FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Al doispezecelea ceas
Text postat de Emanuel Cristescu
Nu intru în discuții pe tema încălcării regulamentului. Nu justific. Nu dau explicații. Nu arbitrez nu cad în capcana unor dezbateri sterile pe această temă. Nu răspund la întrebări.

Europeea trebuie să rămână la dispoziția oamenilor care știu să respecte regulamentul, știu să fie civilizați și știu să facă diferența între un comportament civilizat și unul agresiv, ofensator.

Decât un spațiu spurcat, mai bine lipsă!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Întrebare administratorului acestui site: sunt permise apelative gen ”cioroiule”? Nu de alta, dar e destul de tentant. :)
 
Postat de catre Euro peea la data de 2018-08-28 03:09:25
         
 
  noaptea  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-28 01:00:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cioroiule, bă, am impresia că tu mă visezi și nopapte, de pe horn, cum îndrept pușca înspre tine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-28 00:59:49
         
 
  Acum un an-doi(peia era în recluziune totală pt insulte de nereprodus la dresa proprietarului)se vorbea de un soi de comisie de etică! știu, pare perimat pt un spațiu atît de spurcat dar ar fi amuzant să o vedem la treabă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-27 23:28:01
         
 
  cine a hotărît ca nivelul să fie redat după 10 comentarii sau texte validate?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-27 23:26:10
         
 
  Ce să spun, domnule Peia,

Și ei au avut contestatarii lor.

Și aici este valoare. Multă valoare. Păcat că mulți dintre noi se zbat în mize mici. Revista Europeea ar putea să pună în evidență valorile.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 20:14:33
         
 
  https://m.youtube.com/watch?v=mzgjiPBCsss  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-08-24 19:46:28
         
 
  Oameni de spirit, pe dracu! Ai că asta-i chiar o glumă de care merită să râzi copios! Dacă pe aici mișună oameni de spieiti, ca gândacii prin ghene, atunci ce să mai spunem de un Voltaire, de un Mark Twain, de un Jerome k Jerome, de un (niște) Ilf și Petrov, chiar de un Tudor Mușatescu, etc?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 19:44:34
         
 
  Dom'le! Nu numai că vă lipsește complet simțul ăla, al umorului, dar o dați tronc bine de tot! Dacă nu aș ști că sunteți abstinent, aș crede că ați băut ceva. Ceva cu efect ilariant. Bine, atunci - gimnastică abundentă la pupat prohabe, vă urez! Că doar aveți simțul umorului de cea mai joasă calitate!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 19:39:48
         
 
  Memento: cei care aveți nivelul redus vi-l puteți recăpăta rapid. Respectați regulamentul și scrieți, consecutiv, 10 texte sau comentarii care să fie validabile. După al zecelea vi se va reda nivelul.

Asta nu înseamnă că îl aveți pentru totdeauna. Dacă al unsprezecelea text sau comentariu încalcă regulamentul, iar vi se va reduce nivelul.

Prin urmare, logica este următoare. Fiți oameni de spirit. Scrieți și comentați inteligent. Respectați regukamentul, Și nimeni nu se va atinge de dumneavoastră.

PS. Pentru convingerile religioase, mai multe ori mai puține, nu uitați, păcatul păcatelor ste orgoliul! Vanitatea! Mai amintiți-vă și de iertare și de exercițiul umilinței.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 19:38:35
         
 
  Pentru mine nu este nicio diferență. Iar, Pe de altă parte, îmi asum ceea ce susțin.
Prefer să nu mai postez nimic, dacă va fi cazul. Asta ca să dramatizez puțin lucrurile, că nici nu-mi trece prin minte să nu postez, dacă voi avea ce. Dar Ioan Peia ce zice, n-ar vrea să facă puțin pe editorul? El, care ne este atât de i#Rezist-ibil...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-08-24 19:35:06
         
 
  Domnule Peia, nu cu parul se combate haștagismul. Ci cu inteligență.

Păcat că nu v-a plăcut replica. Mie mi-a plăcut. A fost colosală. Nu am evidențiat-o să nu pun gaz pe foc. Pentru că, intuiam, așa veți reacționa. Cum ați mai făcut-o. Eu vă sugerez să renunțați la încrâncenare. Fiți mai detașat. Lăsați spiritul să zburde. Aici evoluează oameni de spirit!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 19:29:06
         
 
  În regulă, domnule Sorescu. Nu am nicio reținere. Din practică, de-a lungul timpului, editorii au simțit nevoia să fie protejați. Pentru că de cum se afla că X este editor, creațiile lui, brusc, nu mai aveau valoare și i se scărmăna activitate de parcă ar fi fost admitere la CIA!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 19:22:27
         
 
  Domnule Cristescu. dacă voi fi editor, o voi face semnând cu numele meu, adicâ asumându-mi deciziile. Numai și numai așa.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-08-24 19:17:26
         
 
  "Pentru cei cu simțul umorului, domnule Ștefănescu, tot comentariul a fost o încântare stilistică și ideatică. Am fost cât pe-aci să-l evidențiez și să-i acord frunze de laur." em. Cristescu

Și zici că e genialissim comul ăsta, mr. Cristescu?

"Ionele, maestre,bardă-ntre barzi,(...) Chestia hazoasă este că mătăluță, în aceste imitații fără haz, luîndu-i urma ca un satir decrepit unei nimfe dolofane, îți închipui că-i pupi poalele rochiței(la figurat, bineînțeles)cînd în fapt pupi dulce, lung și apăsat(tot metaforic vorbind)prohaburile celor trei inși!"

Brava, nene! M-ai convins!
Oricum, văd că muncești din greu la reafirmarea haștagismului pe aici, în toată vigoarea prohabelor lui, pe care, pardon" - dacă e genial comul ăla, îndreptat împotriva mea, atunci le pupi și matale - prohabele alea, zic - dar foarte, foarte vizibil!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 19:16:35
         
 
  domnule Cristescu, în calitate de vechi agent secret soroșist, e de înțeles că voi lucra sub acoperire! profesionist!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-08-24 19:12:25
         
 
  „Am mai primit oferte și pe e-mail.”

Adeziuni nu?

Riscați să aveți mai mulți editori decît membri activi.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-08-24 19:07:35
         
 
  Nu, domnule CTA. Rămâne doar aici. Istoria literară îl va consemna aici.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 19:05:41
         
 
  Mulțumesc domnule Ștefănescu. Mai aștept oferte. Că editorii vor activa sub pseudonim. Altfel vor fi ciuruiți. Și vreau să fie mai mulți. Să nu poată fi depistați. Am mai primit oferte și pe e-mail.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 19:04:06
         
 
  Pentru cei cu simțul umorului, domnule Ștefănescu, tot comentariul a fost o încântare stilistică și ideatică. Am fost cât pe-aci să-l evidențiez și să-i acord frunze de laur. Oricum m-a amuzat copios. N-am făcut-o că m-am gândit că unii nu vor înțelege și nu vor aprecia intervența mea. Dar, da, a fost o replică de nota 10. Antologică. Regulamentar nu ai ce să-i reproșezi. Domnul Recheșan a fost sclipitor.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 19:01:59
         
 
  sunt un om profund serios, n-am decât un cartonaș, îmi ofer serviciile în sprijinul domnului Sorescu!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-08-24 19:01:02
         
 
  Mulțumesc. Îmi puteți trimite unul printat cu autograf? Puteți specifica: cu dragoste, de la protectorul dv.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-08-24 18:59:27
         
 
  Mulțumesc domnule Sorescu. Telefonul meu este o747162024. Iar e-mailul [email protected]

Dați-mi un semn să vedem cum procedăm.

Mai aștept și alte oferte.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 18:58:08
         
 
  "Ionele, maestre,bardă-ntre barzi,(...) Chestia hazoasă este că mătăluță, în aceste imitații fără haz, luîndu-i urma ca un satir decrepit unei nimfe dolofane, îți închipui că-i pupi poalele rochiței(la figurat, bineînțeles)cînd în fapt pupi dulce, lung și apăsat(tot metaforic vorbind)prohaburile celor trei inși!

acest comentariu - evident, regulamentar - e un poem în sine. literatura n-a murit în europeea! nimfă dolofană... asta mi-l evocă pe Shakespeare...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-08-24 18:57:05
         
 
  Pentru domnul Florin Rădulescu,

Se poate să aveți dreptate în ce spuneți. Dar în modul în care o spuneți, comentariile dumneavoastră nu vor fi validate, în veci, aici.

Pe dumneavoastră chiar nu vă înțeleg. Sunteți un om tânăr și cu talent. Nu am absolut nimic personal cu dumneavoastră. Am cu încălcările grosolane de regulament. Și atât.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 18:55:49
         
 
  D-le Cristescu, nu mă văd nici printre cei serioși, nici nu este genul meu, dar, dacă aveți nevoie, pot juca eu rolul editorului. Asta ca să și construim, nu doar să demolăm.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-08-24 18:55:03
         
 
  Dintre membrii serioși ai site-ului cine se mai oferă pentru funcția de editor? Să mă sprijine în validarea sau invalidarea textelor și comentariilor care nu respectă regulamentul?

Pentru că, da, domnul CTA are dreptate (exprimarea a lăsat de dorit) A trebuit să invalidez multe comentarii. Și asta îmi răpește timp. Au intervenit, spre surprinderea mea, și membri care aproape ”s-au jurat că nu vor mai da pe aici”

PS. Ciudat este că părțile mă acuză că țin partea celorlați. Asta înseamnă că sunt corect.

PS2. Nu pot să pricep cum de nu înțelegeți că eu vă protejez pe toți. Și sunt bucuros să constat că în forul meu interior nu port6 dușmănie sau ranchiună nimănui. Puteți avea opinii la antiteza opiniilor mele. Puteți avea orice opțiuni politice doriți. Putem polemiza pe orice temă. Personal nu mă dau în lături de la niciun fel de polemică, nu am niciun fel de complex față de nimeni și mi-ar părea rău ca vreunii să aibă complexe față de mine. Totul este să ne exprimăm civilizat. Nepoții mei au crescut. Nu pot să girez, în fața lor, un spațiu spurcat. ?i să mă mai și coste, financiar vorbind, această girare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 18:49:17
         
 
  Pentru domnul CTA

02

Formularea dumneavoastră este pe muche de cuțit. Dacă ați fi formulat ”celor ce spurc㔠scăpați de cartonaș. Atenție.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 18:39:05
         
 
  Excelent! Regulamentul vă face sluga spurcaților. Veți sta toată ziua să-i validați.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-08-24 17:59:58
         
 
  Kosta Vianu, cred. Că ne-a trimis în organul organului pe-ăștia talentați și aparent inteligenți.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-08-24 16:44:04
         
 
  Auzi, mândro, sau n-auzi sau te faci că nu răspunzi?
Ori cei patru evangheliști au fost trei: Luca și Matei?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 15:44:19
         
 
  Și, pentru simpla mea curiozitate, care ar fi al treilea?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 15:25:36
         
 
  Da. Și observ că e foarte în regulă comul individului pe care-l protejați, relativ la exorcizare și alte tâmpenii! Dom'le, cum v-am spsus: jucați leapșa și e fefe vizibil!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 15:22:01
         
 
  Am redus nivelul de postare la trei membri.

Unii dintre ei au postat comentarii. Unele au fost validate altele invalidate.

Dacă vor fi zece comentarii, consecutiv, validabile voi ridica nivelul. Dacă iar încalcă regulamentul, iar reduc nivelul. Fără explicații, fără discuții, fără justificări. Regulamentul este simplu și clar. În plus am bătut atâta monedă pe temă că am obosit.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 15:17:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE