FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
adevarata solidaritate
Text postat de Dumitru Cioaca
"Liviu Dragnea, după condamnare: Le cer iertare românilor din pușcării"
(Ziarele)

cum ai ganduri solidare,
cu-ai tai frati de prin parnai,
in loc sa le ceri iertare,
muta-te sa stai cu ei.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dubla măsură, care sare-n ochi cale de-o poștă, protejarea infractorilor justiției, manevrele oculte din spatele scenei, și, în general, senzația că suntem puși la colț pe coji de nucă, din motive clar discreționare, anexioniste, nu poate să convingă oamenii care au măcar un elementar simț al realității. Jigodiile securiste ne-au vândut la talcioc, ca pe o masă amorfă de cetățeni inutili! Și dacă România nu va mai exista - javrele occidentale sperând să ne vâre în mașinăria de tocat carne și să ne dea la câini, păstrându-i doar pe cei eficienți, ca la Aushcwitz, pe care să-i disipe în masă - atunci nemernicii care au contribuit la dispariția țării ăsteia să ardă-n foc ca șobolanii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-29 13:53:15
         
 
  INFRACTOR DOVEDIT ÎN JUSTIȚIE, CU FALS ÎN ACTE PUBLICE; I S-A LUAT CASA ÎNAPOI, DAR PĂRĂLUȚELE ADUNATE DIN CHIRII, VREO 320 EUROI, NU LE-A RESTITUIT. DECI MAI E ȘI HOȚ DE BUZUNARE!

Ghici, ciupercă, cine-i!
Aaaoooleu!
Werner?
Predsedateliu?
Și tu nu vorbești despre asta pebtru că țis e strepezesc dinții?
Băi, băăăi haștagi, șoricul de la porc e mai finuț decât obrazul vostru!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-29 11:03:20
         
 
  "Liviu Dragnea, după condamnare: Le cer iertare românilor din pușcării"
(Ziarele)

pentru-a fi mai solidar,
cu-ai lui frati din puscarii,
Dragnea vrea sa fie iar,
condamnat pentru hotii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-06-28 23:28:52
         
 
  p.s.uitai să pomenesc alt ”cioroi” Ioan Corvin de Hunedoara, ăl mai mare căpitan ardelean de oști și vicerege al Ungariei mari, care-și pusese un corb pe blazon;în vremea cînd ai tăi se împotriveau turcaleților cu bîte și prăștii, ori fugind prin bălți, Corvinu a pus la punct, pt prima oară în partea asta de lume, la punct,, o armie de archebuzieri și tunari!așa că, xenofob amărît,de- înainte cînd vezi o cioară, scoate-ți clopu și spune așa: Doamne-ajută!iar dacă te blagoslovește de sus și cu un găinaț pe chelie, adaugă:bogdaproste!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-24 14:32:42
         
 
  Da, știu țângheșane, când vrea să spargă nuci, ciora le ia-n cioc, urcă la înălțime și le dă drumul pe asfalt. După care, coboară și le papă miezul!
Așa faci tu?
Bravo! Sunt siderat de înțelepciunea ccre ți se-nvârte-n căpcean!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-24 12:21:18
         
 
  peia, pune altă placă, asta e uzată rău!și-apoi, ce te zbîrlești așa, treaba-i tranșată.chiar de-ar fi să facă pîrnaie, liderul tău preferat va avea parte de un regim privilegiat:celulă separată, telefon mobil, păpică la pachet, acces la internet(ca să le poată dicta vasilicăi și governului ucazurile)zeghe armani, asortată la musteață și, probabil cîte-o bombonea pe lună pentru vizite conjugale!

p.s.nătîngule, cioara este în topul zburătoarelor în ceea ce privește inteligența, spiritul gregar și adaptarea la mediu.în mitologia nordică cei doi corbi Huginn(spiritul) și Mugin(memoria)străjuiau tronul lui Wotan(Odin).cel mai așezămînt bisericesc de pe plaiurile noastre este cel de la Corbi, un schit cioplit în întregime în gresia muntelui.dar, de unde să știi tu toate astea, ciocîrlan hăbăuc aciuiat între scaieții deliormanului!?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-24 12:02:40
         
 
  Istericilor disperați, o să tot urlați, până o să faceți tignafes!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-24 00:18:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Șoricel, și tu ai coșmaruri cu Dragnea, mă! Nu, nu e o pisică, să strigi tu din găurică, așa:

"Nu ești decât o pisică
Și de tine nu-mie frică!"
Curajos strigă acuș
De la sine, din culcuș!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-24 00:15:02
         
 
  N-are Dragnea cur cât să pupe nevinovații ăștia... Cu gura plină.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-06-23 23:57:37
         
 
  Ciorilor,
Dacă tot cârâiți în cor, trecând dincolo de rahatul de dosar întocmit ăluia pe care-l investiți cu puteri divine, devreme ce-l și visați, ați auzit de prezumția aia de nevinovăție?
Nu?
Atunci voi sunteți doi parlagii de Cuțarida, care scârmă cu ciocurile în rahat, poate-poate vor găsi mărgăritare.

Disperaților, mai aveți să dați protestul asociației de dokeri, ca să dovediți că Dragnea l-a persecutat pe Bășilă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-23 23:13:54
         
 
  CITIȚI PESEDEILOR CĂ MERITĂ:

Comunicatul Federației Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor.

„Liviu Dragnea ar trebui să ceară scuze victimelor infracțiunilor și românilor pe care i-a înșelat. La 30 ianuarie 2018 se aflau exact 73 de condamnați pentru abuz în serviciu în penitenciare. Niciunul n-a deturnat banii copiilor defavorizați.
Domnul Liviu Dragnea, președinte al Camerei Deputaților și recent condamnat la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru infracțiuni de abuz în serviciu, a declarat că își cere “iertare de la miile de români, care unii stau în pușcărie pe un articol neconstituțional, alții sunt târâți prin tribunale pe baza acelorași articole sovietice (…)”.
Nu comentăm construcția frazei, emoția momentului explică scăpările, dar, pentru conformitate, precizăm că în penitenciarele românești, la 30 ianuarie 2018, se aflau în detenție exact 73 de condamnați la pedepse cu închisoarea între 2 și 5 ani pentru infracțiunea de abuz în serviciu. Această cifră s-a redus sensibil după aplicarea legii recursului compensatoriu.
În penitenciare sunt în schimb mii de criminali (6156), tâlhari (4387), condamnați pentru furturi (5190), violatori (1979), traficanți de droguri (1434) și condamnați pentru înșelăciune (997). Nu există niciun motiv ca cineva să le ceară scuze. Nici măcar un viitor coleg, actual demnitar al Statului Român.
Reamintim că, după aplicarea legii grațierii mascate, 1 din 5 condamnați pentru infracțiunile de mai sus au fost puși în libertate. Astăzi sunt așadar liberi pe stradă și comit alte infracțiuni mii de criminali, violatori, tâlhari și hoți. Statistic peste 70% din cei peste 5.000 de beneficiari se vor întoarce făcând alte mii de victime.
Ca o curiozitate statistică, domnul Liviu Dragnea este singurul condamnat pentru infracțiuni de abuz în serviciu care a instigat la deturnarea banilor destinați pentru asistență socială. Banii destinați copiilor orfani sau plasați în grijă statutului ori a persoanelor defavorizate, au fost astfel folosiți în interes de partid pentru plata unor sinecuristi.
În acest context, îl informăm pe domnul Liviu Dragnea că Penitenciarul Giurgiu are un grad de ocupare de 87,21%, dar că ministrul Justiției a avut grijă să-l clasifice că fiind în condiții improprii, deși este unul dintre cele 3 penitenciare construite după 1989. Va avea, deci, spațiu suficient și va beneficia și de reducere de pedeapsa dacă va fi repartizat la acest penitenciar pe baza criteriului domiciliului.
Așadar, dacă simte nevoia să ceară cuiva iertare, îi recomandăm domnului Liviu Dragnea să se aibă în vedere milioanele de români pe care i-a mințit, zecile de mii de victime ale infracțiunilor care n-au primit nicio despăgubire și miile de angajați din penitenciare care, deși lucrează în condiții improprii, încă mai au de recuperat o datorie de peste 1 milion de ore suplimentare neplătite. Ar fi un început.
Din păcate, însă, n-o va face. A inventat “statul paralel” așa cum înaintași ai domniei sale au inventat “agenturili străine”, ori – mai târziu, după Revoluție – “elementele reacționare”.”
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-23 21:10:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE