FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sfântul GHEORGHE MITOMANUL
Text postat de Vasile Hurmuzache
Am plecat în urmă cu doi ani de pe sait tot datorită pildelor deloc ortodoxe ale acestui, eufemistic vorbind, om.
Una dintre multiplele calități ale personulitâții sale este mitomamia. A doua, este lașitatea: dă, și fuge, urlând că este victima.
Am revenit pe sait cu un articol, mai bun sau mai rău, despre situația politică în care ne aflăm. Nepartinic, nu doream să mă amestec în conflictul dintre manipulatori și ceilalți membri.
Nu vă pun aici decât câteva pilde de gândire profundă cu care am fost întâmpinat de respectiva entitate, și cărora nu am putut să nu le răspund. Pentru că individul acesta, când nu are argumente, nu te mai atacă doar pe tine, trece la familie. Asta numește el cultură, educație, morală și onestitate.
Nu voi face un pomelnic, vă dau doar câteva din zicerile sfinției sale:


articolul nu e toxic, autorele sigur...auzi aici mălegane grele în exprimare:”Un prim paradox ține de ambivalența profitului prin minciuna publică. Fiecare se alege cu ceva. Desigur, în mod ilegal, sau măcar amoral. Uneori hazardat.”

sau:”Aici se află secretul recesiunii sistemice căreia îi rămânem prizonieri...”

băi, nea bîlbîilă, am discutat cu mănuși pînă acum dar, văzînd că psihicul lui matale suferă o recesiune nesistemică și progresivă pe o parabolă spre neantul gîndirii, pe viitor voi apela la un compendiu de anatomo-fiziologie veterinară!

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-16 18:56:11

sile, băiete, repeți ca papagalul spiritele spirtoase ale altuia...asta ce înseamnă? plagiat sau lipsă de cerebel...înclin spre a doua variantă!
peicone, brava, te-ai ales cu un nou țucălar!l-ai verificat să n-ascundă cumva vreo # în budigăi?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-16 21:08:49

sile, debitezi porcărele cu ghiotura! mă-ntreb dacă ești doar un tîmpit sadea sau unul tratat de pedofilie cu șocuri electrice! fiică-ta știe că ești pe invers?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-16

dar cu nostrumul tău te mai iubești, hurmu? c-atunci schimb morala:

Algă verde, ghiol, guvid,
Muscoiul nostru fiind gravid
Odrăsli-n păienjenișul sur,
Muște ce se vîră-n c...r!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-08-16 15:42:53

Eu am simțit nevoia să fac o cruce mare, că dracul e bătrân!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE