FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
delirul paralel
Text postat de Gheorghe Rechesan
Alo-alooo, băăă, frați români,(de-aici, de dincolo și de oriunde) să știți că nu-i de bine! A început și la noi cu atentaturile și asasinaturile la comandă! Să vezi dandana ce s-a aflat, să mori tu dacă nu-i reală... că străluceau ochii storciți ai Stoiceștii în studioul antenelor ca două felinare de mîță care ochește șoarecu-n gaură de varan și vezi-doamne, trecurăm pe lîngă o belea mare, mai mare ca aia cu loviluția de stat din zece august a.c., mai ceva ca-n traghediile antice că-și scoase și priministresa veorica din șifonier rochița aia neagră, dă doliu decent, în care a fost înțolită cînd a pupat...aferim, poala papii la Vatican...ce șekspir, ce strofocle, ce ieuripide sau alți fraieri din branșă...baladă națională, nu glumă, nenicule...”mări se vorbiră și se sfătuiră, pe l-apus de soare, ca să mi-l omoare”...cum pe cine, bă merinoșilor? Pe daddy, pe tăicuțu nost al tutulor! Cum cine? Ăl bătrîn, mama tuturor relelor, stăpînul belelor, cine altu? Sioroș, taică, el în persoană, tocmi patru vandammi paralei ca patru zmei și-i trimise în țărișoara noastră să-l ciuruie pe liderul liderilor din europa sud-estică...se lăfăiră ăia tri săptămîni încheiate la Athenee Palace, mîncară și băură ca nesimțiții că, doară, era moca, plătea jidanu toată nota, se plimbară oleacă prin București și...canci acțiunea, că se blocară ca fraierii în trafic și nu-și atinseră obectivu...norocu nost, că era jale mare, mai ceva ca-n șaiștrei la Dallas! Păi nu vine el, sioroșică, la noi în țară să prezinte socoteală că și-a dat aramă pe față? Ce, ești nebun? Păi, cum să vină cînd e dator vîndut, are meleoane peste meleoane de dat la #rezist și la tefeliști! Acu, ce să mai zic!? Brava că se făcură ăia de rîs, cu toată instruiala lor de kilări c-altfel ne-arăta lumea cu deștu...aveți și voi, bă, un om politic ca lacrima lui Ovidiu, ales de marea majoritate prin vot liber ecsprimat, responsabil și diștept nevoie-mare, care se ia de gît cu corupția și dă de pămînt cu dujmanii patriei, bașca multinaționalele fără număr, iară pe voi vă pune dracu să-l lichidați? Păi, nu vi-i rușine, bre, tolomacilor? Noroc cu euclid, ăl mai important guvid, că de cînd cu geometria ne dă ghes și paralelia și-avem, de-acuma, epos curat (brand miorița) și delir garantat, în deliorman fabricat!

p.s. acest text este un pamflet, c-așa a ieșit peste tot în media, chiar și-n aia paralelă!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  După tot ce se vede pe media și-n spațiul public și TT este și el o părticică în delirul paralel! mare profesionist, domle!!!cum le face, cum le-ntoarce tot la analize manageriale ajunge!ăia 4 vandammi or fi fost oare constituționali?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-27 23:30:59
         
 
  Îmi sare prompterul!

se plimbă niscai muscoi pe touchpad. sau ați vărsat ceva bere.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-08-26 23:48:05
         
 
  Segnor Pantalonel, nu te mai oftica! De când adevărul gol-goluț, fără rotile în piciorușe și cioculeț de savant falit, este o prostie? Porcurorii voștri, în frunte cu kioveșoaia, s-au dovedit a fire nește javre mafiote. Și va primi și taica Lazăr ce merită. Și restul mangafalelor din staul infiltrat. Ia un distono și fă o plimbărică nocturnă pe macadam, în echipamentul tradițional - știi matale care! - să te mai relaxy. Las' că trece... cu ceva ierburi și cataplasme...!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-26 23:44:18
         
 
  Ei, da! Domnule CTA. Cum le știți dumneavoastră, bibicule, mai rar! Prostoprompterul este la dispoziția dumneavoastră! Mare specialist în prostologie!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-26 22:40:05
         
 
  „Asta mă chinuie îngrozitor. Dați=mi un Veărit?deți cum a s”

Prompterul și-a dat seama că scrieți prostii. Deci trebuie să vă corijați și totul se va rezolva.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-08-26 21:58:39
         
 
  Îmi sare prompterul!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-26 21:40:48
         
 
  Are cineva vreo idee? sare

Scriu și îmi fat.(vedeți mai sus) prompterul fără să fac nimic. Asta mă chinuie îngrozitor. Dați=mi un Veărit?deți cum a s
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-26 21:40:01
         
 
  Tudorel Toader, un cărturar moldovean, molcom, tobă de carte, calm, așezat, tenace, eu l-am numit un Brâncuși al dreptului, încet încet va recredibiliza Justiția și va aduce spam scris eranța în dreptate a românilor.

Acuum un minut, în alt spațiu internautic, am scris: ”Procesele civile și penale judecate de către judecători care aveau dosare la DNA, adică erau șantajați, trebuie rejudecate”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-26 21:36:03
         
 
  Da, mă, haștag pe pâine, delirul porcurorilor continuă. Lăzărică neștiutorul - "doamne, dumnezeule, ce inginerie!" - semnă alte protocoale după protocoale, cu noii helvigi iohaniști! Todoraș o să-i cam frece ridichea mincinosului și-o să-l trimită la-mpușcat ciori prin plopii toamnei!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-26 21:20:18
         
 
  ...și elirul continuă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-26 11:30:34
         
 
  Aaaoooleuuu! Cum, mă cum? O lăsă Pa-honțu, pe faraonaca fără sepepist?! Păi, cum sepepista ei să se mai apere în contra huliganilor, care-o invită la Jilava?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 18:24:44
         
 
  Da' carnaxî, carnaxî, ce-nseamnă, domnu?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 17:54:56
         
 
  He, he, heee, știam, bre, nea Atanase! Că nu mă dureau deștetele să apăs pe taste, ca matale. Dar am pus prinsoare cu un tip - persoană importamtă, nu se spune - că primul care va apărea să mă îndatoreze vei fi matale. Uite că am câștigat o sticlă de șampanie și-ți mersi!

PS: Și nu te mai umfla în pene, că nu ești nici înălțimea ta pitică mai breaz: flecărești savant și cad proștii pe spate când văd ce tare te-ndeși la bavardism telectual!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 17:41:27
         
 
  Mda, mda, mda! Numai replicile tale sunt intelijente, ca ale coanei Frosa, care-și domină spiritual cocoanili dân capu mahalalei!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 17:36:31
         
 
  https://dexonline.ro/definitie/bavardaj

Flecăreală, hiperactivitate verbală, lipsită de consistență în ce privește conținutul de idei și informații, caracteristică unui personaj giurgiuvean.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-08-25 17:35:26
         
 
  previzibil, pueril.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-08-25 17:15:11
         
 
  L-ai consultat și tu și a fost bine? Crezi că ești complet refăcut? Mai iei bobițe?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 12:46:06
         
 
  Rugăminte: mai demult am folosit cuvântul "bavardism", cu un anume sens. Am vrut, de curând, să văd dacă nu cumva am greșit. Ciudat e că nu am mai dat pe nicăieri de el și nici nu-mi amintesc unde l-am întâlnit. Poate cineva să mă ajute?

Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 11:24:21

un medic.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-08-25 12:27:10
         
 
  După cum observați, stimate domn Cristescu, singurul scop al secureilor e acela de a provoca, fie grobian, ca tipul cu ceaunul, fie cu ștăngi suppptile, precum șăful de gașcă. Nici prin cap nu le trece să fie niște mileușei literaturnici! Vă faceți iluzii, dom'le!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 11:35:47
         
 
  Să-i faci lu Bubico ceva, cu doo deștete, coană Veto!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 11:25:30
         
 
  Rugăminte: mai demult am folosit cuvântul "bavardism", cu un anume sens. Am vrut, de curând, să văd dacă nu cumva am greșit. Ciudat e că nu am mai dat pe nicăieri de el și nici nu-mi amintesc unde l-am întâlnit. Poate cineva să mă ajute?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 11:24:21
         
 
  De neiertat, dom'le, că le-ați dat haștagilor speranțe de reunire în acest spațiu sacru și, iată, mă lăsați pe mine ghimpe în coasta lor, în loc să mă vârâți definitiv la mititica. Cu cătușe de mâini și de picioare. După modelul penei corcodruța - proaspăt expulzată, cu un șut în pudibondă, din regatul ei de țepe țepeșiene! Păi, nu e asta în măsură să le activeze icterul?

Ce s-a ales de imnul fierbinte, închinat paparudei deneaiste, maistore? Tot în baie, tot în baie, îi ții posterul?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 11:19:45
         
 
  Ce bine RE-cunosc unii tehnica diversiunii!
Oare cum? Au organe se percepție specializate?

Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 11:09:23

Șezi mumos, Bubico.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-08-25 11:16:30
         
 
  Ce bine RE-cunosc unii tehnica diversiunii!
Oare cum? Au organe se percepție specializate?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 11:09:23
         
 
  Citate seneciene, cum ar veni.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 11:08:22
         
 
  În acest spațiu europeic, binecuvântat, stau și mă întreb: oare locul meu mai este aici?


tehnica diversiunii prin autovictimizare
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-08-25 11:05:53
         
 
  Ștefănel Rădulescu au Răduț Ștefănescu - tot una, vorba cucernicului cu Satana-n gură - e chiar mai mult decât atât: e o dulceață de mătrăgună, vândută pe sub mână. Formula chimică, ascunsă în structura-i perfidă, are, imprimată adânc pe frunte, fix semnul codat al cifrei fatidice: 666!

Dar cine dracu știe!...

În sensul ăsta, îi propun citate din clipa imediat anterioară, când pupilu-i regesc, Nero, îl puse să-și vâre cuțitoiu-n vintre. Sunt grăitoare.

Rezon, gabore!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 11:05:02
         
 
  Tehnica băgatului bățului prin gard în varianta intelectualistă.

Domnul Florin Rădulescu mă acuză că îl protejez pe distinsul domn Recheșan, acesta că îl protejez pe domnul Peia, domnul Peia că protejez haștagiștii, haștagiștii în cor că protejez antihaștagiștii. Domnul CTA este consecvent: că îi ocrotesc pe aceia care nu au aceleași opinii cu domnia sa. Și ca tabloul să fie complet domnul Ștefănescu mă face ocrotitorul peian. Cu recurs la Seneca și cine o mai fi.

În acest spațiu europeic, binecuvântat, stau și mă întreb: oare locul meu mai este aici?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-25 11:00:43
         
 
  Ionuț Peia e un scump și-un dulce. Iar dvs, șefu, un adevărat tată! Iată cum, ar zice haștagii, poți șuti un milion! Și iată cum, dacă faci gigea, scapi cu doar o zi de mititica, și aia cu reducere!

Dar cine dracu-i bagă-n seamă.

În sensul ăsta, voi propune un set de comentarii validabile standard, cu versete din biblie, sau citate din Seneca.

Bravos, maestre!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-08-25 10:39:23
         
 
  Ați dat-o-n gastronomie! Cred că nu v-ați revenit din mahmureala de aseară! Dar cum e cu socoteala aia?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 09:30:18
         
 
  ”Se ia un vârf de cuțit de sare” scrie la cărticică! Iar ”gospodina” fără talent la gătit rupe vârful unui cuțit și îl aruncă în tigaie!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-25 09:11:49
         
 
  Dar, după socoteala mea, am cam depășit cele 1o trepte ale ispășeniei. Văd că ați uitat subit să numărați!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 09:01:29
         
 
  Nu, nu, chiar nu am așa ceva!
Păi, să iau exemplu de la enormul "simț enorm și văz monstruos" al domniei voastre diriguitoare:

"Ionele, maestre,bardă-ntre barzi,(...) Chestia hazoasă este că mătăluță, în aceste imitații fără haz, luîndu-i urma ca un satir decrepit unei nimfe dolofane, îți închipui că-i pupi poalele rochiței(la figurat, bineînțeles)cînd în fapt pupi dulce, lung și apăsat(tot metaforic vorbind)prohaburile celor trei inși!

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-24 08:37:51

Am văzut că sunteți fefe încântat de prohaburile țigănești ale honorabilului țângheșan, deci voi lua paragraful ăla drept exemplu și-am să vă reamintesc, de fiecare dată, ce simț drăgălaș al umorului aveți!
Eventual, să faceți parte cu mine la pupat "dulce, lung și apăsat" ăle prohaburi!
Păi nu?



 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 09:00:23
         
 
  V-am spus că nu stați prea bine cu simțul umorului! Din toată spumoasa replică a domnului Recheșan ați reținut numai partea care are oarece conotații ofensatoare. Puțin. Foarte puțin. Extrem de puțin, Or el a construit, în câteva fraze, un story, cel puțin cu aparență logică. Cu înlănțuiri, cu deducții, care au o coerență amuzantă. Pamflet în toată regula. Cu umor. Umorul, cum bine știți, domnule coleg, nu se explică!

PS. Am intervenit pentru a explicita, oarecum, poziția mea. Nu pentru a vorbi despre regulament. Subiect la care nu voi adera, la care nu voi răspunde și despre care nu voi discuta.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-25 08:29:40
         
 
  Că, dacă e cum pare, mai recit de două ori "Cățeluș cu părul creț" și sunt gigea.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 08:10:43
         
 
  Nu văd nicio deosebire între comurile menționate și cele incriminate. E doar chestie de fason. Treaba cu prohabul e la cele gigea sau pe vițăvercea? Că, după cum concepeți direptatea, s-ar încurca în reguli și un IQ-uist de nivel 150. Apropo, ăsta e al optulea?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-25 08:08:39
         
 
  Vedeți că se poate, domnule Peia?

Aveți 7 comentarii consecutive validate. Mai aveți nevoie de 3 și reprimiți nivelul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 22:43:55
         
 
  Dar, apropo, tu ce dracului învârți p-aici, măi geacă? Tot din grupul haștag loco?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 22:11:50
         
 
  Scoate cacaoa din gură, geicule, că s-ar putea să te-neci! Eventual, scoate măcar deviza aia, importată din Suedia, cu care vă tot plimbați, mândri, tot cu ea-n gură. E de priceput foamea voastră haștagistă, dar mai faceți și voi economie. Mai târziu ce mesteci, dacă acum le consumi pe amândouă?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 22:11:00
         
 
  domnule, mișto rău pamfletul ăsta. dragnea, vai mama lui, s-a făcut de cacao  
Postat de catre anghel geicu la data de 2018-08-24 21:39:28
         
 
  recheșane, eu te domnesc mereu, dar 'jaba, că tot cu ,, Nachttopf-ul" în gură umbli...Și nu-i mumos, chiar dacă ar fi nevoia ta personală...
Nici eu n-are rost să postez acum toate hârdaiele cu lături pe care le-ai vărsat în Europeea, că ar face icter mecanic serverul.
Iar încercarea ta de a manipula este prea ieftină, de această dată chiar îl cred pe d-l profesor că s-a săturat.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-24 20:31:13
         
 
  se pare, vasilică, cum că ipocrizia e-n floare pe europeea! să-ți recitesc panseurile "înmiresmate" pe care le-ai lăsat pe pagini? așșș, la ce ți-ar folosi, usturoi n-ai halit, gura nu-ți miroase!

p.s.îmi făceam griji cui îi vei mai purta "Nachttopf-ul" cu nevoi personale, însă văd că te descurci, țintești sus, taman la vîrful decizional!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-24 15:25:41
         
 
  Se pare, recheșane, că nu prea vei avea unde te întoarce să-ți continui ,, delirul paralel"...
Chiar are dreptate d-l profesor, ,, decât un spațiu spurcat, mai bine lipsă!"
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-24 15:17:41
         
 
  vasilică, te așteaptă o exorcizare, după ce mă întorc din vacanță!sper să nu te-neci pînă atunci în marea de efuziuni romantice ale nostromului tău drag!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-24 14:15:24
         
 
  recheșane, l-am intrebat pe d-l profesor dacă ți-a dat frunza pentru delirul paralel pe care l-ai postat aici...
Evident, doar cel din postare.
Sunt curios dacă îți mai dă una și pentru delirul din dialogul de mai jos...
Voi posta din prețiozitățile pe care le-ai folosit aici, într-o postare separată, așa cum obișnuiești tu să torni la stăpânire...
Dacă nu se aplică regulamentul, mno, vezi tu, abia astept să te felicit pentru toate!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-24 13:32:46
         
 
  ai dat sau n-ai dat telefon?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-24 12:37:58
         
 
  Javră! Când ți se pune adevărul în față, intri cu capul în rahat! Sunteți toți niște securiști împuțiți, care folosesc fel și fel de mijloace mârșave pentru a compromite pe oricine.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 12:03:50
         
 
  întreabă-l asta pe buricea,el a lansat informația...și nu mă lua pe mine cu argumente securisto-varaniene, răspunde franc:ai dat sau nu ai dat telefon?restul sunt coteli pe lîngă zarzăr...sau era alt Peia, tizul tău, pastorul?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-24 12:00:36
         
 
  Niciun user de-aici nu "se țigănește" mai abitir decît tine și tu, ipocrit desăvîrșit, pretinzi că ești atacat?Dacă proprietarul nu ți-a pus încă botnița(așa cum a procedat de n ori)este din 2 motive simple:europeea e destinată să devină o oficină social-democrată,iar raitingul, în lipsa bălăcărelilor tale ar lua-o în picaj!(pînă la urmă, ăsta-i meritul tău, deși e clar că ești groparul atelierului literar!)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-24 11:58:06
         
 
  Zi, mă nenorocit ciocalatiu, în ce zi, la ce oră și dă-mi și link acolo! Nemernic de șatră!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 11:54:17
         
 
  să-ți moară ție rima-n nădragi că n-ai sunat acu ceva vreme la antene în direct?slugoi varanist mînjit pe bot cu minciuni ordinare!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-24 11:47:14
         
 
  slugoi șioroșist
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 11:40:00
         
 
  Ce intervenții telefonice, măi amărâtule! Bă, voi asta ați învățat la secu? Să inventați fel și fel de povești, pe care să le puneți în cârca cuiva, care nu vă lasă să jucați tontoroiul în țara asta, mozolită de pohtele voastre nemernice?
Zi aici despe ce telefonie este vorba, ca să vedem cât de departe te duce ticăloșia de slugoi șiorșit.
Am evitat "h"-ul ăla, tiriplici, pentru că-mi aduce aminte de o sonogramă specifică unei anume specii zburătoare! Asta, ca să nu mai ex(h)ulți de fericire că ai găsit o bobiță nedigerată în prânzul tău dubios și copios!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 11:37:49
         
 
  exHibă, mocofane!dar ce te freacă grija, eu te-am întrebat cîți bitcoini ai ascuns sub saltea că te dai cucoș(și-n fapt ești un clapon amărît)din propaganda antenistă?și-asta nu-s supoziții, ești pe statele lor de plată pt intervențiile ale telefonice turbate!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-24 11:29:03
         
 
  Totuși, nu am aflat cât câștigă insul ăsta pentru delirul verbal pe care-l exibă pe aici și pe aiurea! Dar, mai ales, pe aiurea. Câte conturi o avea trollul, de pe care își exercită meseria de propagandist? Ce adunătură de cocobauri a răsărit în țara asta!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-24 11:20:35
         
 
  p.s. bieții studenți, îi compătimesc sincer!n-ar fi trebuit să le explicați că guvernările sunt necesare pentru a-i servi pe oameni, iar termenul de ministru derivă din latinescul ministeris(a servi)?așa cum "desenați" dumneavoastră negru pe tabla bleu ar putea înțelege că represiunea din 10 august a.c. a fost imperios necesară! scuze, deja ați afirmat-o cu tărie neclintit democratică, așa că mă repet:mofturi, monșer!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-24 10:00:07
         
 
  Cred că a fost un moment încărcat de semnificații întîlnirea cu un penal cățărat pe locul trei în stat...revenind la argumentațiile înșirate de domnia-voastră am să vă răspund scurt, după rețeta lui nenea Iancu:mofturi monșer!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-24 09:53:05
         
 
  Nu domnule coleg, nu mă situez în tabăra Dragnea. Am chiar motive să fiu împotriva lui. De exemplu l-am criticat dur când a venit cu legea defăimării pe net. Apoi, vă amintiți cât m-am zbătut cu legea și buletinul de vot care să nu mai permită fraudarea alegerilor? Ei bine, doamna Andronescu m-a dus la domnul Dragnea. În biroul din Kiseleff. I-am explicat detaliat ce se întâmplă. Am fost cu modele de buletine de vot. A zis da dar nu a făcut nimic. Dar una-i una, alta-i alta. Am repetat de mii de ori studenților că guvernările sunt necesare pentru că oamenii nu sunt îngeri. Niciunul. La ultimele alegeri nu am fost la vot pentru că nu aveam cu cine vota conform aspirațiilor mele. Însă sunt un om rațional. O țară trebuie condusă. Iar din oferta politică actuală sunt singurii care fac mai bine României. Nici vorbă să fie ideali dar sunt cu vreo două ture de stadion în fața celorlalți, vorba vine, ”competitori” Cu cine i-ați putea înlocui? Cu instabilul menestrel don Lodovico? Să fim serioși. Așa că, normal, să așteptăm alegerile. Asta-i democrația. Fie și șchioapă cum este aceasta dâmbovițeană.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-24 09:43:15
         
 
  Domnule Cristescu, propaganda este instrumentul celor care aparțin, nu atît unei tabere, cît unui "organism" politic bine conturat, eu am punctat simple fapte(mai exact gogorițe și minciunele)și atît. Afirmați că " vă delimitați" dar, în fapt vă situați exact în tabăra social-democrației de sorginte teleormăneană și-n pofida acestei declarații am convingerea că purtați în minte și-n suflet partidul lui dragnea...cum zicea George Lesnea:"„Partidul e-n toate/E-n cele ce sunt/Și-n cele ce mâine vor râde la soare/E-n pruncul din leagăn/Și-n omul cărunt,/E-n viața ce veșnic nu moare.”  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-24 08:25:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Să înțeleg că frunza este doar pentru ,delirul paralel" al d-lui recheșan?  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-08-24 00:27:20
         
 
  Pentru text, nu pentru valoarea propagandistică de care mă delimitez

07
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-08-23 20:07:25
         
 
  Ia colea, câte ceva din manevrele statului paralel, securilă, și lasă goangele de trol al haștagilor.

https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=QCZfsmrHTFQ&app=desktop

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-23 15:16:41
         
 
  io zic, nelutzule, că mai degrabă să-ți plîngi singur de milă, ori mai bine s-alergi într-un suflet și să-l aperi pe dracnea cu pieptul tău gol, de bun român, că dacă-l fac sioroșiștii sită cui îi mai pupi tu picioarele!?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-23 15:01:51
         
 
  Fiți, mulțumiți, totuși, că ați mai căpătat și voi ceva agrăunțe, să măcinați la moara propagandei. Rămăsesărăți pe gol, aracan de tâmpenia voastră colectivă, și învârteați în gol manivela!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-23 14:56:31
         
 
  Mi-e milă de tine, guristule, că arăți fix ca o sperietoare proțăpită-n pogonul cu pepeni, ca să gonească zburătoarele flămânde. E un mare paradox, dar așa stau lucrurile!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-23 14:54:24
         
 
  sau ți-o fi milă de sioroș c-a cheltuit parale degeaba pe ăia patru?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-23 14:11:50
         
 
  crezi ce vrei, faptele vorbesc!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-23 14:10:54
         
 
  Paralele, neparalel... cam câți parai paraleli iei pe astfel de cârâituri, specie porotejată?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-08-23 13:53:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE