FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Iată ce scrie un rezident din Canada
Text postat de Emanuel Cristescu
#DISTRIBUIȚI:

"Eu am urmărit evoluția drepturilor la homosexualii din Canada și treaba stă cam așa:

La început au zis că ei nu vor absolut nimic, doar să fie acceptați. Au fost acceptați.

După aia au vrut să fie considerați oameni normali (nu oameni cu probleme psihologice, așa cum erau declarați ei în urmă cu 20 de ani). Au fost.

După aia au vrut o zi dedicată lor, Gay Parade. Au primit-o și pe asta. Dar o zi nu a fost de ajuns. Anul ăsta au avut o lună întreagă dedicată lor. Luna iunie. Steagurile curcubeu au fluturat timp de o lună la toate instituțiile publice. Să nu mai zic câtă atenție li s-a oferit în mass-media.

După aceea au vrut drepturi, să se căsătorească și să aibă copii. Li s-a dat și asta. După aia au vrut ca niște copii inocenți să învețe la școli toate mizeriile pe care le fac ei (sex anal, oral), să învețe de identitatea de gen. S-a facut și asta.

Anul acesta o universitate creștină de avocați din Canada a fost dată în judecată de homosexuali pe motive de discriminare. Universitatea a pierdut procesul.

Tot anul ăsta, statul a înființat un program prin care ajuta studenții să își găsească un loc de muncă pe timpul verii. Problema e că tu, companie, nu poți participa la acest program decât dacă semnezi o hârtie potrivit căreia ești de acord să angajezi homosexualii. Prin urmare, statul canadian a fost dat în judecată de companiile care au valori creștine.

Deci homosexualii au tratament special, încalcă toate drepturile celorlalți, și tot ei sunt victimele?

VĂ SUGEREZ, CELOR CARE LOCUIȚI ÎN ROMANIA, SĂ NU FACEȚI NICIUN COMPROMIS.
Nu cedați absolut deloc, nimic. Sunt și ei oameni, nu-i urâți, nu-i bateți, nu-i înjurați. Dar nu acceptați să vă calce în picioare valorile și principiile.

E DREPTUL VOSTRU SĂ VĂ APĂRAȚI VALORILE ȘI PRINCIPIILE.

NICU ZARA ( ROMÂN REZIDENT ÎN CANADA)”
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ghițel, dacă într-un spațiu se află un prost și un deștept, și deșteptul pleacă, cine rămâne?
-Pa, am plecat!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 23:35:53
         
 
  Ghițel, ia de aici:

Frunzuliță sălcioară,
Dintr-o vacă și o cioară
Ce putea să iasă, nene,
Decât boul meu cu pene!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 23:32:36
         
 
  ești taxiimetristă, vasilaș? ce preiei? hai, că am pierdut prea multe minute cu tine...cine ți-a mai acordat atîta atenție unui analfabet care iubește nostromii? nimeni, vasilaș nici măcar parentalii ăia ai tăi tradiționalii!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 23:28:51
         
 
  Ghițel, ești tare, ai închis și tu prăvălia! Nu-i nimic, îți preiau eu postarea, și mă dixtrez pe prima pagină. Cel mai tare îi disprețuiesc pe lași! Muiere cu mustață ce ești!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 23:22:27
         
 
  Bine, ghițică, am înțeles:,, operezi numai cu argint viu și cositor curat". Am pus ghilimelele de rigoare, să nu mai spui că ți le fură cineva!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 23:13:22
         
 
  lică, știu că ai imaginația mărginită dar să furi replici, chiar așa de jos ai picat?...spuneam, eu:” normal ar fi fost să taci,”tăcerea e de aur” dar tu, zlătare, operezi numai cu argint viu și cositor curat.” ai înțeles, pînă la urmă că ești un șterpelitor taximetrist?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 23:06:59
         
 
  Nu-i straniu deloc, zic de cal pentru că ai afirmat undeva, mai jos, că ești zlătar. Și pentru prima dată, te cred pe cuvânt. Nu că aș fi avut îndoieli înainte...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 22:56:46
         
 
  fii femeie, vasilaș! da, am să te las cu ochii în soare, să-ți rozi unghiile de neputință!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 22:54:56
         
 
  Sper să nu fii tot atât de laș ca azi Rădulescu, care și-a sters capodopera după ce l-am firitisit, să dispară comentariile, și acum joacă cu casa închisă. Fii bărbată!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 22:52:05
         
 
  știi ce e straniu?că tot pomenești de un cal și zici că eu sunt căruțaș, taximetrist de 0 cai putere.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 22:51:43
         
 
  Culcă-te, hurmuzel(și cu calul ăla de la taxi de ți-e drag)poate vei visa că ai ajuns ditamai academicianu'...mai știi?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 22:49:19
         
 
  Bag samă că mâine ne dixtrăm de mirul lumii în pagina ta!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 22:49:14
         
 
  Bine, căruțașule, ia calul meu, și du-te!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 22:45:35
         
 
  diferența dintre un taximetrist și un academician:taximetristul, cînd nu mai are argumente, recurge la sudalme, pumni și levier, academicianul îți întoarce spatele și se duce la culcare.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 22:44:18
         
 
  Acum, lehamite, mâine vin la fâsul tău din prima pagină!
Baftalo, să ai parte, praleo, de tot ce n-ai avut!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 22:24:48
         
 
  Recheșane,aici, d-l profesor a postat pentru dezbatere un subiect foarte serios, de aceea revin la ceea ce ai postat tu:

Ai citit aberația aia pe care ai postat-o? Întrebarea este retorică, sigur că ai citit-o, dar nu ai înțeles absolut nimic!
Zice celălalt ins: "Un referendum este o forma de respect fata de populatie (eventual adulti neinfantilizati), un salt de la vechea democratie de tip reprezentativ la cea de tip participativ. Ar trebui executat periodic.". Ca nu mai departe de două rânduri să afirme:
,, Pe de alta parte, implementeaza o educatie ideologizata, axata pe profit si egoism, si cu un referendum faci rost urgent de o societate aberanta si pe deplin legitimata".
Aveți amândoi buba la cap, neamule!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 22:22:21
         
 
  Și, ai dreptate, nu ești prost destul dacă nu ești și fudul!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 22:17:11
         
 
  Da, m-au intrebat cine este fâsul care clănțăne mereu în proximitatea anusului!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 22:15:02
         
 
  ce subtil ești, vasilaș, te conversezi cu limbricii din propriul dos!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 22:03:17
         
 
  hai, că iubești și masonii(nu masoanele)! de ce te rușinezi să mărturisești? cum era:”prieten drag, să nu mă mai lași atîta timp fără nicio veste,știi cît te iubesc!”  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 22:02:36
         
 
  Pardon, imi cer scuze limbricilor, i-am jignit comparându-le inteligența cu a ta!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 22:01:09
         
 
  ai dat cu bîta în baltă, idem ca-n cazurile Khayam, Hokusai și Pitagora, sfertdoct de trei parale și alea devalorizate!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 22:00:14
         
 
  Lică, ești obraznic, căruța mea e un vehicul de lux poe lîngă tărăboanța de taxi pe care o conduci tu pt.30 de lei pe zi!și nu cu atacuri la persoane poți explica de gafă ai făcut.normal ar fi fost să taci”tăcerea e de aur” dar tu, zlătare, operezi numai cu argint viu și cositor curat.
Dacă nu te belesc și masonii, vei muri ca pițigoiul cu unghia-n gît de urît, fiindcă ciripești de foame în ger!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 21:58:02
         
 
  Că te-ai născut prost!
Altfel, măcar atât observai, că nu eu am dat cu bâta in nimeni. Chiar nu îmi mai pierd timpul cu tine, nu vei depăși niciodată nivelul intelectual al unui limbric!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:57:46
         
 
  er. vaselica
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 21:54:16
         
 
  Marea ta gafă, căruțașule, este că te-ai născut!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:53:39
         
 
  MARE INTRUNIRE MASONICA (DEMONICA) LA BUCURESTI/ Panegirice ale "fratiorilor" Bichir si Razvan Theodorescu pentru fostul "venerabil" Schapiro - Cuvântul Ortodox
www.cuvantul-ortodox.ro › recomandari
3 sept. 2011 · Dorim sa subliniem ca acesta NU este un comunicat oficial ci doar a fost emanat din sentimentele de bucurie sublima si mandria deplina a Fratilor romani, intr-un moment grandios pe care-l putem ..
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:53:02
         
 
  p.s. ce să mai adaug:”că prostul nu e prost destul dacă nu e și fudul?” și zi-ne așa, președintele LGTB îi afuriseșște pe gay și pe vaelica fiindcă vor educație nediscriminatoare?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 21:52:52
         
 
  Știi, hurmuzel, mie nici că-mi pasă dacă Theodorescu a fost mason, e homosexual sau comunist spășit și oportunist, am opiniile mele personale despre acest personaj alunecos.ceea ce contează e gafa ta ”mediatic㔠cît casa Poporului, iar cireașa de pe tort este că un neica nimeni ca tine dă cu bîta în ditamai academicianul...o fi el discutabil dar nu la nivelul cultural, măi taximetrisule!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 21:50:52
         
 
  razvan theodorescu | Victor Roncea Blog
roncea.ro › tag › razvan-theodorescu
Profesorul Vladimir Iliescu revine: Romania a salvat evreii si nu i-a supus unui holocaust. Procesului .... In dreapta, inconfundabilul academician Razvan Theodorescu, alaturi de Horia Nestorescu Balcesti. Fotografia a ...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:48:09
         
 
  Vrei să vin și la tâmpenia aia de ai postat-o pe prima pagină? Vin! Dar, acolo, așa, mai cu drag, știi tu cum...
Mâine, că acum sunt sătul de prostiile tale. Și, evident, îți mai aduc aici date și despre nemaipomenitul Răzvan!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:43:33
         
 
  Recheșane, iți pot posta până mâine despre acest ipochimen pe care tu il pupi in dos doar de amorul artei, ca tot este el istoric de artă. Arta minciunii și manipulării!!!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:39:28
         
 
  TEORIE INCITANTA A UNUI ACADEMICIAN: ORTODOXIA, UN MOTIV AL ÎNAPOIERII NOASTRE ECONOMICE
7 comentarii / 4757 vizualizări / 21 aprilie 2016

Academicianul Răzvan Theodorescu susține, în ultimul număr al revistei ”Historia”, o teorie extrem de îndrăzneață, care l-ar putea trece pe lista neagră a lui Marian Munteanu, presupunînd, în glumă, că ar exista așa ceva: aceea că ortodoxia e un motiv major al sărăciei din țara noastră.
”Dacă luăm în considerare cercetările școlii de Sociologie a Religiilor, constatăm o problemă a raportului său economie-religie; pretutindeni calvinii sunt mai bogați decât luteranii, luteranii mai bogați decât catolicii, aici se oprea analiza lui Max Weber. Extinzând teoria, catolicii sunt mai bogați decât ortodocșii și ortodocșii, mai bogați decât islamicii, cu excepțiile artificiale: Luxemburg și Qatar. Asta, din cauza unui tip de educație pe care ți-l dă Ortodoxia, care nu este cel al protestantului. Consider că Ortodoxia e legată de o anumită rămânere în urmă economică. Protestantul știe că el este o fărâmă, un nimic în mâna dumnezeirii, el este născut din păcatul lui Adam și al Evei și trebuie să muncească continuu ca să-i placă lui Dumnezeu. Trebuie să fie adeptul lui „Times is money“ și chiar să se bucure puțin de plăcerile trupului. Răsăriteanul, de la Sfinții Părinți din secolul al IV-lea, știe că omul este o parte din Dumnezeu, este făcut aidoma Lui, de aceea când se căsătorește în Biserică i se pune o coroană pe cap pentru că, pentru o clipă, este Împăratul lumii. Și pentru că este asemenea lui Dumnezeu, Dumnezeu îl ajută. Dumnezeu îi face de toate, iar el stă, se uită, se roagă, se mai joacă cu niște mătănii, aici se înrudește cu islamicul. Este o altă educație” scrie academicianul într-un amplu material despre creștinarea românilor. (B.T.I.)
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:37:22
         
 
  Masonul Răzvan Teodorescu: “Sărăcia românilor este o consecință a ortodoxiei!” | Cunoaste lumea
www.cunoastelumea.ro › masonul-razva...
7 aug. 2016 · Oare Masonul Răzvan Teodorescu nu se simte și el responsabil de sărăcia românilor? ... aceea când se căsătorește în Biserică i se pune o coroană pe cap pentru că, pentru o clipă, este Împăratul ...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:29:38
         
 
  Masonul Răzvan Theodorescu: sărăcia românilor este o consecință a ,, ordodoxiei"

www.cunoaște lumea.ro > masonul-razva
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:26:34
         
 
  IUDELE AUTOHTONE PROPAGA HOLOCAUSTUL - Necenzurat MM
necenzuratmm.ro › dezvaluiri › 53603-i...
20 mar. 2018 · Deoarece, din activist comunist dedicat și ardent pe plan local, după 1989 și-a schimbat „ blana“, adică, ...... E-adevărat că Răzvan Theodorescu – promotorul introducerii cuvîntului holocaust[165] în ...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:23:30
         
 
  EXCLUSIV: Rafuiala masonilor. Razvan Theodorescu iese la lumina, Stanculescu si masonii la Jilava
SCRIS DE STIRI EXTREME PE VINERI, 25 APRILIE 2014
PUBLICAT ÎN: POLITICA
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:21:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu e el mason degeaba. RAZVAN THEODORESCU despre poporul roman: „E o enormitate a afirma că ne-am nascut ortodocsi” | SACCSIV - blog ortodox - WordPress.com
https://saccsiv.wordpress.com › 2011/04/20
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:17:32
         
 
  Recheșane, subiectul este prea serios pentru a fi tratat în stilul tău caracteristic. Tot ce ai afirmat mai jos sunt minciuni ordinare, de la tine nici nu se poate aștepta altceva!
Despre Răzvan Theodorescu, care a fost după revoluție presedintele Ligii Homosexualilor și Lesbienilor din România, am afirmat că este președintele LGTB, deoarece nu este un mason oarecare, și având în vedere toată activitatea lui ulterioară, el este cel care o conduce din umbră.
Sigur că te faci că nu îți amintești! Te voi ajuta, aducând in prim plan câte ceva din personalitatea și activitatea mai puțin cunoscută a personajului.

Florin Buhuceanu / adevărul. ro
Academia și Sodomia 25 august 2018, 19:04
Academia Română s-a trezit din somnul cel greu al irelevanței! Ne vorbește prin vocea teleenciclopedică a vicepreședintelui ei, istoricul de artă Răzvan Theodorescu, specialistul în dezinformarea și manipularea românilor din anul 1990. Cel ce anunța cu vocea-i gravă și sigură, pe canalul public de televiziune, lovitura de stat cu aport legionar și descinderea spontană de vară a minerilor, cel care demoniza mai apoi puterea politică a anilor 1996-2000 acuzând-o de stahanovism și totalitarism, ne avertizează cu același aplomb de un nou pericol național. „Familia normal㓠s-ar afla într-un pericol iminent, rolul parental riscă să-i scape printre degete.
...........................................
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 21:15:38
         
 
  Ca de obicei, atunci cînd comite o gafă de proporții, hurmuzel spală putina făcîndu-se o vreme nevăzut din lavra bleu.Așa s-a întămplat după faza cu ”prințul Khayam” marele poet arab, atunci cînd l-a pus pe Hokusai să cioplească simboluri iudeo-creștine pe un bob de orez sau cînd l-a înscăăunat pe Piagora mare preot al cultului monoteist de la Eleusis!și-i mai sare țandăra cînd îi spun că-i un impostor și-un semidoct!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 19:24:31
         
 
  hurmu, lămurește-ne, bre, că nu-i așa de greu: e sau nu e Răzvan Theodorescu, președintele LGBT?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 15:33:43
         
 
  dar, să rămînem la subiect...afirmi tu, ceva mai jos:"Președintele LGBT: academicianul Răzvan Theodoresu... aseară vă spuneam de el, caz mai de notorietate nici că se putea!" așaaa...senzațional!poți preciza unde ai aflat asta?pe bune, că eu, unul am aflat asta din ziare:
" For consultativ privind Strategia Națională pentru Educație Parentală, Academia Română a precizat, prin vocea vicepreședintelui Răzvan Theodorescu, că familia normală, cea formată dintr-un bărbat și o femeie, trebuie să își facă datoria în continuare și că nu este de dorit ca altcineva să preia aceste sarcini de educare a copiilor.

El a taxat dur această acțiune, afirmând că este doar o „maimuțăreală a unor excese europene care nu au ce căuta în spațiul civilizat" și a precizat că aici nu este vorba nici de tradiție, nici de conservatorism, ci despre normalitate.
„Toată această tevatură cu homosexuali și lesbiene este o aberație, iar noi n-avem nevoie de așa ceva! Sunt aspecte care țin de patologie, anumiți oameni sunt bolnavi. Îi respect, le respect alegerile, suntem cu toții liberi, dar să se manifeste cu discreție. Să nu-i transformăm în modele!", a declarat academicianul Răzvan Theodorescu, adăugând că este clar că trebuie să ne opunem, spre exemplu, adoptării copiilor de către cuplurile de homosexuali.

Acum, ce să mai adaug:dacă e președintele LGBT de ce naiba sare-n gîtul gaylor?Mister mare, domle!sau iarăși încurci borcanele?


 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 15:19:40
         
 
  Ghițel, ești tot mai anost rămâi in plata Domnului, du-te de dă afară muștele din curte!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 15:17:55
         
 
  topic știi ce e, vasilaș? fără dexonline?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 14:54:21
         
 
  vasilaș, o recomandare oftalmologică:schimbă-ți, măi, ochelarii, ai scris de 3 ori leuctomie, fără O între Cî și Tî, pricepi sau?...cred că te pică și la examenul auto categoria șpe barat pt că nu vezi o literă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 14:53:18
         
 
  ,, leucotomie".  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 14:47:32
         
 
  Știi cum se numește medical repetarea aceasta necontrolată a articolului acela cu șoferul de taxi din Iași: tulburare obsesiv compulsivă. Mi-am făcut datoria de bun creștin, te-am avertizat, dacă mergi la veterinar, au ba, este deocamdată numai opțiunea ta.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 14:46:17
         
 
  Ghițel, ia de aici ,,Lobotomia, cunoscută de asemenea și ca leucotomie, este o procedură neurochirurgicală, o formă de psihochirurgie. Ea constă într-o operație pe creier, prin secționarea sau alterarea fibrelor nervoase care leagă lobul frontal de talamus și a fibrelor de asociație ale lobului frontal".  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 14:40:15
         
 
  Măi, viteazule, vii mereu cu provocările tale puerile în subsolurile d-lui profesor, sperând să te susțină de haripă.
Pune un topic separat, cum a sugerat d-lui, că este de bunsimț să nu deversezi lături în case străine. Și nu închide caseta comentariilor, ca Rădulescu adineauri, după ce l-am felicitat pentru postare. A șters textul, să se piardă comentariile, și l-a repostat iar. Nu-i bai, îi putem răspunde într-un topic separat.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 14:31:46
         
 
  s-o fi plictisit și serverul bleu de aberațiile tale, vasilaș! nu mai inventa chestii medicale, lasă-te de catrene că put a catran rașchetat de pe fundul luntrii dă-ți foc la dicționare și du-te acolo unde ți-e locul, la volan; barem acolo controversele se rezolvă cu pumnul și cu levierul!
apropos de chestii medicale:corect este LEUCO-TOMIE, nu cum ai ortografiat, mătăluță!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 14:29:06
         
 
  Tu făcuși leuctomie,
Nicio îndoială n-am:
- Că gândești pe datorie
Și vorbești la kilogram
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 14:20:14
         
 
  Recheșane,aici, d-l profesor a postat pentru dezbatere un subiect foarte serios, de aceea revin la ceea ce ai postat tu:

Ai citit aberația aia pe care ai postat-o? Întrebarea este retorică, sigur că ai citit-o, dar nu ai înțeles absolut nimic!
Zice celălalt ins: "Un referendum este o forma de respect fata de populatie (eventual adulti neinfantilizati), un salt de la vechea democratie de tip reprezentativ la cea de tip participativ. Ar trebui executat periodic.". Ca nu mai departe de două rânduri să afirme:
,, Pe de alta parte, implementeaza o educatie ideologizata, axata pe profit si egoism, si cu un referendum faci rost urgent de o societate aberanta si pe deplin legitimata".
Aveți amândoi buba la cap, neamule!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 14:00:06
         
 
  Mii de scuze, chiar nu stiu ce s-a întâmplat de s-a repetat acest com de atâtea ori!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:55:08
         
 
  Pdap, nu-i așa că ,,retorismul" tău nu este sancționabil? :))
Vrei să încep să exemplific aici?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:54:06
         
 
  Pdap, nu-i așa că ,,retorismul" tău nu este sancționabil? :))
Vrei să încep să exemplific aici?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:54:05
         
 
  Pdap, nu-i așa că ,,retorismul" tău nu este sancționabil? :))
Vrei să încep să exemplific aici?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:54:04
         
 
  Pdap, nu-i așa că ,,retorismul" tău nu este sancționabil? :))
Vrei să încep să exemplific aici?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:54:03
         
 
  Pdap, nu-i așa că ,,retorismul" tău nu este sancționabil? :))
Vrei să încep să exemplific aici?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:53:54
         
 
  Pdap, nu-i așa că ,,retorismul" tău nu este sancționabil? :))
Vrei să încep să exemplific aici?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:53:38
         
 
  Toțuși, Gheorghiță, ceva nu este în regulă, nu mai ai pic de haz. Culege-te, re-culege-te, revino-ți, ai devenit penibil!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:51:03
         
 
  Ghițel, se pare că aceasta mi-e karma, să temperez delirul delirul tău.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:48:17
         
 
  hai, vasilaș, că nu e nicio rușine, se întîmplă și la case mai mari " imi împuți mie că preiau de pe fb " să apeși pe tasta Îîîî în loc de tasta Iiii!
în altă ordine de idei, "retorismul" tău e sancționabil dar probabil dl C. s-a plictisit să-ți citească sudalmele...poți să-i "Împuți" plictiseala?mai încetișor cu amenințările, recidiviștii ca tine, condamnați cu suspendare, la a doua condamnare fac pîrnaie în celula violatorilor în serie!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 13:40:31
         
 
  Măi,insule, tu ai citit aberația aia pe care ai postat-o? Întrebarea era retorică, sigur că ai citit-o, dar nu ai înțeles absolut nimic!
Zice celălalt ins: "Un referendum este o forma de respect fata de populatie (eventual adulti neinfantilizati), un salt de la vechea democratie de tip reprezentativ la cea de tip participativ. Ar trebui executat periodic.". Ca nu mai departe de două rânduri să afirme:
,, Pe de alta parte, implementeaza o educatie ideologizata, axata pe profit si egoism, si cu un referendum faci rost urgent de o societate aberanta si pe deplin legitimata".
Aveți amândoi buba la cap, neamule!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:35:08
         
 
  Ghițel, eu nu vorbeam de A IMPUTA, spuneam că TU ÎMPUȚI acest spațiu!
Iar mă faci să mă râd, mă ameninți cu ,, ia-l de pe mine, că îl omor".
Dacă nu ai avea buba la cap, te-aș chema la oarba pentru afirmația aia care se potrivește atât de bine ție și tot neamului tău. Pdap, respectiva afirmație reflectă pe deplin gradul tău de cultură și civilizație, anal-fabetismul tău.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:29:36
         
 
  er. ,, la cap"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:15:26
         
 
  Măi,insule, tu ai citit aberația aia pe care ai postat-o? Intrebarea era retorică, sigur că ai citit dar nu ai înțeles absolut nimic!
Zice celălalt ins: "Un referendum este o forma de respect fata de populatie (eventual adulti neinfantilizati), un salt de la vechea democratie de tip reprezentativ la cea de tip participativ. Ar trebui executat periodic.". Ca nu mai departe de două rânduri să afirme:
,, Pe de alta parte, implementeaza o educatie ideologizata, axata pe profit si egoism, si cu un referendum faci rost urgent de o societate aberanta si pe deplin legitimata".
Aveți amândoi buba a cap, neamule!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:14:36
         
 
  lică-limbă mică, dacă doar de Andronic ai auzit firește că ai asemenea păreri, iar dacă tu, un neica nimeni care conduce taxiul n-a auzit de Felix Nicolau asta nu e vina ta ci a celor care te-au educat să nu poți trece de nivelul covrigului(bine, mai sunt și datele genetice evidente dar nu intru în detalii că iarăși zbieri și înjuri că te-atac la persoană!)
Ai dovezi clare că eu sunt în LGTB?firește că n-ai, repet, sunt straight și nu iubesc bărbații și nu eu sunt cel care face declarații de iubire persoanelor de sex opus pe f.b.Nu că m-ar interesa că practici sexul oral și anal, e opțiunea fiecăruia dar faptul în sine mi se pare ditamai ipocrizia.

p.s. la faptul că "ÎMPUȚI" ( după dex.IMPUTA = pút, vb. I. Tranz. și refl. impers. 1. A (i se) reproșa, a (i se) atribui cuiva fapte, atitudini, gesturi nepotrivite, condamnabile. 2. A face pe cineva răspunzător de o pagubă adusă unei instituții, întreprinderi (unde lucrează), obligându-l la despăgubiri. – Din fr. imputer, lat. imputare.)
lavra bleu (și-i clar că o faci cu succes), însă, nu pot rămîne nepăsător și, așa cum am mai făcut-o, te voi fixa definitiv în arhiva europeică ca pe un specimen desăvîrșit de sferdocție, analfabetism și impostură!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 13:12:41
         
 
  Frunzuliță sălcioară,
Dintr-o vacă și o cioară
Ce putea să iasă, nene,
Decât boul meu cu pene!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:03:08
         
 
  Ghițel, am afirmat eu vreodată că aspir să fiu alături de tine în LGTB? Vade retro, satana!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 13:00:17
         
 
  Ghițică, se vede că nu ți-au trecut frigurile de la miezul nopții, aiurezi în continuare: imi împuți mie că preiau de pe fb un ,,articolaș oarecare", de fapt un articol iscălit de unul din marii jurnaliști ai țării, într-unul din jurnalele cu greutate in presa actuală,și preiei tu, direct din neantul fb-ului, o părere a unui oarecare neica nimeni.
Nici nu mă așteptam de la tine la altceva.
Prea militezi pro-fund!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 12:57:18
         
 
  "Un referendum este o forma de respect fata de populatie (eventual adulti neinfantilizati), un salt de la vechea democratie de tip reprezentativ la cea de tip participativ. Ar trebui executat periodic. Argumente ca - mai bine faceam spitale cu banii astia - se pot extinde: mai bine faceam spitale in loc de fabrici de falsificat mancare etc.
Pe de alta parte, implementeaza o educatie ideologizata, axata pe profit si egoism, si cu un referendum faci rost urgent de o societate aberanta si pe deplin legitimata.

Daca sunteti de acord, sharia"
(Felix Nicolau, pe f.b.)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 12:41:48
         
 
  vasilaș,faptul că preiei unele informații și gogomănii de pe net nu te califică drept analist politic!așa cum nici faptul că ești înamorat de nostromi nu te propulsează automat în comunitatea LGBT. Tu rămîi un biet frustrat, chinuit de anal-fabetisme evidente!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 12:34:15
         
 
 
Uite, recheșane, un singur articol pe temă, poate pricepi și tu măcar ceva:

Autor: Dan Andronic | luni, 17 septembrie 2018 | 9 Comentarii | 28399 Vizualizari Salvează acest articol
Stiri calde

Liviu Dragnea confiscă referendumul pentru familie! Haideți să nu mergem la vot! Acest mesaj poate fi regăsit destul de des în ultima vreme. Și pentru că este asumat și de unii oameni pe care-i apreciez, voi analiza implicațiile absenteismului.

Referendumul de modificare a Constituției în sensul în care „familia se întemeiază pe căsătoria liber consimțită între un bărbat și o femeie, pe egalitatea acestora și pe dreptul și îndatorirea părinților de a asigura creșterea, educația și instruirea copiilor”, o precizare mai exactă a formulei existente, care conține (doar) cuvântul “soți”, a devenit subiect de dispută politică. Cum se putea altfel?

Tema principală a majorității comentariilor potrivnice acestei inițiative este că referendumul este o creație a lui Liviu Dragnea & Co și de aceea trebuie boicotat. O afirmație care face carieră pe rețelele sociale, găsind numeroși adepți. Ceea ce se întâmplă în realitate, este faptul că în mod “subtil”, partizanii boicotării referendumului intră într-o logică a radicalismului, transformând și această temă într-un soi de exercițiu de luptă de clasă.

Personal, am anunțat public că voi merge la referendum și că voi vota DA, pentru că așa cred că trebuie să procedez ca tată interesat de modul în care va arăta societatea pe care o lăsăm copiilor noștri. Atitudinea mea nu înseamnă că sunt împotriva vreunei minorități sexuale, sau că încerc să le iau din drepturi. Pe care de altfel încă nu le au în România.

Este pur și simplu un răspuns la starea de confuzie care bântuie prin lumea largă, un răspuns pe care o societate responsabilă trebuie să-l dea unor întrebări puse de o generație mult mai tehnologizată, dar și mai ruptă de viața reală. Iar acum avem posibilitatea să le arătăm ce înseamnă să alegi, de a spune DA sau NU.

Aceasta ar trebui să fie tema dezbaterii publice, nu implicarea lui Liviu Dragnea, a PSD-ALDE în organizarea referendumului, un act "contabil" al unei inițiative civice.

Vreau să mai spun încă o dată că pe mine nu mă interesează cine-l organizează, ci rezultatul referendumului. Aș vrea să văd că sunt combătut cu argumente serioase, că trebuie să dau răspunsuri serioase, nu să tot scriu numele liderului PSD în răspunsurile pe care le dau pe Facebook.

Aș vrea să văd că influencerii ne anunță că românii vor veni la vot în număr mare pentru a lua o decizie legată de viitorul copiilor lor. Nu că sunt îndemnat să nu mă duc la vot pentru că hotărârea de guvern va fi semnată de Viorica Dăncilă. O asemenea abordare ne arată nivelul scăzut de cultură politică, mentalitatea tribală pe care folosim în judecarea momentelor importante ale istoriei.

Dacă vreți, se poate face o paralelă cu sărbătorirea Anului Centenar, un moment istoric împănat cu tot soiul de festivități și proiecte dezlânate, în care partizanatul politic înseamnă tăierea unei hălci cât mai mari din bugetele alocate, fără a avea nici un plan coerent, fără cea mai mică preocupare față de rezultatul acestuia. Rezultatul previzibil este că nimeni nu va învăța nimic din ceea ce a însemnat perioada Marelui Război, zbuciumul anilor 1918-1919.

Revenind la implicarea PSD-ALDE în această operațiune vreau să spun că mi se pare de o stupizenie fără margini reacția acelor partide care au anunțat că vor vor boicota referendumul, neînțelegând că așa intră în jocul politic și îi dau pe tavă lui Liviu Dragnea toate oportunitățile strategice și de imagine.

Ce-i împiedică pe liberalii lui Orban să preia inițiativa? Doar au votat alături de alți parlamentari pentru organizarea referendumului. Au altă părere, cred că familia se întemeiază (doar) pe soți, care la un moment dat pot fi doi bărbați sau două femei? Dacă este așa, au dreptate să boicoteze, deși mai cinstit ar fi să voteze NU.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 11:25:59
         
 
  Președintele LGBT: academicianul Răzvan Theodoresu. Musiu recheșan, aseară vă spuneam de el, caz mai de notorietate nici că se putea.
Asemeni tuturor celor care vă opuneți acestui referendum, porți ochelar de cal. Abia așa, tot profitul de imagine al acestui demers și-l va însuși Dragnea. Nu-vine să cred că Opoziția poate fi atât de obtuză, împingând BOR să se alieze cu PSD, într-o conjunctură politică în care aceasta nu și-ar fi dorit deloc acest lucru.
Iar în ceea ce privește necesitatea și oportunitatea acestui demers, numai răuvoitorii le pot contesta. Nu este un referendum împotriva a ceva sau cuiva, ci pentru apărarea a ceea ce poate avea mai sfânt societatea umană.
Pe tine nu te cred nici măcar răuvoitor, ești doar un biet Gică contra, un factor perturbator absolut nelijabil.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 10:55:24
         
 
  Distinse și onorabile, cîtă vreme mitocănia și impostura sunt prezente în nișa pe care o păstoriți nicio miză nu-i majoră!De altfel, v-am spus, părerea mea este că e o perdea de fum emanată de dragnea et comp., comunitatea gay în țara noastră este insignifiantă și greu vizibilă, restul sunt manipulări ale opiniei publice!Soroșismul poate fi doctrină politică dar, înafara categorisirilor și incriminărilor dvoastră eu, unul n-am văzut nicio persoană publică de la noi care să pretindă c-ar aparține acestui curent.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 08:26:26
         
 
  Faptul că în acest context și cu mizele majore pe care le presupune, domnii Recheșan și Hurmuzache nu găsesc altceva mai bun de făcut decât să se acuze reciproc și să încerce să-și regleze niște conturi mă surprinde. Dar asta este. Există și o astfel de realitate!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-09-17 04:50:51
         
 
  ”Și ce legătură are asta cu un Atelier Literar?”

Literatura online (atelierul literar), se presupune, are ca membri oameni de spirit, cu rațiune și viziune și care se află în slujba creației. La limită, a limbii și spiritului. Cu tot haloul de conotații pe care îl generează.

Așadar, într-un moment de cumpănă al neamului românesc (supraviețuește sau se predă soroșismului antifamilie și deznaționalizant) cine să se exprime pe această temă? De-alde cumpărații ideologic? De-alde rău-intenționații? Ori de-alde nenaturalii? Și ce valoare de adevăr ar avea spusele lor?

Soroșcultiștii, sper și îmi doresc, vor avea soarta proletcultiștilor. Oportuniști, lacomi, puși cu arme și bagaje în slujba cuiva, care le asigură imense și nemeritate beneficii. Și, dacă proletcultiștii erau, cel mult, pastișori, mare parte dintre soroșcultiști, adică mulți dintre ei, sunt plagiatori.

Cam asta ar fi legătura, distinse coleg.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-09-17 04:46:51
         
 
  Și ce legătură are asta cu un Atelier Literar?

 
Postat de catre Euro peea la data de 2018-09-17 03:18:26
         
 
  Nu am cum să mă înșel, un om stabil emoțional nu ar fi putut debita atàtea tâmpenii paralele cu realitatea. Imi fac păcate cu tine, nu îți mai răspund. Dacă îți trece criza, mai vorbim mâine!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 23:13:29
         
 
  Acum, serios, Recheșane, comportamentul tău este evident paranoic. Nu incerca să te tratezi singur, după rețete găsite pe net.
Chiar imi pare rău că am participat la acutizarea simptomelor, trebuia să-mi spui la timp, nu este o rușine să fii bolnav psihic, Doamne ferește!
Însănătoșire grabnică!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 23:03:15
         
 
  Gheorghiță, sigur nu ai temperatură? Că nu este indicat să rămâi pe noapte cu halucinații cu tot! Dacă nu trece cu gheață pe gură, înghite-o, mai domolește arsura mațelor pestrițe...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 22:51:48
         
 
  vasilică, lichea mică, nu e nimic pueril în ceea ce scrie gazata de Iași, bătăușule! eu ți-aș fi dat 6 ani într-o celulă cu 10 violatori stătuți!atunci să te ții poezie, bezele pe f.b. și navigări pe cărări umede!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-16 22:43:37
         
 
  Dacă, praleo!
Mă tot minunez cu ce chestii puerile vii, și ce memorie scurtă ai. A câta oară repeți aceleași tâmpenii! Creierul tău a ajuns un fel de prăvălie de solduri, cu orar prescurtat.
No, poate mâine, la deschidere, ai mai mult noroc...
Baftă, sa ai parte de tot ce n-ai avut!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 22:35:13
         
 
  vasilache, scrie, bre, trei cărți și scapi condiționat!poate să fie și de bucate nici un sacrificiu nu e prea mare dacă vrei să te reîntîlnești cu nostromul...sau ți-ai găsit alți iubiți în pușcărie?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-16 22:28:38
         
 
  Gata,ai reușit să mă plictisești, mai bine imi cumpăr un papagal mai dotat!
Noapte cum vrei tu, pa!

Da' nu mai continua, că dacă îmi sare somnu'din cauză de deochi, bine nu o fi...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 22:26:06
         
 
  p.s. dacă e adevărat ce scrie aici https://www.ziaruldeiasi.ro/local/taximetrist-condamnat-dupa-o-bataie-de-la-locul-de-parcare~ni78b4
ar trebui să fii după gratii, nu să te fîțîi printre userii europeici!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-16 22:21:17
         
 
  zău, bre, vasilaș?păi, ce să fac mă, dacă nu mă iubește nostromii ca pe tine!?

totuși, răspunde clar și limpede: ce cauți pe europeea?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-16 22:07:28
         
 
  Vezi, praleo, eu nu am de ce să te întreb ce cauți pe europeea, este unicul loc unde te mai bagă în seamă cineva.
Și pe fb ești unicul tău admirator, nu mai pierde nimeni timpul nici măcar să te injure.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 21:59:20
         
 
  ce cauți, vasilache pe saitul europeea? răspunde, nu te da după cireș!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-16 21:55:24
         
 
  Păi, praleo, zoofilii caută animăluțe...
Eu mă bucur că te-am găsit pe tine!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 21:49:19
         
 
 
tu as un cheval, vasilaș? incroyable...peut-être, tu es un peu zoophile, hein?!

acum, serios, hurmuzesule, ce te-a adus pe europeea?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-16 21:44:02
         
 
  Măi, amărâtule, nu ai de gând să te potolești?
Tu ești ăla de vrea să mă bată în cuie ,, pe poarta mitocului bleu"?
Mă faci să mă râd.
Mai bine, ia calul meu, si du-te!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 21:36:12
         
 
  ,, ...... anal-fabetule!"
( gheorghe rechesan)

Ce pro-fund cugeți, teteo!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 21:23:36
         
 
  Ce caut eu pe Europeea? Unii mici-mici ca tine!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 21:20:11
         
 
  ,,fiindcă te bagi in seamă ca musca in anusul calului" ( gheorghe rechesan), am venit să te ajut să ieși, să nu te sufoci!
Mitocane, ii răspunsei d-lui profesor, tu te băgași precum ziseși!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 21:16:12
         
 
  p.s.și-apropos, nu mai stîlci limba franceză pretinzînd că ai cunoaște-o! corect e:
„à la guerre comme à la guerre”, anal-fabetule!

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-16 21:12:09
         
 
  vasilache, nu vorbeam cu tine, mă adresam dlui Cristescu, proprietarul saitului! Da'fiindcă te bagi în seamă ca musca în anusul calului, te întreb:ce cauți, tu, pe europeea?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-16 20:35:39
         
 
  Fiindcă am comis și o erată, reformulez ultimul comentariu:

Ma petite, au contraire,
La guerre comme a la guerre...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 19:53:53
         
 
  er. ,, comme"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 19:51:43
         
 
  Au contraire, ma petite, la guerre com a la guerre...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 19:48:42
         
 
  ,,nostrom" au ba, spre binele speciei pe care o reprezinți, când dai de mine pe undeva, umple-te de înțelepciunea zicalei ,, Ciocu'mic și pasul mare!"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 19:44:42
         
 
  er. ,, de format"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 19:22:25
         
 
  Totuși, Ghițică, de ce nu te înscrii în LGTB, fie și numai așa, pentru prestigiu? L-ai avea președinte pe academicianul Răzvan Theodorescu, te-ar putea învăța istoria profund, pentru că este deformat istoric.
Evident, cum, din interes, știi să te lipești de unii, ți-ar șopti numai ție cum arată istoria pe dindos, așa cum noi, muritorik de rând nu o vom cunoaște niciodată...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 19:16:56
         
 
  Recheșane, faci de rușine specia ,,Om"! Că ești o nonvaloare, știe lumea. Dar, nici măcar simțul ridicolului nu îl ai! Chiar mi-e milă de tine, te las in plata lui Dumnezeu!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 18:56:36
         
 
  Dle C., v-a răspuns un noncanadian...aberant, dezlînat, pe lîngă subiect și, în mod evident, homofob! Ipocrizia este cu atît mai evidentă cu cît schimbă mesaje drăgăstoase cu un așazis „nostrom...ceva de felul:”te iubesc prieten drag, niciodată nu te voi părăsi”...etc. Să fie un alter-ego a lui băse sau simple atracții uraniste?!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-16 18:12:28
         
 
  er. ,, ajutorul lui"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 16:08:02
         
 
  Unul din cele mai perverse concepte inventate pentru mascarea realității este cel al discriminării pozitive. Concept profund antidemocratic, cu ajutorului lui s-a ajuns la distorsionarea pas cu pas a ordinii morale a lucrurilor.
Se spune că drumul spre iad este pavat cu intenții bune. În fapt, este vorba de o autostradă asfaltată cu aberații,în numele majorității, de către un număr nesemnificativ de producători de smoală. Prin manipulare, persuasiune, și chiar forță, legiferează împotriva majorității inerte.
Acum, umanitatea are de dat ultimele ei două mari bătălii: pentru biserică și familie. Pentru spirit și evoluția naturală în matricea speciei.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-16 15:25:19
         
 
  Parcă, printre europeici, avem și canadieni.

Este corectă percepția domnului Nicu Zaharia? Sau ne manipulează?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-09-16 07:54:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE