FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cartonaș galben
Text postat de Emanuel Cristescu
Gheorghe Recheșan

02

Repostarea unor texte care au încălcat regulamentul tot încălcare de regulamet este.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ”Faceți un efort de imaginație, dle Cristescu-Corbu și încercați să vedeți ce se va întîmpla timp de o lună cînd pe europeea vor evolua exclusiv peia și țucălarul său, hurmuzache.” Nu-i frumos cum v-ați exprimat la adresa domnului Hurmuzache. Nu aveți loc de ei? Nu aveți spațiu să publicați? Fac exercițiul de imaginație propus și prognozez că dacă acest spațiu nu ar mai fi maculat de nimeni, dacă valoarea ar fi evidențiată, comentată și stimulată, dacă punctele de vedere asupra textelor ar fi exprimate fără ofense și jigniri, mulți ar publica ori republica aici. Nu duceți grija Europeii! De vreo 15 ani tot sucombă iar ea se încăpățnează să reziste. Recent, cineva a postat un poem admirabil.

”Nu are rost să fac un istoric al ”perlelor” hurmuzachiene, din moment ce însuși proprietarul a trecut cu nonșalanță peste episoadele din 2016 , 2017 cînd în loc să invalideze sudalme lipsite de orice pretext literar l-au lăsat pe mitocan să-și reverse nestingherit ura, frustrările și chipul evident al imposturii.” Dumneavoastră, domnule Recheșan, sunteți lacrima Cristi, în acest story? Recitiți numai acest citat și vedeți cât de provocator este și cât și unde încalcă regulamentul! Și apoi, poate, aveți dreptul să ridicați piatra!


Simpla afirmație nu înseamnă, neapărat și adevăr, domnule Hurmuzache.

De pildă, ce vă califică pentru invocata funcție de diareemetru?

”creatură care să fie alcătuită în proporție de 70% din impostură si ipocrizie,” Acesta este un evident atac la persoană.

Am spus ” În literatură, impostura este mai dificil de legitimat ori ilegitimat administrativ.” Și, evident m-am referit la opere, la creații. Nu la persoane.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-09-08 15:35:14
         
 
  Recheșane, fii fericit, toata diareea ta verbală este plină de insulte, și d-l profesor te-a bătut pe dorsală,prietenește, protector, să nu-ți tulbure eternitatea...
Nu știam că și balena ucigașă este specie protejată...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-08 14:09:37
         
 
  Când recheșelele delirează, pot să pară unora balene.
Mai mare impostură ca ,, diamantul" fals, nu există!
Până aici nu am întâlnit vreo creatură care să fie alcătuită în proporție de 70% din impostură si ipocrizie, iar restul organe coordonate doar de sistemul nervos autonom.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-08 13:59:11
         
 
  În literatură, impostura este mai dificil de legitimat ori ilegitimat administrativ.

Proletcultismul, cândva, s-a impus cu forța. Ce a mai rămas din proletcultiști? Ceva încadrabil la ”așa nu”! Soroșcultismul globalist și imoral, acum, s-a impus și se impune cohortic, gregar și,mai ales, contra cost! Va rămâne ceva din acest curent care ar vrea să aneantizeze conștiințe, tradiții, națiuni? Sunt sceptic.

Extremismele, de orice fel, nu au fost validate istoric. Valorile nu pot fi împiedicate să se manifeste, să strălucească de către nonvalori. Dimpotrivă, aș spune, nonvalorile sprijină, inconștient, valorile la modul comparativ, antitetic. Un diamant strălucește, mai abitir, când este plasat pe o suprafață mată, nestrălucitoare.

Eternitatea își are mecanismele ei, procedurile ei iar pariul cu eternitatea se câștigă, de cele mai multe ori, fără ca pariorii să mai poată conștientiza, înțelege sau percepe, eventualul, câștig.

Balenele nu se simt agresate de caracudă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-09-08 12:33:54
         
 
  Nimic mai mai derizoriu și mai grețos decât ca un impostor veritabil să incrimineze impostura! Caz tipic de individ pierdut în meandrele propriei țăcăneli incorogibile.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-08 11:58:33
         
 
  Cînd impostura devine agresivă, nici măcar pe un forum virtual nu mai ai ce căuta; hurmuzelele, peii, mitocanii se freacă între ei pe spinare, scărpinindu-și orgoliile reciproc.nu au nevoie nici de comunicare, nici de limbă nici de convenții literare.Mi-e lehamite de eei oricîte argumente satirice le-ai înfățișa rămîn impenetrabili, jegoși moral și agresivi. Nu are rost să fac un istoric al ”perlelor” hurmuzachiene, din moment ce însuși proprietarul a trecut cu nonșalanță peste episoadele din 2016 , 2017 cînd în loc să invalideze sudalme lipsite de orice pretext literar l-au lăsat pe mitocan să-și reverse nestingherit ura, frustrările și chipul evident al imposturii.
Faceți un efort de imaginație, dle Cristescu-Corbu și încercați să vedeți ce se va întîmpla timp de o lună cînd pe europeea vor evolua exclusiv peia și țucălarul său, hurmuzache.oricum, la cîte texte literare s-au postat în luna care a trecut nici că s-ar putea mai bine!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-08 11:27:48
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Fără peia nu mai are niciun haz. Permiteți-mi să mă retrag puțin.
 
Postat de catre Euro peea la data de 2018-09-08 00:18:19
         
 
  De la tine au pornit toate scandalurile pe Europeea, ai vrut mereu să fii cioclul ei. Deși este unicul loc unde te mai bagă în seamă câțiva ciraci, Chiar și pe hulitul fb te citești singur.
Aracan de pagina ta!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-08 00:02:07
         
 
  Te crezi isteț, așa-i? Dar, și pentru a-ți da seama că nu ești, ți-ar trebui un pic de minte!
Eu prezint doar faptele, cocncluzia cine este ipocrit să o tragă d-l profesor, și cine va mai citi.

Sile, am să te bat în cuie pe poarta mitocului bleu, astfel ca toată lumea care intră să se întrebe:cine-i mitocanul ăsta?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-07 21:02:05

Georghiță, ia ciocanul meu!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-07 21:20:10

nu, sile, nu ești ”flatat” ești, pur-și-simplu, pederast!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-07 21:22:32
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-07 23:54:01
         
 
  M-am tot întrebat de ce mr. Cristescu îl tot mângâie pe creștet pe individul ăsta - Recheșan numit, din greșeală! - și nu am găsit răspuns. Insul, pe lângă că e o gură spartă, de rit specific, (folosesc și eu eufemisme, ca să nu mă cenzureze și de data asta), are și cel mai jegos vocabular posibil. Un provocator care reușește, de fiecare dată, să scape de consecința gurii lui spurcate. ÂȘi, cumea culemi ipocriziri, îi acuză pe alții, înjurându-i în același timp!
Ei, și chiarși în situația în care a devenit evident că a devenit scabros, jupânul l-a protejat, făcându-se, vai Doamne, că i-a dat cu - iată, acum - cartonașul ăla gălbui, ca lămâia, în cap.
E, ca să-l mai luminez pe dl. Cristescu și să-i arăt că unii dintre noi nu-s atât de fraieri să nu priceapă oarece lucruri, iată, îi dau câteva paregzmaple de limbaj academic, exibat de individul despre care vorbesc, poate află și domni-sa serenissimă că, a proteja pe unii și a-i sancționa pe alții (pentru că-ți sunt antipatici) nu e o dovadă de imparțialitate, ci, mde, de ipocrizie.
Altfel s-auzim de bine și, la vară, cald!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-09-07 22:55:42
         
 
  Regreți pe naiba, mincinos ipocrit!Recitește ce ai scris în ultima jumătate de oră:

Cine zice, ăla e!
Motzuci și tu?
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-07 21:51:05
Georghiță, ia ciocanul meu!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-07 21:20:10


 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-07 22:14:43
         
 
  Aveți dreptate, d-le profesor, sincer regret cele ce se întâmplă.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-07 21:40:59
         
 
  Și eu m-am săturat de mitocăniile tale, care le intrec pe ale tuturor din acest spațiu la un loc. Vrei să postez sutele, miile de insulte pe care mi le-ai adresat de-a lungul anilor, si care nu ti-au fost invalidate? Tu ești geniul rău al acestui sait, Dacă se va construi vreodată un monument al ipocriziei, tu vei fi urcat pe soclu!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-07 21:38:44
         
 
  Al doispezecelea ceas

Nu intru în discuții pe tema încălcării regulamentului. Nu justific. Nu dau explicații. Nu arbitrez nu cad în capcana unor dezbateri sterile pe această temă. Nu răspund la întrebări.

Europeea trebuie să rămână la dispoziția oamenilor care știu să respecte regulamentul, știu să fie civilizați și știu să facă diferența între un comportament civilizat și unul agresiv, ofensator.

Decât un spațiu spurcat, mai bine lipsă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-09-07 21:30:39
         
 
  de ce nu le-ați sancționat în acel moment? sau nu era evident fpatul că sunt neregulamentare? sincer, m-am săturat de sudamele neîncetate ale lui peia, de mitocăniile unui agramat ca hurmuzache și, mai ales de indolența editorială!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-07 21:25:27
         
 
  Ioan Peia are:

03
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-09-07 21:24:59
         
 
  Și Vasile Hurmuzache primește:

02
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-09-07 21:23:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE