FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lăcusta
Text postat de Andrei Ghejan
Lăcusta este o insectă. Catalogată ca făcând parte din grupul distrugătorilor, lăcusta, în nemarginita ei lăcomie, devorează nu numai recoltele (preferențiale), dar chiar și mediul “BIO” în care trăiesc, lăsând în urma lor pustiu, migrând apoi către alte locuri (țintă, sau aleatorii) care le-ar putea asigura menirea și nevoile metabolice. Merge până acolo încât dacă setea de devastare (asimilată hrană ca motivație) nu este satisfăcută, se transformă într-un mic canibal, mâncându-și suratele, sau chiar autodevorându-se de disperare, cunoscut fiind faptul că sunt insensibile la durere. Consumă mult mai mult decât are nevoie și nu produce nimic, decât prăpăd. O particularitate interesantă a acestei insecte numită simbolic și cosaș (inspirată popular, probabil, de la doamna cu coasa) este că aude (doar) cu abdomenul, sau sub-abdominal, și nu aude frecvenețele înalte (țipetele), motiv pentru care aceeași insensibilitate ca în fața durerii, o ajută să devalizeze nestingherită orice îi cade sub ochii supradimensionați de lăcomie. Se reproduce tot din disperare, să nu-i dispară specia. Singurul instinct pe care îl posedă cu adevărat este supraviețuirea prin orice mijloace, iar aici, canibalismul în sine, elimină orice compromis. Simpla ei existență pe pământ, încă din cele mai vechi timpuri, să fie oare un avertisment perpetuu lăsat de bunul Dumnezeu că lăcomia nu duce la nimic altceva decât la distrugere și auto-distrugere?
Orice asemănare cu anumiți “oameni” e absolut întâmplătoare.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE