FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Bursuci bruneți bodicecau borsete(Sonetul literei"B")
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Bursuci bruneți bodicecau borsete,
Bălăngănind brusc burțile bronzate,
Brutalizau balene bulversate,
Bifau berbanți:bikini, blugi, brichete.

Bulevardiștii breji bușeau banchete,
Bălăcărind bezmetic.Bombardate,
Broscuțe blonde bâzâiau, blazate,
Bufnind blesteme bestiilor bete...

Boicotand bizara brambureală,
Bibani bonomi benchetuiau, blegoși,
Buzunăriți.Beznoasa buluceală

Blochează, bruscă, babuini blănoși.
Bătătorind banchiza boreală
Briganzii bărduiesc borduri, bărboși...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Florin - eu nu gust acest stil grandilocvent de a te autoaprecia. Știu doar că a nu nota sursa de inspirație este dovada lipsei de moralitate.
Am obosit cu aceste dezamăgiri. Ba din partea editorilor, ba din partea membrilor.
Textele mele le-am retras de pe acest site.
Sa fii sanatos si sa ai cât mai multe și mai mari succese.
De găsit pe cine să pastișezi vei găsi, fără îndoială. Eu sunt un om prea serios pentru așa ceva.
 
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2006-03-07 22:48:18
         
 
  Probabil tot din cauza oboselii, nu vad nici o "steluta" in dreptul acestui sonet magnific...Sorry, again, am uitat ca nenea C(orbu) a furat stralucirea lor...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-07 20:46:33
         
 
  sunt obosit..."tautologia" in loc de "tautologica"  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-07 20:24:38
         
 
  scuze si pt tautologica cu nuante pleonastice "efectiv-per total"  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-07 20:23:56
         
 
  Adim, imi cer scuze ca n-am precizat, asa cum era normal, sursa care m-a inspirat, sonetul scris cu vreo saptamana inainte de catre domnia ta...Dar retine, eu nu beneficiez de timpul domniei tale(scuze pt repetitie)...Am lucrat, efectiv, 4 ore per total la sonetul asta in trei zile(vineri, sambata, duminica), cu un Dex vechi din care lipsesc cateva pagini la fiecare litera...Nu sunt eu vinovat ca sunt genial!Asta nu inseamna ca nu apreciez sonetele exceptionale semnate, inconfundabil, ADIM!

cu respect
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-07 20:22:26
         
 
  Adrian, am să te citez, cu aproximație:
Nu mor caii cînd vor cîinii...
Cred că ai vorbit la supărare.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-07 14:59:18
         
 
  Rămâne doar să remarc faptul că pe aici gustul cititorului se îndreaptă mai degrabă spre cei care preiau decât spre cei care vin cu ideea. Mă mmai gîndesc dacă, într-un asemena context, mai merită să scriu pe aici.Adică să-l las spe Rudy să își găsească și alte surse de inspirație.  
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2006-03-07 14:49:11
         
 
  Rămâne doar să remarc faptul că pe aici gustul cititorului se îndreaptă mai degrabă spre cei care preiau decât spre cei care vin cu ideea. Mă mmai gîndesc dacă, într-un asemena context, mai merită să scriu pe aici.  
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2006-03-07 14:46:48
         
 
  Rămâne doar să remarc faptul că pe aici gustul cititorului se îndreaptă mai degrabă spre cei care preiau decât spre cei care vin cu ideea. Mă mmai gîndesc dacă, într-un asemena context, mai merită să scriu pe aici.  
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2006-03-07 14:43:45
         
 
  Adrian, prin faptul ca Rudy a scris tot un sonet si a folosit tot litera b, cred ca implicit a recunoscut de unde a plecat inspiratia. E adevarat ca era bine sa recunoasca explicit, nu toti au citit originalul.
Cum nu-mi propun sa fac comparatii intre cele doua sonete (desi poate asta a fost intentia lui Rudy) pot sa spun ca imi place la fel de mult ca si primul. Efortul e deosebit, cu atat mai mult cu cat (n-am verificat amanuntit) am impresia ca a folosit alte cuvinte, adica ce i-ai mai lasat tu din DEX.
Felicitari ambilor, asa cum am mai zis astept litera C pe care Adrian a anuntat-o (fara cacofonii :)) dar eu n-am vazut-o inca.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-03-07 11:58:34
         
 
  Așa mi se pare corect, sau poate tu ai alte criterii de afirmare.  
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2006-03-07 11:47:25
         
 
  Mai amintiți-vă, din când în când, și de unde a plecat inspirația. Văd că autorul nu vrea să spună, ceea ce nu e chiar frumos. Cei care comentează ar trebui să fie mai atenți în jur. Altfel demonstrează că nu prea știu ce se întâmplă prin aceste pagini.
Florin, continui să-ți admir disponibilitățile, dar nu uita să precizezi ceea ce e de precizat.
 
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2006-03-07 11:46:27
         
 
  Mare maestre, am recitit si am rererererererecitit poezia aceasta, pana cand am memorat-o ...
Mare maestre este bestiala crede-ma ....
Sincere si megacordiale plecaciuni...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-07 09:11:23
         
 
 
Un efort onest și onorabil, chiar dacă personal nu gust astfel de exhibiții. Mă bucură însă că în pagina ta scrii altfel. Încearcă să faci la fel și cînd intri pe alte pagini. Fii de bună credință și nu te dezabia prea tare. Trîntește ce ai de trîntit cu eleganță. Cioran spunea că adoptat limba franceză ca o cămașă de forță pentru delirul lui. O armură de sudoare nu ți-ar prinde rău.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-07 08:20:23
         
 
  Carmen, Ecsintescu, Luchi, va multumesc pentru prezenta si incurajari intr-un moment in care eram gata sa-mi pun "costumul" de sumo si sa ma iau la tranta cu cei care imi blocheaza comentariile!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-07 07:06:25
         
 
  Bun bădie! Bravo!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-03-07 06:18:13
         
 
  Mare maestre esti mare rau de tot...
Felicitari...
Crede-ma Serban Foarta ar cadea pe spate, zau
Imi place mult ceea ce ai postat....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-06 23:48:23
         
 
  Felicitari, Rudy, io nu m-as incumeta la asa o munca, ai, Maestre, toata admiratia mea!
Scuze, nu Maestre, Mare Maestru! :)

M-am corectat in timp util ?:))))
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-03-06 23:38:44
         
 
  Ia te uita...Acolitii lui nenea Corbu, CARE ALTADATA NU MISCAU IN FATA MEA, au inceput sa-mi stearga comentariile...Interesant!

Ei sunt multi, eu sunt doar unul
Insa trag in ei cu tunul,
Nu mi-e frica de macaci,
Ei sunt turma, eu li-s baci!


 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-06 22:49:50
         
 
  Incredibil, dar dupa noile ierarhizari, nimeni nu mai are curaj sa-si spuna parerea pe marginea unui sonet, zic eu, cel putin iesit din comun!

Dezamagit
Maestrul Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-06 22:11:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE