FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Soroscultismul
Text postat de Emanuel Cristescu
Soroscultismul

Soroscultism s.n Curent greșit, ivit în America și Europa dup㠔revoluțiile” mai mult sau mai puțin pașnice din 1989, care respinge familia naturală, tradițiile popoarelor și vizează o totală deznaționalizare a lumii.

Soros preconizează distrugerea tarilor care se opun acestei viziunii de creare a noii ordini internaționale. Mijloacele pe care le-a utilizat și le utilizează sunt diverse. De la manipularea fondurilor valutare la inflație, creșterea prețurilor pentru energie, alimente etc.

Subordonarea ”elitelor” prin cumpărarea ”conștiințelor” în cadrul unei ingenioase și manipulatoare ”open society” Care face o concurență neloială partidelor. Și care, iată, permit ocuparea unei țări fără a se trage nu glonț. Astfel partidele nu pot fi finanțate din afară. Entitățile sorosiște da, principalul finanțator fiind magnatul care, în copilărie, la 12 ani, s-a pus în slujba Gestapoul pentru depistarea evreilor care se ascundeau în Budapesta. Era răsplătit cu bunurile coetnicilor săi care suportau acea mare nenorocire: erau duși în lagărele de concentrare naziste. Aceste fapte oribile, pe care le-a admis public, nu numai că nu au fost regretate dar, cu cinism, a afirmat: ”aceia au fost anii cei mai fericiți din viața mea”

Acest ”Lenin”, al epocii digitale, visează un om nou, o lume nouă cu un guvern unic, monedă unică el urmând să devină șeful!

Se consideră "aidoma Dumnezeului semit din Vechiul Testament. Dumnezeu era invizibil, atotputernic, atotvazator, benevolent, dand pedepse juste. Exact asa sunt eu!", după cum el însuși a declarat.

Succesele sale au fost, nu puține. Practic, a acaparat în sfera sa, țările ex-comuniste, Polonia, Ungaria, Romania, Georgia, Moldova și tarile baltice.

Apoi „George Soros și Clinton Inc. au fost aproape să declarare ‘misiune îndeplinit㒠în ceea ce privește viziunea lor de a crea o Nouă Ordine Mondial㔠Planul însă a fost stopat, să sperăm, definitiv, odată cu alegerea lui Trump.

Atât a reușit să manipuleze încât s-au creat mase inerte de creiere care răspund la comenzile sale. Și, când plătește el, este de bine. Când și dacă plătesc alții este de rău!

Dublă măsură

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vladimir Ilici Ulianov - Lenin (de la fluviul Lena),

Ioseb Besarionis Dze Jugashvili, - Stalin (Oțelitul sau de oțel)

György Schwartz - Soros (Instruitul)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-09-01 03:44:55
         
 
  Zgornelușe, tu nu poți trăi fără să mă?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-30 17:36:25
         
 
  Văd că mi s-a limiat numărul de cuvinte. Ca să pot posta, scriu scurt: poate, cu ocazia asta, vom afla ce hram purtați voi, haștagiștii de pe aici!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-30 17:35:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Observ ați adoptat stilul lui Peia, vă comentați abundent de unul singur. Mai rămîne să învățați și cîteva înjurături neaoșe și ați dat gata soroșiștii.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-08-30 16:26:49
         
 
  Ia să vedem, aici îmi intră comul care a refuzat să se afișeze în altă parte?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-30 16:05:22
         
 
  !!!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-30 14:54:00
         
 
  Giuliani a anunțat că va veni în România și va susține o serie de conferințe pe tema democrației și justiției. Prin urmare, asumat, transparent și live. Și, cu siguranță, va răspunde întrebările oricărui jurnalist. Inclusiv acelora cu mai mult sau mai puține grade.

Aș fi vrut ca și cohortele de ”jurnaliști” acoperiți, din rețeaua externă, care, la o comandă publicau cu toții cam același mesaj, să fi procedat astfel. De-alde soroșcultiștii Pleșu, Liiceanu and Co. nu mai vorbesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-30 10:53:14
         
 
  Să faci parte din pletora de soroșcultiști, să-ți pui ”conștiința” în slujba soroșcultistei open society care să te plăteacă este etic! Dacă există lobbyști care exprimă alte idei și care sunt plătiți de altcineva este ...neetic! Acesta este principiul dublei măsuri al soroșistcultismului! Frumoasă ideologie a edificat noul Lenin.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-30 10:42:15
         
 
  Nu va trece prea mult timp și soroșcultismul își va ocupa binemeritatul loc, alături de proletcultism și alte isme de tristă amintire. Cu toată pletora de soroșcultiști compromiși pentru eternitate.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-30 08:51:18
         
 
  Nu favorizez pe nimeni. Scrieți texte și comentarii validabile, uzați de procedee literare, nu de procedee care încalcă regulamentul! Și textele și comentariile domneavoastră vor apărea fără probleme.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-30 08:10:50
         
 
  Păi nu observi paradoxul, dle? Chiar matale încurajezi cultul ăsta, favorizîndu-i, în mod flagrant, pe corifeii lui de pe aici.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-30 05:12:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE