Înjură-l și pe ăsta, că zilele trecute i-a respins Tribunalul Maramureș recursul la procesul de calomie intentat jurnalistului Dan Andronic : cu gurița lui a mărturisit că nu voia decât reintroducerea în Codul Penal a calomniei. Adică, botniță pe gură libertății de exprimare.

Dacă nu îl înjuri, caută și tu o capră, că despre ea vorbea când spunea că ar trebui să fie permisă împerecherea omului cu animalul ,, dacă acesta nu țipă".
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-24 13:34:01
         
 
  Păi cum puteai tu, măi zeghe, să nu fugi iute-iute la Contributors - sait securist sută la sută - și să nu-l reproduci pe dănileț, cel mai caraghios injurist din câți s-a pomenit?! Probabil că papițoiul ăsta cârâitor te reprezintă cel mai bine. E idolul tău! Dar apropo, în ce postură l-ai receptat: Ca L, ca G, ca B sau ca T-ist?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-24 12:19:54
         
 
  http://www.contributors.ro/societatelife/pe-%C8%99leau-despre-referendum-ultima-parte-%E2%80%9Emorala-a-murit-traiasca-legea%E2%80%9D/  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-24 12:00:40
         
 
  Nici vorbă, domnule Peia. Sunt mulți, mult mai mulți. Unii nu vor să se știe, alții nu vor să se laude iar alții consideră că este un fapt care ține de intimitate.

Cei care nu vor vota cred că e cool să fie în trend, alții din principiu, că Referendumul este organizat de Coaliție și cca 4% din convingere!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-09-23 22:11:08
         
 
  Ce se intâmplă aici, se întâmplă în România. Din păcate. Partea din societate deja manelizată a devenit turmă, iar grosul elitelor, găști lipsite de caracter, etică și morală.
Și totuși, sunt convins că în țara asta mai există incă măcar șase milioane de români zdraveni la cap și curați sufletește.



 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-23 22:08:33
         
 
   
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-23 21:52:04
         
 
  De aici, după cum văd eu, dor trei vor merge. Eu mneatale și Hurmuzache.
Restul au pasiuni și pulsiuni secrete! Vor să devină publice. Să aibă și ei staisfacții maritale, de ison modernist.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-23 21:13:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE